quote:
quote:
Ik wil deze MI niet.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe het alleen als het de moeite waard is, anders gewoon meer vissen in de zee
Niet zo'n grote mond sisquote:
Ja ik had vooral zoiets van hallo, heb toch een relatie met jouquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja wow..Klinkt gewoon als iemand die de relatie op een goed bedoelde manier om zeep hielp. Beetje jaloers/overbeschermend gedrag op de verkeerde manier uiten waardoor je alle mooie dingen die je samen hebt helemaal niks laat lijken omdat die je niet vertrouwd. En dit dan door andere in zijn verleden. Het is een ziekte!! Een aandoening!@!
Wel je handjes wassen, gr gr xoxoxquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:27 schreef BlauweTijger het volgende:
En nu ga ik pissen en ontbijten.
gr
Ik heb altijd een grote mond.quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd een grote mond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Kommaquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ok, tot zoquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:![]()
Ik moet hiervan naar de wc.
Doei.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wild of rustig?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doei.
SuccesI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
peristaltisch of anti peristaltisch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doei.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Damn... haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt dramatischer dan het is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had gewoon zoiets van achteraf was ik niet zo gek op hem en ga niet nog een keer een relatie aan met iemand die ik wel leuk vind maar me eigenlijk gewoon de helft van de tijd kapot aan erger. Is het me niet waard
Vrouwen naar hun leeftijd vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok gym
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Alsof sis van mij last krijgt van haar peristaltiekquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
peristaltisch of anti peristaltisch?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Daartussenin, want variatiequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hou je mond eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
peristaltisch of anti peristaltisch?
Daarover praat je niet
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt dramatischer dan het is hoorHad gewoon zoiets van achteraf was ik niet zo gek op hem en ga niet nog een keer een relatie aan met iemand die ik wel leuk vind maar me eigenlijk gewoon de helft van de tijd kapot aan erger. Is het me niet waard
Vrouwen naar hun leeftijd vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok gym
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daartussenin, want variatie
Er zitten duiven op het dak
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt dramatischer dan het is hoorHad gewoon zoiets van achteraf was ik niet zo gek op hem en ga niet nog een keer een relatie aan met iemand die ik wel leuk vind maar me eigenlijk gewoon de helft van de tijd kapot aan erger. Is het me niet waard
Vrouwen naar hun leeftijd vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok gymDuidelijk verhaal wel.. prima tochhhh. En wees blij dat ik niet naar je gewicht vraag, leeftijd kan gewoon hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOE HET NIET!!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemenEn altijd het laatste woord.![]()
Oh godquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemen![]()
Dat je naar de kapper gaat en vraagt om alleen de puntjes bij te knippen en je thuis komt met kort rood haar"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: