Dat is wel in tegenstelling tot wat je beweert: als iemand niet meteen seks wil dan wil je hem blijkbaar ook niet meer leren kennen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:01 schreef Krulledol het volgende:
ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
Natuurlijk mag dat maar dat zegt wel wat over je natuurlijk en er dan ook nog trots op zijn zegt ook wat over je.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Why not? Ik vind dat een vrouw gewoon seks mag hebben net als een man.
Dat hele goedkoopheid gehuil.
Als ze nou echt alles deed.
Huh.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:05 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dat ik het fijn vind om seks te hebben en ik doe er niet krampachtig over itt de meeste mensen hier. Ja, ik vind het fijn en leuk. Maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan dagenlang iemand leren kennen als ik alleen maar seks wil, dat kan ook zonder dat je er veel tijd insteekt. Dus het is echt niet het geval dat ik alleen maar seks met hem wilde en dan maar op naar de volgende, zoals hier wordt geopperd.
Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn. Ik val in herhaling.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel in tegenstelling tot wat je beweert: als iemand niet meteen seks wil dan wil je hem blijkbaar ook niet meer leren kennen.
Waarom knap je dan af op iemand als hij je niet wil doen op de 1e date?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:01 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik vind seks leuk, lijkt me niet iets om me voor te schamen. Maar ik ga echt niet uren daten met als doel: seks. Dat kan ook veel anders en makkelijker, ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
DMquote:
Jouw associatie sex<>leuk/aantrekkelijk is behoorlijk ziek. Slecht ex gehad?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn.
Dus omdat ie niet gelijk wil neuken is het geen relatiemateriaal?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn. Ik val in herhaling.
Wat zijn je redeneringen dan erbij dat hij je helemaal niet leuk vindt? Want ik concludeer niet anders dat hij je best leuk vindt in de OP en zie geen andere (tegenwerpenden) signalen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik wil hem niet meer leren kennen en verder daten omdat hij mij het gevoel heeft gegeven dat hij mij niet leuk of aantrekkelijk vindt. Ik vind dat niet positief voor de toekomst. Al ligt dat aan mij, dan passen we alsnog niet goed bij elkaar om de reden dat ik dat gevoel krijg bij/door/van hem. Daarnaast vind ik zijn denkwijze niet passen bij mijn denkwijze, wat de reden ook mag zijn. Ik val in herhaling.
Prima, opgelost slotje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hij krijgt dus de schuld van je eigen onzekerheid. Je bent gewoon een vuige snol, en dan is er een keer iemand die je niet op de eerste date wil volpompen, wellicht zelfs met prima reden (soa, geen condooms, 'speciaal' houden, waardering naar jou, medisch iets, etc. etc.) dus dan moet hij opbokken want hij maakt je onzeker. Want dat ben je zelf niet hoor. HEUS NIETquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij krijgt dus de schuld van je eigen onzekerheid. Je bent gewoon een vuige snol, en dan is er een keer iemand die je niet op de eerste date wil volpompen, wellicht zelfs met prima reden (soa, geen condooms, 'speciaal' houden, waardering naar jou, medisch iets, etc. etc.) dus dan moet hij opbokken want hij maakt je onzeker. Want dat ben je zelf niet hoor. HEUS NIET
Jij wil kennelijk iemand in 1 date helemaal leren kennen, kijken of het op alle gebieden klikt enzoquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:09 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Dat doet TS liever niet, die troost zich met scheepsladingen zaad in haar tochtige kier. Want als ze haar neuken vinden ze haar écht oprecht een leuke meid. Heus!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, we kunnen concluderen dat TS aan haarzelf moet gaan werken.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doet TS liever niet, die troost zich met scheepsladingen zaad in haar tochtige kier. Want als ze haar neuken vinden ze haar écht oprecht een leuke meid. Heus!!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doet TS liever niet, die troost zich met scheepsladingen zaad in haar tochtige kier. Want als ze haar neuken vinden ze haar écht oprecht een leuke meid. Heus!!
Ik denk dat je OP bij veel mensen gewoon een beetje verkeerd valt met teksten als 'ik ben het niet gewend dat men mij afwijst' het is maar net hoe je het verwoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:05 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dat ik het fijn vind om seks te hebben en ik doe er niet krampachtig over itt de meeste mensen hier. Ja, ik vind het fijn en leuk. Maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan dagenlang iemand leren kennen als ik alleen maar seks wil, dat kan ook zonder dat je er veel tijd insteekt. Dus het is echt niet het geval dat ik alleen maar seks met hem wilde en dan maar op naar de volgende, zoals hier wordt geopperd.
'Hij spoot zijn zaad achteloos over mijn tieten, zo leuk vond hij me dus niet, anders had hij mijn hele gezicht wel ondergeblaft met zijn warme mannenpap waarna ik zijn puddingbuks had drooggezogen, dan had ik zeker geweten dat hij into me was!'quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
vind je jezelf nou niet een heel klein beetje triest dat als een dame toegeeft van seks te houden dat ze meteen een of andere greppelslet is?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan is het nog maar zo-zo. Hij vindt je natuurlijk écht pas heel leuk als hij je zonder condoom helemaal volsaust, dan heb je écht een connectiequote:Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Hij spoot zijn zaad achteloos over mijn tieten, zo leuk vond hij me dus niet, anders had hij mijn hele gezicht wel ondergeblaft met zijn warme mannenpap!'
Nou nee, er zit namelijk nogal een verschil tussen een dame die van seks houdt, binnen of buiten een relatie, en dat verhaal wat TS in haar OP plempt en haar verdere aanvullingen daarop.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
vind je jezelf nou niet een heel klein beetje triest dat als een dame toegeeft van seks te houden dat ze meteen een of andere greppelslet is?
Dat was ook wel vaag ja..quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef ImYourPimp het volgende:
Ik persoonlijk vind het ook niet echt logisch om iemand uit te nodigen te blijven slapen, er vervolgens samen mee in bed te gaan liggen zoenen en dan geen seks willen maarja dat geld voor jou en mij en daar denkt hij kennelijk anders over, dat kan.
Ik denk dat hij of ergens onzeker over is, of hij wil gewoon echt niet te hard van stapel lopen.
Er zijn hier wel weer een stel hypocriete gasten te vinden die vinden dat vrouwen niet van seks mogen houden btw
Het gaat er toch niet om of ze van seks houdt of niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
vind je jezelf nou niet een heel klein beetje triest dat als een dame toegeeft van seks te houden dat ze meteen een of andere greppelslet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |