abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144455036
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zou dan denken dat het gebakvis en gezwijmel niet echt was.
Misschien lust aangezien voor gevoelens van liefde ofzo?
Liefde sowieso niet, hooguit verliefdheid. Maar ik denk eerder aandacht voor haar waar ze zich in gewenteld heeft en toen viel het even heel koud op haar dak dat hij niet zo totaal voor haar viel dat hij haar meteen wilde neuken. Ergo: was ze vast toch niet zo leuk als ze zelf dacht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:31:06 #152
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_144455037
Ik zou er nog niet te veel achter zoeken. Sommige mannen/vrouwen willen eerst wachten, juist wanneer ze iets serieus willen. Persoonlijk nooit een probleem gehad met seks tijdens de eerste date.

Kreeg ie wel een boner? Ik neem aan dat jullie close aan het zoenen waren en dan voel je dat wel.
pi_144455090
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Over seks op de eerste date misschien. Beetje jammer dat je een kerel (die je blijkbaar heel leuk vindt) compleet afschrijft omdat hij niet meteen seks wilde. Kortzichtig zelfs.
Ik schrijf hem af omdat hij mij het gevoel geeft dat het aan mij ligt. En dat ligt waarschijnlijk ook aan mij, maar ik ga het mezelf niet aandoen dat ik omga met iemand waarvan ik het gevoel krijg dat hij mij toch niet zo leuk vindt. Nu al zulke gevoelens terwijl we niet eens iets hebben. Ik heb het nog nooit eerder ervaren en bij de meeste mannen weet ik wel wat ze van mij vinden en hoe leuk ze mij vinden, daar voel ik echt geen onzekerheid. Bij hem heb ik nu echt het idee dat hij mij toch niet zo leuk, mooi of lief vindt. En krijg toch het idee dat onze principes ver uit elkaar liggen, wat de echte reden ook mocht zijn. En daarom ga ik gewoon verder daten, maar laat ik ons contact gewoon doodbloeden. Ik ga nog wel zeggen hoe ik het heb ervaren en wat ik ervan vind denk ik. Dat zie ik nog wel. Ik vind niet dat ik kortzichtig of oppervlakkig ben.
pi_144455112
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Liefde sowieso niet, hooguit verliefdheid. Maar ik denk eerder aandacht voor haar waar ze zich in gewenteld heeft en toen viel het even heel koud op haar dak dat hij niet zo totaal voor haar viel dat hij haar meteen wilde neuken. Ergo: was ze vast toch niet zo leuk als ze zelf dacht.
Ik bedoelde verliefdheid, my bad. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik schrijf hem af omdat hij mij het gevoel geeft dat het aan mij ligt. En dat ligt waarschijnlijk ook aan mij, maar ik ga het mezelf niet aandoen dat ik omga met iemand waarvan ik het gevoel krijg dat hij mij toch niet zo leuk vindt. Nu al zulke gevoelens terwijl we niet eens iets hebben. Ik heb het nog nooit eerder ervaren en bij de meeste mannen weet ik wel wat ze van mij vinden en hoe leuk ze mij vinden, daar voel ik echt geen onzekerheid. Bij hem heb ik nu echt het idee dat hij mij toch niet zo leuk, mooi of lief vindt. En krijg toch het idee dat onze principes ver uit elkaar liggen, wat de echte reden ook mocht zijn. En daarom ga ik gewoon verder daten, maar laat ik ons contact gewoon doodbloeden. Ik ga nog wel zeggen hoe ik het heb ervaren en wat ik ervan vind denk ik. Dat zie ik nog wel. Ik vind niet dat ik kortzichtig of oppervlakkig ben.
Wat een figuur, je laat het contact ''doodbloeden''? Dus al die leuke gesprekken, het tegen elkaar aanliggen, zoenen en knuffelen, stelde allemaal helemaal niets voor, voor jou?

Je zou op zijn minst het fatsoen kunnen hebben om hem te laten weten dat je verder geen interesse meer hebt. En ja, je bent zeer kortzichtig en oppervlakkig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144455141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Was niet sarcastisch, ik snap dat niet.

Als ik bakviste en zwijmelde dan was er echt heel erg weinig dat ik niet op een of andere manier roze kon denken, want hij was zooooo leuk O+

Dus nee, ik snap niet dat dat zo snel over kan zijn.
Het is ook niet over, anders had ik dat niet kunnen beschrijven. Maar ik kies er wel voor om niet verder te daten, dat vind ik een verstandige keuze in deze situatie.
pi_144455143
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:30 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ikke niet 8-)
Wow, dat lijkt me echt heel fijn, het is best naar als ze altijd zo naar alcohol meuren, en de volgende dag geen idee meer hebben wie je bent of wat ze hebben gedaan. Zijn altijd awkward momenten.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:35:43 #157
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144455150
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Moet jij ze altijd dronken voeren dan? :o
_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_144455154
quote:

[..]

Dus een kerel moet je eerst neuken om te bewijzen dat ie je leuk vindt?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:36:55 #159
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144455170
quote:

[..]

Heb je mijn eerdere reactie gelezen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144455174
quote:

[..]

Godverdomme, jij bent echt helemaal de weg kwijt. Echt zo'n typisch zeurwijf. Jij bent ergens onzeker over, hij doet totaal niks geks maar geeft alleen jou je zin niet, dus hij moet opbokken want 'hij geeft je het gevoel dat er iets aan jou ligt'.

En dan nog durven roepen dat je niet oppervlakkig bent, zelfs als je eigen conclusie is dat jullie principes (jij; slet, hij; geen seks op eerste date als je iemand echt heel leuk vindt) ver uit elkaar liggen.

Wow. Echt wow.
pi_144455182
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gaat om mijn gevoel. Ik heb het gevoel dat hij mij niet leuk vindt en daarom wil ik niet verder afspreken, want als ik dat gevoel nu al heb, dan belooft het niet veel positiefs.
pi_144455187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

TS is een sperm whale. Wat de neuk zeg _O- zo'n heel bladibla dit dat alles bakvissen verhaal, maar hij wil niet seks wanneer TS het wil dus EXIT, NEXT, HUP VERDER MET DATEN, DAT GAT MOET GEVULD WORDEN EN GAUW.
pi_144455201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het gaat om mijn gevoel. Ik heb het gevoel dat hij mij niet leuk vindt en daarom wil ik niet verder afspreken, want als ik dat gevoel nu al heb, dan belooft het niet veel positiefs.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x1000
pi_144455203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef yats het volgende:

[..]

Heb je mijn eerdere reactie gelezen?
Nog niet, ik zal zo even lezen! :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:40 #165
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144455212
Ik denk dat TS haar knuffelbeer een plezier doet om niet met hem te daten als ze zo onzeker is.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:52 #166
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_144455218
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wow, dat lijkt me echt heel fijn, het is best naar als ze altijd zo naar alcohol meuren, en de volgende dag geen idee meer hebben wie je bent of wat ze hebben gedaan. Zijn altijd awkward momenten.
Geen ervaring mee, ben geen rondneukert 8-)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_144455219
Het enige gevoel dat je hebt is dat er wat mist in die spleet tussen je benen. En dat daar snel wat in moet. Misschien kan je nog even een treinritje maken, vast iemand te vinden die je daar even op de plee wil pakken. Das meer je type toch? Matcht beter qua principes :Y
pi_144455222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt alles over jou en niets over hem. Als jij je hierdoor zo van de kaart laat zijn, dan moet je echt eens bij jezelf te raden gaan. Ik weet niet wat voor kerels je gewend bent, maar ik krijg een beetje het idee dat deze een niveautje hoger staat.
pi_144455237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik bedoelde verliefdheid, my bad. :)

[..]

Wat een figuur, je laat het contact ''doodbloeden''? Dus al die leuke gesprekken, het tegen elkaar aanliggen, zoenen en knuffelen, stelde allemaal helemaal niets voor, voor jou?

Je zou op zijn minst het fatsoen kunnen hebben om hem te laten weten dat je verder geen interesse meer hebt. En ja, je bent zeer kortzichtig en oppervlakkig.
Het stelde voor mij juist wel wat voor, maar het lijkt er in mijn ogen op dat het voor hem niets betekende. Misschien heb je daarin wel gelijk!
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:40:39 #170
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455254
quote:

[..]

_O-

Zoiets nemen ze een tegenslagje, mokkeltje. En zelfs daar kan je niet mee dealen.
Die gevoelens liggen totaal bij jou, gezegd door iedereen hier objectief omdat je onzeker bent.

Maar goed je verdient hem zo ook niet, zou nog wel het lef hebben om eerlijk tegen hem te vertellen hoe het zit anders gaat hij denken thafuck en denkt hij ligt het misschien aan mij. :')
Zeker na alle tijd die hij in je heeft gestoken en wat hij voor je heeft betekent.
pi_144455258
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het stelde voor mij juist wel wat voor, maar het lijkt er in mijn ogen op dat het voor hem niets betekende. Misschien heb je daarin wel gelijk!
Wat. WAT? Dus je stelde niks voor omdat hij je NIET gelijk paalde. Jij hebt echt een verknipt beeld van hoe het werkt :')
pi_144455270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Want hij gaat uren met je knuffelen en zoenen en praten en al die tijd in je gezelschap doorbrengen, maar omdat hij je niet wil neuken, betekende het voor hem niets?

Wat voor kronkel heb je dan? Ik bedoel: zou jij uuuuren met iemand doorbrengen die je niet moet en dat alleen maar duidelijk maken aan de ander door er niet mee te neuken?
pi_144455278
Je bent echt zo'n prinsesje die gewoon niet kan dealen met het feit dat jij iets wilde en hij het niet gaf hé. Dat is het hele idee. Normaal willen de mannen graag neuken, en heb jij de macht. Nu was het andersom.
pi_144455285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:35 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het is ook niet over, anders had ik dat niet kunnen beschrijven. Maar ik kies er wel voor om niet verder te daten, dat vind ik een verstandige keuze in deze situatie.
Dat is zeker een verstandige keuze.
Die jongen kan veel beter doen dan een oppervlakkig sletje die denkt dat de wereld om haar draait en iedereen moet voldoen aan haar verwachtingen.
pi_144455301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt alles over jou en niets over hem. Als jij je hierdoor zo van de kaart laat zijn, dan moet je echt eens bij jezelf te raden gaan. Ik weet niet wat voor kerels je gewend bent, maar ik krijg een beetje het idee dat deze een niveautje hoger staat.
Het ligt ook aan mij, maar denk ik wel dat het verstandig is om te stoppen met hem. Onze principes liggen dan gewoon uit elkaar, ik voel me er niet goed bij, heb geen goed gevoel bij hem. Ik ben mannen gewend die ook gewoon seks met mij willen en zelf initiatief nemen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:42:31 #176
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455304
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

TS is een sperm whale. Wat de neuk zeg _O- zo'n heel bladibla dit dat alles bakvissen verhaal, maar hij wil niet seks wanneer TS het wil dus EXIT, NEXT, HUP VERDER MET DATEN, DAT GAT MOET GEVULD WORDEN EN GAUW.
Echt he. :')
Ze zegt het zelf, meteen verder daten met andere mannen die niet zo leuk zijn maar waar ze wel die controle over heeft en meteen kan neuken.
TS verdient zo'n goede man niet. Ook al gaat ze nu met hem verder dan zou het toepasselijk zijn als het alsnog verkeerd zijn en terecht.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:43:05 #177
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144455318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:42 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Het ligt ook aan mij, maar denk ik wel dat het verstandig is om te stoppen met hem. Onze principes liggen dan gewoon uit elkaar, ik voel me er niet goed bij, heb geen goed gevoel bij hem. Ik ben mannen gewend die ook gewoon seks met mij willen en zelf initiatief nemen.
Mag ik zijn telefoonnummer?
pi_144455335
quote:

[..]

Je weet dat je zo nogal entitled overkomt? Misschien is dit een goed groei momentje voor jezelf, je lijkt te begrijpen waar het vandaan komt, doe er dan ook wat mee.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144455337
quote:

[..]

Jullie hebben uren gepraat? Waarover?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:44:19 #180
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455351
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent echt zo'n prinsesje die gewoon niet kan dealen met het feit dat jij iets wilde en hij het niet gaf hé. Dat is het hele idee. Normaal willen de mannen graag neuken, en heb jij de macht. Nu was het andersom.
Dat is niet eens alles ze wordt er fucking onzeker van.
Prinsesje wordt onzeker als alles niet makkelijk is. :')
pi_144455353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jullie hebben uren gepraat? Waarover?
Over haar natuurlijk. _O-
pi_144455364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want hij gaat uren met je knuffelen en zoenen en praten en al die tijd in je gezelschap doorbrengen, maar omdat hij je niet wil neuken, betekende het voor hem niets?

Wat voor kronkel heb je dan? Ik bedoel: zou jij uuuuren met iemand doorbrengen die je niet moet en dat alleen maar duidelijk maken aan de ander door er niet mee te neuken?
Nee, het gaat erom dat ik het gevoel heb gekregen dat hij mij gewoon niet zo leuk vindt. En dat het inderdaad niet veel voor hem betekende omdat hij het wel heel erg makkelijk afkapte.

Nee, maar ik zou als ik geen seks met iemand wil, iemand niet uitnodigen om bij mij te slapen in bed.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:45:29 #183
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat ik het gevoel heb gekregen dat hij mij gewoon niet zo leuk vindt. En dat het inderdaad niet veel voor hem betekende omdat hij het wel heel erg makkelijk afkapte.

Nee, maar ik zou als ik geen seks met iemand wil, iemand niet uitnodigen om bij mij te slapen in bed.
:')
pi_144455383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:35 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk teveel porno gekeken op internet :')
Daar willen mannen altijd als een geile vrouw aan hun broek zit te trekken :)
(hihi trekken :') )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144455398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef Krulledol het volgende:
Want als hij je wel meteen gebatst had en de volgende dag de deur uit gegooid had, zou het wel veel voor hem betekenen? :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:12 #186
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455413
pi_144455419
Misschien is TS ook wel gewoon niet zo sexy als ze denkt, maar eigenlijk een kleine, vieze, dikke, ginger. En klimmen mannen er meestal wel even op aangezien ze zich letterlijk voor hun voeten werpt, maar had deze kerel net wat hogere standards?
pi_144455429
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Want als hij je wel meteen gebatst had en de volgende dag de deur uit gegooid had, zou het wel veel voor hem betekenen? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is TS ook wel gewoon niet zo sexy als ze denkt, maar eigenlijk een kleine, vieze, dikke, ginger. En klimmen mannen er meestal wel even op aangezien ze zich letterlijk voor hun voeten werpt, maar had deze kerel net wat hogere standards?
Waarom ging hij dan met haar om?
Zonder pics zullen we het nooit weten.
pi_144455431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik weet wel dat als ik de hele avond met iemand loop te zoenen en te doen, hij mij uitnodigt om te slapen, het uitloopt op meer. Maar dat was dus niet het geval.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:19 #190
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455444
TS is onzeker en probeert goedkeuring te zoeken door haarzelf aan te bieden aan random mannen. Dan voelt ze zich even aantrekkelijk.

Pas maar op TS, de laatste keer dat er een man zich in zo'n diepe gleuf waande, heeft hij 11 dagen vastgezeten.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:31 #191
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:47 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik weet wel dat als ik de hele avond met iemand loop te zoenen en te doen, hij mij uitnodigt om te slapen, het uitloopt op meer. Maar dat was dus niet het geval.
Jammer joh.
Meteen dumpen die gast, HOE DURFT HIJ! HIJ VINDT JE ZEKER NIET LEKKER.
pi_144455454
Eigenlijk best knap dat TS überhaupt nog leeft en niet al láng een keer onder de tram gefietst is met zo'n plank voor d'r kop :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:50 #193
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455461
quote:

[..]

Oh? Nodigde hij jou uit?
pi_144455469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Trankilo het volgende:
TS is onzeker en probeert goedkeuring te zoeken door haarzelf aan te bieden aan random mannen. Dan voelt ze zich even aantrekkelijk.
Wat een onzin.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:50:02 #195
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Het is waar. Waarom zou je anders zoveel mannen daten?
pi_144455487
quote:

[..]

En is dat dan zó'n enorme ramp dat het hem gelijk diskwalificeert, terwijl hij een uur eerder nog de man uit je dromen was? Hoogstwaarschijnlijk doet het puur en alleen om het serieus te houden, omdat hij jou ook écht leuk vond. Of wellicht had hij nog een SOA, of zat er nog 3 weken kopkaas onder z'n randje, of was hij schraal van een fap-a-thon. Je zal het nooit weten aangezien je te narrow-minded bent het uberhaupt bespreekbaar te maken.
pi_144455491
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Godshand het volgende:
Niemand zien roepen dat de vent van TS homo is?! Zeker omdat het vrijdag is :?
quote:
Zo, dat was rap!
pi_144455494
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Oh? Nodigde hij jou uit?
Ja, hij vroeg het omdat het laat was. Ik had het zelf ook al langer in mijn hoofd, maar hij kwam er zelf als eerste mee.
pi_144455507
Had hij wel een stijfje?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:51:22 #200
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ja, hij vroeg het omdat het laat was. Ik had het zelf ook al langer in mijn hoofd, maar hij kwam er zelf als eerste mee.
Ahhhhh geeft weer aan hoe onzeker je bent en passief.
Hele tijd denken maar niet vragen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:52:20 #201
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455529
TS hoe ging het dan uit met je ex? En aan?
En heb je veel dates gehad de afgelopen tijd en neukte je ze ook meteen op de 1ste date?
pi_144455532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Hoe oud was die vent eigenlijk? Je hebt het hele tijd over, "man",jaar of 40?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:52:43 #203
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144455540
quote:
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144455549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Het is waar. Waarom zou je anders zoveel mannen daten?
Omdat ik daten gewoon leuk vind en op zoek ben naar een relatie. Maar ik vind de meeste mannen gewoon okee alleen dan weet ik wel dat ik er niks mee wil als in een serieuze relatie. Bij hem was het meteen anders en vind ik hem gewoon echt heel erg leuk.
pi_144455551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:

[..]

Echt, je zou dat als man eens moeten roepen, dan wordt je met pek en veren het dorp doorgejaagd. Maar TS is een vrouw en denkt meteen 'meh, next!' _O- :')
pi_144455561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:53 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Omdat ik daten gewoon leuk vind en op zoek ben naar een relatie. Maar ik vind de meeste mannen gewoon okee alleen dan weet ik wel dat ik er niks mee wil als in een serieuze relatie. Bij hem was het meteen anders en vind ik hem gewoon echt heel erg leuk.
Maar dan moet hij hem wel even bare naar binnen schuiven de eerste date, anders kan hij optiefen :W
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:04 #207
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455563
quote:

[..]

Je neukt ze dus gewoon en omdat het allemaal zo makkelijk gaat.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:21 #208
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144455568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
Hai!

Ik kom vanochtend van een date vandaan en ik heb er een gemengd gevoel over. We hebben elkaar vorige week vrijdag ontmoet in de trein. Nummers uitgewisseld, iedere dag geappt en gisteravond besloten we elkaar te zien. Ik had er enorm veel zin in, want toen ik hem leerde kennen in de trein vond ik hem meteen al helemaal geweldig. Ik kom veel mannen tegen, maar hij is heel erg bijzonder leuk! :)

Kortom: we hadden meteen een klik! En zijn hele hele hele leuke uiterlijk werkte ook heel erg mee. Ik ben een beetje aan het bakvissen, maar daar kan ik vrij weinig aandoen ;-)

Gisteren heeft hij me meegenomen naar een restaurantje, heel gezellig en super leuk/veel gekletst. Ik date de laatste tijd heel erg veel (misschien omdat mijn eerste relatie een paar maanden geleden stuk is gelopen) en de meeste mannen voel ik niet erg veel voor. Ik ben te kritisch. Maar hij.. Hij is dus anders. Hoe hij praat, hoe hij lacht, onze gesprekken: super!\

Daarna besloten we om naar zijn huis te gaan. Weer wat gedronken, veel gepraat en voor we het wisten was het al 2 uur ’s nachts. Ik besloot daar te slapen (eigenlijk met een smoes), maar hij bood het zelf aan. Ondertussen waren we al wat intiemer geworden. Tegen elkaar aankruipen, zoenen en knuffelen. Hij steeds weer herhalend hoe leuk en mooi hij mij vindt, ik ook tegen hem, dus ik dacht dat het maar op één ding kon uitlopen.

Eenmaal in bed samen weer gezoend, lieve woordjes, geknuffeld. Maar hij zocht geen toenadering tot seks.. Ik ben zelf nogal eerlijk en zocht dus zelf toenadering, want ik wilde gewoon seks. Dat lijkt mij namelijk een logisch vervolg als je bij je date blijft slapen en de klik was er zeker. Maar hij wees mij af. Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.

Ik was en ben nog steeds perplex. Ik ben ten eerste nog nooit afgewezen door een man en ik vat het toch wel persoonlijk op. Ik geloof niet in zijn woorden dat hij mij echt heel leuk vindt, want als je iemand echt heel leuk vindt wil je ook gewoon seks.. Vindt hij mij niet aantrekkelijk of toch niet zo’n leuk persoon? Voor mij was de hele sfeer meteen weg, ben snel daarna in slaap gevallen en toen ik opstond had ik er ook gewoon geen zin meer in met hem. Ben dus ‘s ochtends snel naar huis gegaan met de smoes dat ik had afgesproken met een vriendin en nog moest studeren omdat ik het hele weekend zogenaamd geen tijd heb.

Ik ben dus onzeker geworden van dit alles. Ik ben het niet gewend dat een man mij afwijst en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil. Maar hij was er heel stellig in dat hij geen seks wil en dat neem ik dus persoonlijk op. Hij stuurt me net nog een app met dat het gezellig was en dat hij me heel snel weer wil zien, maar van mij hoeft het niet meer. Alleen hoe kan het dat een man een vrouw afwijst als het aankomt op seks, terwijl het gewoon heel gezellig is? Vindt hij mij dan tóch lelijk oid? Ik weet hoe kritisch de mensen hier kunnen zijn, en ook hoe eerlijk, dus ik ben erg benieuwd naar antwoorden! En ervaringen.
echt wtf hoor :'), vooral dat laatste...wat een ontzettend kortzichtige instelling. 'ik ben het gewend dat als ik seks wil, ik ook seks krijg'. nou gefeliciteerd hoor dat je de makkelijke mannetjes om je vinger kan winden! chapeau!

Is er nu eens een vent die je respecteert en je klaarblijkelijk zó leuk vindt dat hij het niet wil laten overkomen alsof hij alleen maar uit is op seks met je, maar om je geeft en hopelijk meer van jullie samen kan verwachten dan een avondje knallen, en jij knapt op hem af omdat je 'afgewezen' wordt.

Om jouw woorden te herhalen; Ik sta perplex! Het is wel duidelijk dat jij nog niet toe bent aan een relatie met zo'n instelling.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:38 #209
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455578
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar dan moet hij hem wel even bare naar binnen schuiven de eerste date, anders kan hij optiefen :W
Maar hij was zo leuk.

Inb4 topic: Waarom zijn alle mannen klootzakken?
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:54:46 #210
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_144455584
quote:

[..]

Maar blijkbaar wil je er geen moeite voor doen om het een kans te geven en zijn kant van het verhaal te horen want jij bent met je hoofd al bij de volgende..
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_144455598
quote:

[..]

Lees mannen zijn speeltjes voor je en dit specifiek speeltje werkt niet mee dus nu ga je als een klein kind huilen dat het niet eerlijk is en je niet meer wilt.
pi_144455607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe oud was die vent eigenlijk? Je hebt het hele tijd over, "man",jaar of 40?
Nee, tuurlijk niet. Hij is 23.
pi_144455608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je neukt ze dus gewoon en omdat het allemaal zo makkelijk gaat.
Ja, mannen zijn meestal wel makkelijk als je als vrouw seks wil. Kan TS ook niets aan doen.
Make my day!
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:55:56 #214
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144455616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Verklaar dan eens waarom je dezelfde dag nog een topic aanmaakt op een forum wat eigenlijk neerkomt op de vraag waarom iemand jou in godsnaam niet wou neuken, "want je bent nog nooit afgewezen".

Wij weten het antwoord wel: je bent hier onzeker over.

Ik zeg gewoon wat veel mensen hier denken: je vertoont slettengedrag. Dat een man je direct neukt wil niet zeggen dat hij je leuk vindt. Hij zou eerder achter jouw rug om over je praten en je eventueel aanbevelen bij zijn vrienden
pi_144455635
quote:

[..]

Misschien is het feit dat hij niet meteen met je wilde neuken wel dat gewisse etwas dat hem zo anders maakt.

Maar waar hebben jullie de hele avond over gepraat?
pi_144455647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:51 schreef agentstarling het volgende:
Had hij wel een stijfje?
TS had de volgende ochtend even zijn Unterhose moeten checken op ingedroogde voorvochtplekken :')
pi_144455662
quote:

[..]

Omdat ik daten gewoon leuk vind
Nee, je vindt het leuk om te neuken.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:57:43 #218
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144455663
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
kerel die reacties van jou. Die wijsheid _O_ hulde!
pi_144455748
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Correctie: ze vindt het leuk om geneukt te willen worden.
pi_144455751
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vind seks leuk, lijkt me niet iets om me voor te schamen. Maar ik ga echt niet uren daten met als doel: seks. Dat kan ook veel anders en makkelijker, ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:02:39 #221
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:01 schreef Krulledol het volgende:

[..]

Ik vind seks leuk, lijkt me niet iets om me voor te schamen. Maar ik ga echt niet uren daten met als doel: seks. Dat kan ook veel anders en makkelijker, ik date omdat ik iemand wil leren kennen en iemand mij heel leuk lijkt.
Ahhhhh dus dat wordt bij die andere 1ste dates gewoon hoi, wat drinken? En na 5 minuten naar huis om te neuken.
Wel baas tho. _O_
pi_144455781
quote:

[..]

Niks om trots op te zijn. :D
pi_144455815
quote:

[..]

En als iemand dan jou wil leren kennen en dus niet meteen seks met je wil, dan serveer je hem af?

Logisch.....
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:04:24 #224
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Why not? Ik vind dat een vrouw gewoon seks mag hebben net als een man.
Dat hele goedkoopheid gehuil. :')

Als ze nou echt alles deed.
pi_144455850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:02 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik schaam me er niet voor dat ik het fijn vind om seks te hebben en ik doe er niet krampachtig over itt de meeste mensen hier. Ja, ik vind het fijn en leuk. Maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan dagenlang iemand leren kennen als ik alleen maar seks wil, dat kan ook zonder dat je er veel tijd insteekt. Dus het is echt niet het geval dat ik alleen maar seks met hem wilde en dan maar op naar de volgende, zoals hier wordt geopperd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')