abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132224231
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef zatoichi het volgende:
Die kerel heeft ondertussen al lang tegen zijn vriendin gezegd dat TS toespelingen maakt naar hem en jaloers is op hun relatie....
..Want dat zou jij doen, zeker?
pi_132224360
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat nou als je je beste vriend(in) vreemd ziet gaan?
Eerst bespreken en hem aansporen om het te vertellen en desnoods zelf vertellen. Vreemdgaan vind ik zo'n vieze, walgelijke, verachtelijke handeling dat ik dat niet voor mijzelf wil houden en dat doorvertellen een risico van het vak is.

Als je de ballen hebt om vreemd te gaan, moet je ook de ballen hebben om de gevolgen te dragen.
pi_132225358
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

..Want dat zou jij doen, zeker?
Geen idee; maar een kat in nood maakt rare sprongen...
pi_132228063
Zou hem dwingen het te vertellen en als hij dat binnen x dagen nog niet gedaan heeft, het zelf vertellen. Zo heb ik het ook aangepakt bij een van mijn beste vrienden, en hij was me erg dankbaar. Je mond houden is sowieso not done.
pi_132229114
Waar komt die gruwelijk irritante hype vandaan dat men het icoontje van het andere geslacht gebruikt?

OT: Niet mee bemoeien
"Pools are perfect for holding water"
pi_132229282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef probeer het volgende:
Waar komt die gruwelijk irritante hype vandaan dat men het icoontje van het andere geslacht gebruikt?

OT: Niet mee bemoeien
Zal wel te maken hebben met het feit dat er teveel geile kansloze honden hier op fok per DM gaan zeiken over dat ze hun willen daten ofzo :P
pi_132230613
Vertellen natuurlijk, waar ben je anders vriendinnen voor. Je kan zoiets niet achterhouden.

Het zou een ander verhaal worden als je met beide bevriend was, maar dat is niet zo.
pi_132230844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef probeer het volgende:
Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. (onlineU.png / offlineU.png)

Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.

Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.

Zodoende.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 16:51:42 ]
pi_132230963
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. ([ afbeelding ] / [ afbeelding ])

Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.

Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.

Zodoende.
Lijkt mij wel een RfC waardig: niet iedereen wil zijn geslacht prijsgeven. Een (al dan niet fuckly) icoon voor "geslacht onbekend" zou niet meer dan logisch zijn.
pi_132231111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. ([ afbeelding ] / [ afbeelding ])

Zodoende.
Heel fijn dat dat het dan waarschijnlijk is, ik liep me er al echt gruwelijk aan te ergeren. Scheelt me een backfire topic in KLB, waarvoor dank.

OT: Ik zat nog even over mijn eerdere reactie na te denken, en ik ben het er niet meer mee eens. Als je een echte band hebt met die vriendin, vind ik dat je wel een verplichting hebt tot een bepaalde eerlijkheid. En die gaat imo (afhankelijk van jullie vriendschap) zo ver dat je dit soort dingen niet voor elkaar verzwijgt.

Hoe is hun relatie verder? Dat zou in theorie niet mee moeten spelen bij jouw afweging om het te vertellen, dat is immers iets tussen jou en je vriendin. Maar in de praktijk kan het dan allemaal toch wat makkelijker verlopen. Als zij bijvoorbeeld al twijfels heeft zal hopelijk het ongeloof en ontkennend (en misschien zelfs boos) reageren op jouw vertellen, een stuk meevallen. Als ze smoorverliefd is en hem op een voetstuk plaatst, kan je er donder op zeggen dat het een, hopelijk tijdelijke, deuk in jullie vriendschap slaat.
pi_132231260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een RfC waardig: niet iedereen wil zijn geslacht prijsgeven. Een (al dan niet fuckly) icoon voor "geslacht onbekend" zou niet meer dan logisch zijn.
Precies: 3e optie, barba-mama/papa poppetje. Elke keer als ik dat icoontje zie moet ik aan de grap van Theo Maassen denken: "Ja, je kan zeggen wat je wil, maar barbamama is toch echt de enige vrouw ter wereld die na het neuken daadwerkelijk kan veranderen in een stel vrienden en een krat bier"
pi_132246869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat nou als je je beste vriend(in) vreemd ziet gaan?
ja dat is dus mijn dilemma.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:07:38 #113
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_132247562
Doe alsof je niks gezien hebt en van niks weet.
Kun je ook niks verkeerds doen.

Je hebt geen dilemma, je maakt er zelf een dilemma van.
pi_132248470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef Atemno het volgende:
Hem confronteren. Als hij het niet doet, doe jij het. ;) Geef hem 24 uur.
Exact dit.
pi_132248498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Ixnay het volgende:

Are you serious?
Wat zou jij er van vinden als je na al die tijd er achter komt dat jou vriend/vriendin een cheater is, en je beste vriendin weet er al die tijd vanaf. Not done. Dit is gewoon girlcode. Of guycode. Je vertelt t gewoon of geeft die vriend een dag om het te vertellen.
pi_132252558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Ixnay het volgende:

Als ik als beste vriendin daarachter zou komen zou ik mijn vertrouwen enorm beschaamd voelen en de vriendschap verbreken.
pi_132253055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eerst bespreken en hem aansporen om het te vertellen en desnoods zelf vertellen. Vreemdgaan vind ik zo'n vieze, walgelijke, verachtelijke handeling dat ik dat niet voor mijzelf wil houden en dat doorvertellen een risico van het vak is.

Als je de ballen hebt om vreemd te gaan, moet je ook de ballen hebben om de gevolgen te dragen.
Helemaal dit!
pi_132253113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eens. Het is alleen zo dat sommige mensen er een dubbele moraal op nahouden als het om hun beste vriend gaat. Dan gaat die zogenaamde "bro code" ook ineens op :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:37:34 #119
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132253145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

gelukkig weet zij dat ik niet op marokkanen val ha-ha.
Dus TS, wat ga je nu doen/heb je gedaan?
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:30:14 #120
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_132281867
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik als beste vriendin daarachter zou komen zou ik mijn vertrouwen enorm beschaamd voelen en de vriendschap verbreken.
Hoe kun je daar achter komen? Dat je vriendin iets wist?
pi_132282241
Update?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:25:04 #122
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_132285665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef zarGon het volgende:
Hoe zou jij zelf behandeld willen worden?
Ik zou dat niet hoeven weten, hoor. Dus als iemand met zijn bemoeial-houding mij komt vertellen dat mijn vriendin een feestje elders heeft gevierd, dan krijgt hij geen bos bloemen van me.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Milf vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:46:52 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_132285860
Topic is ouder dan vierentwintig uur.

Ben benieuwd eigenlijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:16:02 #124
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132286294
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:25 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik zou dat niet hoeven weten, hoor. Dus als iemand met zijn bemoeial-houding mij komt vertellen dat mijn vriendin een feestje elders heeft gevierd, dan krijgt hij geen bos bloemen van me.
Niet 'iemand', maar een van je beste vrienden.
Of heb je die niet?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_132286595
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hoe kun je daar achter komen? Dat je vriendin iets wist?
Door de reactie van de vriendin. Maar het gaat meer om het principe, niet of het in de praktijk vaak voorkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')