Schiet ze eraf en geef ze aan bonniequote:
Ik vind dit nog erger dan alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Kort rood haar en een mopshondje![]()
Met gouden sieraden en een bloemetjes hemd.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha okeDuidelijk verhaal wel.. prima tochhhh. En wees blij dat ik niet naar je gewicht vraag, leeftijd kan gewoon hoor.
Ja kk oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
DOE HET NIET!!!Ga gewoon in ontkenning. Ook gewoon m'n ID nog laten zien he, ook al ben ik 25+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
word je dan al 50?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemen
Goed gehandeld wel. Ik was zelf ook in het begin van mijn relatie enigszins jaloers. Ging niet opbellen om te controleren, maar tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet ze ook zeker niet jouw probleem van maken.
Mijn ex had dat ook, zijn vorige vriendin was paar keer vreemd gegaan dus als ik dan zonder hem uit ging was het ook gelijk drama. Ging die me 's nachts wel eens bellen. Eerst zogenaamd leuk om te vragen hoe het was en na twee minuten was het weer gezeik terwijl ik me gewoon als een keurige bezette dame gedroeg![]()
Daar ben ik toch wel zo kwaad om geweest en heb ook echt niets meegegeven want dan krijg je straks iedere keer dat gezeik.
Er zijn vrouwmensen die hun hele leven al een pittig kort opgeschoren kapsel hebben.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha okeDuidelijk verhaal wel.. prima tochhhh. En wees blij dat ik niet naar je gewicht vraag, leeftijd kan gewoon hoor.
Ik wil het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
DOE HET NIET!!!STOP MIJN LEEFTIJD!!1!!11!!!!
I'm so scared manquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh god![]()
Dat je naar de kapper gaat en vraagt om alleen de puntjes bij te knippen en je thuis komt met kort rood haarHeb Bonnie er al op afgestuurdquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schiet ze eraf en geef ze aan bonnie
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Het leven houdt al veel eerder opquote:
maar zo is doddie toch niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn vrouwmensen die hun hele leven al een pittig kort opgeschoren kapsel hebben.
![]()
![]()
ohwquote:
Wat zou je doen als je vrouw op d'r 40e ineens een kort pittig kapsel neemtquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Kort rood haar en een mopshondje![]()
Met gouden sieraden en een bloemetjes hemd.
Luchtbuks pakkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je vrouw op d'r 40e ineens een kort pittig kapsel neemt
Ik zou het serieus niet weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
slaan tot haar oog zo blauw is als de geverfde lok in haar haarquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
hoop voor jou dat je goed kunt beffenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dat ik haar daarom niet meer ga beffen totdat het is aangegroeid.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet weten.Kan nu wel heel tof zeggen dat ik haar zou klappen of weg zou gaan maar dat is onzin... denk gewoon even op der inpraten dat ik dit niet mooi vind. En dat ik haar daarom niet meer ga beffen totdat het is aangegroeid.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoop voor jou dat je goed kunt beffen
Je tong kletst als een zweep over haar clitoris?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je tong kletst als een zweep over haar clitoris?
Zo doe jij dat toch ook?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je tong kletst als een zweep over haar clitoris?
Wat :$quote:
Ja, daaromquote:
Nee, die is heel modern.quote:
Is ze al van het dak afgedonderd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het nietSTOP MIJN LEEFTIJD!!1!!11!!!!
[..]
I'm so scared man
[..]
Heb Bonnie er al op afgestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |