quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
FOK! sushi meet enzo..
Mag niet van je chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Da's minder ja. Volgende keer doen we t goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, helaas geen 5 dingen besteld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]O ja.. wel een beetje sushi eten / geven, maar nog niet chickstatus hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, wel een beetje deceptie dat je al vol zat he, maar dat krijg je als je ineens sushi gaat etenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's minder ja. Volgende keer doen we t goed
Ja.. i know. Gistermiddag begon ze tof te doen.. dus nu vervalt die status een beetje. Eerst dacht ik al wel een beetje van ja she wordt mineee. Maar heb er nu niet meer gesproken sinds gister 19:27.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.. wel een beetje sushi eten / geven, maar nog niet chickstatus hebben..
Hallo.
Dus dat. Zoiets moet je ook niet onvoorbereid doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje deceptie dat je al vol zat he, maar dat krijg je als je ineens sushi gaat eten
srs heledag niets eten als je weet dat je sushi gaat choppen 's avonds.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Zoiets moet je ook niet onvoorbereid doen
Dus dat. Wel water drinken tho, want maag oprekkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs heledag niets eten als je weet dat je sushi gaat choppen 's avonds.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
NWS / Doden bij enorme kettingbotsing op A58 in Zeeland wow.
Social Media, poel des verderfs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. i know. Gistermiddag begon ze tof te doen.. dus nu vervalt die status een beetje. Eerst dacht ik al wel een beetje van ja she wordt mineee. Maar heb er nu niet meer gesproken sinds gister 19:27.
EN DAN WEL ONLINE KOMEN HE.
okequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Social Media, poel des verderfs.
True storyquote:
tell me more, tell me morequote:
rebels weer hoorquote:
Altijd, dat is mijn levenquote:
en bevalt dat een beetje?quote:
Niks bevalt mij, dat is mij een te zware bevallingquote:
arme jij, ik heb medelijdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks bevalt mij, dat is mij een te zware bevalling
Hoeft niet. Ik beval nu eenmaal nergens van. So, good for mequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik beval nu eenmaal nergens van. So, good for me
Wat doe jij toch altijd een moeite om jezelf en je chick hier (soms verkapt) de hemel in te prijzenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben befkoning en blijf befkoning doordat ik altijd open sta om te leren. Life long learning, dat principe.
Met je dikke kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |