En dat terwijl.. Nja, geen idee. En dat terwijlquote:
Ja, terwijl?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat terwijl.. Nja, geen idee. En dat terwijl
Ja, als je nu 1x toegeeft, mag je straks nergens meer naar toequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu dus ook..Wel kut want verder is het gewoon leuk enzo.. Ik twijfel nog een beetje wat ik ga doen.
Koffietijdquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, als je nu 1x toegeeft, mag je straks nergens meer naar toe
Gewoon duidelijk over zijn en laten merken dat ze je even goed gewoon kan vertrouwen. Is gewoon onzekerheid vanuit haar kant, maar als je daar aan toe gaat geven leert ze het nooit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu dus ook..Wel kut want verder is het gewoon leuk enzo.. Ik twijfel nog een beetje wat ik ga doen.
Eerste lijkt me beter denk ik. Maar tweede is wel leuker voor extra dramatisch effect.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Of goedschiks nog een kansje geven en zeggen dat ik hier allergisch voor ben of maximaal flippen zodat ze weet dat ze niet moet fucken met me.![]()
1 van de 2.
Heb ook inderdaad gezegd van 'leer vertrouwen', en toen zei ze ja dat wil ik best.. ( zo van ik kan het niet want ik ben vroeger vaak genaaid )quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk over zijn en laten merken dat ze je even goed gewoon kan vertrouwen. Is gewoon onzekerheid vanuit haar kant, maar als je daar aan toe gaat geven leert ze het nooit.
Helaas gaat dat vaak wel zoquote:
Daarom de twijfelquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eerste lijkt me beter denk ik. Maar tweede is wel leuker voor extra dramatisch effect.
Met een koekje.quote:
Important shit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef Dqod het volgende:
Vertrouwen is ver te zoeken tegenwoordig
Doe eens niet zo stoer, zeg.quote:
nee, vlaaiquote:
sorry :squote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer, zeg.
Ja, maar ik zit niet in Limburgquote:
Jaaaaaaaquote:
True. Not there? No relationshipquote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit niet in Limburg
Ja helemaal eens. Heb 4 jaar relatie gehad en ik (zij ook) konden alles doen zonder enig wantrouwen. Nu zeg ik verdomme eerlijk waar ik ben terwijl ik (nog) geen relatie heb en krijg ik dit gedrag.quote:
quote:
Zie bovenstaande.quote:
Hoe oud ben jij, met je vier jaar relatie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Heb 4 jaar relatie gehad en ik (zij ook) konden alles doen zonder enig wantrouwen. Nu zeg ik verdomme eerlijk waar ik ben terwijl ik (nog) geen relatie heb en krijg ik dit gedrag.sloeries.
22 en een halluf, jaartje vrijgezel nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, met je vier jaar relatie?
Zonder vertrouwen kan het ook niet eens wmb, da's toch DE reden dat je bij elkaar blijft?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Heb 4 jaar relatie gehad en ik (zij ook) konden alles doen zonder enig wantrouwen. Nu zeg ik verdomme eerlijk waar ik ben terwijl ik (nog) geen relatie heb en krijg ik dit gedrag.sloeries.
Oh dat valt wel meequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
22 en een halluf, jaartje vrijgezel nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |