Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Zou niet weten waarom er niet over gepraat mag worden.quote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef delano.888 het volgende:
Ehm vraagje, ben ik nou blind? Of is er nog geen topic over de 3e executie door IS? Of mag er niet over gepraat worden ofzo? Zelfs nu.nl ed melden (nog) niks..
http://fox6now.com/2014/0(...)ird-western-captive/
http://www.nytimes.com/20(...)aid-worker.html?_r=0
Nee nou ik zie het bijvoorbeeld niet op nu.nl ed, en de vorige executies had het een eigen topic, toch? Anyway, bedankt.quote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom er niet over gepraat mag worden.
Is hier langsgekomen, daarom valt het wellicht niet zo op:
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #143 SAA verdelgt terroristen
NWS / [Centraal] Irak en IS #105
http://www.nu.nl/buitenla(...)ar-david-haines.htmlquote:Op maandag 15 september 2014 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee nou ik zie het bijvoorbeeld niet op nu.nl ed, en de vorige executies had het een eigen topic, toch? Anyway, bedankt.
Thanks, ik ben blind.quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)ar-david-haines.html
Als je geen topic kunt vinden kun je er ook zelf 1 openen.quote:
Ja dat begrijp ik, maar ik had dus op nu.nl het bericht gemist, zag op liveleak zo snel het bericht er niet over, en hier geen topic er over, dus ik dacht ik check t even wat ik gemist heb. Blijkbaar is het allemaal wat minder erg aan het worden volgens het nieuws nu we bij de 3e zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je geen topic kunt vinden kun je er ook zelf 1 openen.
Volgens mij was er alleen van die eerste onthoofding een aparte reeks.
Het is me al een paar keer vaker opgevallen: zo gauw een paar users een stevige discussie voeren, komt NWS-mod sp3c even z'n beklag doen. Kennelijk allergisch voor discussies of zo. Eerder al meegemaakt dat zelfs een heel stuk inhoudelijke discussie volledig werd gewist.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:03 schreef sp3c het volgende:
... de enige reden dat dit zo'n dingetje is geworden is omdat dubieuze figuren als elfletterig, xa1pt, falende politici en mislukte kunstenaars ergens hebben besloten het op het scherpst van de snede uit te moeten vechten
Vinden dat iemand dubieus bezig is, is wat anders dan iemand dubieus noemen. Maar vertel eens, als je wilt: waarom ben je zo allergisch voor discussies?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:27 schreef sp3c het volgende:
ik ben van mening dat mensen die zo hoog van de toren blazen over het wel en wee van zwarte fucking piet nogal dubieus bezig zijn
mag dat niet?
Ik vroeg je ook niet om het te editen. Ik vroeg waarom je users die discussie voeren "dubieus" noemt en ik vroeg waarom je zo allergisch bent voor discussies die worden gevoerd in NWS. Wat is volgens jou precies het doel van dit forum en hoe zie je jouw rol daarin?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:31 schreef sp3c het volgende:
das een beetje mierenneuken hoor, ik ga het niet editten
maar mag het nu wel of niet?
Je noemde ons niet dom, maar "dubieus". Dom, ach, dat mag je vinden. Maar "dubieus" suggereert een soort wangedrag. Iemand die "dubieus" is, deugt niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:41 schreef sp3c het volgende:
ik gaf al antwoord
ik vind de standpunten van beide kampen dubieus, jij en xa1pt springen hier het meest in het oog wmb
als mensen constant domme dingen zeggen dan noem ik het domme users
Laten we het er maar op houden dat jouw definitie van "zinnig" en de mijne nogal van elkaar verschillen. Wellicht verklaart dat ook je "zinnige" gedrag in discussietopics.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb tweemaal zinnig antwoord gegeven op dezelfde vraag Elf
dat jij het er niet mee eens bent prima maar doe niet zo verongelijkt
Dubieus is niets meer of minder dan twijfelachtig. Nood noodzakelijkerwijs geassocieerd met wangedrag, die link leg je zelfquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je noemde ons niet dom, maar "dubieus". Dom, ach, dat mag je vinden. Maar "dubieus" suggereert een soort wangedrag. Iemand die "dubieus" is, deugt niet.
Verder stel ik vast dat je voor de derde keer op rij mijn vragen niet beantwoordt. Je bent kennelijk niet eens in staat om in 1-2 regels uiteen te zetten wat NWS volgens jou hoort te zijn, terwijl je hier toch al zo'n 38 jaar de mod uithangt. Dat is, vriendelijk uitgedrukt, nogal teleurstellend.
kleuterquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat jouw definitie van "zinnig" en de mijne nogal van elkaar verschillen. Wellicht verklaart dat ook je "zinnige" gedrag in discussietopics.
eerste vraag is beantwoord, dat behoeft geen derde antwoord lijkt mequote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vroeg je ook niet om het te editen. Ik vroeg waarom je users die discussie voeren "dubieus" noemt en ik vroeg waarom je zo allergisch bent voor discussies die worden gevoerd in NWS. Wat is volgens jou precies het doel van dit forum en hoe zie je jouw rol daarin?
Hopelijk geef je deze keer wél antwoord in plaats van eromheen te draaien.
dit is al beantwoord neem ik aan, zie ook de reactie van tim timquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je noemde ons niet dom, maar "dubieus". Dom, ach, dat mag je vinden. Maar "dubieus" suggereert een soort wangedrag. Iemand die "dubieus" is, deugt niet.
ik ben niet verplicht om je vragen te beantwoorden, zeker niet vragen in de trend van waarom ben je allergisch want ik ben je hond nietquote:Verder stel ik vast dat je voor de derde keer op rij mijn vragen niet beantwoordt. Je bent kennelijk niet eens in staat om in 1-2 regels uiteen te zetten wat NWS volgens jou hoort te zijn, terwijl je hier toch al zo'n 38 jaar de mod uithangt. Dat is, vriendelijk uitgedrukt, nogal teleurstellend.
Artquote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef timmmmm het volgende:
NWSmods zijn koningen van de tl;dr posts
A teveel Speculariumquote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het met hem gaat sinds hij uit die boom viel.
TT is aangepast.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:21 schreef Dagonet het volgende:
Maar mag dan wel de titel van het tweede topic worden overgenomen naar het eerste? De straffen zijn immers voorwaardelijk en dan heb je al een heel andere discussie dan wanneer mensen op de TT en de OP afkomen. De veroordeelden krijgen immers geen zweepslagen en cel. Zoals het nu staat ben ik bang dat de reacties voornamelijk zullen zijn dat Iran een achterlijk land is en ayatollah dit dat.
NWS / Politie Den Haag belaagd met tomaten en vleesbijl #2quote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Halcon het volgende:
NWS / Marcouch bekogeld in de schilderswijs
Kan iemand er 'Schilderswijk' van maken i.p.v. schilderswijs.
Ok, prima.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Politie Den Haag belaagd met tomaten en vleesbijl #2
Dat kan allemaal hier, er waren al 2 losse topics over dit onderwerp gesloten.
Thx!quote:
Er is al anderhalve topic over geweest.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn topic is toch nieuws waarom gaat het dicht?
Ik vind het vrij schandelijk dat je het niet toelaat dat er op het grootste forum van Nederland over wordt gediscussieerd. Juist dit soort onderwerpen en gebeurtenissen zorgen voor een brede maatschappelijke discussie die juist gevoerd dient te worden om gezamenlijk in de toekomst dit soort incidenten tegen te gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is al anderhalve topic over geweest.
Een belangrijk discussiepunt is bijvoorbeeld wat voor straf de jongens moeten krijgen. We zijn wellicht geen van alle rechter, maar we mogen er wel een mening over geven. Het onderwerp ''de strafmaat'' werd over duidelijk besproken in het topic dat jij hebt gesloten. Geen idee waarom dat niet mag.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef Specularium het volgende:
Welke discussie was er dan precies gaande?
In elk topic zitten er altijd wel een paar gasten die niet normaal kunnen discussiëren, pak die dan gewoon aan in plaats van het hele topic te sluiten. Als je zo te werk gaat kun je elk topic wel dichtgooien.quote:
Er werden posts gewist maar het gezever ging gewoon door.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In elk topic zitten er altijd wel een paar gasten die niet normaal kunnen discussiëren, pak die dan gewoon aan in plaats van het hele topic te sluiten. Als je zo te werk gaat kun je elk topic wel dichtgooien.
Staat gewoon een bron bij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Samsung maakt telefoon van saffraan
Onzintopic
Of: 100.000 posts en de kunst van nodeloze gifjes en oneliners.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:46 schreef Specularium het volgende:
Dank je.
Binnenkort mijn boek: '100.000 posts die niet hadden gehoeven'.
Of je gedraagt je gewoon even, idioot.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:53 schreef icloud het volgende:
Hond er staat een duidelijke bron bij leer eens lezen mongool.
Ga eens een cursus lezen volgen, en doe de wereld dat plezier.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je gedraagt je gewoon even, idioot.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Ga eens een cursus lezen volgen, en doe de wereld dat plezier.
Misschien is het een beter idee als jij je computer niet opzoekt als je teveel gedronken hebt op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:53 schreef icloud het volgende:
Hond er staat een duidelijke bron bij leer eens lezen mongool.
Nee, dat denk ik niet. Er zijn niet zo gek veel dingen die me bozer maken dan kinderlijk klootjesvolk dat denkt een tempertantrum te moeten hebben omdat ze hun zin niet krijgen en dan vervolgens maar mijn collega's in een geretardeerde tirade uit te schelden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat morgenmiddag gaat gebeuren in de Kuip maakt je nog bozer.
Oke, blijkbaar geil je erop om ruzie te zoeken. Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 20 september 2014 09:29 schreef icloud het volgende:
Als ik jouw was zou ik heel snel opkankeren met je dom gelul
Feiten feiten feiten
Gevolgd door de recensie in de krant: "Het boek dat niet had gehoeven"quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:46 schreef Specularium het volgende:
Dank je.
Binnenkort mijn boek: '100.000 posts die niet hadden gehoeven'.
Goed dat je het onder onze aandacht brengt. Kunnen we Peter even een bezoekje brengen met de knuppels dat hij in ons forum zitquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor het herstellen van de TT, zonder erom gevraagd te hebben.
NWS / Paus Fransiscus doelwit IS
Beter dan gasmodden.quote:
Want we weten allemaal wat er gebeurde vorige keer dat iemand het gas 'modereerde'quote:
De Duitser Schumacher mag ontwaken. Ondanks dat ie het beste gas gaf.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want we weten allemaal wat er gebeurde vorige keer dat iemand het gas 'modereerde'
Heb ik gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan een bereidwillig NWS-modje dit topic: NWS / PVV wil inzicht in subsidie Gario #2
... even linken aan NWS / PVV wil inzicht in subsidie Gario
En dan ook meteen de OP van deel 1 overnemen in deel 2.
nee, hoe kom je er in vredesnaam bij???quote:Op maandag 22 september 2014 09:50 schreef Ferdo het volgende:
NWS / Zwarte Piet #15 Racisme in Nederland bestaat niet
En wat was hier nou zo vreselijk schokkend aan dat dat kennelijk niet kon blijven staan?
Ergo, het wordt zelfs genote.
Aandacht geven aan die idioten (Quinsy en co., maar kennelijk zijn die heilig hier) is verpflicht?
En waarom moest die post precies weg? Sterker nog, krijg ik er een fucking note voor?quote:Op maandag 22 september 2014 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, hoe kom je er in vredesnaam bij???
en waarom is verplicht in het Duits, was je bij je opa op bezoek of wat?
dat doet er niet toe omdat jij een blanke ... erm ... kaaskop bent ... erm ... trollquote:Op maandag 22 september 2014 13:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En waarom moest die post precies weg?
ik note nagenoeg alles wat ik weghaal, das handig want dan kunnen mijn collega's eventuele vragen ook beantwoordenquote:Op maandag 22 september 2014 13:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sterker nog, krijg ik er een fucking note voor?
Donderstraal toch op, zeg!quote:Op maandag 22 september 2014 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet er niet toe omdat jij een blanke ... erm ... kaaskop bent ... erm ... troll
die negeer ik
owquote:
I rest my casequote:
Waar zie jij in vredesnaam getroll?quote:Op maandag 22 september 2014 13:24 schreef sp3c het volgende:
ik ben toch niet verpflicht om je heilige getroll aandacht te geven of wat?
Wat nou niet weten? Het is er verdomme niet!quote:Op maandag 22 september 2014 13:26 schreef sp3c het volgende:
nou doen alsof je niet weet wat het probleem was hier is wel een weniger getroll hoor
Kortom: de reactie stond je domweg persoonlijk niet aan. Net wat ik zeg, ben je dan wel de juiste persoon?quote:Op maandag 22 september 2014 13:47 schreef sp3c het volgende:
het was gewoon getroll
er was een serieuze discussie gaande en dan kom jij tussendoor over zeurpieten lopen kutgrappen
ff niet gewoon
ik ben de beste persoonquote:Op maandag 22 september 2014 13:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom: de reactie stond je domweg persoonlijk niet aan. Net wat ik zeg, ben je dan wel de juiste persoon?
Eens. En dat is vrij uniek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Kunnen we niet één central IS topic krijgen? Nu zijn er tig verschillende topics die over de strijd tegen en van IS gaan; het centrale Irak topic, het centrale Syrie topic, IS die oproept tot aanslagen op westerse doelen, IS die een Franse wandelaar heeft ontvoerd, de paus die doelwit is van IS, IS die een Turkse gijzelaar vrijlaat, PvdA'ers die weer eens iets doms roepen over IS ... het is een beetje dubbel, onoverzichtelijk en warrig allemaal.
Zoals je zelf ook zo vaak doet als mensen een serieuze discussie voeren, bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 13:47 schreef sp3c het volgende:
het was gewoon getroll
er was een serieuze discussie gaande en dan kom jij tussendoor over zeurpieten lopen kutgrappen
ff niet gewoon
3 voorbeelden plsquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook zo vaak doet als mensen een serieuze discussie voeren, bedoel je?
wat weet jij nou van serieuze discussies man elflullerigquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook zo vaak doet als mensen een serieuze discussie voeren, bedoel je?
neequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
je moet doen wat ik zeg, niet wat ik doequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee kut met je mosterd na de maaltijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vluggertjes zegt hij ook geen nee tegenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag dat hier ook? Had ergens gelezen dat je er gecharmeerd bent van gifjes ?
Aah ik zat dus niet op dezelfde lijn als julliequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vluggertjes zegt hij ook geen nee tegen
Ik verwacht dat je inmiddels zo'n 80 centimeter lager zit dat specularium jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aah ik zat dus niet op dezelfde lijn als jullie
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je inmiddels zo'n 80 centimeter lager zit dat specularium ja
je bent zelf een mongoolquote:
VBL is supernetjes manquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Karina![]()
Dacht dat alleen in VBL-FB discussies op zo´n manier verlopen
Haaai Elanquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Karina![]()
Dacht dat alleen in VBL-FB discussies op zo´n manier verlopen
je bent zelf niet eens normaalquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij.
Jij kunt niet eens normaal een discussie leiden.
Ja jeetje zeg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Haaai Elan![]()
Wat sp3c zegt, bij 'ons' is het altijd netjesHier zijn ze ook superstreng en zo.
Geen commentaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg.
Misschien willen ze GGMM hier een poosje lenen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
ja maar ik dus niet
ik ben de koning van NWS, VBL heeft alles van mij
Je kan het toch lezen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man stoer doen achter m'n rug om.
Het is dat ik hier toevallig lees ja, maar je weet dondersgoed dat je in de veronderstelling was dat ik dat nooit zou lezen.quote:
Ik ging er vanuit dat je dit gewoon zou lezen met je sherlock dus ga maar weer in VBL trollen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat ik hier toevallig lees ja, maar je weet dondersgoed dat je in de veronderstelling was dat ik dat nooit zou lezen.
Het zou je sieren je excuses te maken.
Ik sherlock niet. Dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je dit gewoon zou lezen met je sherlock dus ga maar weer in VBL trollen.
Denken dat ook maar iets aan jou 'algemeen bekend' is. Je bent niet zo'n bigshot als je denkt dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sherlock niet. Dat is algemeen bekend.
Haha ja, laten we net doen alsof ik geen enorme FOK-persoonlijkheid ben. Goeie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat ook maar iets aan jou 'algemeen bekend' is. Je bent niet zo'n bigshot als je denkt dus
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, laten we net doen alsof ik geen enorme FOK-persoonlijkheid ben. Goeie.
Het zou zeer onverstandig zijn een fora-oorlog te starten. Een stel hooligans tegen mensen die het nieuws volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]In jouw kleine pleurishoekje van FOK! misschien.
Jouw clubje 'hooligans' die zo groot en eng zijn dat ze op een forum stoer moeten komen doen tegen de vele, vele bloedzuigers die NWS rijk is. Ik zeg gewoon dat je users tegen zwarte piet zijn, moet je zien hoe snel ze om hun mamma huilen door onze usersquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou zeer onverstandig zijn een fora-oorlog te starten. Een stel hooligans tegen mensen die het nieuws volgen.
Denk heel goed na over je volgende reactie.
Smerig ook wel om je naar dat niveau te verlagen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw clubje 'hooligans' die zo groot en eng zijn dat ze op een forum stoer moeten komen doen tegen de vele, vele bloedzuigers die NWS rijk is. Ik zeg gewoon dat je users tegen zwarte piet zijn, moet je zien hoe snel ze om hun mamma huilen door onze users
Wij deinzen hier nergens voor terugquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig ook wel om je naar dat niveau te verlagen.
Zeg, wil jij je even beperken tot Feedback? Dit is een serieus forum. En anders keer je maar terug naar je eigen sub.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig ook wel om je naar dat niveau te verlagen.
Bemoei je met je eigen zaken, baklap.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je even beperken tot Feedback? Dit is een serieus forum. En anders keer je maar terug naar je eigen sub.
Dat plezier hebben wij ook niet hoor timmmmm. Maar slaap lekker jongenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef timmmmm het volgende:
inderdaad weer even genoeg gelachen. Want ik ga naar bed en ik verbied jullie zonder mij plezier te hebben. Waarin vraag je? In het leven
slowchat atm schijnbaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
Mmm alles waar jullie zin in hebben he? Ik ben benieuwd waar jullie zoal zin in hebben
Keiharde ranzige seks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
Mmm alles waar jullie zin in hebben he? Ik ben benieuwd waar jullie zoal zin in hebben
Zlatan is heul geen meid man.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
ik ben helemaal geen VBL hater
ik vind het een leuke sport voor leuke meiden
Zoiets was het inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Of misschien zit daar zo'n hart metertje in ?
quote:In de bh blijkt een gps-apparaat te zitten. Met de data daarvan kan PSG nauwgezet analyseren hoe de spelers zich hebben ingespannen. De afgelegde kilometers en het aantal getrokken sprintjes worden door het apparaat opgeslagen. Met die informatie wil de conditietrainer van PSG het risico op blessures verminderen.
Gewoon een muppet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
volgens mijn theorie is zlatan een toekan
let op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt mij duidelijk
Nou laat ik het zo zeggen, hij heeft geen tietenquote:
Maar ik begrijp dus dat je een fan bent ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, hij heeft geen tietenHet lijkt sowieso meer op een bikini dan een bh eigenlijk.
De toekan en muppetposts negeer ik gewoon he?
Ja klopt. Was ook erg leuk om hem eens live te zien spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat je een fan bent ?
Hij deed alleen geen reet die wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt. Was ook erg leuk om hem eens live te zien spelen
goed waren die he?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
De toekan en muppetposts negeer ik gewoon he?
Nee daar heb je wel gelijk in. Hij stond er als een baas een beetje rond te kijken. Maar ja, Parijs is een beetje te duur helaas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij deed alleen geen reet die wedstrijd.
Met je neus.
Bijzonder om te zien hoe verschillend die op de foto kan staan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt. Was ook erg leuk om hem eens live te zien spelen
Zo werkt dat als je een baas bent. Je laat de rest werkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:41 schreef sp3c het volgende:
beetje lanterfanten en af en toe een tikkie terug
topsport hoor
Nou ja je moet mij ook niet op de foto zetten als ik net aan het schoonmaken ben of zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook maar die eerste
Nja die eerste is genomen op het moment dat hij doet wat hij moet doen. Voetballen :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je moet mij ook niet op de foto zetten als ik net aan het schoonmaken ben of zo
hahahahahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
ja duh, die tweede is in de studio na makeup en na hevige photoshop
moet ik dit nu aan twee dames uit gaan zitten leggen????
floptopic
terug naar de feedback stelletje hommols
Elfletterig ging iets snedigs zeggen
En schoonmaken is wat ik moet doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja die eerste is genomen op het moment dat hij doet wat hij moet doen. Voetballen :p
Ja zo zie ik er ook mooi uit he?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
ja duh, die tweede is in de studio na makeup en na hevige photoshop
je bent zelf een schijttopicquote:
Heb jij ook tatoeages Corrie?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
OK eentje nog dan om het af te leren:
[ afbeelding ]
Valt mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
Auch naalden in mijn kont dat doet vast superveel pijn.
ik wil wat zeggen maar ik doe het gewoon niet want dit is wel feedbackquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
Auch naalden in mijn kont dat doet vast superveel pijn.
OK vanaf hier weer feedback! Misluktquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil wat zeggen maar ik doe het gewoon niet want dit is wel feedback
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil wat zeggen maar ik doe het gewoon niet want dit is wel feedback
quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heet je gewoon Annie.
Schijt niet zoquote:Op woensdag 24 september 2014 02:11 schreef remlof het volgende:
Is dit de feedback van het campingforum?
slotjequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef tong80 het volgende:
NWS / Lange Frans : 'IS is opgezet door de CIA.'
Dubbel. Gelijktijdig geopend.
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:39 schreef tong80 het volgende:
NWS / Tongerlo bier....het beste bier ter wereld
Kan een modje er 'Tongerlo bier....het beste bier ter wereld' van maken.
Alvast bedankt.
Ik dank u.quote:
Ik kan natuurlijk ook in het topic reageren dat Montagui een op Hitler fappende pro-ZP nazi fascist is, maar ik wil het topic niet vervuilen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja joh, met alle macht proberen zieltjes te winnen voor een kwaad doel en dan nóg gigantisch in de minderheid zijn. Wat ben je toch een ISIS-er.
Ik haat niet, jij wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook in het topic reageren dat Montagui een op Hitler fappende pro-ZP nazi fascist is, maar ik wil het topic niet vervuilen.
Kan het niet gewoon bij de inhoud gehouden worden ipv elke keer weer dat ISIS bijhalen in een topic over ZP?
Wat wil je bereiken door iemand voor ISIS'er uit te maken? Denk je dat je daarmee je argument kracht bij zet?quote:
Je retoriek is vergelijkbaar. Trollen/haten om het trollen/haten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken door iemand voor ISIS'er uit te maken? Denk je dat je daarmee je argument kracht bij zet?
Mijn retoriek is helemaal niet vergelijkbaar. Ik noem niemand nazi's/ISIS'ers omdat ze een ander standpunt innemen dan ik doe. En ten tweede mag je kappen met die verdachtmakingen van troll. Als je het niet kunt hebben dat er mensen een andere mening zijn toegedaan over ZP, dan moet je maar uit het topic blijven.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je retoriek is vergelijkbaar. Trollen/haten om het trollen/haten.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het was niet stuk, maar wordt stuk gemaakt door intolerante racisten zoals jij.
Hier heeft hij gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het was niet stuk, maar wordt stuk gemaakt door intolerante racisten zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |