Ja, sorry man. Tijd niet op fok geweest. Wil je hem nog steeds? Krijg je een eurootje korting...quote:
Haha, geen punt. Is goed, PM me maarquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, sorry man. Tijd niet op fok geweest. Wil je hem nog steeds? Krijg je een eurootje korting...
Dragon age origins en Need for Speed Hot Pursuit voor 10 euro incl?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dragon Age Origins ¤ 5
South Park: The stick of truth ¤ 15
Streetfighter x Tekken ¤ 10
Need for Speed Hot Pursuit ¤ 5
The Witcher 2: Enhanced edition ¤ 10
NBA 2k13 ¤ 5
Assassins's Creed Brotherhood ¤ 5
Assassins's Creed III ¤ 10
Borderlands 2 ¤ 5
Rainbow Six Vegas 2 ¤ 5
Fable 3 ¤ 5
Rockstar Table Tennis ¤ 5
Red Faction Guerilla ¤ 5
Gears of War (Promo) ¤ 5
Portal II ¤ 15
Fifa 14 (Promo) ¤ 5
Smackdown vs Raw '09 ¤ 5
GoW: Judgement ¤ 5
Dead Island: Goty ¤ 10
HALO CE: anniversery ¤ 10
Bij afname van een enkele game zijn de verzendkosten voor jezelf. Bij afname van meerdere games neem ik, in overleg, de verzendkosten voor mijn rekening.
Ruilen tegen Xbox One games is mogelijk.
Excuses voor de late reactie. Als die samen in een bubbeltjesenvelop kunnen en de prijs daarmee niet over de verzending van een enkel exemplaar uitgaat vind ik dat goed. Kun jij daar wellicht antwoord op geven?quote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef vlutje het volgende:
[..]
Dragon age origins en Need for Speed Hot Pursuit voor 10 euro incl?
Ik heb geen idee, weet niet wat ze wegen, maar zal iig niet heel veel meer kosten dan denk ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie. Als die samen in een bubbeltjesenvelop kunnen en de prijs daarmee niet over de verzending van een enkel exemplaar uitgaat vind ik dat goed. Kun jij daar wellicht antwoord op geven?
Wat houdt die promodisk van FIFA in? Is het de volledige versie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dragon Age Origins ¤ 5
South Park: The stick of truth ¤ 15
Streetfighter x Tekken ¤ 10
Need for Speed Hot Pursuit ¤ 5
The Witcher 2: Enhanced edition ¤ 10
NBA 2k13 ¤ 5
Assassins's Creed Brotherhood ¤ 5
Assassins's Creed III ¤ 10
Borderlands 2 ¤ 5
Rainbow Six Vegas 2 ¤ 5
Fable 3 ¤ 5
Rockstar Table Tennis ¤ 5
Red Faction Guerilla ¤ 5
Gears of War (Promo) ¤ 5
Portal II ¤ 15
Fifa 14 (Promo) ¤ 5
Smackdown vs Raw '09 ¤ 5
GoW: Judgement ¤ 5
Dead Island: Goty ¤ 10
HALO CE: anniversery ¤ 10
Bij afname van een enkele game zijn de verzendkosten voor jezelf. Bij afname van meerdere games neem ik, in overleg, de verzendkosten voor mijn rekening.
Ruilen tegen Xbox One games is mogelijk.
DM me even je contactgegevens. Zorg ik dat ze opgestuurd worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef vlutje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weet niet wat ze wegen, maar zal iig niet heel veel meer kosten dan denk ik?
Het is de volledige versie. Er staat alleen een gele band over het hoesje met de tekst: Promotional copy.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat houdt die promodisk van FIFA in? Is het de volledige versie?
quote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef vlutje het volgende:
Nog te koop:
Two world 2
Timeshift
Medal of Honor: Warfighter (limited edition)
Ghost Recon 2 GRAW
Ghost Recon 1 GRAW
Brink(doosje licht beschadigd)
Duke Nukem Forever
Spec ops: The line
Blacksite
Prototype 2
Mogen weg voor ¤5,- per stuk of 40 euro voor alle 10. Ruilen tegen hardware is ook mogelijk
Niemand? Mag ook wel de losse spellen zijn hoor (GTA4 en ....Lost Stories geloof ik).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:41 schreef manga het volgende:
Gezocht: GTA 4 Complete Edition. Te koop bij webshops voor 13 Euro dus maak een mooi prijsje
Tom raider is nu gratis te downloaden, als je dat nog niet wistquote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef DonP het volgende:
Voor Xbox One zoek ik:
Ryse: son of rome
Far cry 4
Tomb raider.
Wie heeft wat liggen?
Voor de xbone?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:53 schreef Gedonderookaltied het volgende:
Of Fifa 15 / Dishonored / Far Cry 4
Ik heb ryse wel liggen, heb je nog interesse?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef DonP het volgende:
Voor Xbox One zoek ik:
Far cry 4
Tomb raider.
Wie heeft wat liggen?
Ik heb FC4 wel liggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef DonP het volgende:
Voor Xbox One zoek ik:
Far cry 4
Tomb raider.
Wie heeft wat liggen?
Ik heb Ryse: Son of rome hier nog liggen, interesse?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand interesse in een ruil
Ik heb voor de Xbox One
- CoD advanced Warfare
- Assassins Creed Unity
- Rare Replay
Niet specifiek op zoek naar iets, maar bied wat leuks
Die heb ik even gespeeld ben geen fan, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:35 schreef vlutje het volgende:
[..]
Ik heb Ryse: Son of rome hier nog liggen, interesse?
Heb wel interesse in CoD en/of AC
Ik wil unity wel voor farcry ruilen als ik die uit heb.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:30 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand interesse in een ruil
Ik heb voor de Xbox One
- CoD advanced Warfare
- Assassins Creed Unity
- Rare Replay
Niet specifiek op zoek naar iets, maar bied wat leuks
voor de 360?quote:Op woensdag 11 november 2015 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand Metro 2033 en Fallout 3 in de aanbieding?
Dat is goed, let me know t.z.t.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ik wil unity wel voor farcry ruilen als ik die uit heb.
Wat heb je te ruil voor FC4?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef DonP het volgende:
Ryse inmiddels binnen.
FC4 heb ik interesse in voor Xbox one
Ik heb gears of war 3 liggen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:44 schreef vlutje het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Gears of war 3
Just cause 2
Iemand die deze heeft liggen voor me?
Yes.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:37 schreef Gedonderookaltied het volgende:
iemand fifa 15 voor de xbox360 te koop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |