Waarom? Hij vond het kennelijk wel heel fijn om samen te kussen en knuffelen en het bed te delen zonder seks te hebben. Waarom is dat dan vaag?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was ook wel vaag ja..
Vraag haar dan op de bank te slapen ofzo..
Beetje kat en spek enzo
Snap ik ook niet. Vooral iemand laten slapen en blijven zoenen, knuffelen en benoemen hoe mooi iemand is. Maar geen seks willen omdat iemand heel leuk is. Huh? Dat is ook vaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
Ik denk dat je OP bij veel mensen gewoon een beetje verkeerd valt met teksten als 'ik ben het niet gewend dat men mij afwijst' het is maar net hoe je het verwoord natuurlijk.
Ik persoonlijk vind het ook niet echt logisch om iemand uit te nodigen te blijven slapen, er vervolgens samen mee in bed te gaan liggen zoenen en dan geen seks willen maarja dat geld voor jou en mij en daar denkt hij kennelijk anders over, dat kan.
Ik denk dat hij of ergens onzeker over is, of hij wil gewoon echt niet te hard van stapel lopen.
Er zijn hier wel weer een stel hypocriete gasten te vinden die vinden dat vrouwen niet van seks mogen houden btw
ik vind dat er terecht wordt aangegeven richting TS dat als OP door een man geschreven was iedere vrouw hem had beticht van ultiem seksisme, het jammere is alleen dat er daarna in de verdere comments wel weer het scheve beeld wordt voorgehouden dat vrouwen die op de eerste date neuken meteen enorme slettenbakken zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, er zit namelijk nogal een verschil tussen een dame die van seks houdt, binnen of buiten een relatie, en dat verhaal wat TS in haar OP plempt en haar verdere aanvullingen daarop.
Dat is toch de hele discussie niet? Helemaal prima dat ze van seks houdt, geniet, weet ik wat, ook prima dat ze met dat doel naar dates gaat. Maar kom dan niet met de 'oh wow hij is echt m'n allessie, het was zo leuk, bakvisje dit dat' en dan wil hij niet neuken en is het gelijk einde verhaalquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ze dat leuk vind niks mis mee toch?
Ik vermoed dat TS zichzelf heeft uitgenodigd in zijn bed.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Vooral iemand laten slapen en blijven zoenen, knuffelen en benoemen hoe mooi iemand is. Maar geen seks willen omdat iemand heel leuk is. Huh? Dat is ook vaag.
Amen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch de hele discussie niet? Helemaal prima dat ze van seks houdt, geniet, weet ik wat, ook prima dat ze met dat doel naar dates gaat. Maar kom dan niet met de 'oh wow hij is echt m'n allessie, het was zo leuk, bakvisje dit dat' en dan wil hij niet neuken en is het gelijk einde verhaal
Dan moet je misschien accepteren dat wat je zoekt geen relatie is, maar gewoon warme mannenpap. Dan kan dat hele 'bakvissen' gebeuren achterwege blijven, kan je ook lekker duidelijk afspreken dat je niet uit eten gaat, maar gewoon afspreekt om te neuken, opgelost, slotje
Daar kwam het wel zo'n beetje op neer, want ze kwam ook al tot de conclusie dat ze beter kon blijven slapen, maar wist het uiteraard zo te manipuleren dat hij degene was die dat uitsprak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS zichzelf heeft uitgenodigd in zijn bed.
Staat dat hij het aanbood.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS zichzelf heeft uitgenodigd in zijn bed.
quote:
Je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat je aan seks doet of daar van geniet. Dat geldt (hoop ik) voor iedereen hier. Voor mij althans wel. En toch heb ik zelden op een eerste date seks, zelfs als ze bij me blijft slapen. Waar de mensen over vallen is dat je roept dat hij niets is omdat hij niet meteen seks met je wilde hebben terwijl jullie wel heel intiem geknuffeld etc hebben. Geloof me, dat doe je echt niet als je iemand niet op zijn minst interessant vind. Zoals je nu postte lijkt het wel puur om de seks gedraaid te hebben in dit geval en ben je daarom teleurgesteld dat het niet gebeurt is, ook al zeg je ook dat je eigenlijk een relatie wil. Dat gaat nu eenmaal vaak niet samen, neem dat maar van een ervaringsdeskundige aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:05 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dat ik het fijn vind om seks te hebben en ik doe er niet krampachtig over itt de meeste mensen hier. Ja, ik vind het fijn en leuk. Maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan dagenlang iemand leren kennen als ik alleen maar seks wil, dat kan ook zonder dat je er veel tijd insteekt. Dus het is echt niet het geval dat ik alleen maar seks met hem wilde en dan maar op naar de volgende, zoals hier wordt geopperd.
is toch gek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch de hele discussie niet? Helemaal prima dat ze van seks houdt, geniet, weet ik wat, ook prima dat ze met dat doel naar dates gaat. Maar kom dan niet met de 'oh wow hij is echt m'n allessie, het was zo leuk, bakvisje dit dat' en dan wil hij niet neuken en is het gelijk einde verhaal
Dan moet je misschien accepteren dat wat je zoekt geen relatie is, maar gewoon warme mannenpap. Dan kan dat hele 'bakvissen' gebeuren achterwege blijven, kan je ook lekker duidelijk afspreken dat je niet uit eten gaat, maar gewoon afspreekt om te neuken, opgelost, slotje
Maar, maar... ik dacht dat we een onwijze klik hadden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kan het zijn TS. En zonder gejengel over bakvissen, onwijze klik, en weet ik wat je allemaal gebruikt om te rechtvaardigen dat je je op de eerste date vol wilde laten blaffen
In je broekje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, maar... ik dacht dat we een onwijze klik hadden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Je snapt het gewoon niet, of je wil het niet snappen. Helemaal prima dat ze seks wil, vervelend als dat wordt afgewezen. Het gaat puur omdat ze hem eerst schetst als droomman op het witte paard, en dan wil hij niet meteen seks en dan heeft ze hier allemaal geen trek in en gaat ze wel verder met datenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:25 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
is toch gek.
Meisje en jongen spreken af fuckbuddies te zijn en worden langzamerhand toch verliefd en krijgen een relatie of de 1 wijst de ander op dat vlak af (zijn films over gemaakt), perfect normaal en iedereen is blij voor ze.
Jongen en meisje gaan daten en op een gegeven moment blijkt er 1 heel graag seks te willen en de ander en de boel loopt spaak, daar spreekt dan iedereen schande van.
Geef het op. Hij wil het, net als TS, niet snappen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet, of je wil het niet snappen. Helemaal prima dat ze seks wil, vervelend als dat wordt afgewezen. Het gaat puur omdat ze hem eerst schetst als droomman op het witte paard, en dan wil hij niet meteen seks en dan heeft ze hier allemaal geen trek in en gaat ze wel verder met datenDát is wat men debiel vindt, niet dat ze zich op de eerste date wil laten volsauzen.
Misschien moet TS met hem DM'en, ze hebben vast een onwijze klik. Moet ze alleen ff niet afspreken als ze ongesteld is, of hij even niet in staat is te neuken, want stel dat dat op hun eerste date is loopt het vast mis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geef het op. Hij wil het, net als TS, niet snappen.
Ze zullen vast ook allebei niet onzeker zijn. Heus!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet TS met hem DM'en, ze hebben vast een onwijze klik. Moet ze alleen ff niet afspreken als ze ongesteld is, of hij even niet in staat is te neuken, want stel dat dat op hun eerste date is loopt het vast mis.
dat ben ik met je eens, daarin sta ik ook niet achter TS.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet, of je wil het niet snappen. Helemaal prima dat ze seks wil, vervelend als dat wordt afgewezen. Het gaat puur omdat ze hem eerst schetst als droomman op het witte paard, en dan wil hij niet meteen seks en dan heeft ze hier allemaal geen trek in en gaat ze wel verder met datenDát is wat men debiel vindt, niet dat ze zich op de eerste date wil laten volsauzen.
doe eens even rustig joh, niet direct zo boven op de kast zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet TS met hem DM'en, ze hebben vast een onwijze klik. Moet ze alleen ff niet afspreken als ze ongesteld is, of hij even niet in staat is te neuken, want stel dat dat op hun eerste date is loopt het vast mis.
Er zijn hier wel een paar mensen die het vreemd vinden dat er vrouwen zijn die van seks houden. Ik wil geen verdere dates met hem omdat ik het gevoel heb dat hij mij niet leuk en aantrekkelijk vindt. Daarnaast vind ik het echt raar om te vragen of ik wil blijven slapen, de hele tijd aan mij te zitten, te zoenen, zeggen dat ik zo leuk/mooi/lief ben en daarna mij af te wijzen als het op seks aankomt. Ik vind dat gewoon echt een heel logische stap na heel intiem zijn. Jij gaat dus ook rustig zoenend in bed liggen en daarna slapen? Ik ben dat niet gewend áls ik al bij iemand blijf slapen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat je aan seks doet of daar van geniet. Dat geldt (hoop ik) voor iedereen hier. Voor mij althans wel. En toch heb ik zelden op een eerste date seks, zelfs als ze bij me blijft slapen. Waar de mensen over vallen is dat je roept dat hij niets is omdat hij niet meteen seks met je wilde hebben terwijl jullie wel heel intiem geknuffeld etc hebben. Geloof me, dat doe je echt niet als je iemand niet op zijn minst interessant vind. Zoals je nu postte lijkt het wel puur om de seks gedraaid te hebben in dit geval en ben je daarom teleurgesteld dat het niet gebeurt is, ook al zeg je ook dat je eigenlijk een relatie wil. Dat gaat nu eenmaal vaak niet samen, neem dat maar van een ervaringsdeskundige aan.
Misschien had ie daar wel een goede reden voor. Je hebt t vast niet gevraagd he? Waarom ie niet wilde?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Er zijn hier wel een paar mensen die het vreemd vinden dat er vrouwen zijn die van seks houden. Ik wil geen verdere dates met hem omdat ik het gevoel heb dat hij mij niet leuk en aantrekkelijk vindt. Daarnaast vind ik het echt raar om te vragen of ik wil blijven slapen, de hele tijd aan mij te zitten, te zoenen, zeggen dat ik zo leuk/mooi/lief ben en daarna mij af te wijzen als het op seks aankomt. Ik vind dat gewoon echt een heel logische stap na heel intiem zijn. Jij gaat dus ook rustig zoenend in bed liggen en daarna slapen? Ik ben dat niet gewend áls ik al bij iemand blijf slapen.
maar als je het zo vreemd vind, zou je er dan niet juist achter willen komen waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Er zijn hier wel een paar mensen die het vreemd vinden dat er vrouwen zijn die van seks houden. Ik wil geen verdere dates met hem omdat ik het gevoel heb dat hij mij niet leuk en aantrekkelijk vindt. Daarnaast vind ik het echt raar om te vragen of ik wil blijven slapen, de hele tijd aan mij te zitten, te zoenen, zeggen dat ik zo leuk/mooi/lief ben en daarna mij af te wijzen als het op seks aankomt. Ik vind dat gewoon echt een heel logische stap na heel intiem zijn. Jij gaat dus ook rustig zoenend in bed liggen en daarna slapen? Ik ben dat niet gewend áls ik al bij iemand blijf slapen.
Praat je wel eens met mensen? Als in: vragen wat ze denken, bedoelen, willen, of vul je altijd in voor anderen wat ze wel zullen denken, bedoelen willen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Jawel en zijn reden geloof ik niks van. Er zit iets anders achter, maar wat het ook is.. van mij hoeft het dus niet meer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien had ie daar wel een goede reden voor. Je hebt t vast niet gevraagd he? Waarom ie niet wilde?
ik ben heel zeker van het feit dat ik best wel eens onzeker benquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zullen vast ook allebei niet onzeker zijn. Heus!
Wat was z'n reden dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Jawel en zijn reden geloof ik niks van. Er zit iets anders achter, maar wat het ook is.. van mij hoeft het dus niet meer.
Nee ik praat en vraag wat mensen bedoelen denken en willen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Praat je wel eens met mensen? Als in: vragen wat ze denken, bedoelen, willen, of vul je altijd in voor anderen wat ze wel zullen denken, bedoelen willen?
Wat was zijn reden dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Jawel en zijn reden geloof ik niks van. Er zit iets anders achter, maar wat het ook is.. van mij hoeft het dus niet meer.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
ik ben heel zeker van het feit dat ik best wel eens onzeker ben
is dat een schande? moet ik me nu megahard gaan schamen in een hoekje?
OK, dus je weet waarom hij geen seks wilde? Waarom dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Nee ik praat en vraag wat mensen bedoelen denken en willen.
Ik, ik, ik, ik.....quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Dat is de cliffhanger zodat er een deel 2 volgt uiteraardquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dus je weet waarom hij geen seks wilde? Waarom dan?
staat gewoon in de OP hequote:Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de cliffhanger zodat er een deel 2 volgt uiteraard
Nou wil ik het weten ook!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de cliffhanger zodat er een deel 2 volgt uiteraard
Dat hij er nog even mee wil wachten omdat hij me heel leuk vindt, maar me ook nog niet goed kent en het rustig aan wil doen op dat gebied. Zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |