Wat vraag je voor Watch_Dogs?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Niek. het volgende:
Ik heb de volgende games te koop, kunnen verzonden worden of opgehaald in Utrecht (op de Uithof of eventueel Utrecht CS).
Watch Dogs
Colin McRae Dirt (promo copy, alleen hoesje en opdruk gamedisc is anders, incl. Boekje)
Battlefield 3
GTA IV, zonder boekje
25euroquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Watch_Dogs?
Ik wil Halo 4 wel ruilen tegen L.A. Noire.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef vlutje het volgende:
Een update, ik ben nog op zoek naar de volgende spellen, om te ruilen of te kopen:
Prototype 2
Halo 4
Far cry 3
Army of two: The devil’s cartel
Call of Juarez: The cartel
Dead Island
Diablo 3
Spellen die ik te ruil heb:
Ninja Gaiden 2
L.A. Noire: the complete edition
Army of Two: The 40th day
Castlevania: Lords of shadow
Your shape fitness evolved
Spec ops: the line
Dan pas ik nog even. Dank je.quote:
22euro incl. verzending?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan pas ik nog even. Dank je.
Ik had hem inmiddels al elders op de kop getikt. Succes met de verkoop.quote:
als je mij dwaas gaat noemen, mag je opflikkeren met je games.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Noem dan het bedrag dat jij er wel voor over hebt dwaas.
Akkoord, PM me je gegevens, dan stuur ik je de mijne.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil Halo 4 wel ruilen tegen L.A. Noire.
Done.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:22 schreef vlutje het volgende:
[..]
Akkoord, PM me je gegevens, dan stuur ik je de mijne.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
als je mij dwaas gaat noemen, mag je opflikkeren met je games.
Heb wel interesse in prototype 2..quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:11 schreef kotsjuhbaf het volgende:
Ik heb hier nog liggen:
Syndicate
ProtoType 2
GTA IV
H.A.W.X.
Ik zoek nog Dead Space 3, maar kom maar op als je iets te ruil hebt.
je hebt PMquote:Op woensdag 24 september 2014 18:57 schreef summerqing het volgende:
[..]
Heb wel interesse in prototype 2..
Battefield: Bad Company
Pro evo soccer 2011
Lego Harry Potter (Years 5-7)
Test Drive: Ferrari Racing Legends
Fable 2
GTA 4
Need For Speed: Most Wanted (2005)
iets hiervan ruilen.. mogen ook 2 games zijn..
Laat me even iets weten via pb graag..
Ik heb Box Office Smash met die controllers.quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heeft iemand een van de Scene it quizspellen?
kan neem ik aan niet door de brievenbus? Wat vraag je ervoor of zoek je iets?quote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik heb Box Office Smash met die controllers.
Nee dat gaat niet passen helaas. ¤15? Verzending naar een DHL servicepoint is ¤4. ¤17,50 incl?quote:Op zondag 28 september 2014 22:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kan neem ik aan niet door de brievenbus? Wat vraag je ervoor of zoek je iets?
is goed, zal je pm sturen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:34 schreef Magenta het volgende:
Nee
[..]
Nee dat gaat niet passen helaas. ¤15? Verzending naar een DHL servicepoint is ¤4. ¤17,50 incl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |