Alle spellen verkocht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:17 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Te koop of te ruil:
2014 FIFA World Cup (¤7)
Bioshock Infinite (¤8)
Darksiders 2 nog in de folie (¤7)
Farcry 3 lijkt me wel wat, een Batman game of iets voor kinderen.
Crysis 3 + Assassin's Creed 3 voor ¤ 10 inc?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:13 schreef vlutje het volgende:
Een aantal spellen zijn verkocht, nog steeds te koop voor 5 euro per stuk of een goed bod:
Crysis 3
Assassins Creed 3
Gears of War: Judgement
Fallout: New Vegas
Timeshift
Medal of Honor: Warfighter (limited edition)
Ghost Recon 2
Ghost Recon 1
Brink(doosje licht beschadigd)
Duke Nukem Forever
Spec ops: The line
Blacksite
Forza motorsport 3
Ninja Gaiden 2
Castlevania: lords of shadow
Voor 12 euro inclusief hebben we een dealquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Crysis 3 + Assassin's Creed 3 voor ¤ 10 inc?
Waar zijn ze trouwens eventueel af te halen? Dan hoeven we het niet eens over verzendkosten te hebben!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef vlutje het volgende:
[..]
Voor 12 euro inclusief hebben we een deal
Borne, Overijssel. Weet niet of je een beetje in de buurt woont?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waar zijn ze trouwens eventueel af te halen? Dan hoeven we het niet eens over verzendkosten te hebben!
Nee, niet bepaaldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:59 schreef vlutje het volgende:
[..]
Borne, Overijssel. Weet niet of je een beetje in de buurt woont?
Ik wil Forza 3 en Assassins Creed 3 wel overnemen van jequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef vlutje het volgende:
Een aantal spellen zijn verkocht, nog te koop:
Crysis 3
Assassins Creed 3
Timeshift
Medal of Honor: Warfighter (limited edition)
Ghost Recon 2
Ghost Recon 1
Brink(doosje licht beschadigd)
Duke Nukem Forever
Spec ops: The line
Blacksite
Forza motorsport 3
5 euro per stuk, of 40 euro voor alle 11.
Ben zelf nog op zoek naar:
Far cry 3
Army of two: The devil’s cartel
Voor 12 euro inclusief verzenden zijn ze voor jouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik wil Forza 3 en Assassins Creed 3 wel overnemen van je
Pb je zo!quote:Op zondag 1 maart 2015 14:05 schreef vlutje het volgende:
[..]
Voor 12 euro inclusief verzenden zijn ze voor jou
Volgens mij heb ik die nog liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 06:19 schreef NutKees het volgende:
Ik zoek Alan Wake. Heeft iemand die toevallig liggen met een laag stof erop?
http://www.secondlifegames.nl/alan-wake.html?source=beslistquote:Op woensdag 4 maart 2015 06:19 schreef NutKees het volgende:
Zo dat is wel heel erg goedkoopquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.secondlifegames.nl/alan-wake.html?source=beslist
Is dit inclusief verzendkosten en is de game in redelijk goede staat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:14 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog liggen.
¤ 10tje en hij kan zomaar van jou zijn.
Of heb je nog interessant ruilwaar wellicht?
Heb de game wellicht vijf keer gespeeld. Niet mijn ding, dus ziet er nog prima uit!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:04 schreef NutKees het volgende:
[..]
Is dit inclusief verzendkosten en is de game in redelijk goede staat?
Ik heb namelijk geen ervaring met SLG en wil niet voor een euro minder een bekraste disc krijgen.
Doen we! PM...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Heb de game wellicht vijf keer gespeeld. Niet mijn ding, dus ziet er nog prima uit!
Is inclusief verzendkosten inderdaad.
Ik heb de limited edition met dat beeldje erbij. Zonder stofquote:Op woensdag 4 maart 2015 06:19 schreef NutKees het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |