abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144452612
Hai!

Ik kom vanochtend van een date vandaan en ik heb er een gemengd gevoel over. We hebben elkaar vorige week vrijdag ontmoet in de trein. Nummers uitgewisseld, iedere dag geappt en gisteravond besloten we elkaar te zien. Ik had er enorm veel zin in, want toen ik hem leerde kennen in de trein vond ik hem meteen al helemaal geweldig. Ik kom veel mannen tegen, maar hij is heel erg bijzonder leuk! :)

Kortom: we hadden meteen een klik! En zijn hele hele hele leuke uiterlijk werkte ook heel erg mee. Ik ben een beetje aan het bakvissen, maar daar kan ik vrij weinig aandoen ;-)

Gisteren heeft hij me meegenomen naar een restaurantje, heel gezellig en super leuk/veel gekletst. Ik date de laatste tijd heel erg veel (misschien omdat mijn eerste relatie een paar maanden geleden stuk is gelopen) en de meeste mannen voel ik niet erg veel voor. Ik ben te kritisch. Maar hij.. Hij is dus anders. Hoe hij praat, hoe hij lacht, onze gesprekken: super!\

Daarna besloten we om naar zijn huis te gaan. Weer wat gedronken, veel gepraat en voor we het wisten was het al 2 uur ’s nachts. Ik besloot daar te slapen (eigenlijk met een smoes), maar hij bood het zelf aan. Ondertussen waren we al wat intiemer geworden. Tegen elkaar aankruipen, zoenen en knuffelen. Hij steeds weer herhalend hoe leuk en mooi hij mij vindt, ik ook tegen hem, dus ik dacht dat het maar op één ding kon uitlopen.

Eenmaal in bed samen weer gezoend, lieve woordjes, geknuffeld. Maar hij zocht geen toenadering tot seks.. Ik ben zelf nogal eerlijk en zocht dus zelf toenadering, want ik wilde gewoon seks. Dat lijkt mij namelijk een logisch vervolg als je bij je date blijft slapen en de klik was er zeker. Maar hij wees mij af. Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.

Ik was en ben nog steeds perplex. Ik ben ten eerste nog nooit afgewezen door een man en ik vat het toch wel persoonlijk op. Ik geloof niet in zijn woorden dat hij mij echt heel leuk vindt, want als je iemand echt heel leuk vindt wil je ook gewoon seks.. Vindt hij mij niet aantrekkelijk of toch niet zo’n leuk persoon? Voor mij was de hele sfeer meteen weg, ben snel daarna in slaap gevallen en toen ik opstond had ik er ook gewoon geen zin meer in met hem. Ben dus ‘s ochtends snel naar huis gegaan met de smoes dat ik had afgesproken met een vriendin en nog moest studeren omdat ik het hele weekend zogenaamd geen tijd heb.

Ik ben dus onzeker geworden van dit alles. Ik ben het niet gewend dat een man mij afwijst en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil. Maar hij was er heel stellig in dat hij geen seks wil en dat neem ik dus persoonlijk op. Hij stuurt me net nog een app met dat het gezellig was en dat hij me heel snel weer wil zien, maar van mij hoeft het niet meer. Alleen hoe kan het dat een man een vrouw afwijst als het aankomt op seks, terwijl het gewoon heel gezellig is? Vindt hij mij dan tóch lelijk oid? Ik weet hoe kritisch de mensen hier kunnen zijn, en ook hoe eerlijk, dus ik ben erg benieuwd naar antwoorden! En ervaringen.
pi_144452669
Huh wat is je probleem?
Als jullie elkaar echt zo leuk vinden is wachten geen probleem lijkt mij.. Vind zijn reactie logischer dan die van jou.

Jammer voor je gekwetste ego.
Worry is a misuse of imagination
pi_144452688
Er gaat misschien een wereld voor je open nu, maar niet elke man hoeft of wil meteen seks.
pi_144452701
Betaboi.
pi_144452713
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
pi_144452723
Waarom kan hij niet gewoon liever niet op de eerste date seks willen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144452745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Wellicht zegt dat meer over jou dan over hem?
pi_144452758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil.
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
pi_144452779
Haha TS denkt dat iedere man op de wereld alleen aan seks denkt.
pi_144452782
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
pi_144452803
quote:
Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.
pi_144452807
Echt wat een gezeik weer. Als een vrouw niet op de eerste date seks wil is het slim. Wil een man het niet dan zal daar weer wat achter zitten.

Maak het toch eens niet zo ingewikkeld. Als je seks wilt en de ander wil dat ook dan heb je seks. Anders zul je wellicht even moeten wachten totdat de ander daar ook klaar voor is.

Typisch vrouwengezeik weer dit.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_144452808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
Omdat seks iets anders is dan een kusje.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:24:45 #14
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_144452817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:

[..]

Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
:D :')

Verder kan dit topic niet serieus zijn, of stonk TS misschien van onder?
pi_144452820
Trebo, het staat er misschien raar beschreven, maar ik ben het niet gewend om afgewezen te worden als je samen in bed ligt te zoenen. Dan komt er altijd meer.
pi_144452836
quote:
Omdat niet iedere man meteen in iedere vrouw z'n piemel wil steken?

Als je denkt dat je elkaar nooit meer ziet en je wil sex, ja prima..

Maar als je er toekomst in ziet.. Wat is het probleem om even te wachten? Sowieso staat blijven slapen niet gelijk aan sex.

Als een man zou zeggen wat jij nu zegt was hij een sexbeluste egoïst..

Mannen hebben ook gevoelens hoor (Tip!!)
pi_144452844
quote:
Dan vind ik persoonlijk dat je een heel beperkt beeld hebt. Voor sommige mensen is zoenen en intiem zijn op een eerste date al meer dan voldoende. Dat zegt niet dat ze geen seks zouden willen, maar niet nu, meteen. Volgende keer misschien, of zelfs de keer erna. Rustig opbouwen, in plaats van meteen all the way.

Ze zijn er!
pi_144452879
Dat kan dat ze er zijn. Maar als je al de hele avond en nacht aan het zoenen en knuffelen bent en je ligt in bed aan elkaar te frunniken en te zoenen, dan is het toch niet gek dat er meer van komt?
pi_144452882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Krulledol het volgende:
Trebo, het staat er misschien raar beschreven, maar ik ben het niet gewend om afgewezen te worden als je samen in bed ligt te zoenen. Dan komt er altijd meer.
Dus je ego is gekwetst.

Nou nou, jammer voor je. Hoe oud ben je?
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:26:22 #20
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144452883
Dat hij seks afwijst is puur een beslissing op verstand. Hij vindt je leuk overduidelijk maar iets houdt hem tegen en dat zal vast zijn dat hij niet bij de eerste date meteen seks wilt omdat hij misschien denkt je kwijt te raken.

Ja ze bestaan. :')

En je zegt het zelf je date zelf veel dus misschien kan hij niet genoeg zekerheid halen en/of weet hij ervan af dat hij niet gewoon een once sex, never go back is.

Zou erover subtiel communiceren met hem wat je van hem vindt of denkt. En contact weer verder mee gaan nadat je klaar bent met deze kutgevoel.

P.s: Protip, duik niet met iemand anders het bed in, zoiets kan echt flink counteren.
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 13:27:08 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_144452901
Hij vindt het blijkbaar niet zo logisch on meteen seks te hebben op de eerste date dat kan toch. Als een vrouw niet meteen seks wil is het 'normaal' maar als een man niet meteen seks wil is het opeens 'vreemd'?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144452911
quote:

[..]

Haha :D _O-
pi_144452920
De meiden waar ik vroeger op de eerste date overheen kroop zag ik meteen al niet meer als relatiemateriaal maar als one night stand.
Hier staat niets.
pi_144452923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:26 schreef Krulledol het volgende:
Dat kan dat ze er zijn. Maar als je al de hele avond en nacht aan het zoenen en knuffelen bent en je ligt in bed aan elkaar te frunniken en te zoenen, dan is het toch niet gek dat er meer van komt?
Is dat een verplichting :? HAHAHAHAHAHAHAHA sorry
pi_144452929
Miischien was hij zelf ergens onzeker over? Bv. Een te kleine penis?
pi_144452953
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:26 schreef wickedmen het volgende:

P.s: Protip, duik niet met iemand anders het bed in, zoiets kan echt flink counteren.
Of doe het wel want dan weet de jongeman uit de OP ook weer meteen dat-ie hier z'n tijd niet aan hoeft te besteden.
pi_144452970
Wat een gezeik om niks :')

Als hij nog geen seks wilt, dan is dat zijn goed recht. Stel je niet zo aan zeg.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:29:31 #28
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144452980
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Azorius het volgende:
Er gaat misschien een wereld voor je open nu, maar niet elke man hoeft of wil meteen seks.
Dit.
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Trebo het volgende:
Betaboi.
Beta's zijn meestal slijmballen die wanhopig alles doen voor seks.
True story.
quote:
Waarom zou je intiem zijn met iemand als hij je niet leuk vindt of aantrekkelijk. :')
Hij spendeert nota bene vele uren met je.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:25 schreef Probability het volgende:
Mannen hebben ook gevoelens hoor (Tip!!)
Zou het? :D 11.gif
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:29:36 #29
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_144452982
Hij speelt hard to get TS.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 13:29:40 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_144452983
OF hij had gewoon teveel gedronken :P
niet zo tof doen
pi_144453037
Hij vindt je dik en lelijk TS, nou goed? :')

Wacht gewoon tot hij je bij date nr 2 (dit weekend al mag ik aannemen) wel helemaal uit elkaar uit elkaar trekt, en stop in de tussentijd ff nieuwe AA's in je tarzan.
pi_144453038
Ik ben 19.

Ja bedankt voor de reacties.. Eye-openers zijn sommige reacties! Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik? En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
pi_144453066
Nee, maar zo gaat dat vaak. Ik ga zelf niet in bed liggen zoenen met iemand waar ik geen seks mee wil. Jij wel? Dat kan hoor, maar ik vind dat je dan een verkeerd signaal afgeeft.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Is dat een verplichting :? HAHAHAHAHAHAHAHA sorry
pi_144453077
Dan ga je de volgende keer toch lekker vingeren op de wc als je zo gefrustreerd bent :')
pi_144453078
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Er is wel iets flink mis met jou ja, maar fysiek is het niet.
pi_144453079
quote:
Ik ben 19.

Ja bedankt voor de reacties.. Eye-openers zijn sommige reacties! Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik? En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Volgens mij vind je hem gewoon niet echt leuk. Want als je iemand écht leuk vind, wat is er dan erg aan om even te wachten?
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:32:28 #37
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_144453084
quote:
En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Dit ja.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Volgens mij vind je hem gewoon niet echt leuk. Want als je iemand écht leuk vind, wat is er dan erg aan om even te wachten?
En dit.
pi_144453109
Gefrustreerd ben ik niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Probability het volgende:
Dan ga je de volgende keer toch lekker vingeren op de wc als je zo gefrustreerd bent :')
pi_144453111
quote:
Nee, maar zo gaat dat vaak. Ik ga zelf niet in bed liggen zoenen met iemand waar ik geen seks mee wil. Jij wel? Dat kan hoor, maar ik vind dat je dan een verkeerd signaal afgeeft.

[..]

Vannacht nog
Op dat moment vond ik (jaja) sex nog te snel

Hij is zich toen op het balkon gaan aftrekken.

Nee natuurlijk niet :') dat komt heus wel
pi_144453133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:27 schreef Karina het volgende:
Hij vindt het blijkbaar niet zo logisch on meteen seks te hebben op de eerste date dat kan toch. Als een vrouw niet meteen seks wil is het 'normaal' maar als een man niet meteen seks wil is het opeens 'vreemd'?
Ja doei.
pi_144453145
Ik vind hem juist heel erg leuk, maar ik heb het gevoel gekregen dat hij mij niet leuk vindt en dan ga ik mezelf niet aandoen om verder te daten.

quote:

[..]

pi_144453162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef Krulledol het volgende:
Ik vind hem juist heel erg leuk, maar ik heb het gevoel gekregen dat hij mij niet leuk vindt en dan ga ik mezelf niet aandoen om verder te daten.

[..]

Pff.. jij moet nog veel leren.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:34:47 #43
358523 IkStampOpTacos
pi_144453167
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef Probability het volgende:
Wut? Serieus? :')
-
pi_144453179
quote:

[..]

Werk eerst aan je zelfvertrouwen..
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:35:07 #45
358523 IkStampOpTacos
pi_144453182
quote:

[..]

Waarom ben je zo kortzichtig?
-
pi_144453183
quote:
Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik?
Je vindt hem leuk, er is aantrekkingskracht op meerdere vlakken, maar omdat jij je niet op de eerste date volblaft zeg je dat jullie principes te ver uit elkaar liggen? Hij heeft toch niet gezegd dat 'ie wil wachten tot jullie getrouwd zijn ofzo? Geef het ff een of twee weken zeg :')

quote:
En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Inderdaad, dat ligt aan jou :s)
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:35:10 #47
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_144453185
Aannames, doemdenken en vooral er niet over praten....Goed bezig TS. Want ja het zal allemaal wel aan jezelf liggen. Kom even uit die egotrip muts. Wake-up call de wereld draait niet alleen om jou en je verstoorde ideeën. :{w

Hij vind je te leuk om zomaar even zijn oerdriften op te botvieren en jij wijst het daarom af? :')
pi_144453193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wut? Serieus? :')
Nee natuurlijk niet _O-
pi_144453194
En nu wil je hem niet meer zien, puur vanwege dit 'probleem', terwijl hij verder zo'n geweldige kerel is? Dat maakt wel duidelijk dat je nog niet zo volwassen bent...
pi_144453204
quote:

[..]

Ik had toevallig van de week een gesprek met een jongen over precies dit onderwerp. Dat een meisje waar hij een leuke date mee gehad had, met hem naar bed wilde maar dat hij dat niet deed omdat hij haar daar té leuk voor vond. Niet alles draait om seks. Als jou gevoel hem niet zou interesseren zou hij er overheen gaan en klaar.
pi_144453210
quote:

[..]

Eerst zegt ze dat ze hem ECHT leuk vindt, twee regels verder wil ze niet meer daten, want ze verschillen teveel van elkaar. Wat een onzin :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:36:06 #52
358523 IkStampOpTacos
pi_144453211
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet _O-
Oh... jammer. Had hardop gelachen als je 'ja' had gezegd. -O-
-
pi_144453215
Hoe kan je iemand TE leuk vinden om seks mee te hebben? Ben ik erg benieuwd naar. Als ik iemand te leuk vind, wil ik juist zo dicht mogelijk bij iemand zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Aannames, doemdenken en vooral er niet over praten....Goed bezig TS. Want ja het zal allemaal wel aan jezelf liggen. Kom even uit die egotrip muts. Wake-up call de wereld draait niet alleen om jou en je verstoorde ideeën. :{w

Hij vind je te leuk om zomaar even zijn oerdriften op te botvieren en jij wijst het daarom af? :')
pi_144453224
TS, je bent kortzichtig. Als hij je niet leuk zou vinden, maar gewoon een hapje, dan had ie je wel geneukt hoor.

Hij vind je te leuk om meteen alle spanning weg te nemen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:36:48 #55
358523 IkStampOpTacos
pi_144453229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef Krulledol het volgende:
Hoe kan je iemand TE leuk vinden om seks mee te hebben? Ben ik erg benieuwd naar. Als ik iemand te leuk vind, wil ik juist zo dicht mogelijk bij iemand zijn.

[..]

Waarom zou je alles zo snel willen afraffelen?

Doe je mbo?
-
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:36:53 #56
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453234
quote:
Ik ben 19.

Er zijn talloze vrouwen en natuurlijk mannen die bij de eerste date niet meteen seks hebben. Terwijl ze natuurlijk de ander wel leuk vinden.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:37:08 #57
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_144453246
Misschien wilde hij het niet meteen verpesten door er gelijk op te duiken maar nu ga jij de stekker eruit trekken omdat hij zijn 'stekker' maar even binnen heeft gehouden...

Wereld op zijn kop maar wel vermakelijk te lezen.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_144453272
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oh... jammer. Had hardop gelachen als je 'ja' had gezegd. -O-
Haha ja misschien ook wel hoor, hij was even naar het Noorderlicht kijken :D!

Het schoot wel even door m'n hoofd _O-
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:37:51 #59
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453280
quote:

[..]

OMDAT WE NIET ALLEMAAL SEKSBELUSTE WANHOPIGE WEZENS ZIJN. ZONDER VERSTAND
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:38:10 #60
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144453287
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:28 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Miischien was hij zelf ergens onzeker over? Bv. Een te kleine penis?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_144453311
Dat zeg ik ook niet. Maar waarom je moeilijk gaat doen als je iemand leuk zegt te vinden, dat begrijp ik niet. Maar het ligt dus aan mij, ook goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:

[..]

vrijdag 12 september 2014 @ 13:39:32 #62
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_144453335
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Krulledol het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar waarom je moeilijk gaat doen als je iemand leuk zegt te vinden, dat begrijp ik niet. Maar het ligt dus aan mij, ook goed.

Dat je zo reageerd wel maar niet omdat hij je niet leuk vind.
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:39:33 #63
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453338
quote:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je hebt gelijk, beter stop je ermee.
Op naar de volgende date!
pi_144453339
quote:
Maar het ligt dus aan mij, ook goed.
Yup.
Ja doei.
pi_144453361
Ow. Dus als hij nu wel seks had gehad met me, dan had ik hem niet geboeid? Vind dat ook een rare denkwijze.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik had toevallig van de week een gesprek met een jongen over precies dit onderwerp. Dat een meisje waar hij een leuke date mee gehad had, met hem naar bed wilde maar dat hij dat niet deed omdat hij haar daar té leuk voor vond. Niet alles draait om seks. Als jou gevoel hem niet zou interesseren zou hij er overheen gaan en klaar.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:40:13 #66
269692 Divje
brr brr patapim
pi_144453367
Voor hem ben je blijkbaar potentieel relatie-materiaal. Maar als ik je posts lees mag die jongen blij zijn dat jij niet verder wil daten :') brr, als je al onzeker over jezelf wordt omdat iemand geen seks op de eerste date wil :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:40:13 #67
358523 IkStampOpTacos
pi_144453369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha ja misschien ook wel hoor, hij was even naar het Noorderlicht kijken :D!

Het schoot wel even door m'n hoofd _O-
De sokken al van de balkonwaslijn gehaald? 8-)
-
pi_144453371
quote:
dat je een vuile loeder bent die zich op de eerste date laat vullen door alles met een pik?
pi_144453394
quote:

[..]

_O- _O- godver
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:41:03 #70
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453395
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik genoeg leuke meiden afgewezen voor seks, paar die ik echt leuk vond.
Omdat de situatie niet juist was (ja ik weet het :') ).
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:41:06 #71
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_144453397
Je profiel zegt dat je een man bent.
pi_144453402
TS, waar ben je zelf nu eigenlijk naar op zoek? Naar een sexbuddy of een vriend?
pi_144453421
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De sokken al van de balkonwaslijn gehaald? 8-)
_O-
pi_144453429
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
Voor hem ben je blijkbaar potentieel relatie-materiaal. Maar als ik je posts lees mag die jongen blij zijn dat jij niet verder wil daten :') brr, als je al onzeker over jezelf wordt omdat iemand geen seks op de eerste date wil :')
Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 september 2014 @ 13:42:03 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_144453436
Laat je svp zo spoedig mogelijk steriliseren. Mensen zoals jij moeten geen kinderen krijgen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:42:05 #76
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453437
quote:
Vrouwen. :')
Onzekerheid. :')
Onzekere vrouwen. :')

Onzekere mensen. :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:42:14 #77
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_144453446
quote:

[..]

Werkelijk? Jouw leven draait om lust en je kan niet inzien dat het juist veel intiemer en spannender kan zijn om later seks te hebben i.p.v. direct maar zielloos, kansloos te neuken op de eerste date en dan niet te weten of je daarna direct afgedankt wordt als man omdat je maar een seksbeluste beta bent. Je bent onervaren, onzeker en betrekt het hele verhaal teveel op jezelf.
quote:
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.
pi_144453453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.
Je klinkt wel een beetje simpeltjes....
Ja doei.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:42:32 #79
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453455
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef Kreator het volgende:
Laat je svp zo spoedig mogelijk steriliseren. Mensen zoals jij moeten geen kinderen krijgen.
Dit gaat ook wel heel erg ver.
Frusti gespot.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:43:03 #80
269692 Divje
brr brr patapim
pi_144453484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Vrouwen. :')
Onzekerheid. :')
Onzekere vrouwen. :')

Onzekere mensen. :')
Die smilie is wel erg toepasselijk in dit topic ja _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:43:18 #81
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MsMessy het volgende:
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.
Hoezo? Hij weet van niks en hij treft meer blaam als het contact nu stopt. :')
Alleen omdat zijn onzeker is? Maar ja zijn er genoeg van.
pi_144453512
quote:
Omdat je voorheen alleen met hoeren bent gegaan?
Gedane zaken nemen geen keer.
pi_144453526
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je klinkt wel een beetje simpeltjes....
Ben ik niet, zo gaan die dingen vaak.
pi_144453535
Zo heb je wel snel een soa te pakken als iedereen hem er zomaar mag inhangen omdat hij lieve dingen tegen je zegt
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:44:11 #85
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Krulledol het volgende:

[..]

In die wereld zou je met elk iemand die je leuk vindt of aantrekkelijk seks hebben.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:44:39 #86
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453555
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Zo heb je wel snel een soa te pakken als iedereen hem er zomaar mag inhangen omdat hij lieve dingen tegen je zegt
TS ge'dmt.
Gezegd dat ze schattig is en een lieve meid.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:45:28 #87
358523 IkStampOpTacos
pi_144453579
quote:
Onaardig doen tegen deze TS. :')

TS, je hebt helemaal gelijk. Je lijkt me een hele leuke slimme vrouw. Wat is je nummer? :9~
-
pi_144453605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Werkelijk? Jouw leven draait om lust en je kan niet inzien dat het juist veel intiemer en spannender kan zijn om later seks te hebben i.p.v. direct maar zielloos, kansloos te neuken op de eerste date en dan niet te weten of je daarna direct afgedankt wordt als man omdat je maar een seksbeluste beta bent. Je bent onervaren, onzeker en betrekt het hele verhaal teveel op jezelf.

[..]

Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:46:47 #89
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453619
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

TS, je hebt helemaal gelijk. Je lijkt me een hele leuke slimme vrouw. Wat is je nummer? :9~
Heey achteraan he.
Anders ga ik je djoeken.

Jij mag met haar na de 1ste gaan want toepasselijk als dit is heb ik nooit seks op de eerste date omdat ze zo leuk is. :@
En 2de date komt dan niet.
pi_144453628
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef wickedmen het volgende:
:')
Huh?
pi_144453637
Is prima hoe je er zelf over denkt, niets mis mee en moet je lekker doen. Wel is het zo dat je overkomt alsof je je niet openstelt voor andere denkwijzes, en nogal egocentrisch bent. Het draait niet allemaal om jou natuurlijk.

Hij ziet het anders, betekent niet meteen dat er van alles mis is met jou.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144453639
quote:
Het is geen logische stap :)

Ik wacht bij leuke vrouwen ook even. Maar meestal nodig ik ze dan thuis nog niet uit, was wel weird. Na het restaurant had ik toedeloe gezegd tegen je, en pas bijd e volgende afspraak eventueel mee naar huis genomen.

Hoe dan ook, toffe vent :) Ohja, hij vind je niet lelijk mannen zijn meestal gewoon eerlijk :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:47:43 #93
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.
Waarom is er oorlog.
Waarom zijn mensen zo complex.
Waarom begrijpt TS het niet.
Waarom.
Waarom.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:48:05 #94
358523 IkStampOpTacos
pi_144453673
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Heey achteraan he.
Anders ga ik je djoeken.

Jij mag met haar na de 1ste gaan want toepasselijk als dit is heb ik nooit seks op de eerste date omdat ze zo leuk is. :@
En 2de date komt dan niet.
Hoek je zo neer met m'n dinner catchers, broeder. :(
-
pi_144453674
quote:
Hoe kom je hierbij dan?
pi_144453682
quote:

[..]

Weet je, als je een relatie aan wil gaan, zijn er verschillende manieren van denken. En dan kun je krampachtig vasthouden aan jouw visie, maar niet ieder mens is hetzelfde. Maargoed, het is maar goed dat je hem afhoud want volgens mij leef je nog veel te veel in je eigen wereld om een fatsoenlijke relatie te kunnen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 13:49:05 ]
pi_144453691
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

TS is een MAN toch?
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:48:36 #98
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hoek je zo neer met m'n dinner catchers, broeder. :(
Zullen we zien. TS gaat zo op mij reageren.
pi_144453708
Als je lelijk zou zijn dan zou hij niet met je gaan daten
pi_144453710
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is geen logische stap :)

Ik wacht bij leuke vrouwen ook even. Maar meestal nodig ik ze dan thuis nog niet uit, was wel weird. Na het restaurant had ik toedeloe gezegd tegen je, en pas bijd e volgende afspraak eventueel mee naar huis genomen.

Hoe dan ook, toffe vent :) Ohja, hij vind je niet lelijk mannen zijn meestal gewoon eerlijk :)
Ja, dat is ook logisch als je geen seks wil, dan neem je iemand niet mee naar huis.
pi_144453711
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

TS is een MAN toch?
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:49:06 #102
358523 IkStampOpTacos
pi_144453715
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Zullen we zien. TS gaat zo op mij reageren.
Volgend weekend etentje gefixt. *)
-
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:49:43 #103
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Weet je, als je een relatie aan wil gaan, zijn er verschillende manieren van denken. En dan kun je krampachtig vasthouden aan jou visie, maar niet ieder mens is hetzelfde. Maargoed, het is maar goed dat je hem afhoud want volgens mij leef je nog veel te veel in je eigen wereld om een fatsoenlijke relatie te kunnen hebben.
Deze psycholoog. :')
In jouw wereld zouden dan zeker alleen perfecte relaties zonder onzekerheid bestaan? En ik maar denken dat R&P veel topics op een dag had.
pi_144453774
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Deze psycholoog. :')
In jouw wereld zouden dan zeker alleen perfecte relaties zonder onzekerheid bestaan? En ik maar denken dat R&P veel topics op een dag had.
Dat zeg ik helemaal niet. Maar ze is zo koppig op hoe zij het ziet en dat het niet anders kan. Hoe kun je dan in godsnaam een relatie beginnen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:51:13 #105
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_144453793
quote:

[..]

Hmm als ik zo als jij had gedacht dan had mijn leven er nu heel anders uit gezien. Ik zou zeggen praat er eens gewoon over met je date voor dat je hem afdankt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:51:33 #106
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Maar ze is zo koppig op hoe zij het ziet en dat het niet anders kan. Hoe kun je dan in godsnaam een relatie beginnen.
Zoiets heet ook wel ontkenningsperiode.
Dude er gaat een wereld voor TS open waar niet elke man per se seks wilt, dayummm.
pi_144453828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:51 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Hmm als ik zo als jij had gedacht dan had mijn leven er nu heel anders uit gezien. Ik zou zeggen praat er eens gewoon over met je date voor dat je hem afdankt.
Hoezo? Ik ga er misschien over praten met hem, dat zie ik nog wel. Voor nu heb ik er gewoon geen belang meer bij omdat ik zeker weet dat hij heel anders denkt dan ik.
pi_144453865
TS is echt zo iemand die zich als onwijs zekere leuke Esprit meid presenteert, maar eigenlijk zo onzeker als de pest is, want het is dus;

A) of hij paalt haar niet en het is 'boehoeho wat is er mis met hem, ik hoef hem niet meer, ik wil alleen stoere alpha-mannetjes die me de eerste date compleet doorsauzen'

of

B) boehoehoe hij paalde me gelijk op de eerste date, wat een viespeuk, hij doet het alleen maar om de seks en we hadden juist zo'n leuke klik, dan hoef je toch niet gelijk eerste date erop.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:53:39 #109
358523 IkStampOpTacos
pi_144453880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:52 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ga er misschien over praten met hem, dat zie ik nog wel. Voor nu heb ik er gewoon geen belang meer bij omdat ik zeker weet dat hij heel anders denkt dan ik.
Naw, je krijgt één keertje niet precies wat je wil, nu voel je je gekwetst want dat is niet hoe het normaal gaat.. Zwaar leven heb je ook.
-
pi_144453885
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zijn profiel zegt dat hij MAN is.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:53:49 #111
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453891
quote:

[..]

Gvd hij vindt je onaantrekkelijk en wilt geen seks met je maar wilt wel knuffelen, zoenen, uren met je zitten, met je lachen.
Misschien is hij a-seksueel. 11.gif
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:54:10 #112
358523 IkStampOpTacos
pi_144453907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

De reacties overduidelijk niet clown.
-
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:54:29 #113
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144453920
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo iemand die zich als onwijs zekere leuke Esprit meid presenteert, maar eigenlijk zo onzeker als de pest is, want het is dus;

A) of hij paalt haar niet en het is 'boehoeho wat is er mis met hem, ik hoef hem niet meer, ik wil alleen stoere alpha-mannetjes die me de eerste date compleet doorsauzen'

of

B) boehoehoe hij paalde me gelijk op de eerste date, wat een viespeuk, hij doet het alleen maar om de seks en we hadden juist zo'n leuke klik, dan hoef je toch niet gelijk eerste date erop.
The struggle is real.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144453925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De reacties overduidelijk niet clown.
Oh oké.
pi_144453939
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. (onlineU.png / offlineU.png)

Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.

Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.

Zodoende.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:57:32 #116
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_144454038
Zijn alle 19jarigen zo fucking oppervlakkig, of bevindt ts zich aan de uiterste rand van het spectrum....
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:57:38 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144454043
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:

of

Die indruk kreeg ik ook wel een beetje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:58:23 #118
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144454069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
zargon je moeder zehma topic netjes houde
Lol.
pi_144454070
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Oké ik snap het nu :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Zijn alle 19jarigen zo fucking oppervlakkig, of bevindt ts zich aan de uiterste rand van het spectrum....
Denk het niet ben 19 nog nooit zo'n vrouw tegengekomen.
Dat ze verwacht dat iedere man seks wil....
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef Probability het volgende:

[..]
_O-
pi_144454077
quote:

[..]

Over seks op de eerste date misschien. Beetje jammer dat je een kerel (die je blijkbaar heel leuk vindt) compleet afschrijft omdat hij niet meteen seks wilde. Kortzichtig zelfs.
pi_144454099
quote:
(OP)
Tsjonge jonge :')

Misschien he, misschien wil ie gewoon nog even wachten met seks?

quote:
ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil
Je lijkt me echt een 'blijvertje'

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 14:00:31 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144454142
quote:

[..]

Mannen die op de eerste date geen nookie krijgen weten dat ze gewoon nog wat meer geduld en doorzettingsvermogen moeten tonen. Dus TS is zeker geen man :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:00:38 #123
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144454146
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Over seks op de eerste date misschien. Beetje jammer dat je een kerel (die je blijkbaar heel leuk vindt) compleet afschrijft omdat hij niet meteen seks wilde. Kortzichtig zelfs.
Het maakt haar onzeker en elke man wil toch seks.
Zo slaat ze een leuke man over en komt ze weer bij de alpha's waar alles makkelijk is maar dan gaat ze weer huilen dat ze geen leuke man meer vindt.

En die gast? Ja die wordt niet zo lief meer en wordt ook een alpha.

It's fuck'd up weet je.
pi_144454152
quote:

[..]

Nogal ja, zeker als je bedenkt dat hij dit zeer (vrij) zeker doet omdat hij je echt leuk vindt en het serieus aan wil pakken. Je komt echt als een enorm verwend nest over die heel vol is van zichzelf, en niet gewend is dat iemand je niet direct geeft .... wat je wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 14:02:41 ]
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:01:52 #125
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144454182
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nogal ja, zeker als je bedenkt dat hij dit zeer (vrij zeker) doet omdat hij je echt leuk vindt en het serieus aan wil pakken. Je komt echt als een enorm verwend nest over die heel vol is van zichzelf, en niet gewend is dat iemand je niet direct geeft .... wat je wilt.
Echt shi wahed highclass bitch.
Talloze mannen daten, ze niet interessant vinden maar zeker wel neuken maar zelf stiekem onzeker als de pest zijn als het erop aankomt.
pi_144454192
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Mannen die op de eerste date geen nookie krijgen weten dat ze gewoon nog wat meer geduld en doorzettingsvermogen moeten tonen. Dus TS is zeker geen man :')
Nee ik snap het nu wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Het maakt haar onzeker en elke man wil toch seks.
Zo slaat ze een leuke man over en komt ze weer bij de alpha's waar alles makkelijk is maar dan gaat ze weer huilen dat ze geen leuke man meer vindt.

En die gast? Ja die wordt niet zo lief meer en wordt ook een alpha.

It's fuck'd up weet je.
Niet elke man wil direct seks met een vrouw.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:07:13 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144454363
quote:
Daar ga je dus de mist in. Ik heb ook zelden seks op een eerste date, zelfs als er een goede klik is. Dat betekent echter niet dat ik geen seks wil met de vrouw in kwestie, als dat zo zou zijn zou ik haar nooit mee naar huis genomen hebben. Ik zie het een beetje als een soort ' zeef' tussen een eventueel serieuzer iets en een mogelijke scharrel. En ik ben echt niet de enige man die dat doet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:09:57 #128
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144454443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
Niet elke man wil direct seks met een vrouw.
Zolang iemand de persoon leuk vindt is de intentie er.
Maar het daadwerkelijk gebeuren is ander verhaal.
pi_144454460
quote:
Ik ben 19.

WTF ? :D

Wat is hiermee gebeurd?

quote:
Ik kom veel mannen tegen, maar hij is heel erg bijzonder leuk! :)

Kortom: we hadden meteen een klik! En zijn hele hele hele leuke uiterlijk werkte ook heel erg mee. Ik ben een beetje aan het bakvissen, maar daar kan ik vrij weinig aandoen ;-)

Gisteren heeft hij me meegenomen naar een restaurantje, heel gezellig en super leuk/veel gekletst. Ik date de laatste tijd heel erg veel (misschien omdat mijn eerste relatie een paar maanden geleden stuk is gelopen) en de meeste mannen voel ik niet erg veel voor. Ik ben te kritisch. Maar hij.. Hij is dus anders. Hoe hij praat, hoe hij lacht, onze gesprekken: super!
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:12:08 #130
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144454508
TS is butthurt en huilt nu door dat. :')
Kutleven, waarom is het niet zo makkelijk zoals normaal. Effe van de week anti-depressie middelen halen bij de huisarts.
pi_144454511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Zolang iemand de persoon leuk vindt is de intentie er.
Maar het daadwerkelijk gebeuren is ander verhaal.
Ja klopt ik denk dat wat yats zegt wel klopt als je op zoek bent naar een serieuze relatie wacht je daar liever mee.
pi_144454514
- Je post is met een reden verwijderd... Niet terugplaatsen, en graag inhoudelijk (!) reageren, zonder te schelden. -

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 14:13:13 ]
pi_144454537
Werk jij eerst maar eens aan je zelfvertrouwen. Dat kan gewoon niet goed zitten. Allemachtig zeg :') Misschien heeft die jongen zelf wel iets meegemaakt waardoor hij liever even wacht.

Hij is zoooo geweldig leuk, maar omdat hij niet meteen over je heen wil gaan, kap je alles af. Ik denk dat ik het ook maar moet uitmaken de eerstvolgende keer dat mijn vriend geen seks wil. Kan niet anders als dat ie mij lelijk vindt.

pi_144454562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

WTF ? :D

Wat is hiermee gebeurd?

[..]

Ja, snap je niet he? Eerst bakvissen en zwijmelen en als hij er niet meteen opduikt, is het over?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:13:44 #135
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144454564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef MegaKonijn het volgende:
Werk jij eerst maar eens aan je zelfvertrouwen. Dat kan gewoon niet goed zitten. Allemachtig zeg :') Misschien heeft die jongen zelf wel iets meegemaakt waardoor hij liever even wacht.

Hij is zoooo geweldig leuk, maar omdat hij niet meteen over je heen wil gaan, kap je alles af. Ik denk dat ik het ook maar moet uitmaken de eerstvolgende keer dat mijn vriend geen seks wil. Kan niet anders als dat ie mij lelijk vindt.

_O_
pi_144454632
Kan het mij wel voorstellen waarom hij het deed.

Maar leuk he, dat je ego een keer gekrenkt wordt.
pi_144454696
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, snap je niet he? Eerst bakvissen en zwijmelen en als hij er niet meteen opduikt, is het over?
Ja, dat maakt TS toch op z'n minst een oppervlakkig mormel, maar goed, dat was al deels op te maken uit het feit dat ze iemand ontmoet in de trein, en op de eerste date gelijk wil ketsen.

Maar hij was echt helemaal fantastisch, geweldige klik, alles leuk dit dat.... totdat hij haar niet gelijk aan z'n paarsgepunte lans wilde rijgen de eerste nacht, wellicht wel juist door bovenstaande en dat hij niet wilde dat TS dacht dat het hem alleen om de pussy ging :')
pi_144454728
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, dat maakt TS toch op z'n minst een oppervlakkig mormel, maar goed, dat was al deels op te maken uit het feit dat ze iemand ontmoet in de trein, en op de eerste date gelijk wil ketsen.

Maar hij was echt helemaal fantastisch, geweldige klik, alles leuk dit dat.... totdat hij haar niet gelijk aan z'n paarsgepunte lans wilde rijgen de eerste nacht, wellicht wel juist door bovenstaande en dat hij niet wilde dat TS dacht dat het hem alleen om de pussy ging :')
Oppervlakkig is ze absoluut. En alles draait om haar, want ze is gewend om seks te krijgen als ze seks wil :')
pi_144454734
Gek he, een man die niet meteen onder de lakens wil.
pi_144454775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begrijp daar helemaal niets van inderdaad. :)
pi_144454793
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou dat niet zeggen omdat ze direct seks wilt op de eerste date maar eerder omdat ze denkt dat die man haar niks vind omdat hij niet direct seks wilt.
Als man zou ik mijn tijd niet steken in een vrouw waar ik niks mee zou willen ik zou juist graag de seks uitstellen als ik een serieuze zou willen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oppervlakkig is ze absoluut. En alles draait om haar, want ze is gewend om seks te krijgen als ze seks wil :')
pi_144454810
Ik zou gelijk afknappen als je zo makkelijk jezelf aan zou bieden TS.
pi_144454837
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik begrijp daar helemaal niets van inderdaad. :)
Nee, ik ook niet. Was niet sarcastisch, ik snap dat niet.

Als ik bakviste en zwijmelde dan was er echt heel erg weinig dat ik niet op een of andere manier roze kon denken, want hij was zooooo leuk O+

Dus nee, ik snap niet dat dat zo snel over kan zijn.
pi_144454914
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Probability het volgende:
Huh wat is je probleem?
Als jullie elkaar echt zo leuk vinden is wachten geen probleem lijkt mij.. Vind zijn reactie logischer dan die van jou.

Jammer voor je gekwetste ego.
^O^
Dit inderdaad.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:26:03 #145
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144454918
Hij is duidelijk geen FOK!ker.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:27:39 #146
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_144454956
Misschien was hij niet dronken genoeg? :')

Jeetje, maak je niet zo druk, niks mis met ff wachten :{w
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_144454983
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef Takaiki het volgende:
Misschien was hij niet dronken genoeg? :')

Jeetje, maak je niet zo druk, niks mis met ff wachten :{w
Moet jij ze altijd dronken voeren dan? :o
pi_144454988
Dit topic _O_
pi_144454989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als ik bakviste en zwijmelde dan was er echt heel erg weinig dat ik niet op een of andere manier roze kon denken, want hij was zooooo leuk O+

Ik zou dan denken dat het gebakvis en gezwijmel niet echt was.
Misschien lust aangezien voor gevoelens van liefde ofzo?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:30:36 #150
247887 Takaiki
pi_144455027
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ikke niet 8-)
Sometimes you're the bug
pi_144455036
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zou dan denken dat het gebakvis en gezwijmel niet echt was.
Misschien lust aangezien voor gevoelens van liefde ofzo?
Liefde sowieso niet, hooguit verliefdheid. Maar ik denk eerder aandacht voor haar waar ze zich in gewenteld heeft en toen viel het even heel koud op haar dak dat hij niet zo totaal voor haar viel dat hij haar meteen wilde neuken. Ergo: was ze vast toch niet zo leuk als ze zelf dacht.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:31:06 #152
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_144455037
Ik zou er nog niet te veel achter zoeken. Sommige mannen/vrouwen willen eerst wachten, juist wanneer ze iets serieus willen. Persoonlijk nooit een probleem gehad met seks tijdens de eerste date.

Kreeg ie wel een boner? Ik neem aan dat jullie close aan het zoenen waren en dan voel je dat wel.
pi_144455090
quote:

[..]

Ik schrijf hem af omdat hij mij het gevoel geeft dat het aan mij ligt. En dat ligt waarschijnlijk ook aan mij, maar ik ga het mezelf niet aandoen dat ik omga met iemand waarvan ik het gevoel krijg dat hij mij toch niet zo leuk vindt. Nu al zulke gevoelens terwijl we niet eens iets hebben. Ik heb het nog nooit eerder ervaren en bij de meeste mannen weet ik wel wat ze van mij vinden en hoe leuk ze mij vinden, daar voel ik echt geen onzekerheid. Bij hem heb ik nu echt het idee dat hij mij toch niet zo leuk, mooi of lief vindt. En krijg toch het idee dat onze principes ver uit elkaar liggen, wat de echte reden ook mocht zijn. En daarom ga ik gewoon verder daten, maar laat ik ons contact gewoon doodbloeden. Ik ga nog wel zeggen hoe ik het heb ervaren en wat ik ervan vind denk ik. Dat zie ik nog wel. Ik vind niet dat ik kortzichtig of oppervlakkig ben.
pi_144455112
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Liefde sowieso niet, hooguit verliefdheid. Maar ik denk eerder aandacht voor haar waar ze zich in gewenteld heeft en toen viel het even heel koud op haar dak dat hij niet zo totaal voor haar viel dat hij haar meteen wilde neuken. Ergo: was ze vast toch niet zo leuk als ze zelf dacht.
Ik bedoelde verliefdheid, my bad. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik schrijf hem af omdat hij mij het gevoel geeft dat het aan mij ligt. En dat ligt waarschijnlijk ook aan mij, maar ik ga het mezelf niet aandoen dat ik omga met iemand waarvan ik het gevoel krijg dat hij mij toch niet zo leuk vindt. Nu al zulke gevoelens terwijl we niet eens iets hebben. Ik heb het nog nooit eerder ervaren en bij de meeste mannen weet ik wel wat ze van mij vinden en hoe leuk ze mij vinden, daar voel ik echt geen onzekerheid. Bij hem heb ik nu echt het idee dat hij mij toch niet zo leuk, mooi of lief vindt. En krijg toch het idee dat onze principes ver uit elkaar liggen, wat de echte reden ook mocht zijn. En daarom ga ik gewoon verder daten, maar laat ik ons contact gewoon doodbloeden. Ik ga nog wel zeggen hoe ik het heb ervaren en wat ik ervan vind denk ik. Dat zie ik nog wel. Ik vind niet dat ik kortzichtig of oppervlakkig ben.
Wat een figuur, je laat het contact ''doodbloeden''? Dus al die leuke gesprekken, het tegen elkaar aanliggen, zoenen en knuffelen, stelde allemaal helemaal niets voor, voor jou?

Je zou op zijn minst het fatsoen kunnen hebben om hem te laten weten dat je verder geen interesse meer hebt. En ja, je bent zeer kortzichtig en oppervlakkig.
pi_144455141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is ook niet over, anders had ik dat niet kunnen beschrijven. Maar ik kies er wel voor om niet verder te daten, dat vind ik een verstandige keuze in deze situatie.
pi_144455143
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:30 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ikke niet 8-)
Wow, dat lijkt me echt heel fijn, het is best naar als ze altijd zo naar alcohol meuren, en de volgende dag geen idee meer hebben wie je bent of wat ze hebben gedaan. Zijn altijd awkward momenten.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:35:43 #157
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144455150
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_144455154
quote:

[..]

Dus een kerel moet je eerst neuken om te bewijzen dat ie je leuk vindt?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:36:55 #159
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144455170
quote:

[..]

Heb je mijn eerdere reactie gelezen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_144455174
quote:

[..]

Godverdomme, jij bent echt helemaal de weg kwijt. Echt zo'n typisch zeurwijf. Jij bent ergens onzeker over, hij doet totaal niks geks maar geeft alleen jou je zin niet, dus hij moet opbokken want 'hij geeft je het gevoel dat er iets aan jou ligt'.

En dan nog durven roepen dat je niet oppervlakkig bent, zelfs als je eigen conclusie is dat jullie principes (jij; slet, hij; geen seks op eerste date als je iemand echt heel leuk vindt) ver uit elkaar liggen.

Wow. Echt wow.
pi_144455182
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gaat om mijn gevoel. Ik heb het gevoel dat hij mij niet leuk vindt en daarom wil ik niet verder afspreken, want als ik dat gevoel nu al heb, dan belooft het niet veel positiefs.
pi_144455187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

TS is een sperm whale. Wat de neuk zeg _O- zo'n heel bladibla dit dat alles bakvissen verhaal, maar hij wil niet seks wanneer TS het wil dus EXIT, NEXT, HUP VERDER MET DATEN, DAT GAT MOET GEVULD WORDEN EN GAUW.
pi_144455201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het gaat om mijn gevoel. Ik heb het gevoel dat hij mij niet leuk vindt en daarom wil ik niet verder afspreken, want als ik dat gevoel nu al heb, dan belooft het niet veel positiefs.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x1000
pi_144455203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef yats het volgende:

[..]

Heb je mijn eerdere reactie gelezen?
Nog niet, ik zal zo even lezen! :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:40 #165
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144455212
Ik denk dat TS haar knuffelbeer een plezier doet om niet met hem te daten als ze zo onzeker is.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:52 #166
247887 Takaiki
pi_144455218
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wow, dat lijkt me echt heel fijn, het is best naar als ze altijd zo naar alcohol meuren, en de volgende dag geen idee meer hebben wie je bent of wat ze hebben gedaan. Zijn altijd awkward momenten.
Geen ervaring mee, ben geen rondneukert 8-)
Sometimes you're the bug
pi_144455219
Het enige gevoel dat je hebt is dat er wat mist in die spleet tussen je benen. En dat daar snel wat in moet. Misschien kan je nog even een treinritje maken, vast iemand te vinden die je daar even op de plee wil pakken. Das meer je type toch? Matcht beter qua principes :Y
pi_144455222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt alles over jou en niets over hem. Als jij je hierdoor zo van de kaart laat zijn, dan moet je echt eens bij jezelf te raden gaan. Ik weet niet wat voor kerels je gewend bent, maar ik krijg een beetje het idee dat deze een niveautje hoger staat.
pi_144455237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik bedoelde verliefdheid, my bad. :)

[..]

Wat een figuur, je laat het contact ''doodbloeden''? Dus al die leuke gesprekken, het tegen elkaar aanliggen, zoenen en knuffelen, stelde allemaal helemaal niets voor, voor jou?

Je zou op zijn minst het fatsoen kunnen hebben om hem te laten weten dat je verder geen interesse meer hebt. En ja, je bent zeer kortzichtig en oppervlakkig.
Het stelde voor mij juist wel wat voor, maar het lijkt er in mijn ogen op dat het voor hem niets betekende. Misschien heb je daarin wel gelijk!
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:40:39 #170
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455254
quote:

[..]

_O-

Zoiets nemen ze een tegenslagje, mokkeltje. En zelfs daar kan je niet mee dealen.
Die gevoelens liggen totaal bij jou, gezegd door iedereen hier objectief omdat je onzeker bent.

Maar goed je verdient hem zo ook niet, zou nog wel het lef hebben om eerlijk tegen hem te vertellen hoe het zit anders gaat hij denken thafuck en denkt hij ligt het misschien aan mij. :')
Zeker na alle tijd die hij in je heeft gestoken en wat hij voor je heeft betekent.
pi_144455258
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het stelde voor mij juist wel wat voor, maar het lijkt er in mijn ogen op dat het voor hem niets betekende. Misschien heb je daarin wel gelijk!
Wat. WAT? Dus je stelde niks voor omdat hij je NIET gelijk paalde. Jij hebt echt een verknipt beeld van hoe het werkt :')
pi_144455270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Want hij gaat uren met je knuffelen en zoenen en praten en al die tijd in je gezelschap doorbrengen, maar omdat hij je niet wil neuken, betekende het voor hem niets?

Wat voor kronkel heb je dan? Ik bedoel: zou jij uuuuren met iemand doorbrengen die je niet moet en dat alleen maar duidelijk maken aan de ander door er niet mee te neuken?
pi_144455278
Je bent echt zo'n prinsesje die gewoon niet kan dealen met het feit dat jij iets wilde en hij het niet gaf hé. Dat is het hele idee. Normaal willen de mannen graag neuken, en heb jij de macht. Nu was het andersom.
pi_144455285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:35 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het is ook niet over, anders had ik dat niet kunnen beschrijven. Maar ik kies er wel voor om niet verder te daten, dat vind ik een verstandige keuze in deze situatie.
Dat is zeker een verstandige keuze.
Die jongen kan veel beter doen dan een oppervlakkig sletje die denkt dat de wereld om haar draait en iedereen moet voldoen aan haar verwachtingen.
pi_144455301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt alles over jou en niets over hem. Als jij je hierdoor zo van de kaart laat zijn, dan moet je echt eens bij jezelf te raden gaan. Ik weet niet wat voor kerels je gewend bent, maar ik krijg een beetje het idee dat deze een niveautje hoger staat.
Het ligt ook aan mij, maar denk ik wel dat het verstandig is om te stoppen met hem. Onze principes liggen dan gewoon uit elkaar, ik voel me er niet goed bij, heb geen goed gevoel bij hem. Ik ben mannen gewend die ook gewoon seks met mij willen en zelf initiatief nemen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:42:31 #176
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455304
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

TS is een sperm whale. Wat de neuk zeg _O- zo'n heel bladibla dit dat alles bakvissen verhaal, maar hij wil niet seks wanneer TS het wil dus EXIT, NEXT, HUP VERDER MET DATEN, DAT GAT MOET GEVULD WORDEN EN GAUW.
Echt he. :')
Ze zegt het zelf, meteen verder daten met andere mannen die niet zo leuk zijn maar waar ze wel die controle over heeft en meteen kan neuken.
TS verdient zo'n goede man niet. Ook al gaat ze nu met hem verder dan zou het toepasselijk zijn als het alsnog verkeerd zijn en terecht.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:43:05 #177
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144455318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:42 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het ligt ook aan mij, maar denk ik wel dat het verstandig is om te stoppen met hem. Onze principes liggen dan gewoon uit elkaar, ik voel me er niet goed bij, heb geen goed gevoel bij hem. Ik ben mannen gewend die ook gewoon seks met mij willen en zelf initiatief nemen.
Mag ik zijn telefoonnummer?
pi_144455335
quote:

[..]

Je weet dat je zo nogal entitled overkomt? Misschien is dit een goed groei momentje voor jezelf, je lijkt te begrijpen waar het vandaan komt, doe er dan ook wat mee.
pi_144455337
quote:

[..]

Jullie hebben uren gepraat? Waarover?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:44:19 #180
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455351
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent echt zo'n prinsesje die gewoon niet kan dealen met het feit dat jij iets wilde en hij het niet gaf hé. Dat is het hele idee. Normaal willen de mannen graag neuken, en heb jij de macht. Nu was het andersom.
Dat is niet eens alles ze wordt er fucking onzeker van.
Prinsesje wordt onzeker als alles niet makkelijk is. :')
pi_144455353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jullie hebben uren gepraat? Waarover?
Over haar natuurlijk. _O-
pi_144455364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want hij gaat uren met je knuffelen en zoenen en praten en al die tijd in je gezelschap doorbrengen, maar omdat hij je niet wil neuken, betekende het voor hem niets?

Wat voor kronkel heb je dan? Ik bedoel: zou jij uuuuren met iemand doorbrengen die je niet moet en dat alleen maar duidelijk maken aan de ander door er niet mee te neuken?
Nee, het gaat erom dat ik het gevoel heb gekregen dat hij mij gewoon niet zo leuk vindt. En dat het inderdaad niet veel voor hem betekende omdat hij het wel heel erg makkelijk afkapte.

Nee, maar ik zou als ik geen seks met iemand wil, iemand niet uitnodigen om bij mij te slapen in bed.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:45:29 #183
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat ik het gevoel heb gekregen dat hij mij gewoon niet zo leuk vindt. En dat het inderdaad niet veel voor hem betekende omdat hij het wel heel erg makkelijk afkapte.

Nee, maar ik zou als ik geen seks met iemand wil, iemand niet uitnodigen om bij mij te slapen in bed.
pi_144455383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:35 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk teveel porno gekeken op internet :')
Daar willen mannen altijd als een geile vrouw aan hun broek zit te trekken :)
(hihi trekken :') )
pi_144455398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef Krulledol het volgende:
Want als hij je wel meteen gebatst had en de volgende dag de deur uit gegooid had, zou het wel veel voor hem betekenen? :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:12 #186
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455413
pi_144455419
Misschien is TS ook wel gewoon niet zo sexy als ze denkt, maar eigenlijk een kleine, vieze, dikke, ginger. En klimmen mannen er meestal wel even op aangezien ze zich letterlijk voor hun voeten werpt, maar had deze kerel net wat hogere standards?
pi_144455429
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Want als hij je wel meteen gebatst had en de volgende dag de deur uit gegooid had, zou het wel veel voor hem betekenen? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is TS ook wel gewoon niet zo sexy als ze denkt, maar eigenlijk een kleine, vieze, dikke, ginger. En klimmen mannen er meestal wel even op aangezien ze zich letterlijk voor hun voeten werpt, maar had deze kerel net wat hogere standards?
Waarom ging hij dan met haar om?
Zonder pics zullen we het nooit weten.
pi_144455431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik weet wel dat als ik de hele avond met iemand loop te zoenen en te doen, hij mij uitnodigt om te slapen, het uitloopt op meer. Maar dat was dus niet het geval.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:19 #190
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455444
TS is onzeker en probeert goedkeuring te zoeken door haarzelf aan te bieden aan random mannen. Dan voelt ze zich even aantrekkelijk.

Pas maar op TS, de laatste keer dat er een man zich in zo'n diepe gleuf waande, heeft hij 11 dagen vastgezeten.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:31 #191
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:47 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik weet wel dat als ik de hele avond met iemand loop te zoenen en te doen, hij mij uitnodigt om te slapen, het uitloopt op meer. Maar dat was dus niet het geval.
Jammer joh.
Meteen dumpen die gast, HOE DURFT HIJ! HIJ VINDT JE ZEKER NIET LEKKER.
pi_144455454
Eigenlijk best knap dat TS überhaupt nog leeft en niet al láng een keer onder de tram gefietst is met zo'n plank voor d'r kop :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:50 #193
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455461
quote:

[..]

Oh? Nodigde hij jou uit?
pi_144455469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Trankilo het volgende:
TS is onzeker en probeert goedkeuring te zoeken door haarzelf aan te bieden aan random mannen. Dan voelt ze zich even aantrekkelijk.
Wat een onzin.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:50:02 #195
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Het is waar. Waarom zou je anders zoveel mannen daten?
pi_144455487
quote:

[..]

En is dat dan zó'n enorme ramp dat het hem gelijk diskwalificeert, terwijl hij een uur eerder nog de man uit je dromen was? Hoogstwaarschijnlijk doet het puur en alleen om het serieus te houden, omdat hij jou ook écht leuk vond. Of wellicht had hij nog een SOA, of zat er nog 3 weken kopkaas onder z'n randje, of was hij schraal van een fap-a-thon. Je zal het nooit weten aangezien je te narrow-minded bent het uberhaupt bespreekbaar te maken.
pi_144455491
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Godshand het volgende:
Niemand zien roepen dat de vent van TS homo is?! Zeker omdat het vrijdag is :?
quote:
Zo, dat was rap!
pi_144455494
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Oh? Nodigde hij jou uit?
Ja, hij vroeg het omdat het laat was. Ik had het zelf ook al langer in mijn hoofd, maar hij kwam er zelf als eerste mee.
pi_144455507
Had hij wel een stijfje?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:51:22 #200
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ja, hij vroeg het omdat het laat was. Ik had het zelf ook al langer in mijn hoofd, maar hij kwam er zelf als eerste mee.
Ahhhhh geeft weer aan hoe onzeker je bent en passief.
Hele tijd denken maar niet vragen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:52:20 #201
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455529
TS hoe ging het dan uit met je ex? En aan?
En heb je veel dates gehad de afgelopen tijd en neukte je ze ook meteen op de 1ste date?
pi_144455532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Hoe oud was die vent eigenlijk? Je hebt het hele tijd over, "man",jaar of 40?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:52:43 #203
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144455540
quote:
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144455549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Het is waar. Waarom zou je anders zoveel mannen daten?
Omdat ik daten gewoon leuk vind en op zoek ben naar een relatie. Maar ik vind de meeste mannen gewoon okee alleen dan weet ik wel dat ik er niks mee wil als in een serieuze relatie. Bij hem was het meteen anders en vind ik hem gewoon echt heel erg leuk.
pi_144455551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:

[..]

Echt, je zou dat als man eens moeten roepen, dan wordt je met pek en veren het dorp doorgejaagd. Maar TS is een vrouw en denkt meteen 'meh, next!' _O- :')
pi_144455561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:53 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Omdat ik daten gewoon leuk vind en op zoek ben naar een relatie. Maar ik vind de meeste mannen gewoon okee alleen dan weet ik wel dat ik er niks mee wil als in een serieuze relatie. Bij hem was het meteen anders en vind ik hem gewoon echt heel erg leuk.
Maar dan moet hij hem wel even bare naar binnen schuiven de eerste date, anders kan hij optiefen :W
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:04 #207
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455563
quote:

[..]

Je neukt ze dus gewoon en omdat het allemaal zo makkelijk gaat.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:21 #208
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144455568
quote:
Hai!

Ik kom vanochtend van een date vandaan en ik heb er een gemengd gevoel over. We hebben elkaar vorige week vrijdag ontmoet in de trein. Nummers uitgewisseld, iedere dag geappt en gisteravond besloten we elkaar te zien. Ik had er enorm veel zin in, want toen ik hem leerde kennen in de trein vond ik hem meteen al helemaal geweldig. Ik kom veel mannen tegen, maar hij is heel erg bijzonder leuk! :)

Gisteren heeft hij me meegenomen naar een restaurantje, heel gezellig en super leuk/veel gekletst. Ik date de laatste tijd heel erg veel (misschien omdat mijn eerste relatie een paar maanden geleden stuk is gelopen) en de meeste mannen voel ik niet erg veel voor. Ik ben te kritisch. Maar hij.. Hij is dus anders. Hoe hij praat, hoe hij lacht, onze gesprekken: super!\

Daarna besloten we om naar zijn huis te gaan. Weer wat gedronken, veel gepraat en voor we het wisten was het al 2 uur ’s nachts. Ik besloot daar te slapen (eigenlijk met een smoes), maar hij bood het zelf aan. Ondertussen waren we al wat intiemer geworden. Tegen elkaar aankruipen, zoenen en knuffelen. Hij steeds weer herhalend hoe leuk en mooi hij mij vindt, ik ook tegen hem, dus ik dacht dat het maar op één ding kon uitlopen.

Eenmaal in bed samen weer gezoend, lieve woordjes, geknuffeld. Maar hij zocht geen toenadering tot seks.. Ik ben zelf nogal eerlijk en zocht dus zelf toenadering, want ik wilde gewoon seks. Dat lijkt mij namelijk een logisch vervolg als je bij je date blijft slapen en de klik was er zeker. Maar hij wees mij af. Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.

Ik was en ben nog steeds perplex. Ik ben ten eerste nog nooit afgewezen door een man en ik vat het toch wel persoonlijk op. Ik geloof niet in zijn woorden dat hij mij echt heel leuk vindt, want als je iemand echt heel leuk vindt wil je ook gewoon seks.. Vindt hij mij niet aantrekkelijk of toch niet zo’n leuk persoon? Voor mij was de hele sfeer meteen weg, ben snel daarna in slaap gevallen en toen ik opstond had ik er ook gewoon geen zin meer in met hem. Ben dus ‘s ochtends snel naar huis gegaan met de smoes dat ik had afgesproken met een vriendin en nog moest studeren omdat ik het hele weekend zogenaamd geen tijd heb.

Ik ben dus onzeker geworden van dit alles. Ik ben het niet gewend dat een man mij afwijst en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil. Maar hij was er heel stellig in dat hij geen seks wil en dat neem ik dus persoonlijk op. Hij stuurt me net nog een app met dat het gezellig was en dat hij me heel snel weer wil zien, maar van mij hoeft het niet meer. Alleen hoe kan het dat een man een vrouw afwijst als het aankomt op seks, terwijl het gewoon heel gezellig is? Vindt hij mij dan tóch lelijk oid? Ik weet hoe kritisch de mensen hier kunnen zijn, en ook hoe eerlijk, dus ik ben erg benieuwd naar antwoorden! En ervaringen.
echt wtf hoor :'), vooral dat laatste...wat een ontzettend kortzichtige instelling. 'ik ben het gewend dat als ik seks wil, ik ook seks krijg'. nou gefeliciteerd hoor dat je de makkelijke mannetjes om je vinger kan winden! chapeau!

Is er nu eens een vent die je respecteert en je klaarblijkelijk zó leuk vindt dat hij het niet wil laten overkomen alsof hij alleen maar uit is op seks met je, maar om je geeft en hopelijk meer van jullie samen kan verwachten dan een avondje knallen, en jij knapt op hem af omdat je 'afgewezen' wordt.

Om jouw woorden te herhalen; Ik sta perplex! Het is wel duidelijk dat jij nog niet toe bent aan een relatie met zo'n instelling.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:38 #209
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455578
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar dan moet hij hem wel even bare naar binnen schuiven de eerste date, anders kan hij optiefen :W
Maar hij was zo leuk.

Inb4 topic: Waarom zijn alle mannen klootzakken?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:46 #210
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_144455584
quote:

[..]

Maar blijkbaar wil je er geen moeite voor doen om het een kans te geven en zijn kant van het verhaal te horen want jij bent met je hoofd al bij de volgende..
pi_144455598
quote:

[..]

Lees mannen zijn speeltjes voor je en dit specifiek speeltje werkt niet mee dus nu ga je als een klein kind huilen dat het niet eerlijk is en je niet meer wilt.
pi_144455607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe oud was die vent eigenlijk? Je hebt het hele tijd over, "man",jaar of 40?
Nee, tuurlijk niet. Hij is 23.
pi_144455608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je neukt ze dus gewoon en omdat het allemaal zo makkelijk gaat.
Ja, mannen zijn meestal wel makkelijk als je als vrouw seks wil. Kan TS ook niets aan doen.
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:55:56 #214
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Verklaar dan eens waarom je dezelfde dag nog een topic aanmaakt op een forum wat eigenlijk neerkomt op de vraag waarom iemand jou in godsnaam niet wou neuken, "want je bent nog nooit afgewezen".

Wij weten het antwoord wel: je bent hier onzeker over.

Ik zeg gewoon wat veel mensen hier denken: je vertoont slettengedrag. Dat een man je direct neukt wil niet zeggen dat hij je leuk vindt. Hij zou eerder achter jouw rug om over je praten en je eventueel aanbevelen bij zijn vrienden
pi_144455635
quote:

[..]

Misschien is het feit dat hij niet meteen met je wilde neuken wel dat gewisse etwas dat hem zo anders maakt.

Maar waar hebben jullie de hele avond over gepraat?
pi_144455647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:51 schreef agentstarling het volgende:
Had hij wel een stijfje?
TS had de volgende ochtend even zijn Unterhose moeten checken op ingedroogde voorvochtplekken :')
pi_144455662
quote:

[..]

Omdat ik daten gewoon leuk vind
Nee, je vindt het leuk om te neuken.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:57:43 #218
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144455663
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
kerel die reacties van jou. Die wijsheid _O_ hulde!
pi_144455748
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Correctie: ze vindt het leuk om geneukt te willen worden.
pi_144455751
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vind seks leuk, lijkt me niet iets om me voor te schamen. Maar ik ga echt niet uren daten met als doel: seks. Dat kan ook veel anders en makkelijker, ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:02:39 #221
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:01 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik vind seks leuk, lijkt me niet iets om me voor te schamen. Maar ik ga echt niet uren daten met als doel: seks. Dat kan ook veel anders en makkelijker, ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
Ahhhhh dus dat wordt bij die andere 1ste dates gewoon hoi, wat drinken? En na 5 minuten naar huis om te neuken.
Wel baas tho. _O_
pi_144455781
quote:

[..]

Niks om trots op te zijn. :D
pi_144455815
quote:

[..]

En als iemand dan jou wil leren kennen en dus niet meteen seks met je wil, dan serveer je hem af?

Logisch.....
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:04:24 #224
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Why not? Ik vind dat een vrouw gewoon seks mag hebben net als een man.
Dat hele goedkoopheid gehuil. :')

Als ze nou echt alles deed.
pi_144455850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik schaam me er niet voor dat ik het fijn vind om seks te hebben en ik doe er niet krampachtig over itt de meeste mensen hier. Ja, ik vind het fijn en leuk. Maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan dagenlang iemand leren kennen als ik alleen maar seks wil, dat kan ook zonder dat je er veel tijd insteekt. Dus het is echt niet het geval dat ik alleen maar seks met hem wilde en dan maar op naar de volgende, zoals hier wordt geopperd.
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 15:06:01 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_144455862
quote:
ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
Dat is wel in tegenstelling tot wat je beweert: als iemand niet meteen seks wil dan wil je hem blijkbaar ook niet meer leren kennen.
niet zo tof doen
pi_144455863
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:04 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Why not? Ik vind dat een vrouw gewoon seks mag hebben net als een man.
Dat hele goedkoopheid gehuil. :')

Als ze nou echt alles deed.
Natuurlijk mag dat maar dat zegt wel wat over je natuurlijk en er dan ook nog trots op zijn zegt ook wat over je.
Iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil wat dat betreft maar dan moet je niet raar opkijken als potentiële partners/dates je daar op afrekenen en ook dat mag gelukkig.
pi_144455885
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:05 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik schaam me er niet voor dat ik het fijn vind om seks te hebben en ik doe er niet krampachtig over itt de meeste mensen hier. Ja, ik vind het fijn en leuk. Maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan dagenlang iemand leren kennen als ik alleen maar seks wil, dat kan ook zonder dat je er veel tijd insteekt. Dus het is echt niet het geval dat ik alleen maar seks met hem wilde en dan maar op naar de volgende, zoals hier wordt geopperd.
Huh.

Dus, je gaat je tijd niet verdoen iemand te leren kennen als je alleen maar seks wil.
Maar je wilde niet alleen maar seks met hem, maar hij is toch afgeschreven?

Wtf. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144455966
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat is wel in tegenstelling tot wat je beweert: als iemand niet meteen seks wil dan wil je hem blijkbaar ook niet meer leren kennen.
Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn. Ik val in herhaling. :P
pi_144455971
quote:

[..]

Waarom knap je dan af op iemand als hij je niet wil doen op de 1e date?
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:10:34 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144455986
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:43 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Mag ik zijn telefoonnummer?
DM ;)
pi_144455990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn.
Jouw associatie sex<>leuk/aantrekkelijk is behoorlijk ziek. Slecht ex gehad?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 15:12:41 ]
pi_144455995
quote:

[..]

Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn. Ik val in herhaling. :P
Dus omdat ie niet gelijk wil neuken is het geen relatiemateriaal?
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:10:52 #234
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144456000
quote:

[..]

Wat zijn je redeneringen dan erbij dat hij je helemaal niet leuk vindt? Want ik concludeer niet anders dat hij je best leuk vindt in de OP en zie geen andere (tegenwerpenden) signalen.
pi_144456004
quote:

[..]

Prima, opgelost slotje.

Een prins voor deze aandachtseisende prinses aub! Wel met pornocapaciteiten...
pi_144456019
quote:

[..]

Hij krijgt dus de schuld van je eigen onzekerheid. Je bent gewoon een vuige snol, en dan is er een keer iemand die je niet op de eerste date wil volpompen, wellicht zelfs met prima reden (soa, geen condooms, 'speciaal' houden, waardering naar jou, medisch iets, etc. etc.) dus dan moet hij opbokken want hij maakt je onzeker. Want dat ben je zelf niet hoor. HEUS NIET
pi_144456044
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij krijgt dus de schuld van je eigen onzekerheid. Je bent gewoon een vuige snol, en dan is er een keer iemand die je niet op de eerste date wil volpompen, wellicht zelfs met prima reden (soa, geen condooms, 'speciaal' houden, waardering naar jou, medisch iets, etc. etc.) dus dan moet hij opbokken want hij maakt je onzeker. Want dat ben je zelf niet hoor. HEUS NIET
Nee, dat doet hij!

boehoehoe
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:12:35 #238
247887 Takaiki
pi_144456051
quote:

[..]

Jij wil kennelijk iemand in 1 date helemaal leren kennen, kijken of het op alle gebieden klikt enzo :')
Dream on :')
Sometimes you're the bug
pi_144456072
Kortom, we kunnen concluderen dat TS aan haarzelf moet gaan werken.
pi_144456094
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, we kunnen concluderen dat TS aan haarzelf moet gaan werken.
Dat doet TS liever niet, die troost zich met scheepsladingen zaad in haar tochtige kier. Want als ze haar neuken vinden ze haar écht oprecht een leuke meid. Heus! :') !
pi_144456102
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat doet TS liever niet, die troost zich met scheepsladingen zaad in haar tochtige kier. Want als ze haar neuken vinden ze haar écht oprecht een leuke meid. Heus! :') !
Niks mis mee.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:14:55 #242
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144456105
quote:

[..]

_O-
pi_144456116
quote:

[..]

Ik denk dat je OP bij veel mensen gewoon een beetje verkeerd valt met teksten als 'ik ben het niet gewend dat men mij afwijst' het is maar net hoe je het verwoord natuurlijk.
Ik persoonlijk vind het ook niet echt logisch om iemand uit te nodigen te blijven slapen, er vervolgens samen mee in bed te gaan liggen zoenen en dan geen seks willen maarja dat geld voor jou en mij en daar denkt hij kennelijk anders over, dat kan.
Ik denk dat hij of ergens onzeker over is, of hij wil gewoon echt niet te hard van stapel lopen.
Er zijn hier wel weer een stel hypocriete gasten te vinden die vinden dat vrouwen niet van seks mogen houden btw :{w
pi_144456136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Niks mis mee.
Ga weg halve tamme
pi_144456145
quote:

[..]

'Hij spoot zijn zaad achteloos over mijn tieten, zo leuk vond hij me dus niet, anders had hij mijn hele gezicht wel ondergeblaft met zijn warme mannenpap waarna ik zijn puddingbuks had drooggezogen, dan had ik zeker geweten dat hij into me was!'

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 15:16:47 ]
pi_144456160
quote:

[..]

vind je jezelf nou niet een heel klein beetje triest dat als een dame toegeeft van seks te houden dat ze meteen een of andere greppelslet is?
pi_144456170
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Hij spoot zijn zaad achteloos over mijn tieten, zo leuk vond hij me dus niet, anders had hij mijn hele gezicht wel ondergeblaft met zijn warme mannenpap!'
En dan is het nog maar zo-zo. Hij vindt je natuurlijk écht pas heel leuk als hij je zonder condoom helemaal volsaust, dan heb je écht een connectie O+

En dat krijgt ze anders ALTIJD als ze dat wil. Stampvoet.
pi_144456187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

vind je jezelf nou niet een heel klein beetje triest dat als een dame toegeeft van seks te houden dat ze meteen een of andere greppelslet is?
Nou nee, er zit namelijk nogal een verschil tussen een dame die van seks houdt, binnen of buiten een relatie, en dat verhaal wat TS in haar OP plempt en haar verdere aanvullingen daarop.
pi_144456190
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef ImYourPimp het volgende:

Ik persoonlijk vind het ook niet echt logisch om iemand uit te nodigen te blijven slapen, er vervolgens samen mee in bed te gaan liggen zoenen en dan geen seks willen maarja dat geld voor jou en mij en daar denkt hij kennelijk anders over, dat kan.
Ik denk dat hij of ergens onzeker over is, of hij wil gewoon echt niet te hard van stapel lopen.
Er zijn hier wel weer een stel hypocriete gasten te vinden die vinden dat vrouwen niet van seks mogen houden btw :{w
Dat was ook wel vaag ja..

Vraag haar dan op de bank te slapen ofzo..
Beetje kat en spek enzo
pi_144456209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of ze van seks houdt of niet?
pi_144456241
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga weg halve tamme
Als ze dat leuk vind niks mis mee toch?
pi_144456244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat was ook wel vaag ja..

Vraag haar dan op de bank te slapen ofzo..
Beetje kat en spek enzo
Waarom? Hij vond het kennelijk wel heel fijn om samen te kussen en knuffelen en het bed te delen zonder seks te hebben. Waarom is dat dan vaag?
pi_144456251
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

Ik denk dat je OP bij veel mensen gewoon een beetje verkeerd valt met teksten als 'ik ben het niet gewend dat men mij afwijst' het is maar net hoe je het verwoord natuurlijk.
Snap ik ook niet. Vooral iemand laten slapen en blijven zoenen, knuffelen en benoemen hoe mooi iemand is. Maar geen seks willen omdat iemand heel leuk is. Huh? Dat is ook vaag.
pi_144456256
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou nee, er zit namelijk nogal een verschil tussen een dame die van seks houdt, binnen of buiten een relatie, en dat verhaal wat TS in haar OP plempt en haar verdere aanvullingen daarop.
ik vind dat er terecht wordt aangegeven richting TS dat als OP door een man geschreven was iedere vrouw hem had beticht van ultiem seksisme, het jammere is alleen dat er daarna in de verdere comments wel weer het scheve beeld wordt voorgehouden dat vrouwen die op de eerste date neuken meteen enorme slettenbakken zijn.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:21:31 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_144456285
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144456287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:19 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Als ze dat leuk vind niks mis mee toch?
Dat is toch de hele discussie niet? Helemaal prima dat ze van seks houdt, geniet, weet ik wat, ook prima dat ze met dat doel naar dates gaat. Maar kom dan niet met de 'oh wow hij is echt m'n allessie, het was zo leuk, bakvisje dit dat' en dan wil hij niet neuken en is het gelijk einde verhaal :')

Dan moet je misschien accepteren dat wat je zoekt geen relatie is, maar gewoon warme mannenpap. Dan kan dat hele 'bakvissen' gebeuren achterwege blijven, kan je ook lekker duidelijk afspreken dat je niet uit eten gaat, maar gewoon afspreekt om te neuken, opgelost, slotje ^O^
pi_144456294
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Snap ik ook niet. Vooral iemand laten slapen en blijven zoenen, knuffelen en benoemen hoe mooi iemand is. Maar geen seks willen omdat iemand heel leuk is. Huh? Dat is ook vaag.
Ik vermoed dat TS zichzelf heeft uitgenodigd in zijn bed.
pi_144456307
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is toch de hele discussie niet? Helemaal prima dat ze van seks houdt, geniet, weet ik wat, ook prima dat ze met dat doel naar dates gaat. Maar kom dan niet met de 'oh wow hij is echt m'n allessie, het was zo leuk, bakvisje dit dat' en dan wil hij niet neuken en is het gelijk einde verhaal :')

Dan moet je misschien accepteren dat wat je zoekt geen relatie is, maar gewoon warme mannenpap. Dan kan dat hele 'bakvissen' gebeuren achterwege blijven, kan je ook lekker duidelijk afspreken dat je niet uit eten gaat, maar gewoon afspreekt om te neuken, opgelost, slotje ^O^
Amen.
pi_144456314
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar kwam het wel zo'n beetje op neer, want ze kwam ook al tot de conclusie dat ze beter kon blijven slapen, maar wist het uiteraard zo te manipuleren dat hij degene was die dat uitsprak.
pi_144456324
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Amen.
Neuken?
pi_144456337
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Staat dat hij het aanbood.
pi_144456345
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Amen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuken?
Warme mannenpap?
pi_144456347
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuken?
Yes please.
pi_144456352
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Warme mannenpap?
Ik hou wel van warme mannenpap.
pi_144456368
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hou wel van warme mannenpap.
Eindelijk een vrouw die eerlijk haar mening geeft.
pi_144456377
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yes please.
:9

Zo makkelijk kan het zijn TS. En zonder gejengel over bakvissen, onwijze klik, en weet ik wat je allemaal gebruikt om te rechtvaardigen dat je je op de eerste date vol wilde laten blaffen :D
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:24:46 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144456378
quote:

[..]

Je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat je aan seks doet of daar van geniet. Dat geldt (hoop ik) voor iedereen hier. Voor mij althans wel. En toch heb ik zelden op een eerste date seks, zelfs als ze bij me blijft slapen. Waar de mensen over vallen is dat je roept dat hij niets is omdat hij niet meteen seks met je wilde hebben terwijl jullie wel heel intiem geknuffeld etc hebben. Geloof me, dat doe je echt niet als je iemand niet op zijn minst interessant vind. Zoals je nu postte lijkt het wel puur om de seks gedraaid te hebben in dit geval en ben je daarom teleurgesteld dat het niet gebeurt is, ook al zeg je ook dat je eigenlijk een relatie wil. Dat gaat nu eenmaal vaak niet samen, neem dat maar van een ervaringsdeskundige aan.
pi_144456395
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

is toch gek.
Meisje en jongen spreken af fuckbuddies te zijn en worden langzamerhand toch verliefd en krijgen een relatie of de 1 wijst de ander op dat vlak af (zijn films over gemaakt), perfect normaal en iedereen is blij voor ze.
Jongen en meisje gaan daten en op een gegeven moment blijkt er 1 heel graag seks te willen en de ander en de boel loopt spaak, daar spreekt dan iedereen schande van.
pi_144456400
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:9

Zo makkelijk kan het zijn TS. En zonder gejengel over bakvissen, onwijze klik, en weet ik wat je allemaal gebruikt om te rechtvaardigen dat je je op de eerste date vol wilde laten blaffen :D
Maar, maar... ik dacht dat we een onwijze klik hadden? ;(
pi_144456425
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar, maar... ik dacht dat we een onwijze klik hadden? ;(
In je broekje.
pi_144456462
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In je broekje.
:{ ;( :'(

SPOILER
pi_144456475
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:25 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

is toch gek.
Meisje en jongen spreken af fuckbuddies te zijn en worden langzamerhand toch verliefd en krijgen een relatie of de 1 wijst de ander op dat vlak af (zijn films over gemaakt), perfect normaal en iedereen is blij voor ze.
Jongen en meisje gaan daten en op een gegeven moment blijkt er 1 heel graag seks te willen en de ander en de boel loopt spaak, daar spreekt dan iedereen schande van.
Je snapt het gewoon niet, of je wil het niet snappen. Helemaal prima dat ze seks wil, vervelend als dat wordt afgewezen. Het gaat puur omdat ze hem eerst schetst als droomman op het witte paard, en dan wil hij niet meteen seks en dan heeft ze hier allemaal geen trek in en gaat ze wel verder met daten :') Dát is wat men debiel vindt, niet dat ze zich op de eerste date wil laten volsauzen.
pi_144456499
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je snapt het gewoon niet, of je wil het niet snappen. Helemaal prima dat ze seks wil, vervelend als dat wordt afgewezen. Het gaat puur omdat ze hem eerst schetst als droomman op het witte paard, en dan wil hij niet meteen seks en dan heeft ze hier allemaal geen trek in en gaat ze wel verder met daten :') Dát is wat men debiel vindt, niet dat ze zich op de eerste date wil laten volsauzen.
Geef het op. Hij wil het, net als TS, niet snappen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:29:50 #274
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_144456545
Troll :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_144456552
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Geef het op. Hij wil het, net als TS, niet snappen.
Misschien moet TS met hem DM'en, ze hebben vast een onwijze klik. Moet ze alleen ff niet afspreken als ze ongesteld is, of hij even niet in staat is te neuken, want stel dat dat op hun eerste date is loopt het vast mis.
pi_144456569
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Misschien moet TS met hem DM'en, ze hebben vast een onwijze klik. Moet ze alleen ff niet afspreken als ze ongesteld is, of hij even niet in staat is te neuken, want stel dat dat op hun eerste date is loopt het vast mis.
Ze zullen vast ook allebei niet onzeker zijn. Heus!
pi_144456573
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens, daarin sta ik ook niet achter TS.
Dat ze het vreemd vind snap ik, maar om dan idd direct er een streep door te zetten vind ik ook veel te rigoreus.
pi_144456593
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

doe eens even rustig joh, niet direct zo boven op de kast zitten.
pi_144456665
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:24 schreef yats het volgende:

[..]

Je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat je aan seks doet of daar van geniet. Dat geldt (hoop ik) voor iedereen hier. Voor mij althans wel. En toch heb ik zelden op een eerste date seks, zelfs als ze bij me blijft slapen. Waar de mensen over vallen is dat je roept dat hij niets is omdat hij niet meteen seks met je wilde hebben terwijl jullie wel heel intiem geknuffeld etc hebben. Geloof me, dat doe je echt niet als je iemand niet op zijn minst interessant vind. Zoals je nu postte lijkt het wel puur om de seks gedraaid te hebben in dit geval en ben je daarom teleurgesteld dat het niet gebeurt is, ook al zeg je ook dat je eigenlijk een relatie wil. Dat gaat nu eenmaal vaak niet samen, neem dat maar van een ervaringsdeskundige aan.
Er zijn hier wel een paar mensen die het vreemd vinden dat er vrouwen zijn die van seks houden. Ik wil geen verdere dates met hem omdat ik het gevoel heb dat hij mij niet leuk en aantrekkelijk vindt. Daarnaast vind ik het echt raar om te vragen of ik wil blijven slapen, de hele tijd aan mij te zitten, te zoenen, zeggen dat ik zo leuk/mooi/lief ben en daarna mij af te wijzen als het op seks aankomt. Ik vind dat gewoon echt een heel logische stap na heel intiem zijn. Jij gaat dus ook rustig zoenend in bed liggen en daarna slapen? Ik ben dat niet gewend áls ik al bij iemand blijf slapen.
pi_144456709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Er zijn hier wel een paar mensen die het vreemd vinden dat er vrouwen zijn die van seks houden. Ik wil geen verdere dates met hem omdat ik het gevoel heb dat hij mij niet leuk en aantrekkelijk vindt. Daarnaast vind ik het echt raar om te vragen of ik wil blijven slapen, de hele tijd aan mij te zitten, te zoenen, zeggen dat ik zo leuk/mooi/lief ben en daarna mij af te wijzen als het op seks aankomt. Ik vind dat gewoon echt een heel logische stap na heel intiem zijn. Jij gaat dus ook rustig zoenend in bed liggen en daarna slapen? Ik ben dat niet gewend áls ik al bij iemand blijf slapen.
Misschien had ie daar wel een goede reden voor. Je hebt t vast niet gevraagd he? Waarom ie niet wilde?
pi_144456719
quote:

[..]

maar als je het zo vreemd vind, zou je er dan niet juist achter willen komen waarom?
als je het nu afkapt kom je het nooit te weten :P
pi_144456746
quote:

[..]

Praat je wel eens met mensen? Als in: vragen wat ze denken, bedoelen, willen, of vul je altijd in voor anderen wat ze wel zullen denken, bedoelen willen?
pi_144456759
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Misschien had ie daar wel een goede reden voor. Je hebt t vast niet gevraagd he? Waarom ie niet wilde?
Jawel en zijn reden geloof ik niks van. Er zit iets anders achter, maar wat het ook is.. van mij hoeft het dus niet meer.
pi_144456771
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze zullen vast ook allebei niet onzeker zijn. Heus!
ik ben heel zeker van het feit dat ik best wel eens onzeker ben :Y
is dat een schande? moet ik me nu megahard gaan schamen in een hoekje?
pi_144456775
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Jawel en zijn reden geloof ik niks van. Er zit iets anders achter, maar wat het ook is.. van mij hoeft het dus niet meer.
Wat was z'n reden dan?
pi_144456792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Praat je wel eens met mensen? Als in: vragen wat ze denken, bedoelen, willen, of vul je altijd in voor anderen wat ze wel zullen denken, bedoelen willen?
Nee ik praat en vraag wat mensen bedoelen denken en willen.
pi_144456802
quote:

[..]

Wat was zijn reden dan?
pi_144456813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

ik ben heel zeker van het feit dat ik best wel eens onzeker ben :Y
is dat een schande? moet ik me nu megahard gaan schamen in een hoekje?
Nee hoor. :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:37:07 #289
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_144456814
Je hebt een kasthomo gescoord
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_144456822
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat was z'n reden dan?
O+
pi_144456826
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Nee ik praat en vraag wat mensen bedoelen denken en willen.
OK, dus je weet waarom hij geen seks wilde? Waarom dan?
pi_144456844
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

O+
Broekje.
pi_144456851
quote:

[..]

Ik, ik, ik, ik.....
Misschien zou je eens moeten leren dat hetgeen jij gewend bent, niet voor de hele wereld geldt?

Of je doet het niet natuurlijk, en laat dan een jongen die volgens jouw beschrijving, heel goed bij je past lopen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144456858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, dus je weet waarom hij geen seks wilde? Waarom dan?
Dat is de cliffhanger zodat er een deel 2 volgt uiteraard :Y
pi_144456869
Oeh, deel 2 O+
pi_144456870
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

staat gewoon in de OP he
'Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.'
pi_144456874
Ik ben ook iemand die niet perse seks hoeft. Ik ben een man, ik houd van intimiteit maar waarom meteen seks? Ik vind het spannender om eerst te knuffelen met mijn date in lingerie dan dat ik gelijk haar broekje en bh van het lijf trek en mijn vleeshark in haar mollentunnel laat glijden
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_144456876
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou wil ik het weten ook!
pi_144456882
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat was zijn reden dan?
Dat hij er nog even mee wil wachten omdat hij me heel leuk vindt, maar me ook nog niet goed kent en het rustig aan wil doen op dat gebied. Zoiets.
pi_144456888
Dicht?
pi_144456889
quote:

[..]

Ah, jiij respecteert jezelf niet, en daarom moeten andere mannen dat ook maar niet doen en je meteen uitwonen. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')