Doel je op mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf.
Waarom trekt deze sc zoveel rare kloons aan?
ben jij een kloon dan?quote:
quote:
quote:
Ja hoor.quote:Ik vind het kut om mensen te kwetsen, wat in het verleden geleid heeft tot een 2 jaar durende relatie met iemand die ik eigenlijk niet eens leuk vond.
Hallo liefjequote:
je wordt gewoon keihard genegeerd hierquote:
Stoker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt gewoon keihard genegeerd hier
het is slechts een constateringquote:
Heb je tuberculose?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is slechts een constatering
inb4: tering
niet dat ik weetquote:
Oh jam..euh gelukkigquote:
ik weet niet of ik hier nu weer een opmerking over je lengte moet maken, over tbc of over reizen met het ov...quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jam..euh gelukkig![]()
![]()
Toen ik klein was heb ik wel tuberculose gehad, nu hoest ik iedereen in het ov minimaal 3x in het gezicht. Helaas heb ik geen open TBC gehad, dus is het niet echt effectief.
Oi.quote:
Probeer het eens icm ebolaquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nu weer een opmerking over je lengte moet maken, over tbc of over reizen met het ov...
quote:
Ja dus.quote:
Je ogen werken perfectquote:
Als iemand daar bij mij moeilijk over zou doen - mannen dan - dan zou ik er dus gelijk klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
ff serieus he, als je met een toffe chick zit die moeilijk gaat lopen doen als je even bij een meisje langs gaat ( die je al langer kent enzo, gewoon een vriendin is ) dan is ze dus eigenlijk niet tof he. Echt alles klopt en dan gaat ze zeggen dat ze het raar vind dat ik met andere meisjes omga.
Dan is ze niet zo tof, neequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
ff serieus he, als je met een toffe chick zit die moeilijk gaat lopen doen als je even bij een meisje langs gaat ( die je al langer kent enzo, gewoon een vriendin is ) dan is ze dus eigenlijk niet tof he. Echt alles klopt en dan gaat ze zeggen dat ze het raar vind dat ik met andere meisjes omga.
Ja zoiets heb ik nu dus ook..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als iemand daar bij mij moeilijk over zou doen - mannen dan - dan zou ik er dus gelijk klaar mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |