..Want dat zou jij doen, zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef zatoichi het volgende:
Die kerel heeft ondertussen al lang tegen zijn vriendin gezegd dat TS toespelingen maakt naar hem en jaloers is op hun relatie....
Eerst bespreken en hem aansporen om het te vertellen en desnoods zelf vertellen. Vreemdgaan vind ik zo'n vieze, walgelijke, verachtelijke handeling dat ik dat niet voor mijzelf wil houden en dat doorvertellen een risico van het vak is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat nou als je je beste vriend(in) vreemd ziet gaan?
Zal wel te maken hebben met het feit dat er teveel geile kansloze honden hier op fok per DM gaan zeiken over dat ze hun willen daten ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef probeer het volgende:
Waar komt die gruwelijk irritante hype vandaan dat men het icoontje van het andere geslacht gebruikt?
OT: Niet mee bemoeien
Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. (quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef probeer het volgende:
Waar komt die gruwelijk irritante hype vandaan dat men het icoontje van het andere geslacht gebruikt?
Lijkt mij wel een RfC waardig: niet iedereen wil zijn geslacht prijsgeven. Een (al dan niet fuckly) icoon voor "geslacht onbekend" zou niet meer dan logisch zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. ([ afbeelding ] / [ afbeelding ])
Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.
Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.
Zodoende.
Heel fijn dat dat het dan waarschijnlijk is, ik liep me er al echt gruwelijk aan te ergeren. Scheelt me een backfire topic in KLB, waarvoor dank.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. ([ afbeelding ] / [ afbeelding ])
Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.
Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.
Zodoende.
Precies: 3e optie, barba-mama/papa poppetje. Elke keer als ik dat icoontje zie moet ik aan de grap van Theo Maassen denken: "Ja, je kan zeggen wat je wil, maar barbamama is toch echt de enige vrouw ter wereld die na het neuken daadwerkelijk kan veranderen in een stel vrienden en een krat bier"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een RfC waardig: niet iedereen wil zijn geslacht prijsgeven. Een (al dan niet fuckly) icoon voor "geslacht onbekend" zou niet meer dan logisch zijn.
ja dat is dus mijn dilemma.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat nou als je je beste vriend(in) vreemd ziet gaan?
Exact dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef Atemno het volgende:
Hem confronteren. Als hij het niet doet, doe jij het.Geef hem 24 uur.
Are you serious?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Ixnay het volgende:
Doe alsof je niks gezien hebt en van niks weet.
Kun je ook niks verkeerds doen.
Je hebt geen dilemma, je maakt er zelf een dilemma van.
Als ik als beste vriendin daarachter zou komen zou ik mijn vertrouwen enorm beschaamd voelen en de vriendschap verbreken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Ixnay het volgende:
Doe alsof je niks gezien hebt en van niks weet.
Kun je ook niks verkeerds doen.
Je hebt geen dilemma, je maakt er zelf een dilemma van.
Helemaal dit!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst bespreken en hem aansporen om het te vertellen en desnoods zelf vertellen. Vreemdgaan vind ik zo'n vieze, walgelijke, verachtelijke handeling dat ik dat niet voor mijzelf wil houden en dat doorvertellen een risico van het vak is.
Als je de ballen hebt om vreemd te gaan, moet je ook de ballen hebben om de gevolgen te dragen.
Eens. Het is alleen zo dat sommige mensen er een dubbele moraal op nahouden als het om hun beste vriend gaat. Dan gaat die zogenaamde "bro code" ook ineens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst bespreken en hem aansporen om het te vertellen en desnoods zelf vertellen. Vreemdgaan vind ik zo'n vieze, walgelijke, verachtelijke handeling dat ik dat niet voor mijzelf wil houden en dat doorvertellen een risico van het vak is.
Als je de ballen hebt om vreemd te gaan, moet je ook de ballen hebben om de gevolgen te dragen.
Dus TS, wat ga je nu doen/heb je gedaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gelukkig weet zij dat ik niet op marokkanen val ha-ha.
Hoe kun je daar achter komen? Dat je vriendin iets wist?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik als beste vriendin daarachter zou komen zou ik mijn vertrouwen enorm beschaamd voelen en de vriendschap verbreken.
Ik zou dat niet hoeven weten, hoor. Dus als iemand met zijn bemoeial-houding mij komt vertellen dat mijn vriendin een feestje elders heeft gevierd, dan krijgt hij geen bos bloemen van me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef zarGon het volgende:
Hoe zou jij zelf behandeld willen worden?
Niet 'iemand', maar een van je beste vrienden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zou dat niet hoeven weten, hoor. Dus als iemand met zijn bemoeial-houding mij komt vertellen dat mijn vriendin een feestje elders heeft gevierd, dan krijgt hij geen bos bloemen van me.
Door de reactie van de vriendin. Maar het gaat meer om het principe, niet of het in de praktijk vaak voorkomt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe kun je daar achter komen? Dat je vriendin iets wist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |