Nvm, tijd voor koffiequote:
Infuus.quote:
Ik stuiter nu al, want aantal bakken extra dark roastquote:
Haha, jij probeert je tekortkomingen (haha) goed te maken door je befkunsten maar blijkbaar kun je ook dat nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan geef je gewoon tips en dan pas ik die toe op mijn wiefke en dan zal ik het resultaat vervolgens hier nader toelichten.
Twee woorden,negen letters
Krijg aids, Perzische Pauper Proleet.
Zou wel geroosterd vlees willen ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stuiter nu al, want aantal bakken extra dark roast
Ik ben befkoning en blijf befkoning doordat ik altijd open sta om te leren. Life long learning, dat principe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, jij probeert je tekortkomingen (haha) goed te maken door je befkunsten maar blijkbaar kun je ook dat nog niet.
Haha.
Oeh, gimmequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel geroosterd vlees willen ja.
Lekker zompig omnomnomquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Beffen gewoon die pussy likken alsof het the last candy in the bagg is hahaha ;p Verder met je vinger lekker in die kut hoppaaaaa
Sushi.quote:
Zomaar ineens in de sushitent belanden. It's like a dream come truequote:
huehue. Nee maar srs ik denk dat je vinger laten meebewegen met de movements van je tong.. volgens mij werkt dat altijd welquote:
Zondag nog gegeten ( met haarquote:
Hoeveel rondes kon je op?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zondag nog gegeten ( met haar) ( en dan nu zo doen he
) was echt geillll CALIFORNIA ROLLENNNNNN
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zomaar ineens in de sushitent belanden. It's like a dream come true
nee man de truc is om juist een compleet willekeurig ritme aan te houden. Vingers en tong afhankelijk van elkaar bewegen. Alsof je een epilepsie aanval krijgt terwijl je d'r kut eetquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue. Nee maar srs ik denk dat je vinger laten meebewegen met de movements van je tong.. volgens mij werkt dat altijd weliig nooit klachten gehoord.
, wat vindt jij Chloro?
Tuurlijk wel onbeperkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel rondes kon je op?![]()
Of was het niet onbeperkt?
Ik denk wel dat ik t met je eens ben. Hier ook nog geen klachten dus jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue. Nee maar srs ik denk dat je vinger laten meebewegen met de movements van je tong.. volgens mij werkt dat altijd weliig nooit klachten gehoord.
, wat vindt jij Chloro?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook gewoon "zomaar ineens."
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel onbeperkt.![]()
4 dit keer. Heb ooit een keer met 2 maten na de sportschool de 6 aangetikt. Kregen we gewoon een nieuw blaadje. Ben daarna bevallen van een sushibaby. Die ik opnieuw heb opgegeten omdat kki lekker
Wel 5 hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]haha
Ik weet niet meer hoeveel rondes, wel de tel kwijt geraakt na 3 x
Ja ik ook !quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik t met je eens ben. Hier ook nog geen klachten dus ja
[..]!
Wil wel weer nu
Ja daarna wordt het tellen ook lastig he.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet meer hoeveel rondes, wel de tel kwijt geraakt na 3 x
Oh ja, helaas geen 5 dingen besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Beetje dubbelzien, alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daarna wordt het tellen ook lastig he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |