quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
-Bordelands 2
-Call of Duty: Ghosts
-Call of Duty: Black Ops II
-Fifa 14
-Red Faction Guerilla
-Smackdown vs Raw: 2009
-Assassin's Creed: Brotherhood
-Assassin's Creed III
-Sega Megadrive Ultimate Collection
Ik kijk van het weekend even na of ik Fifa 14 als kopie heb, zo niet zou ik die wel willen ruilen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
-Bordelands 2
-Call of Duty: Ghosts
-Call of Duty: Black Ops II
-Fifa 14
-Red Faction Guerilla
-Smackdown vs Raw: 2009
-Assassin's Creed: Brotherhood
-Assassin's Creed III
-Sega Megadrive Ultimate Collection
Top.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kijk van het weekend even na of ik Fifa 14 als kopie heb, zo niet zou ik die wel willen ruilen.
Je hoort het volgende week, m'kay?
Halo 4 heb ik voor je. Had ik jouw lijstje al een keer gezien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:58 schreef vlutje het volgende:
Een nieuwe versie van de lijst met spellen die ik zoek
Prototype 2
Forza 4
Halo 4
Far cry 3
Borderlands 2
Batman: Arkham City
Army of two: The devil’s cartel
Call of Juarez: The cartel
Crysis 3
Dead Island
Diablo 3
Kane & lynch 1
NFS: The run
NFS: Hot pursuit
ik heb Diablo 3 en Halo 4 voor je, wat zijn jou ruil games?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:58 schreef vlutje het volgende:
Prototype 2
Forza 4
Halo 4
Far cry 3
Borderlands 2
Crysis 3
Dead Island
Diablo 3
Kane & lynch 1
Borderlands 2quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:58 schreef vlutje het volgende:
Prototype 2
Forza 4
Halo 4
Far cry 3
Borderlands 2
Crysis 3
Dead Island
Diablo 3
Kane & lynch 1
Alles is verkocht!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:52 schreef pluisje79 het volgende:
Ik heb de volgende games te koop of te ruil
Condemned-- ¤5
Tom clancy's splinter cell double agent-- ¤4
Bioshock--¤10
Bioshock 2--¤10
Bioshock infinite--¤10
Fallout 3--¤7,50
Alan Wake--¤7.50
Rage--¤7.50
Red Faction--¤5
Ghost recon advanced war fighter--¤7.50
Prijzen zijn excl verzenkosten. (die overigens al iets van ¤2,50 zijn...)
Ik ben op zoek naar de F1 games (2011,2012,2013)
Wie oh wie:)
Tevens ook een Xbox 360 Elite met 120 gig Hdd in de aanbieding.
Incl 1 controller, headset en wifi point.
Mag weg voor ¤50 excl verzendkosten
Kan wel, hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Halo 4 heb ik voor je. Had ik jouw lijstje al een keer gezien?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
ik heb Diablo 3 en Halo 4 voor je, wat zijn jou ruil games?
@kotsjuhbaf en @Gedachtenstroom:quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Borderlands 2
Call of juarez
Crysis 3
Heb ik hier liggen.
Wat kun je tegenbieden?
Pfff. Alleen interesse in de eerste Army of Two ruilen. Welke van de drie heeft de meeste interesse?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef vlutje het volgende:
[..]
Kan wel, hoeveel wil je ervoor hebben?
[..]
[..]
@kotsjuhbaf en @Gedachtenstroom:
Ik heb de volgende spellen te ruil: Ninja Gaiden 2, L.A. Noire: the complete edition, Army of Two, Army of Two: The 40th day, Castlevania: Lords of shadow, Your shape fitness evolved(Voor kinect) en spec ops: the line
Interesse in een of meerdere van deze titels? Zo niet, hoeveel vragen jullie voor de spellen?
Euhm, dan ga ik voor crysis 3quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:38 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Pfff. Alleen interesse in de eerste Army of Two ruilen. Welke van de drie heeft de meeste interesse?
Naast Skyrim: LE, ben ik ook op zoek naar XCOM: Enemy Withinquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef P8 het volgende:
Ik heb nog altijd GTA5 liggen. Het liefste ruil ik tegen Skyrim Legendary Edition, maar een goed bod sla ik ook niet af.
Most wanted heb ik eventueel wel liggen voor je.. eventueel iets te ruil..quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:04 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Gezocht:
Bully
Most wanted ( need for speed oude versie dus niet 2012)
Ik ben geïnteresseerd in Forza 4(en eventueel in GTA V).quote:Op maandag 15 september 2014 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb de volgende spellen te koop:
GTA V
Forza 4
Portal 2
Serious Sam HD
Mortal Kombat
Champion Jockey ( )
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:04 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Gezocht:
Bully
Most wanted ( need for speed oude versie dus niet 2012)
Wat vraag je voor Watch_Dogs?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Niek. het volgende:
Ik heb de volgende games te koop, kunnen verzonden worden of opgehaald in Utrecht (op de Uithof of eventueel Utrecht CS).
Watch Dogs
Colin McRae Dirt (promo copy, alleen hoesje en opdruk gamedisc is anders, incl. Boekje)
Battlefield 3
GTA IV, zonder boekje
25euroquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Watch_Dogs?
Ik wil Halo 4 wel ruilen tegen L.A. Noire.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef vlutje het volgende:
Een update, ik ben nog op zoek naar de volgende spellen, om te ruilen of te kopen:
Prototype 2
Halo 4
Far cry 3
Dead Island
Diablo 3
Spellen die ik te ruil heb:
Ninja Gaiden 2
L.A. Noire: the complete edition
Army of Two: The 40th day
Castlevania: Lords of shadow
Your shape fitness evolved
Spec ops: the line
Dan pas ik nog even. Dank je.quote:
22euro incl. verzending?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan pas ik nog even. Dank je.
Ik had hem inmiddels al elders op de kop getikt. Succes met de verkoop.quote:
als je mij dwaas gaat noemen, mag je opflikkeren met je games.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Noem dan het bedrag dat jij er wel voor over hebt dwaas.
Akkoord, PM me je gegevens, dan stuur ik je de mijne.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil Halo 4 wel ruilen tegen L.A. Noire.
Done.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:22 schreef vlutje het volgende:
[..]
Akkoord, PM me je gegevens, dan stuur ik je de mijne.
zal ik geen seconde van wakker liggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
als je mij dwaas gaat noemen, mag je opflikkeren met je games.
Heb wel interesse in prototype 2..quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:11 schreef kotsjuhbaf het volgende:
Ik heb hier nog liggen:
Syndicate
ProtoType 2
GTA IV
H.A.W.X.
Ik zoek nog Dead Space 3, maar kom maar op als je iets te ruil hebt.
je hebt PMquote:Op woensdag 24 september 2014 18:57 schreef summerqing het volgende:
[..]
Heb wel interesse in prototype 2..
Battefield: Bad Company
Pro evo soccer 2011
Lego Harry Potter (Years 5-7)
Test Drive: Ferrari Racing Legends
Fable 2
GTA 4
Need For Speed: Most Wanted (2005)
iets hiervan ruilen.. mogen ook 2 games zijn..
Laat me even iets weten via pb graag..
Ik heb Box Office Smash met die controllers.quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heeft iemand een van de Scene it quizspellen?
kan neem ik aan niet door de brievenbus? Wat vraag je ervoor of zoek je iets?quote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik heb Box Office Smash met die controllers.
Nee dat gaat niet passen helaas. ¤15? Verzending naar een DHL servicepoint is ¤4. ¤17,50 incl?quote:Op zondag 28 september 2014 22:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kan neem ik aan niet door de brievenbus? Wat vraag je ervoor of zoek je iets?
is goed, zal je pm sturen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:34 schreef Magenta het volgende:
Nee
[..]
Nee dat gaat niet passen helaas. ¤15? Verzending naar een DHL servicepoint is ¤4. ¤17,50 incl?
Dat zei je vorige week, 5 posts geleden, ook al.quote:Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef kotsjuhbaf het volgende:
Ik heb hier nog liggen:
Syndicate
ProtoType 2
GTA IV
H.A.W.X.
Ik zoek nog Dead Space 3, maar kom maar op als je iets te ruil hebt.
heb je games of wa?quote:Op maandag 29 september 2014 16:36 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week, 5 posts geleden, ook al.
Jip. Net pas aangeschaft dus afhankelijk van je bod ben ik wellicht voornemens hem te verpatsen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog een Kinect in de aanbieding?
Ik heb voor je liggen:quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:00 schreef DonP het volgende:
Ik ben op zoek naar de volgende Xbox 360 Golden oldies (een hele lijst):
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Prince of Perisa
Enslaved: Odyssey to the West
Splitsecond
James Bond: Blood Stone/
Quantum of Solace
Singularity
Syndicate
Binary Domain
Condemned 2
Spec Ops: The Line
Wet
Blur
Space Marine
kameo elements of power
ghost recon 2
Quake 4
frontline fuel of war
Project Gotham Racing 3 of 4
Gears of war 2
Fallout 3
Dead rising 3
Lost Planet Extreme conditions
Turok
Rage
Prey
Devil may cry 4
Dark sector
Red dead redemption
deus ex human revolution
Uiteraard des Foks, zo cheap mogelijk -:))
Maak er 9¤ van en we hebben een deal. Dan hou ik er nog iets aan over, want volgens mij is verzenden 4¤.quote:
Ja? Dan zou ik het prima vinden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:41 schreef DonP het volgende:
Verzenden is toch bubbeltjes env iets van 2,50 oid?
Ik heb wel interesse in Soul Calibur 5quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik kan een pakket spellen overnemen, waarvan er een 7-tal niet echt voor 12 jarige kids geschikt zijn. Als ik deze los kwijt kan, zou ik het pakket kunnen overnemen.
Zijn er bij deze liefhebbers voor de volgende spellen voor 5 euro?
Bad Company Battlefield
Soul Calibur 5
Splinter Cell Double Agent
Burn Out Paradise
PES 2010
Froza Motorsport 3
Army of Two
Updatequote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb over:
South Park The Stick of Truth
Halo 4
Hitman Absolution
Soldier of Fortune Payback
Vraagprijzen respectievelijk 25, 10, 10, 10 euro.
SP liefst verkoop, de andere eventueel ook te ruil. Zo zoek ik spellen voor jong gamertje van 12; racen / demolition / vliegen / arcade / Sonic / platform etc. In omgeving Woerden - Nieuwegein zou niet gek zijn in het geval van ruilen, aangezien ik de post- en pakketdiensten al genoeg sponsor.
wat moet je voor Bully hebben?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:28 schreef Miniem het volgende:
Iemand interesse? Lollipop en Prince of Persia zijn weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je iets te ruil?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
wat moet je voor Bully hebben?
kzal vanavond even kijkenquote:
Ik heb FN3.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Collectieuitbreiding dus op zoek naar:
Virtua Fighter 5
Tekken Tag Tournament 2
Fight Night Round 3
Fight Night Round 4
The Elder Scrolls: Skyrim
Tales of Vesperia
Ninety-Nine Nights (N3)
Soul Calibur 5
Heeft iemand toevallig wat liggen? Prijs komen we wel uit.
Ik heb Diablo 3 voor je. Alleen ik ruil helaas niet, omdat ik geen nieuwe games meer koop voor de Xbox 360.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef vlutje het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
Prototype 2
Far cry 3
Diablo 3
De volgende spellen heb ik te ruil/te koop:
Batman: Arkham Aslyum
Ninja Gaiden 2
Army of Two: The 40th day
Castlevania: Lords of shadow
Your shape fitness evolved
Spec ops: the line
Brink
Wet
Rage(anarchy edition)
Nog steeds beschikbaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb nog wat games liggen. Mogen per stuk voor 5 euro weg.
Brothers in Arms: Hells Highway
Gears of War
Gears of War 2
Need for Speed Hot Pursuit
Project Gotham Racing 3
Risen 2 Dark Waters
Splinter Cell Conviction
Too Human
Viva Pinata
Laatst genoemde: Check. 10 euro incl. kan je hem a la minute van me overnemenquote:Op zondag 7 december 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek metro last light en metro 2033
Alle spellen verkocht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:17 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Te koop of te ruil:
2014 FIFA World Cup (¤7)
Bioshock Infinite (¤8)
Darksiders 2 nog in de folie (¤7)
Farcry 3 lijkt me wel wat, een Batman game of iets voor kinderen.
Crysis 3 + Assassin's Creed 3 voor ¤ 10 inc?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:13 schreef vlutje het volgende:
Een aantal spellen zijn verkocht, nog steeds te koop voor 5 euro per stuk of een goed bod:
Crysis 3
Assassins Creed 3
Gears of War: Judgement
Fallout: New Vegas
Timeshift
Medal of Honor: Warfighter (limited edition)
Ghost Recon 2
Ghost Recon 1
Brink(doosje licht beschadigd)
Duke Nukem Forever
Spec ops: The line
Blacksite
Forza motorsport 3
Ninja Gaiden 2
Castlevania: lords of shadow
Voor 12 euro inclusief hebben we een dealquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Crysis 3 + Assassin's Creed 3 voor ¤ 10 inc?
Waar zijn ze trouwens eventueel af te halen? Dan hoeven we het niet eens over verzendkosten te hebben!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef vlutje het volgende:
[..]
Voor 12 euro inclusief hebben we een deal
Borne, Overijssel. Weet niet of je een beetje in de buurt woont?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waar zijn ze trouwens eventueel af te halen? Dan hoeven we het niet eens over verzendkosten te hebben!
Nee, niet bepaald .quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:59 schreef vlutje het volgende:
[..]
Borne, Overijssel. Weet niet of je een beetje in de buurt woont?
Ik wil Forza 3 en Assassins Creed 3 wel overnemen van jequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef vlutje het volgende:
Een aantal spellen zijn verkocht, nog te koop:
Crysis 3
Assassins Creed 3
Timeshift
Ghost Recon 2
Ghost Recon 1
Duke Nukem Forever
Blacksite
Forza motorsport 3
5 euro per stuk, of 40 euro voor alle 11.
Ben zelf nog op zoek naar:
Far cry 3
Voor 12 euro inclusief verzenden zijn ze voor jouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik wil Forza 3 en Assassins Creed 3 wel overnemen van je
Pb je zo!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:05 schreef vlutje het volgende:
[..]
Voor 12 euro inclusief verzenden zijn ze voor jou
Volgens mij heb ik die nog liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 06:19 schreef NutKees het volgende:
Ik zoek Alan Wake. Heeft iemand die toevallig liggen met een laag stof erop?
http://www.secondlifegames.nl/alan-wake.html?source=beslistquote:Op woensdag 4 maart 2015 06:19 schreef NutKees het volgende:
Zo dat is wel heel erg goedkoop .quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.secondlifegames.nl/alan-wake.html?source=beslist
Is dit inclusief verzendkosten en is de game in redelijk goede staat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:14 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog liggen.
¤ 10tje en hij kan zomaar van jou zijn .
Of heb je nog interessant ruilwaar wellicht?
Heb de game wellicht vijf keer gespeeld. Niet mijn ding, dus ziet er nog prima uit!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:04 schreef NutKees het volgende:
[..]
Is dit inclusief verzendkosten en is de game in redelijk goede staat?
Ik heb namelijk geen ervaring met SLG en wil niet voor een euro minder een bekraste disc krijgen.
Doen we! PM...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Heb de game wellicht vijf keer gespeeld. Niet mijn ding, dus ziet er nog prima uit!
Is inclusief verzendkosten inderdaad .
Ik heb de limited edition met dat beeldje erbij. Zonder stofquote:Op woensdag 4 maart 2015 06:19 schreef NutKees het volgende:
ik heb halo 4 voor je liggen hier?quote:
wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:25 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
ik heb halo 4 voor je liggen hier?
drie heb ik niet, halo 1 en 2 zijn opnieuw uitgebracht voor beiden systemen ( halo 1 anniversary eidtion voor xbox360, en de collection (1,2,3,4) voor de xbox one).quote:Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat moet dat kosten?
zoek eigenlijk 3 (en 1-2 maar die waren er nooit voor de X360 geloof ik?)
grr kon die halo 1 anniversary kopen voor 2 euro op de rommelmarkt, maar dacht dat t die saaie quasi rts achtige game was.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:47 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
drie heb ik niet, halo 1 en 2 zijn opnieuw uitgebracht voor beiden systemen ( halo 1 anniversary eidtion voor xbox360, en de collection (1,2,3,4) voor de xbox one).
tientje?
Nog te koopquote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef vlutje het volgende:
Te koop:
Two world 2
Timeshift
Ghost Recon 2 GRAW
Ghost Recon 1 GRAW
Duke Nukem Forever
Blacksite
Prototype 2
Mogen weg voor ¤5,- per stuk
Korting mij meerderen tegelijk natuurlijk
Volgensmij (nog) niet. Ben wel geïnteresseerd in Ryse, maar ligt eraan wat je vraagprijs is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef bierjoost het volgende:
Is er ook ergens een Xbox One topic?
Heb Ryse: Legendary Edition incl. ongebruikte DLC nog liggen.
17,50 incl,quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef vlutje het volgende:
[..]
Volgensmij (nog) niet. Ben wel geïnteresseerd in Ryse, maar ligt eraan wat je vraagprijs is?
Akkoord, stuur me een PM met het rekeningnummer, dan maak ik het geld naar je overquote:
Heb je Ryse nog te koop?quote:
Ja, sorry man. Tijd niet op fok geweest. Wil je hem nog steeds? Krijg je een eurootje korting...quote:
Haha, geen punt. Is goed, PM me maarquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, sorry man. Tijd niet op fok geweest. Wil je hem nog steeds? Krijg je een eurootje korting...
Dragon age origins en Need for Speed Hot Pursuit voor 10 euro incl?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dragon Age Origins ¤ 5
South Park: The stick of truth ¤ 15
Streetfighter x Tekken ¤ 10
Need for Speed Hot Pursuit ¤ 5
The Witcher 2: Enhanced edition ¤ 10
NBA 2k13 ¤ 5
Assassins's Creed Brotherhood ¤ 5
Assassins's Creed III ¤ 10
Borderlands 2 ¤ 5
Rainbow Six Vegas 2 ¤ 5
Fable 3 ¤ 5
Rockstar Table Tennis ¤ 5
Red Faction Guerilla ¤ 5
Gears of War (Promo) ¤ 5
Portal II ¤ 15
Fifa 14 (Promo) ¤ 5
Smackdown vs Raw '09 ¤ 5
GoW: Judgement ¤ 5
Dead Island: Goty ¤ 10
HALO CE: anniversery ¤ 10
Bij afname van een enkele game zijn de verzendkosten voor jezelf. Bij afname van meerdere games neem ik, in overleg, de verzendkosten voor mijn rekening.
Ruilen tegen Xbox One games is mogelijk.
Excuses voor de late reactie. Als die samen in een bubbeltjesenvelop kunnen en de prijs daarmee niet over de verzending van een enkel exemplaar uitgaat vind ik dat goed. Kun jij daar wellicht antwoord op geven?quote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef vlutje het volgende:
[..]
Dragon age origins en Need for Speed Hot Pursuit voor 10 euro incl?
Ik heb geen idee, weet niet wat ze wegen, maar zal iig niet heel veel meer kosten dan denk ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie. Als die samen in een bubbeltjesenvelop kunnen en de prijs daarmee niet over de verzending van een enkel exemplaar uitgaat vind ik dat goed. Kun jij daar wellicht antwoord op geven?
Wat houdt die promodisk van FIFA in? Is het de volledige versie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dragon Age Origins ¤ 5
South Park: The stick of truth ¤ 15
Streetfighter x Tekken ¤ 10
Need for Speed Hot Pursuit ¤ 5
The Witcher 2: Enhanced edition ¤ 10
NBA 2k13 ¤ 5
Assassins's Creed Brotherhood ¤ 5
Assassins's Creed III ¤ 10
Borderlands 2 ¤ 5
Rainbow Six Vegas 2 ¤ 5
Fable 3 ¤ 5
Rockstar Table Tennis ¤ 5
Red Faction Guerilla ¤ 5
Gears of War (Promo) ¤ 5
Portal II ¤ 15
Fifa 14 (Promo) ¤ 5
Smackdown vs Raw '09 ¤ 5
GoW: Judgement ¤ 5
Dead Island: Goty ¤ 10
HALO CE: anniversery ¤ 10
Bij afname van een enkele game zijn de verzendkosten voor jezelf. Bij afname van meerdere games neem ik, in overleg, de verzendkosten voor mijn rekening.
Ruilen tegen Xbox One games is mogelijk.
DM me even je contactgegevens. Zorg ik dat ze opgestuurd worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef vlutje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weet niet wat ze wegen, maar zal iig niet heel veel meer kosten dan denk ik?
Het is de volledige versie. Er staat alleen een gele band over het hoesje met de tekst: Promotional copy.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat houdt die promodisk van FIFA in? Is het de volledige versie?
quote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef vlutje het volgende:
Nog te koop:
Two world 2
Timeshift
Ghost Recon 2 GRAW
Ghost Recon 1 GRAW
Duke Nukem Forever
Blacksite
Prototype 2
Mogen weg voor ¤5,- per stuk of 40 euro voor alle 10. Ruilen tegen hardware is ook mogelijk
Niemand? Mag ook wel de losse spellen zijn hoor (GTA4 en ....Lost Stories geloof ik).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:41 schreef manga het volgende:
Gezocht: GTA 4 Complete Edition. Te koop bij webshops voor 13 Euro dus maak een mooi prijsje
Tom raider is nu gratis te downloaden, als je dat nog niet wistquote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef DonP het volgende:
Voor Xbox One zoek ik:
Ryse: son of rome
Far cry 4
Tomb raider.
Wie heeft wat liggen?
Voor de xbone?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:53 schreef Gedonderookaltied het volgende:
Of Fifa 15 / Dishonored / Far Cry 4
Ik heb ryse wel liggen, heb je nog interesse?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef DonP het volgende:
Voor Xbox One zoek ik:
Far cry 4
Tomb raider.
Wie heeft wat liggen?
Ik heb FC4 wel liggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef DonP het volgende:
Voor Xbox One zoek ik:
Far cry 4
Tomb raider.
Wie heeft wat liggen?
Ik heb Ryse: Son of rome hier nog liggen, interesse?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand interesse in een ruil
Ik heb voor de Xbox One
- CoD advanced Warfare
- Assassins Creed Unity
- Rare Replay
Niet specifiek op zoek naar iets, maar bied wat leuks
Die heb ik even gespeeld ben geen fan, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:35 schreef vlutje het volgende:
[..]
Ik heb Ryse: Son of rome hier nog liggen, interesse?
Heb wel interesse in CoD en/of AC
Ik wil unity wel voor farcry ruilen als ik die uit heb.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand interesse in een ruil
Ik heb voor de Xbox One
- CoD advanced Warfare
- Assassins Creed Unity
- Rare Replay
Niet specifiek op zoek naar iets, maar bied wat leuks
voor de 360?quote:Op woensdag 11 november 2015 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand Metro 2033 en Fallout 3 in de aanbieding?
Dat is goed, let me know t.z.t.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ik wil unity wel voor farcry ruilen als ik die uit heb.
Wat heb je te ruil voor FC4?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef DonP het volgende:
Ryse inmiddels binnen.
FC4 heb ik interesse in voor Xbox one
Ik heb gears of war 3 liggen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:44 schreef vlutje het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Gears of war 3
Just cause 2
Iemand die deze heeft liggen voor me?
Yes.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:37 schreef Gedonderookaltied het volgende:
iemand fifa 15 voor de xbox360 te koop?
Hoeveel voor GoW3?quote:Op maandag 7 december 2015 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb gears of war 3 liggen.
[..]
Yes.
Dat is me echt teveel, ik wacht het nog even afquote:
Wat wil je ervoor?quote:Op maandag 7 december 2015 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb gears of war 3 liggen.
[..]
Yes.
10¤ en hij is van jou.quote:Op maandag 7 december 2015 18:03 schreef vlutje het volgende:
[..]
Dat is me echt teveel, ik wacht het nog even af
15¤quote:
Ja graag.quote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef DonP het volgende:
iemand nog Alien isolation voor xbox one?
67% Korting op xbox live marketplace nu.quote:Op zondag 27 december 2015 15:37 schreef ueberduitser het volgende:
Ik zoek Farming Simulator 2015 voor de 360, iemand die nog liggen en waarmee ik m'n zoontje dolgelukkig mee kan maken?
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
67% Korting op xbox live marketplace nu.
quote:
Zelfde geld voor jullie is in de aanbieding op xbox live marketplace nu.quote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef DonP het volgende:
iemand nog Alien isolation voor xbox one?
Ik heb nog wel n wifi dongel.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:26 schreef outcast_within het volgende:
Heeft iemand een goedkope wifi oplossing voor de x360 beschikbaar?
Ac unity? Evt met kleine bij betaling.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Xbox One hiero. Halo 5 te ruil. Tegen iets anders Xbox One achtigs.
Die heb ik al. Iets anders interessants wellicht?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:48 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ac unity? Evt met kleine bij betaling.
Fallout 4 en state of decay moet ze alleen nog uitspelen :p voor de rest alles digitaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik al. Iets anders interessants wellicht?
Fallout heb ik vanzelfsprekend en SoD heb ik op de 360.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:30 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Fallout 4 en state of decay moet ze alleen nog uitspelen :p voor de rest alles digitaal.
Dan houdt t helaas op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fallout heb ik vanzelfsprekend en SoD heb ik op de 360.
Zal vanavond wel even laten wat ik heb liggen..quote:Op maandag 14 maart 2016 03:35 schreef LompeWorst het volgende:
Ik zoek voor een paar euro nog classics als bioshock, dark souls, darksiders, skyrim.
Als je iets hebt liggen, stuur een DM
100 maxquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vanwege aanschaf nieuwe console gaat de oude er uit. Het is een witte phat versie met HDMI en 60gb harddisk. Er zitten 2 draadloze controllers bij en 17 spellen.
In de V&A verlangt men een vraagprijs, maar ik vind dit erg moeilijk te bepalen. Wat is een redelijke vraag- of richtprijs voor deze spullen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wat mij betreft al best aardig wezen.quote:
Ik heb je een pm gestuurd wat betreft de ghostbusters game..quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:17 schreef outcast_within het volgende:
Vroeger had je toch van die goedkope uk island web shops voor games, bestaan die nog?
Iets als cd-wow ofzo, maar die bestaat niet meer.
Tevens gezocht:
Deadpool
Ghostbusters
quanta costa?quote:
Het is de Deus Ex Human Revolution Benelux Edition. Ik heb alleen zelf het unieke wapen en de missie al gedownload, zit er dus niet meer bij. Vijf ekkies doen?quote:
Oh, das jammer :¤ ik heb precies precies hetzelfde, misschien dat ik ze dan maar voor de pc haalquote:Op zondag 27 november 2016 22:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Witcher 1 is er helaas niet voor de consoles. Zou dat ook wel willen, want toch vind ik het best jammer nu dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld nu ik deel 3 zo tof vind. Ze zeggen dat je deel 3 prima zonder de voorgaande games gespeeld te hebben kunt spelen, maar toch wil ik de complete trilogie kunnen spelen zodat je heel het verhaal van begin kan beleven. Natuurlijk kan je deel 1 ook op de pc spelen, maar ik had liever gehad dat ik alles op de Xbox kan spelen.
Wellicht pak ik deel 2 ook nog een keer 23hands op, maar helaas werken die saves dan weer niet op de GOTY editie van deel 3
Paar games gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef FalloutVATS het volgende:
Hierbij zoek ik nog veel Xbox 360 games mede door de Backwards Compatible optie op de Xbox One.
Heb je wat liggen noem je prijs Graag wel de normale versies.
BioShock
BioShock 2 GEVONDEN
BioShock Infinite GEVONDEN
Borderlands GOTY
Call of Duty World at War
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War Judgement
Halo Reach
Mass Effect
Mass Effect 2 GEVONDEN
Mass Effect 3 GEVONDEN
Mirrors Edge GEVONDEN
Portal 2
Red Dead Redemption GOTY
The Elder Scrolls Oblivion GEVONDEN
The Orange Box
Ik heb de orange box en misschien GoW en HR... heb je iets te ruil?quote:
Weer een paar games gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef FalloutVATS het volgende:
Hierbij zoek ik nog veel Xbox 360 games mede door de Backwards Compatible optie op de Xbox One.
Heb je wat liggen noem je prijs Graag wel de normale versies.
BioShock
BioShock 2 GEVONDEN
BioShock Infinite GEVONDEN
Gears of War GEVONDEN
Gears of War 2 GEVONDEN
Gears of War 3 GEVONDEN
Gears of War Judgement
Mass Effect
Mass Effect 2 GEVONDEN
Mass Effect 3 GEVONDEN
Portal 2
Red Dead Redemption GOTY
The Elder Scrolls Oblivion GOTY GEVONDEN
The Orange Box
Heb wel de normale Skyrim die ik weg wil doen, ik neem aan jij ook omdat je specifiek om LE vraagt?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:56 schreef Vault-Boy het volgende:
Heel veel games gezocht voor in de vaste collectie.
Call of Duty
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Call of Duty Modern Warfare (of de trilogy pack)
Call of Duty Modern Warfare 2 (of de trilogy pack)
Call of Duty Modern Warfare 3 (of the trilogy pack)
Dead Space 1
Dead Space 2
Dead Space 3
Dishonored GOTY
L.A. Noire The Complete Edition
Max Payne 3
Medal of Honor Airborne
Metro 2033
Metro Last Light
The Elder Scrolls Oblivion GOTY
The Elder Scrolls Skyrim Legendary Edition
Tomb Raider
Noem je prijs en wie weet komen we er wel uit. Ik heb hier trouwens geen haast mee want deze games zijn echt bedoelt voor mijn vaste collectie (en om ooit in de toekomst weer eens te spelen). Dus ik zoek ze echt maar voor een zacht prijsje
Ff een warrige zin van mij verbeterd, alhoewel vrijwel niemand het nog gaat lezen denk ik. Maar tegen de tijd dat ik er toch nog vragen over krijg weet ik misschien niet meer wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb wel de normale Skyrim die ik weg wil doen maar ik neem aan dat jij de normale Skyrim ook hebt omdat je specifiek om LE vraagt?
Is rocksmith compleet met kabel?quote:Op zondag 24 december 2017 11:20 schreef Tokus het volgende:
Aangezien m'n XBox 360 al bijna twee jaar losgekoppeld is en ik aan het opruimen ben, gaat alles in de verkoop.
[ afbeelding ]
Losse games: 5 euro per stuk + verzendkosten:
Batman: Arkham Asylum
Call Of Duty - World At War
Gear Of War / Project Gotham Racing 4
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
Guitar Hero - Smash Hits
Guitar Hero - World Tour
Guitar Hero 5
Guitar Hero III - Legends Of Rock
Lego Batman: The Videogame
Mortal Kombat vs DC Universe
Pure
Rockband
Rockband - AC/DC Live
Rockband - The Beatles
Rockband 2
Rocksmith
SceneIt?
Shadowrun
Soulcalibur IV
Star Wars - The Force Unleashed
Bij afname van 6 games gratis verzendkosten.
Alles game in 1x: 100 euro inc verzendkosten.
[ afbeelding ]
XBox 360 - COD Modern Warfare 2 edition. ¤ 50 + verzendkosten (al weet ik niet of dit slim is om te verzenden?)
Speciale MW2 behuizing en 250GB harddisk. Werkt nog perfect. Inclusief voeding, hdmi-kabel, 1 zwarte wireless controller, headset en de game Modern Warfare 2.
de kabel ben ik nog aan het zoeken. ik zou 'm ergens moeten hebben...quote:Op zondag 24 december 2017 23:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is rocksmith compleet met kabel?
Als je m vindt wil ik m wel samen met arkham city van je kopen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
de kabel ben ik nog aan het zoeken. ik zou 'm ergens moeten hebben...
Ik heb hier wel Call of Juarez liggen, maar dat is ‘Bound In Blood’.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:03 schreef Cl04d het volgende:
Goeiedag,
Heeft iemand voor de xbox360 call of juarez gunslinger? Ik ben er al een tijdje opzoek naar zonder succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |