quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-3-2
Cillessen; Janmaat, Veltman, De Vrij, Martins Indi, Blind; Wijnaldum, Sneijder, De Jong; Van Pursie, Depay
Groeten van Henk Willem Pieters.
bedanktquote:
Monaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand wel eens gehoord van 'Brownie-pudding'? Nee? Nou, ik heb het.
Is dat een resultaat van een klaarkomende BMI?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand wel eens gehoord van 'Brownie-pudding'? Nee? Nou, ik heb het.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat een resultaat van een klaarkomende BMI?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Gregorie een lange neus xD
nee van LB hihahoquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorlopig behoud ik mijn Nederlandse paspoort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig staan we gedeeld eerste in de poule met Kazachstan, Letland en Tsjechië.
dus alles kan nog?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig staan we gedeeld eerste in de poule met Kazachstan, Letland en Tsjechië.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Zei Hiddink niet enkele weken geleden nooit met 5 verdedigers te gaan spelen?
Rookgordijn dit dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Zei Hiddink niet enkele weken geleden nooit met 5 verdedigers te gaan spelen?
Beter dan veltman iigquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hij dacht waarschijnlijk dat De Vrij kon verdedigen.
Dan moet je het niet zo stellig roepen. Een halve blinde kan zien dat we geen sterrencast hebben achterinquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hij dacht waarschijnlijk dat De Vrij kon verdedigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt door opleidingquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Blind. Lekker verwijfde schrikreactie
Blind inbegrepen. Pun not intendedquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je het niet zo stellig roepen. Een halve blinde kan zien dat we geen sterrencast hebben achterin
*wordtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik er dus nooit meer een eten zonder aan BMI fapsel te denken, je word bedankt
Puik plan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg zin in bier van dit commentaar.
Grappig, zit nooit genoeg papier in de printer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga afvinken hoe vaak hij buitenspel gaat staan
Wat een duitser weer CorCor. Je bent zeker ook voor Tsjechie omdat je helmpies geil vindtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je beste speler je keeper is
quote:
vind ik leuk.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 20:52:55GOAL! Andorra 1 - 0 Wales (Lima, Penalty). They haven't scored a competitive goal for four years: #SSNHQ http://t.co/brfNqeBkz2 reageer retweet
Krulquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland gelukkig geen last van.
dat awkward moment dat niemand je aandacht geeft dat je het nog een keer gaat proberenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je beste speler je keeper is
Nou je brengt me wel op een idee met die helmpiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een duitser weer CorCor. Je bent zeker ook voor Tsjechie omdat je helmpies geil vindt
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
NOS is wel een genot in vergelijking met SBS.
Hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
Dat ze die Depay maar even geblesseerd trappen.
Alleen nog de nietszeggende aidsinterlands bij SBS6, heerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe eens normaal joh, ik zal jou eens geblesseerd trappen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
Dat ze die Depay maar even geblesseerd trappen.
OK ik ga afvinken hoe vaak hij scoortquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel nutteloze 'statistieken' hebben we al gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik mis die SMS prijsvraag wel...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
sbs is een zender voortgekomen uit pure aidsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vroeger bij het darten Arlette Adriaansequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis die SMS prijsvraag wel...
Iemand was je voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik zal jou eens geblesseerd trappen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Moest even denken aan oranje-whales toen. MAn man man, wat een topic was dat ;').
Volhoudertjequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
cech 32 jaar nog maar
dat awkward moment wanneer je keeper je beste speler is
Ik reageer even op mezelf. Heerlijk die puddingen. Moet je zonder lepel eten. Gewoon je tanden erin en eten zoals je hond het zou doen. Heel je bek onder de chocoladequote:
Zo eentje dat ze in het filmpje het antwoord al weggeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis die SMS prijsvraag wel...
de publiekquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
holy shit al dat blauw in de publiek
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik reageer even op mezelf. Heerlijk die puddingen. Moet je zonder lepel eten. Gewoon je tanden erin en eten zoals je hond het zou doen. Heel je bek onder de chocolade
Je moeder moet ook mee mogen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zo eentje dat ze in het filmpje het antwoord al weggeven.
Ja, na de storm van sinterklaasavond vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer was dat dan![]()
![]()
waren het echte?
Bedankt voor de tips.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik reageer even op mezelf. Heerlijk die puddingen. Moet je zonder lepel eten. Gewoon je tanden erin en eten zoals je hond het zou doen. Heel je bek onder de chocolade
Wat? Meen jij die?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer was dat dan![]()
![]()
waren het echte?
twitter:NOSsport twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 20:51:54Een primeur. Nu voor het eerst een livestream van een kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal bij de NOS: http://t.co/VQr2TbxSim reageer retweet
Genotquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 20:51:54Een primeur. Nu voor het eerst een livestream van een kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal bij de NOS: http://t.co/VQr2TbxSim reageer retweet
nee hoor Blind en Janmaat moeten dieper gaan spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef TAV74 het volgende:
Misschien moet Guus nog een verdediger erbij zetten, dan kom je helemaal zeker niet aan voetballen toe.
Jij bent een enorme debiel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
HAHHAAHHAHHAAHH ROSCIKY
DIE MAN HEEFT BIJ ARSENAL GESPEELD HIJ DENKT HIJ IS KEK
Geeft die we hebben VP in de spits staanquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef TAV74 het volgende:
Misschien moet Guus nog een verdediger erbij zetten, dan kom je helemaal zeker niet aan voetballen toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, poe poe!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Evertjan het volgende:
OOOOOOOOHHHHquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Liever een enorme debiel, dan een faggot zoals jij zelf.
notthisshitagain.pngquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Waarom wil Depay eigenlijk geen Depay genoemd worden
omdat hij te lui is om zijn naam te veranderen bij de burgerlijke standquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Omdat hij dacht: ''ik doe eens gek''quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Omdat hij zijn papa niet magquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Nu is het aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Is Depay te goed om net als de rest zijn achternaam op zijn shirt te hebben?
Shit, sterke counter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
iets met zijn pa geloof ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Not sure if serious or just trolling like the helmet shitquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Je bent zelf kinderachtig. Respecteer zijn wens gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef danos het volgende:
Noem die depay gewoon depay, dat kinderachtige gedoe. En ook iedere keer het aanhalen waarom
#GUUSOUTquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef NoNickOne het volgende:
Derde op het WKNiet kunnen winnen van Italië en Tsjechië
Guus Hiddink
is deze wedstrijd al afgelopen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef NoNickOne het volgende:
Derde op het WKNiet kunnen winnen van Italië en Tsjechië
Guus Hiddink
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent zelf kinderachtig. Respecteer zijn wens gewoon.
als hij niet dezelfde achternaam als zijn vader wenst dan kan hij die gewoon laten veranderenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had zijn achternaam allang kunnen veranderen. Aandachtsgeilerijquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
De hechtingen toen in die wedstrijd. Jaap vertrok geen spierquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Stam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt respectloosz van je dat je dit aandachtsgeilerij vindt :S :S :Squote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had zijn achternaam allang kunnen veranderen. Aandachtsgeilerij
In Delay... Dan heeft ie altijd vertragingquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als hij niet dezelfde achternaam als zijn vader wenst dan kan hij die gewoon laten veranderen
Wen er maar vast aan ouwe!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Snoeks die steeds Memphis zegt blijft raar ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed piemelquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan ouwe!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef Evertjan het volgende:
Andorra-WalesOké Hans, dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet als commentator die kapsones niet gaan voeden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Snoeks die steeds Memphis zegt blijft raar ...
Pierre zou hem Piet noemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee daar noemen ze hem Jozefzoon
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Memphis zou zijn achter naam moeten veranderen in Recept
Mem-phis recept![]()
![]()
(mam's vis recept)
Wat veel waardeloze posts.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mem-phis recept![]()
![]()
(mam's vis recept)
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mem-phis recept![]()
![]()
(mam's vis recept)
doeiquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Cara het volgende:
dat gememphis komt me nu al mijn neus uit. Als ik dat nog 14 jaar moet aanhoren weet ik niet of ik nog wel oranje ga kijken
Het is wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Cara het volgende:
dat gememphis komt me nu al mijn neus uit. Als ik dat nog 14 jaar moet aanhoren weet ik niet of ik nog wel oranje ga kijken
snap het nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
Of zijn voornaam in Patricia.
Patricia DepayXD
![]()
Echt respectloos van de NOS, dit was niet gebeurd bij SBS6quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Op TT810 noemen ze Memphis nog Depay
DAT IS RACISME!!!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Op TT810 noemen ze Memphis nog Depay
nee hoor gewoon 3e worden en via de playoffs tegen Andorra naar het EK toequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nederland zeg maar doei tegen de ek 2014
Guusje Nederhorst?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Guus speelde ook veel te aanvallend, dan krijg je dit.
Inderdaad..."veltgod", kneusjequote:
Is dat dit jaar nog heequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nederland zeg maar doei tegen de ek 2014
Verhoeven ook.quote:
nee ik wil het ook niet worden ik ben het alquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stop maar, grappig ga je niet meer worden.
Vermeer had 'm eruit gekopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:09 schreef Zorro het volgende:
Waarom houdt Cillessen de bal niet tegen? Die is toch keeper?
Ben je nu supporter af?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb wel genoeg gezien, dit is niks en wordt niks. groetjes.
jij moet BC wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
de verdediging die Nederland moet hanteren
----------------------Blind/BMI--------------------
Emanuelson - Vlaar - Van Dijk - Janmaat
Daarmee win je, niet hiermee.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
de verdediging die Nederland moet hanteren
----------------------Blind/BMI--------------------
Emanuelson - Vlaar - Van Dijk - Janmaat
Daarmee win je, niet hiermee.
Zaterdag lekker naar de bouwplaats in Zwolle. Drie puntjes pakken, hotseklots.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Kijk Davy, depay gaat kapot .. kut interland voetbal PSV geen champs
Ik ben hiervoor gestoptquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:11 schreef Evertjan het volgende:
ik zou eigenlijk Destiny moeten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |