Val op mannen schatje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Vertellen en haar troosten met een nacht vol wilde seks
Ow dat ben ik dus vergeten te vertellen, dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef Atemno het volgende:
Hem confronteren. Als hij het niet doet, doe jij het.Geef hem 24 uur.
Wat een aparte houdingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef padlarf het volgende:
Niet vertellen, the messenger always gets shot
Dit. Niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef padlarf het volgende:
Dit inderdaad. Ik heb het toen ook verteld en het is niet meer mijn beste vriendin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef padlarf het volgende:
En toen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Val op mannen schatje.
[..]
Ow dat ben ik dus vergeten te vertellen, dat heb ik al gedaan.
Hij was geschrokken en zei iets met dronken etc. Zag het gebeuren in een cafe ergens ver van waar wij ( mijn vriendin, hij en ik) vandaan komen. Kankersukkel.quote:
Zegt meer over de schutter dan over de messenger...wees blij dat je daar vanaf bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef padlarf het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:09 schreef Luxuria het volgende:
Het is je vriendin, natuurlijk moet je het vertellen!
Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt. Mijn vriendin is erachter gekomen en heeft het me best kwalijk genomen dat ik niks heb gezegd. En dat snap ik volledig.
Ja ik ken haar zeg maar 5 jaar en ze heeft al 3 jaar een relatie. Vaak zijn vrouwen toch zwakker wat betreft relaties, kiezen vaker voor hun vriend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:10 schreef Joris85 het volgende:
Jij bent een vriendin van haar, toch? Niet van hem? Wat zou je zelf verwachten van één van je beste vriendinnen? Ik zou daar naar handelen.
Ik zou sowieso mijn vriendin vertrouwen. Omdat ik twijfel misschien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
Wat zou je zelf willen als het jouw vriend was? Je zou het willen weten toch?
En jij hebt toch niets fout gedaan?
Ik snap eigenlijk niet dat het een topic waard is
voor mij is het overduidelijk
Dan krijg je 'ze wilt stoken/is jaloers' taferelen. Ik snap het dilemma van TS.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
Wat zou je zelf willen als het jouw vriend was? Je zou het willen weten toch?
En jij hebt toch niets fout gedaan?
Ik snap eigenlijk niet dat het een topic waard is
voor mij is het overduidelijk
En wie veroorzaakt die taferelen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dan krijg je 'ze wilt stoken/is jaloers' taferelen. Ik snap het dilemma van TS.
Precies zo denk ik er ook over. Het betekent niet dat iedereen zo moet handelen. Maar een goede vriend zou ik altijd inlichten, omdat ik het andersom ook wil. Als een goede vriend vreemd zou gaan, zou ik dat weer niet doorvertellen. Niet omdat ik schijt heb aan mensen die ik minder goed ken, maar omdat het mijn plaats niet is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zegt meer over de schutter dan over de messenger...wees blij dat je daar vanaf bent
Ik zou het wel zeggen, zo ben ik
Het probleem lijkt me dat je je vriendschap met haar niet op het spel wilt zetten? Dat moet je daar maar overheen stappen en haar d'r eigen boontjes maar laten doppen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver ik kan haar straks niet normaal aankijken hoor.
Als je echt goede vriendinnen bent gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dan krijg je 'ze wilt stoken/is jaloers' taferelen. Ik snap het dilemma van TS.
Die vriend wss. En TS draagt daar de gevolgen van. Geen pretje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie veroorzaakt die taferelen?
3 jaar een vriend. Verliefd en als ze makkelijk beinvloedbaar is.. gebeurt heel vaak hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je echt goede vriendinnen bent gebeurt dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |