Wellicht zegt dat meer over jou dan over hem?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.
Omdat seks iets anders is dan een kusje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
Omdat niet iedere man meteen in iedere vrouw z'n piemel wil steken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Dan vind ik persoonlijk dat je een heel beperkt beeld hebt. Voor sommige mensen is zoenen en intiem zijn op een eerste date al meer dan voldoende. Dat zegt niet dat ze geen seks zouden willen, maar niet nu, meteen. Volgende keer misschien, of zelfs de keer erna. Rustig opbouwen, in plaats van meteen all the way.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
Dus je ego is gekwetst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Krulledol het volgende:
Trebo, het staat er misschien raar beschreven, maar ik ben het niet gewend om afgewezen te worden als je samen in bed ligt te zoenen. Dan komt er altijd meer.
Hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
Is dat een verplichtingquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:26 schreef Krulledol het volgende:
Dat kan dat ze er zijn. Maar als je al de hele avond en nacht aan het zoenen en knuffelen bent en je ligt in bed aan elkaar te frunniken en te zoenen, dan is het toch niet gek dat er meer van komt?
Of doe het wel want dan weet de jongeman uit de OP ook weer meteen dat-ie hier z'n tijd niet aan hoeft te besteden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:26 schreef wickedmen het volgende:
P.s: Protip, duik niet met iemand anders het bed in, zoiets kan echt flink counteren.
Dit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Azorius het volgende:
Er gaat misschien een wereld voor je open nu, maar niet elke man hoeft of wil meteen seks.
Beta's zijn meestal slijmballen die wanhopig alles doen voor seks.quote:
Waarom zou je intiem zijn met iemand als hij je niet leuk vindt of aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Zou het?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:25 schreef Probability het volgende:
Mannen hebben ook gevoelens hoor (Tip!!)
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Is dat een verplichtingHAHAHAHAHAHAHAHA sorry
Er is wel iets flink mis met jou ja, maar fysiek is het niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Volgens mij vind je hem gewoon niet echt leuk. Want als je iemand écht leuk vind, wat is er dan erg aan om even te wachten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
Ik ben 19.
Ja bedankt voor de reacties.. Eye-openers zijn sommige reacties! Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik? En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Dit ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
En dit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon niet echt leuk. Want als je iemand écht leuk vind, wat is er dan erg aan om even te wachten?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Probability het volgende:
Dan ga je de volgende keer toch lekker vingeren op de wc als je zo gefrustreerd bent
Vannacht nogquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
Nee, maar zo gaat dat vaak. Ik ga zelf niet in bed liggen zoenen met iemand waar ik geen seks mee wil. Jij wel? Dat kan hoor, maar ik vind dat je dan een verkeerd signaal afgeeft.
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:27 schreef Karina het volgende:
Hij vindt het blijkbaar niet zo logisch on meteen seks te hebben op de eerste date dat kan toch. Als een vrouw niet meteen seks wil is het 'normaal' maar als een man niet meteen seks wil is het opeens 'vreemd'?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon niet echt leuk. Want als je iemand écht leuk vind, wat is er dan erg aan om even te wachten?
Pff.. jij moet nog veel leren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef Krulledol het volgende:
Ik vind hem juist heel erg leuk, maar ik heb het gevoel gekregen dat hij mij niet leuk vindt en dan ga ik mezelf niet aandoen om verder te daten.
[..]
Wut? Serieus?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef Probability het volgende:
Hij is zich toen op het balkon gaan aftrekken.
Werk eerst aan je zelfvertrouwen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef Krulledol het volgende:
Ik vind hem juist heel erg leuk, maar ik heb het gevoel gekregen dat hij mij niet leuk vindt en dan ga ik mezelf niet aandoen om verder te daten.
[..]
Waarom ben je zo kortzichtig?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Je vindt hem leuk, er is aantrekkingskracht op meerdere vlakken, maar omdat jij je niet op de eerste date volblaft zeg je dat jullie principes te ver uit elkaar liggen? Hij heeft toch niet gezegd dat 'ie wil wachten tot jullie getrouwd zijn ofzo? Geef het ff een of twee weken zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik?
Inderdaad, dat ligt aan jouquote:En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
Ik had toevallig van de week een gesprek met een jongen over precies dit onderwerp. Dat een meisje waar hij een leuke date mee gehad had, met hem naar bed wilde maar dat hij dat niet deed omdat hij haar daar té leuk voor vond. Niet alles draait om seks. Als jou gevoel hem niet zou interesseren zou hij er overheen gaan en klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |