Eerst zegt ze dat ze hem ECHT leuk vindt, twee regels verder wil ze niet meer daten, want ze verschillen teveel van elkaar. Wat een onzinquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon niet echt leuk. Want als je iemand écht leuk vind, wat is er dan erg aan om even te wachten?
Oh... jammer. Had hardop gelachen als je 'ja' had gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Aannames, doemdenken en vooral er niet over praten....Goed bezig TS. Want ja het zal allemaal wel aan jezelf liggen. Kom even uit die egotrip muts. Wake-up call de wereld draait niet alleen om jou en je verstoorde ideeën.![]()
Hij vind je te leuk om zomaar even zijn oerdriften op te botvieren en jij wijst het daarom af?
Waarom zou je alles zo snel willen afraffelen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef Krulledol het volgende:
Hoe kan je iemand TE leuk vinden om seks mee te hebben? Ben ik erg benieuwd naar. Als ik iemand te leuk vind, wil ik juist zo dicht mogelijk bij iemand zijn.
[..]
Er zijn talloze vrouwen en natuurlijk mannen die bij de eerste date niet meteen seks hebben. Terwijl ze natuurlijk de ander wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
Ik ben 19.
Ja bedankt voor de reacties.. Eye-openers zijn sommige reacties! Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik? En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Haha ja misschien ook wel hoor, hij was even naar het Noorderlicht kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh... jammer. Had hardop gelachen als je 'ja' had gezegd.
OMDAT WE NIET ALLEMAAL SEKSBELUSTE WANHOPIGE WEZENS ZIJN. ZONDER VERSTANDquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef Krulledol het volgende:
Hoe kan je iemand TE leuk vinden om seks mee te hebben? Ben ik erg benieuwd naar. Als ik iemand te leuk vind, wil ik juist zo dicht mogelijk bij iemand zijn.
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:28 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Miischien was hij zelf ergens onzeker over? Bv. Een te kleine penis?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
OMDAT WE NIET ALLEMAAL SEKSBELUSTE WANHOPIGE WEZENS ZIJN. ZONDER VERSTAND
Dat je zo reageerd wel maar niet omdat hij je niet leuk vind.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Krulledol het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar waarom je moeilijk gaat doen als je iemand leuk zegt te vinden, dat begrijp ik niet. Maar het ligt dus aan mij, ook goed.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef Krulledol het volgende:
Ik vind hem juist heel erg leuk, maar ik heb het gevoel gekregen dat hij mij niet leuk vindt en dan ga ik mezelf niet aandoen om verder te daten.
[..]
Yup.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Krulledol het volgende:
Maar het ligt dus aan mij, ook goed.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had toevallig van de week een gesprek met een jongen over precies dit onderwerp. Dat een meisje waar hij een leuke date mee gehad had, met hem naar bed wilde maar dat hij dat niet deed omdat hij haar daar té leuk voor vond. Niet alles draait om seks. Als jou gevoel hem niet zou interesseren zou hij er overheen gaan en klaar.
De sokken al van de balkonwaslijn gehaald?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ja misschien ook wel hoor, hij was even naar het Noorderlicht kijken!
Het schoot wel even door m'n hoofd
dat je een vuile loeder bent die zich op de eerste date laat vullen door alles met een pik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Krulledol het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar waarom je moeilijk gaat doen als je iemand leuk zegt te vinden, dat begrijp ik niet. Maar het ligt dus aan mij, ook goed.
[..]
Persoonlijk heb ik genoeg leuke meiden afgewezen voor seks, paar die ik echt leuk vond.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
OMDAT WE NIET ALLEMAAL SEKSBELUSTE WANHOPIGE WEZENS ZIJN. ZONDER VERSTAND
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De sokken al van de balkonwaslijn gehaald?
Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
Voor hem ben je blijkbaar potentieel relatie-materiaal. Maar als ik je posts lees mag die jongen blij zijn dat jij niet verder wil datenbrr, als je al onzeker over jezelf wordt omdat iemand geen seks op de eerste date wil
Vrouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
Voor hem ben je blijkbaar potentieel relatie-materiaal. Maar als ik je posts lees mag die jongen blij zijn dat jij niet verder wil datenbrr, als je al onzeker over jezelf wordt omdat iemand geen seks op de eerste date wil
Werkelijk? Jouw leven draait om lust en je kan niet inzien dat het juist veel intiemer en spannender kan zijn om later seks te hebben i.p.v. direct maar zielloos, kansloos te neuken op de eerste date en dan niet te weten of je daarna direct afgedankt wordt als man omdat je maar een seksbeluste beta bent. Je bent onervaren, onzeker en betrekt het hele verhaal teveel op jezelf.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef Krulledol het volgende:
[..]
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
Je klinkt wel een beetje simpeltjes....quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.
Dit gaat ook wel heel erg ver.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef Kreator het volgende:
Laat je svp zo spoedig mogelijk steriliseren. Mensen zoals jij moeten geen kinderen krijgen.
Die smilie is wel erg toepasselijk in dit topic jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vrouwen.
Onzekerheid.
Onzekere vrouwen.
Onzekere mensen.
Hoezo? Hij weet van niks en hij treft meer blaam als het contact nu stopt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MsMessy het volgende:
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.
Omdat je voorheen alleen met hoeren bent gegaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Ben ik niet, zo gaan die dingen vaak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je klinkt wel een beetje simpeltjes....
In die wereld zou je met elk iemand die je leuk vindt of aantrekkelijk seks hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.
TS ge'dmt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Zo heb je wel snel een soa te pakken als iedereen hem er zomaar mag inhangen omdat hij lieve dingen tegen je zegt
Onaardig doen tegen deze TS.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Zo heb je wel snel een soa te pakken als iedereen hem er zomaar mag inhangen omdat hij lieve dingen tegen je zegt
Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk? Jouw leven draait om lust en je kan niet inzien dat het juist veel intiemer en spannender kan zijn om later seks te hebben i.p.v. direct maar zielloos, kansloos te neuken op de eerste date en dan niet te weten of je daarna direct afgedankt wordt als man omdat je maar een seksbeluste beta bent. Je bent onervaren, onzeker en betrekt het hele verhaal teveel op jezelf.
[..]
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.
Heey achteraan he.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onaardig doen tegen deze TS.
TS, je hebt helemaal gelijk. Je lijkt me een hele leuke slimme vrouw. Wat is je nummer?
Het is geen logische stapquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Waarom is er oorlog.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.
Hoek je zo neer met m'n dinner catchers, broeder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heey achteraan he.
Anders ga ik je djoeken.
Jij mag met haar na de 1ste gaan want toepasselijk als dit is heb ik nooit seks op de eerste date omdat ze zo leuk is.
En 2de date komt dan niet.
Hoe kom je hierbij dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Weet je, als je een relatie aan wil gaan, zijn er verschillende manieren van denken. En dan kun je krampachtig vasthouden aan jouw visie, maar niet ieder mens is hetzelfde. Maargoed, het is maar goed dat je hem afhoud want volgens mij leef je nog veel te veel in je eigen wereld om een fatsoenlijke relatie te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.
TS is een MAN toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onaardig doen tegen deze TS.
TS, je hebt helemaal gelijk. Je lijkt me een hele leuke slimme vrouw. Wat is je nummer?
Zullen we zien. TS gaat zo op mij reageren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoek je zo neer met m'n dinner catchers, broeder.
Ja, dat is ook logisch als je geen seks wil, dan neem je iemand niet mee naar huis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is geen logische stap
Ik wacht bij leuke vrouwen ook even. Maar meestal nodig ik ze dan thuis nog niet uit, was wel weird. Na het restaurant had ik toedeloe gezegd tegen je, en pas bijd e volgende afspraak eventueel mee naar huis genomen.
Hoe dan ook, toffe ventOhja, hij vind je niet lelijk mannen zijn meestal gewoon eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |