abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144384160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij heeft wel talent, maar moet gewoon nog stappen maken. Als jij denkt dat hij nu al beter is dan Van Persie en/of Sneijder, dan heb je het echt mis.
Van Persie laat echt geen flikker zien in het NL elftal, die mag wel ff gaan banken voor Lens of zo. Sneijder is het ook niet meer, gooi dan maar de jeugd erin om ze over 2 jaar klaar te hebben.
pi_144384197
:'(
pi_144384286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef Syntix het volgende:

Van Persie laat echt geen flikker zien in het NL elftal, die mag wel ff gaan banken voor Lens of zo. Sneijder is het ook niet meer, gooi dan maar de jeugd erin om ze over 2 jaar klaar te hebben.
Van Persie speelt de laatste wedstrijden niet goed, maar die is ook nog niet helemaal 100%.

Sneijder viel mij gisteren tegen, maar heeft een schat aan ervaring en alleen al op basis daarvan doet hij het beter dan Klaassen het zal doen.

Niets mis met jonge talenten inpassen, maar dat doe je niet door ze er maar in te flikkeren in de hoop dat ze het oppakken. Juist in een elftal met routine kun je jonge spelers snel stappen laten maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 12:03:50 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144384398
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van Persie speelt de laatste wedstrijden niet goed, maar die is ook nog niet helemaal 100%.

Sneijder viel mij gisteren tegen, maar heeft een schat aan ervaring en alleen al op basis daarvan doet hij het beter dan Klaassen het zal doen.

Niets mis met jonge talenten inpassen, maar dat doe je niet door ze er maar in te flikkeren in de hoop dat ze het oppakken. Juist in een elftal met routine kun je jonge spelers snel stappen laten maken.
Sneijder en Van Persie zitten er inmiddels al heel lang bij. De gretigheid is weg en de pure klasse ook. Aad300 vindt dat er doorgeselecteerd moet worden en er niet meer alleen naar namen (o.a. Sneijder, Van Persie) gekeken moet worden.
pi_144384485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef Slobeend het volgende:

Sneijder en Van Persie zitten er inmiddels al heel lang bij. De gretigheid is weg en de pure klasse ook. Aad300 vindt dat er doorgeselecteerd moet worden en er niet meer alleen naar namen (o.a. Sneijder, Van Persie) gekeken moet worden.
Ik kijk niet alleen naar namen. Ik vind beide spelers van waarde voor het NL elftal. Sowieso: als VP vervangen moet worden is Huntelaar gewoon de beste optie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_144384598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:00 schreef DS4 het volgende:
an Persie speelt de laatste wedstrijden niet goed, maar die is ook nog niet helemaal 100%.

Van Persie is Oranje is nooit 100% Sneijder mag best wel even gaan banken voor Klaassen bijv.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:12:17 #32
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144384626
wilfredgenee twitterde op woensdag 10-09-2014 om 11:35:17 Prima interview van @jackvangelder trouwens. Van Guus Geluk naar Guus Gelul. reageer retweet
Shots fired!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144387149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:

[..]

Klaassen als #10 uiteraard of spits. Van Persie doet geen flikker in Oranje en Sneijder kan ook niet meer...
Gelukkig selecteert de bondscoach niet op wie bij welke club speelt. Waar jou voorkeur ligt is duidelijk. Bij de meeste trouwens, daar niet van. Zeggen dan van persie geen flikker doet, en dat sneijder niets meer is, vind ik ronduit belachelijk.

Sneijder speelde niet de wedstrijd van zijn leven nee, maar dat wilt niet gelijk zeggen dat hij niets meer is. (en ik ben totaal geen sneijder fan)

Probeer eens realistisch te zijn. Van persie is wel duidelijk trouwens. beter hebben we niet, echter hebben wij bij oranje geen spelers die hem begrijpen, of te laat begrijpen, of gewoon niet in zich hebben de juiste pass te bezorgen. zoals hij 2-3 x wel mensen in stelling brengt om te scoren, zo zou hij vaker de bal moeten krijgen.

Dan zeg je dat klaassen geroemd word door de boer, hiddink en cruijff. talent heeft hij zeker, net als Memphis en dat mag gezegd worden.

Maar je/men loopt van persie af te zeiken die geroemd word door van gaal, van marwijk, hiddink, wenger, ferguson, ancelotti, mancini en noem ze maar op. en dan zo'n speler afzeiken omdat we gewoon geen bal verstand van voetbal hebben.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:28:38 #34
225540 Pugg
Friends forever
pi_144388592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Syntix het volgende:

[..]

Is veruit de beste verdediger van NL.
5 | Joël Veltman
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.

6,5 | Stefan de Vrij
Met een prima kopbal zorgde de speler van Lazio Roma voor opluchting. Bleef rustig na de zwakke eerste helft, zoals hij doorgaans nooit lang wakker ligt van tegenslagen.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:05:59 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_144389629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef Syntix het volgende:
Topscorer allertijden, betere moyenne dan nummers 2 en 3 Kluivert en Bergkamp.. hmmkay.

Lens' doelsaldo (club en internationaal) is bedroevend, dan liever helemaal doorselecteren en Boetius of Castaignos nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:15:14 #36
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144389882
We moeten allemaal even naar meesterjournalist Henk Hoijtink luisteren mensen.
HenkHoijtink twitterde op woensdag 10-09-2014 om 15:13:37 Maar laten we ook niet vergeten dat de ouderen van Oranje hadden besloten 'de kar te trekken', en wat we daar dan van hebben gezien. #tsjned reageer retweet
pi_144389948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:28 schreef Pugg het volgende:

[..]

5 | Joël Veltman
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.

6,5 | Stefan de Vrij
Met een prima kopbal zorgde de speler van Lazio Roma voor opluchting. Bleef rustig na de zwakke eerste helft, zoals hij doorgaans nooit lang wakker ligt van tegenslagen.
De Vrij was echt niet zoveel beter dan Veltman. Zoals ze ook al schrijven, speelde hij een zwakke eerste helft. Ok, hij maakte een doelpunt, maar de 2e helft was hij ook niet geweldig. Raar dat hij een 6,5 krijgt en Veltman en 5.

De Vrij doet het bij Lazio ook niet best en in de oefenwedstrijd tegen Italië was hij ook weer eens ouderwets dramatisch. Overschat voetballertje.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:19:29 #38
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144389996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Vrij was echt niet zoveel beter dan Veltman. Zoals ze ook al schrijven, speelde hij een zwakke eerste helft. Ok, hij maakte een doelpunt, maar de 2e helft was hij ook niet geweldig. Raar dat hij een 6,5 krijgt en Veltman en 5.

De Vrij doet het bij Lazio ook niet best en in de oefenwedstrijd tegen Italië was hij ook weer eens ouderwets dramatisch. Overschat voetballertje.
Eén wedstrijd gespeeld hè, kom op zeg.
pi_144390016
pi_144390090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Eén wedstrijd gespeeld hè, kom op zeg.
2. Oefenwedstrijd tegen Italië stond hij ook te slapen. Zelfs in de zwakke Eredivisie stond hij vaak te flateren. Gisteren was het ook weer niet veel met de Vrij.
pi_144390126
quote:
_O-
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:28:12 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144390188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

2. Oefenwedstrijd tegen Italië stond hij ook te slapen. Zelfs in de zwakke Eredivisie stond hij vaak te flateren. Gisteren was het ook weer niet veel met de Vrij.
Het ging me om je punt bij Lazio. Geef hem even wat tijd. Een De Vrij in vorm is niks mis mee, zie afgelopen WK, dat lijkt iedereen al weer vergeten te zijn.
pi_144390270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het ging me om je punt bij Lazio. Geef hem even wat tijd. Een De Vrij in vorm is niks mis mee, zie afgelopen WK, dat lijkt iedereen al weer vergeten te zijn.
Op het WK werd er met 5 verdedigers gespeeld en dan ook nog vaak tegen offensief erg zwakke ploegen (Spanje in die vorm, de Vrij kwam in de 1e helft wel onhandig in, Australië als slechtste ploeg van het WK, Mexico en Costa Rica. Argentinië had ook nauwelijks aanvallende intenties). Zo geweldig was de Vrij niet.

Bij Lazio inderdaad pas 2 wedstrijden. Het zou mij verbazen als hij dit jaar een van de uitblinkers wordt in de Serie A. Ik denk van niet eigenlijk. Ik denk dat ze in de winterstop een andere verdediger halen en Stefan op de bank zetten. :Y
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:35:10 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144390377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op het WK werd er met 5 verdedigers gespeeld en dan ook nog vaak tegen offensief erg zwakke ploegen (Spanje in die vorm, de Vrij kwam in de 1e helft wel onhandig in, Australië als slechtste ploeg van het WK, Mexico en Costa Rica. Argentinië had ook nauwelijks aanvallende intenties). Zo geweldig was de Vrij niet.

Bij Lazio inderdaad pas 2 wedstrijden. Het zou mij verbazen als hij dit jaar een van de uitblinkers wordt in de Serie A. Ik denk van niet eigenlijk. Ik denk dat ze in de winterstop een andere verdediger halen en Stefan op de bank zetten. :Y
Staat genoteerd.
pi_144391208
Het hoeft echt niet zo moeilijk. Ga in hemelsnaam terug 4-2-3-1 spelen en je hebt zowel defensief als offensief een prima balans.

Guus en cs lijken nu al in paniek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_144394289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:28 schreef Pugg het volgende:

[..]

5 | Joël Veltman

6,5 | Stefan de Vrij
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Syntix het volgende:

[..]

Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde) :') AD wat laat je jezelf kennen :') :r Wees blij dat er tenminste één verdediger in NL is die DURFT op te bouwen ipv die faalhazen De Vrij en BMI :')
+

AD = kakkerlakken krant
  woensdag 10 september 2014 @ 17:47:28 #47
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_144394334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Griekenland 2004
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')