Ja, sorry man. Tijd niet op fok geweest. Wil je hem nog steeds? Krijg je een eurootje korting...quote:
Haha, geen punt. Is goed, PM me maarquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, sorry man. Tijd niet op fok geweest. Wil je hem nog steeds? Krijg je een eurootje korting...
Dragon age origins en Need for Speed Hot Pursuit voor 10 euro incl?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dragon Age Origins ¤ 5
South Park: The stick of truth ¤ 15
Streetfighter x Tekken ¤ 10
Need for Speed Hot Pursuit ¤ 5
The Witcher 2: Enhanced edition ¤ 10
NBA 2k13 ¤ 5
Assassins's Creed Brotherhood ¤ 5
Assassins's Creed III ¤ 10
Borderlands 2 ¤ 5
Rainbow Six Vegas 2 ¤ 5
Fable 3 ¤ 5
Rockstar Table Tennis ¤ 5
Red Faction Guerilla ¤ 5
Gears of War (Promo) ¤ 5
Portal II ¤ 15
Fifa 14 (Promo) ¤ 5
Smackdown vs Raw '09 ¤ 5
GoW: Judgement ¤ 5
Dead Island: Goty ¤ 10
HALO CE: anniversery ¤ 10
Bij afname van een enkele game zijn de verzendkosten voor jezelf. Bij afname van meerdere games neem ik, in overleg, de verzendkosten voor mijn rekening.
Ruilen tegen Xbox One games is mogelijk.
Excuses voor de late reactie. Als die samen in een bubbeltjesenvelop kunnen en de prijs daarmee niet over de verzending van een enkel exemplaar uitgaat vind ik dat goed. Kun jij daar wellicht antwoord op geven?quote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef vlutje het volgende:
[..]
Dragon age origins en Need for Speed Hot Pursuit voor 10 euro incl?
Ik heb geen idee, weet niet wat ze wegen, maar zal iig niet heel veel meer kosten dan denk ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Excuses voor de late reactie. Als die samen in een bubbeltjesenvelop kunnen en de prijs daarmee niet over de verzending van een enkel exemplaar uitgaat vind ik dat goed. Kun jij daar wellicht antwoord op geven?
Wat houdt die promodisk van FIFA in? Is het de volledige versie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dragon Age Origins ¤ 5
South Park: The stick of truth ¤ 15
Streetfighter x Tekken ¤ 10
Need for Speed Hot Pursuit ¤ 5
The Witcher 2: Enhanced edition ¤ 10
NBA 2k13 ¤ 5
Assassins's Creed Brotherhood ¤ 5
Assassins's Creed III ¤ 10
Borderlands 2 ¤ 5
Rainbow Six Vegas 2 ¤ 5
Fable 3 ¤ 5
Rockstar Table Tennis ¤ 5
Red Faction Guerilla ¤ 5
Gears of War (Promo) ¤ 5
Portal II ¤ 15
Fifa 14 (Promo) ¤ 5
Smackdown vs Raw '09 ¤ 5
GoW: Judgement ¤ 5
Dead Island: Goty ¤ 10
HALO CE: anniversery ¤ 10
Bij afname van een enkele game zijn de verzendkosten voor jezelf. Bij afname van meerdere games neem ik, in overleg, de verzendkosten voor mijn rekening.
Ruilen tegen Xbox One games is mogelijk.
DM me even je contactgegevens. Zorg ik dat ze opgestuurd worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef vlutje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, weet niet wat ze wegen, maar zal iig niet heel veel meer kosten dan denk ik?
Het is de volledige versie. Er staat alleen een gele band over het hoesje met de tekst: Promotional copy.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat houdt die promodisk van FIFA in? Is het de volledige versie?
quote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef vlutje het volgende:
Nog te koop:
Two world 2
Timeshift
Medal of Honor: Warfighter (limited edition)
Ghost Recon 2 GRAW
Ghost Recon 1 GRAW
Brink(doosje licht beschadigd)
Duke Nukem Forever
Spec ops: The line
Blacksite
Prototype 2
Mogen weg voor ¤5,- per stuk of 40 euro voor alle 10. Ruilen tegen hardware is ook mogelijk
Niemand? Mag ook wel de losse spellen zijn hoor (GTA4 en ....Lost Stories geloof ik).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:41 schreef manga het volgende:
Gezocht: GTA 4 Complete Edition. Te koop bij webshops voor 13 Euro dus maak een mooi prijsje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |