Vrouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
Voor hem ben je blijkbaar potentieel relatie-materiaal. Maar als ik je posts lees mag die jongen blij zijn dat jij niet verder wil datenbrr, als je al onzeker over jezelf wordt omdat iemand geen seks op de eerste date wil
Werkelijk? Jouw leven draait om lust en je kan niet inzien dat het juist veel intiemer en spannender kan zijn om later seks te hebben i.p.v. direct maar zielloos, kansloos te neuken op de eerste date en dan niet te weten of je daarna direct afgedankt wordt als man omdat je maar een seksbeluste beta bent. Je bent onervaren, onzeker en betrekt het hele verhaal teveel op jezelf.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef Krulledol het volgende:
Hoe kan je iemand TE leuk vinden om seks mee te hebben? Ben ik erg benieuwd naar. Als ik iemand te leuk vind, wil ik juist zo dicht mogelijk bij iemand zijn.
[..]
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
Voor hem ben je blijkbaar potentieel relatie-materiaal. Maar als ik je posts lees mag die jongen blij zijn dat jij niet verder wil datenbrr, als je al onzeker over jezelf wordt omdat iemand geen seks op de eerste date wil
Je klinkt wel een beetje simpeltjes....quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.
Dit gaat ook wel heel erg ver.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef Kreator het volgende:
Laat je svp zo spoedig mogelijk steriliseren. Mensen zoals jij moeten geen kinderen krijgen.
Die smilie is wel erg toepasselijk in dit topic jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vrouwen.
Onzekerheid.
Onzekere vrouwen.
Onzekere mensen.
Hoezo? Hij weet van niks en hij treft meer blaam als het contact nu stopt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MsMessy het volgende:
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.
Omdat je voorheen alleen met hoeren bent gegaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Ben ik niet, zo gaan die dingen vaak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je klinkt wel een beetje simpeltjes....
In die wereld zou je met elk iemand die je leuk vindt of aantrekkelijk seks hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend, dus ik ga het bij mezelf zoeken dat hij geen seks wil. En ja; in mijn wereld is het zo dat als je elkaar gewoon leuk vindt, dat seks er dan vanzelf bijkomt als je de hele tijd zoent, knuffelt, elkaar vertelt hoe leuk je elkaar vindt.
TS ge'dmt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Zo heb je wel snel een soa te pakken als iedereen hem er zomaar mag inhangen omdat hij lieve dingen tegen je zegt
Onaardig doen tegen deze TS.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Zo heb je wel snel een soa te pakken als iedereen hem er zomaar mag inhangen omdat hij lieve dingen tegen je zegt
Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk? Jouw leven draait om lust en je kan niet inzien dat het juist veel intiemer en spannender kan zijn om later seks te hebben i.p.v. direct maar zielloos, kansloos te neuken op de eerste date en dan niet te weten of je daarna direct afgedankt wordt als man omdat je maar een seksbeluste beta bent. Je bent onervaren, onzeker en betrekt het hele verhaal teveel op jezelf.
[..]
En dit. Ik gun het die gozer dat ie niet met je verder hoeft. Mens doe eens wat aan je zelfbeeld.
Heey achteraan he.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onaardig doen tegen deze TS.
TS, je hebt helemaal gelijk. Je lijkt me een hele leuke slimme vrouw. Wat is je nummer?
Het is geen logische stapquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Waarom is er oorlog.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.
Hoek je zo neer met m'n dinner catchers, broeder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heey achteraan he.
Anders ga ik je djoeken.
Jij mag met haar na de 1ste gaan want toepasselijk als dit is heb ik nooit seks op de eerste date omdat ze zo leuk is.
En 2de date komt dan niet.
Hoe kom je hierbij dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
Weet je, als je een relatie aan wil gaan, zijn er verschillende manieren van denken. En dan kun je krampachtig vasthouden aan jouw visie, maar niet ieder mens is hetzelfde. Maargoed, het is maar goed dat je hem afhoud want volgens mij leef je nog veel te veel in je eigen wereld om een fatsoenlijke relatie te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ja, werkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die wachten met seks omdat iemand te leuk is. Als de sfeer gewoon goed is, je elkaar helemaal het einde vindt, dan wil je toch gewoon fijn seks hebben? Waarom zou je het jezelf moeilijk maken door te wachten? Waarom wachten? Dat begrijp ik niet. Mijn leven draait niet per definitie om seks, maar ik vind seks wel fijn en al helemaal als ik iemand helemaal het einde vind. Dan ga ik niet moeilijk doen om wachten, want seks is voor mij gewoon een fijn iets. Ik ben niet onzeker, maar wel onzeker binnen deze situatie, want ik geloof er niet in dat iemand te leuk is voor seks. Dan speelt er iets anders.
TS is een MAN toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onaardig doen tegen deze TS.
TS, je hebt helemaal gelijk. Je lijkt me een hele leuke slimme vrouw. Wat is je nummer?
Zullen we zien. TS gaat zo op mij reageren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoek je zo neer met m'n dinner catchers, broeder.
Ja, dat is ook logisch als je geen seks wil, dan neem je iemand niet mee naar huis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is geen logische stap
Ik wacht bij leuke vrouwen ook even. Maar meestal nodig ik ze dan thuis nog niet uit, was wel weird. Na het restaurant had ik toedeloe gezegd tegen je, en pas bijd e volgende afspraak eventueel mee naar huis genomen.
Hoe dan ook, toffe ventOhja, hij vind je niet lelijk mannen zijn meestal gewoon eerlijk
Volgend weekend etentje gefixt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zullen we zien. TS gaat zo op mij reageren.
Deze psycholoog.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Weet je, als je een relatie aan wil gaan, zijn er verschillende manieren van denken. En dan kun je krampachtig vasthouden aan jou visie, maar niet ieder mens is hetzelfde. Maargoed, het is maar goed dat je hem afhoud want volgens mij leef je nog veel te veel in je eigen wereld om een fatsoenlijke relatie te kunnen hebben.
Dat zeg ik helemaal niet. Maar ze is zo koppig op hoe zij het ziet en dat het niet anders kan. Hoe kun je dan in godsnaam een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deze psycholoog.
In jouw wereld zouden dan zeker alleen perfecte relaties zonder onzekerheid bestaan? En ik maar denken dat R&P veel topics op een dag had.
Hmm als ik zo als jij had gedacht dan had mijn leven er nu heel anders uit gezien. Ik zou zeggen praat er eens gewoon over met je date voor dat je hem afdankt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Zoiets heet ook wel ontkenningsperiode.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Maar ze is zo koppig op hoe zij het ziet en dat het niet anders kan. Hoe kun je dan in godsnaam een relatie beginnen.
Hoezo? Ik ga er misschien over praten met hem, dat zie ik nog wel. Voor nu heb ik er gewoon geen belang meer bij omdat ik zeker weet dat hij heel anders denkt dan ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hmm als ik zo als jij had gedacht dan had mijn leven er nu heel anders uit gezien. Ik zou zeggen praat er eens gewoon over met je date voor dat je hem afdankt.
Naw, je krijgt één keertje niet precies wat je wil, nu voel je je gekwetst want dat is niet hoe het normaal gaat.. Zwaar leven heb je ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:52 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga er misschien over praten met hem, dat zie ik nog wel. Voor nu heb ik er gewoon geen belang meer bij omdat ik zeker weet dat hij heel anders denkt dan ik.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:52 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga er misschien over praten met hem, dat zie ik nog wel. Voor nu heb ik er gewoon geen belang meer bij omdat ik zeker weet dat hij heel anders denkt dan ik.
De reacties overduidelijk niet clown.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zijn profiel zegt dat hij MAN is.
The struggle is real.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo iemand die zich als onwijs zekere leuke Esprit meid presenteert, maar eigenlijk zo onzeker als de pest is, want het is dus;
A) of hij paalt haar niet en het is 'boehoeho wat is er mis met hem, ik hoef hem niet meer, ik wil alleen stoere alpha-mannetjes die me de eerste date compleet doorsauzen'
of
B) boehoehoe hij paalde me gelijk op de eerste date, wat een viespeuk, hij doet het alleen maar om de seks en we hadden juist zo'n leuke klik, dan hoef je toch niet gelijk eerste date erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oké.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De reacties overduidelijk niet clown.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer je een account aanmaakt krijg je het geslacht 'onbekend' mee. (/
)
Inloggegevens en het geslacht en nog meer kun je wijzigen op de Profiel-pagina. Als geslacht kun je alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw'. 'Onbekend' staat er dus niet tussen.
Wanneer je alleen je wachtwoord of signature (of iets anders) verandert (en dus niets wijzigt aan je geslacht), komt het geslacht automatisch op 'man' te staan. 'Onbekend' is er immers niet en 'man' komt alfabetisch oplopend gesorteerd eerder voor.
Zodoende.
Die indruk kreeg ik ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
TS is echt zo iemand die zich als onwijs zekere leuke Esprit meid presenteert, maar eigenlijk zo onzeker als de pest is, want het is dus;
A) of hij paalt haar niet en het is 'boehoeho wat is er mis met hem, ik hoef hem niet meer, ik wil alleen stoere alpha-mannetjes die me de eerste date compleet doorsauzen'
of
B) boehoehoe hij paalde me gelijk op de eerste date, wat een viespeuk, hij doet het alleen maar om de seks en we hadden juist zo'n leuke klik, dan hoef je toch niet gelijk eerste date erop.
Lol.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
zargon je moeder zehma topic netjes houde
Oké ik snap het nuquote:
Denk het niet ben 19 nog nooit zo'n vrouw tegengekomen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Zijn alle 19jarigen zo fucking oppervlakkig, of bevindt ts zich aan de uiterste rand van het spectrum....
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij is zich toen op het balkon gaan aftrekken.
Over seks op de eerste date misschien. Beetje jammer dat je een kerel (die je blijkbaar heel leuk vindt) compleet afschrijft omdat hij niet meteen seks wilde. Kortzichtig zelfs.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:52 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Tsjonge jongequote:
Je lijkt me echt een 'blijvertje'quote:ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil
Mannen die op de eerste date geen nookie krijgen weten dat ze gewoon nog wat meer geduld en doorzettingsvermogen moeten tonen. Dus TS is zeker geen manquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Het maakt haar onzeker en elke man wil toch seks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over seks op de eerste date misschien. Beetje jammer dat je een kerel (die je blijkbaar heel leuk vindt) compleet afschrijft omdat hij niet meteen seks wilde. Kortzichtig zelfs.
Nogal ja, zeker als je bedenkt dat hij dit zeer (vrij) zeker doet omdat hij je echt leuk vindt en het serieus aan wil pakken. Je komt echt als een enorm verwend nest over die heel vol is van zichzelf, en niet gewend is dat iemand je niet direct geeft .... wat je wilt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over seks op de eerste date misschien. Beetje jammer dat je een kerel (die je blijkbaar heel leuk vindt) compleet afschrijft omdat hij niet meteen seks wilde. Kortzichtig zelfs.
Echt shi wahed highclass bitch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogal ja, zeker als je bedenkt dat hij dit zeer (vrij zeker) doet omdat hij je echt leuk vindt en het serieus aan wil pakken. Je komt echt als een enorm verwend nest over die heel vol is van zichzelf, en niet gewend is dat iemand je niet direct geeft .... wat je wilt.
Nee ik snap het nu wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Mannen die op de eerste date geen nookie krijgen weten dat ze gewoon nog wat meer geduld en doorzettingsvermogen moeten tonen. Dus TS is zeker geen man
Niet elke man wil direct seks met een vrouw.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het maakt haar onzeker en elke man wil toch seks.
Zo slaat ze een leuke man over en komt ze weer bij de alpha's waar alles makkelijk is maar dan gaat ze weer huilen dat ze geen leuke man meer vindt.
En die gast? Ja die wordt niet zo lief meer en wordt ook een alpha.
It's fuck'd up weet je.
Daar ga je dus de mist in. Ik heb ook zelden seks op een eerste date, zelfs als er een goede klik is. Dat betekent echter niet dat ik geen seks wil met de vrouw in kwestie, als dat zo zou zijn zou ik haar nooit mee naar huis genomen hebben. Ik zie het een beetje als een soort ' zeef' tussen een eventueel serieuzer iets en een mogelijke scharrel. En ik ben echt niet de enige man die dat doet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Zolang iemand de persoon leuk vindt is de intentie er.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
Niet elke man wil direct seks met een vrouw.
WTF ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef Krulledol het volgende:
Ik ben 19.
Ja bedankt voor de reacties.. Eye-openers zijn sommige reacties! Ik vind dus: als je elkaar leuk vindt, waarom zou je dan speciaal wachten met seks? Ik ga niet verder met hem daten want onze principes liggen (ver) uit elkaar. Ik ben zelf niet zo moeilijk met seks want als ik iemand ECHT leuk vind, ga ik niet bewust wachten, want waarom zou ik? En het geeft mij dus het gevoel dat er iets mis met mij is. En dat zal vast aan mij liggen.. maar toch..
quote:Ik kom veel mannen tegen, maar hij is heel erg bijzonder leuk!![]()
Kortom: we hadden meteen een klik! En zijn hele hele hele leuke uiterlijk werkte ook heel erg mee. Ik ben een beetje aan het bakvissen, maar daar kan ik vrij weinig aandoen ;-)
Gisteren heeft hij me meegenomen naar een restaurantje, heel gezellig en super leuk/veel gekletst. Ik date de laatste tijd heel erg veel (misschien omdat mijn eerste relatie een paar maanden geleden stuk is gelopen) en de meeste mannen voel ik niet erg veel voor. Ik ben te kritisch. Maar hij.. Hij is dus anders. Hoe hij praat, hoe hij lacht, onze gesprekken: super!
Ja klopt ik denk dat wat yats zegt wel klopt als je op zoek bent naar een serieuze relatie wacht je daar liever mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zolang iemand de persoon leuk vindt is de intentie er.
Maar het daadwerkelijk gebeuren is ander verhaal.
Ja, snap je niet he? Eerst bakvissen en zwijmelen en als hij er niet meteen opduikt, is het over?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
WTF ?
Wat is hiermee gebeurd?
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef MegaKonijn het volgende:
Werk jij eerst maar eens aan je zelfvertrouwen. Dat kan gewoon niet goed zitten. Allemachtig zegMisschien heeft die jongen zelf wel iets meegemaakt waardoor hij liever even wacht.
Hij is zoooo geweldig leuk, maar omdat hij niet meteen over je heen wil gaan, kap je alles af. Ik denk dat ik het ook maar moet uitmaken de eerstvolgende keer dat mijn vriend geen seks wil. Kan niet anders als dat ie mij lelijk vindt.
Ja, dat maakt TS toch op z'n minst een oppervlakkig mormel, maar goed, dat was al deels op te maken uit het feit dat ze iemand ontmoet in de trein, en op de eerste date gelijk wil ketsen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, snap je niet he? Eerst bakvissen en zwijmelen en als hij er niet meteen opduikt, is het over?
Oppervlakkig is ze absoluut. En alles draait om haar, want ze is gewend om seks te krijgen als ze seks wilquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt TS toch op z'n minst een oppervlakkig mormel, maar goed, dat was al deels op te maken uit het feit dat ze iemand ontmoet in de trein, en op de eerste date gelijk wil ketsen.
Maar hij was echt helemaal fantastisch, geweldige klik, alles leuk dit dat.... totdat hij haar niet gelijk aan z'n paarsgepunte lans wilde rijgen de eerste nacht, wellicht wel juist door bovenstaande en dat hij niet wilde dat TS dacht dat het hem alleen om de pussy ging
Ik begrijp daar helemaal niets van inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, snap je niet he? Eerst bakvissen en zwijmelen en als hij er niet meteen opduikt, is het over?
Zou dat niet zeggen omdat ze direct seks wilt op de eerste date maar eerder omdat ze denkt dat die man haar niks vind omdat hij niet direct seks wilt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt TS toch op z'n minst een oppervlakkig mormel, maar goed, dat was al deels op te maken uit het feit dat ze iemand ontmoet in de trein, en op de eerste date gelijk wil ketsen.
Maar hij was echt helemaal fantastisch, geweldige klik, alles leuk dit dat.... totdat hij haar niet gelijk aan z'n paarsgepunte lans wilde rijgen de eerste nacht, wellicht wel juist door bovenstaande en dat hij niet wilde dat TS dacht dat het hem alleen om de pussy ging
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oppervlakkig is ze absoluut. En alles draait om haar, want ze is gewend om seks te krijgen als ze seks wil
Nee, ik ook niet. Was niet sarcastisch, ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik begrijp daar helemaal niets van inderdaad.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Probability het volgende:
Huh wat is je probleem?
Als jullie elkaar echt zo leuk vinden is wachten geen probleem lijkt mij.. Vind zijn reactie logischer dan die van jou.
Jammer voor je gekwetste ego.
Moet jij ze altijd dronken voeren dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef Takaiki het volgende:
Misschien was hij niet dronken genoeg?
Jeetje, maak je niet zo druk, niks mis met ff wachten
Ik zou dan denken dat het gebakvis en gezwijmel niet echt was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Was niet sarcastisch, ik snap dat niet.
Als ik bakviste en zwijmelde dan was er echt heel erg weinig dat ik niet op een of andere manier roze kon denken, want hij was zooooo leuk
Dus nee, ik snap niet dat dat zo snel over kan zijn.
Ikke nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij ze altijd dronken voeren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |