abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144383255

Krap twee maanden geleden verliest Nederland in de halve finale van Argentinië als het gaat om het WK Voetbal. Nederland verlaat met opgeheven hoofd het WK als de derde plaats wordt gepakt door met 3-0 het gastland Brazilië te verslaan. We zijn allemaal trots op Louis.

Maar er is leven na het WK en na Louis. Over twee jaar staat het EK 2016 voor de deur. Louis is vertrokken naar Manchester en nu mag Guus Hiddink het stokje overnemen met Danny Blind en Ruud van Nistelrooij als zijn assistenten.

Op donderdag 4 september maakt Guus Hiddink zijn rentree als bondscoach van Nederland. In Bari neemt het Nederlands Elftal het op tegen het Italië dat na een desastreus verlopen WK nu Conte aan het roer heeft staan. Dit is een vriendschappelijke wedstrijd.

Op dinsdag 9 september reist Oranje af naar Tsjechië om daar de EK-kwalificatiereeks te openen. Tsjechië was niet aanwezig op het WK 2014 in Brazilië en zal zich met deze kwalificatie willen revancheren voor het missen van dat toernooi.

De poule van Nederland in de EK Kwalificatiereeks
• Nederland
• Turkije
• IJsland
• Tsjechië
• Letland
• Kazachstan

De speeltijden
Donderdag 4 september: Italië - Nederland 20:30 --> Live op FOX
Dinsdag 9 september: Tsjechië - Nederland 20:45 --> Live op NOS

De beste verdediger van Nederland
pi_144383268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wel redelijk eens met het AD.
Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde) :') AD wat laat je jezelf kennen :') :r Wees blij dat er tenminste één verdediger in NL is die DURFT op te bouwen ipv die faalhazen De Vrij en BMI :')
pi_144383301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:26 schreef Syntix het volgende:

[..]

Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde) :') AD wat laat je jezelf kennen :') :r Wees blij dat er tenminste één verdediger in NL is die DURFT op te bouwen ipv die faalhazen De Vrij en BMI :')
Zet die ajaxbril toch eens af man, Veltman is gewoon een enorm beperkte voetballer.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144383303
quote:

Ze zijn gewoon alle drie ondermaats.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_144383316
quote:
19s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zet die ajaxbril toch eens af man, Veltman is gewoon een enorm beperkte voetballer.
Is veruit de beste verdediger van NL.
pi_144383326
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Syntix het volgende:

[..]

Hou toch alsjeblieft op man :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144383358
quote:
19s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hou toch alsjeblieft op man :')
Mmh nee. Het is de waarheid.
pi_144383400
Dat mensen nog op die dorpsidioot reageren.. Laat lekker gaan joh.

Overigens waren De Vrij en BMI wel heel zwak in de opbouw hoor. En dan loopt ook De Jong er nog voor, die erg veel onderschept en heel belangrijk is, maar die ook nul risico neemt. Ik had Clasie het laatste half uur wel willen zien spelen.
pi_144383406
quote:

Je kan je eigenlijk afvragen of hij wel een verdediger is... Maar de lat ligt wat dat betreft in NL niet zo hoog... ;)
  woensdag 10 september 2014 @ 11:31:51 #10
15600 BB-King
Long live the King!
pi_144383437
Het was slecht maar de kritiek wordt wel een beetje overdreven. :')

Tsjechië is geen wereldteam maar het zijn ook geen koekenbakkers en thuis kunnen ze weleens van je winnen. Als dit nu ook gebeurd tegen IJsland en Kazachstan, dan kunnen we ons zorgen maken. We worden gewoon groepswinnaar.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_144383439
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:30 schreef Jochie1900 het volgende:
Dat mensen nog op die dorpsidioot reageren.. Laat lekker gaan joh.

Overigens waren De Vrij en BMI wel heel zwak in de opbouw hoor. En dan loopt ook De Jong er nog voor, die erg veel onderschept en heel belangrijk is, maar die ook nul risico neemt. Ik had Clasie het laatste half uur wel willen zien spelen.
Ik zie dan liever Blind naar het middenveld of Klaassen spelen.
pi_144383462
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Syntix het volgende:

[..]

Klaassen als verdedigende middenvelder? Die gozer speelt dan nog dieper dan Van Persie :')
pi_144383479
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Klaassen als verdedigende middenvelder? Die gozer speelt dan nog dieper dan Van Persie :')
Klaassen als #10 uiteraard of spits. Van Persie doet geen flikker in Oranje en Sneijder kan ook niet meer...
pi_144383526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:

[..]

Klaassen als #10 uiteraard of spits. Van Persie doet geen flikker in Oranje en Sneijder kan ook niet meer...
En dan? Klaassen gaat de steekballen op Robben en Depay geven? Hou toch op man. Het enige dat Klaassen doet is iedere keer heel hard naar voren lopen.
pi_144383529
quote:

Klaassen is net aan eredivisiewaardig. Je bent ofwel een troll, ofwel verblind als supporter, ofwel je hebt geen kijk op voetbal (wat gelet op jouw voorkeur sowieso erg voor de hand ligt natuurlijk...).
pi_144383701
Valt me trouwens op dat ik steeds overdreven positieve artikelen lees over Depay.. net of we ons aan die knul vastklampen ofzo.

Hij is goed bezig en heeft een drive die anderen niet hebben.. dreiging naar voren etc. Maar in de eindfase vind ik hem nog steeds vaak onrustig, in de afronding en de passing, dus ik wacht nog even met mijn oordeel of hij de top gaat halen.
pi_144383798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me trouwens op dat ik steeds overdreven positieve artikelen lees over Depay.. net of we ons aan die knul vastklampen ofzo.

Hij is goed bezig en heeft een drive die anderen niet hebben.. dreiging naar voren etc. Maar in de eindfase vind ik hem nog steeds vaak onrustig, in de afronding en de passing, dus ik wacht nog even met mijn oordeel of hij de top gaat halen.
Toen Robben 20 jaar was waren de mensen ook aan het zeiken over zijn rendement. Daar kwam bij hem nog zijn blessuregevoeligheid bij...

Het is uiteraard afwachten, maar hij heeft wel alles in zich om top te worden.
pi_144383837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toen Robben 20 jaar was waren de mensen ook aan het zeiken over zijn rendement. Daar kwam bij hem nog zijn blessuregevoeligheid bij...

Robben vond ik beter dan Depay, al is het een tijdje geleden.. maar volgens mij had Robben al op jonge leeftijd van die geniale dribbels en een hoog rendement
pi_144383914
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:

Hij is 20 jaar. Ik ben er van overtuigd (mocht hij normaal blijven doen) dat hij de top gaat halen. Geweldige speler!
pi_144383954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:31 schreef Syntix het volgende:

[..]

Blind moet je fijn thuis laten. Klaassen zou je wel altijd op moeten stellen.

Veltman niet natuurlijk.
pi_144383965
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

En dan? Klaassen gaat de steekballen op Robben en Depay geven? Hou toch op man. Het enige dat Klaassen doet is iedere keer heel hard naar voren lopen.
Klaassen kan inderdaad prima steekballen geven of over de aanvallers heengaan :)
pi_144383989
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Klaassen is net aan eredivisiewaardig. Je bent ofwel een troll, ofwel verblind als supporter, ofwel je hebt geen kijk op voetbal (wat gelet op jouw voorkeur sowieso erg voor de hand ligt natuurlijk...).
Klaassen wordt geroemd door Johan Cruijff, Frank de Boer en Guus Hiddink. Dat zal vast niet zijn omdat hij "net aan erediviewaardig" is :')
pi_144384024
Als Ajax-hater moet ik zeggen dat Klaassen een groot talent is en nu al basisspeler zou moeten zijn in Oranje.

Het is me echter een raadsel waarom Blind, Janmaat en in mindere mate de Vrij en Veltman zo fantastisch worden gevonden.
pi_144384028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

Robben vond ik beter dan Depay, al is het een tijdje geleden.. maar volgens mij had Robben al op jonge leeftijd van die geniale dribbels en een hoog rendement
Nee, het hoge rendement kwam echt pas veel later. Het was wel een geweldige dribbelaar, maar fysiek heeft Memphis weer meer te bieden. Je kan ze ook niet 1 op 1 vergelijken, maar beiden hebben in het eerste volledige seizoen 12 doelpunten gemaakt voor PSV op vergelijkbare leeftijd en Robben had toen echt wel wat betere spelers om zich heen.
pi_144384088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef Syntix het volgende:

Klaassen wordt geroemd door Johan Cruijff, Frank de Boer en Guus Hiddink. Dat zal vast niet zijn omdat hij "net aan erediviewaardig" is :')
Hij heeft wel talent, maar moet gewoon nog stappen maken. Als jij denkt dat hij nu al beter is dan Van Persie en/of Sneijder, dan heb je het echt mis.
pi_144384160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij heeft wel talent, maar moet gewoon nog stappen maken. Als jij denkt dat hij nu al beter is dan Van Persie en/of Sneijder, dan heb je het echt mis.
Van Persie laat echt geen flikker zien in het NL elftal, die mag wel ff gaan banken voor Lens of zo. Sneijder is het ook niet meer, gooi dan maar de jeugd erin om ze over 2 jaar klaar te hebben.
pi_144384197
:'(
pi_144384286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef Syntix het volgende:

Van Persie laat echt geen flikker zien in het NL elftal, die mag wel ff gaan banken voor Lens of zo. Sneijder is het ook niet meer, gooi dan maar de jeugd erin om ze over 2 jaar klaar te hebben.
Van Persie speelt de laatste wedstrijden niet goed, maar die is ook nog niet helemaal 100%.

Sneijder viel mij gisteren tegen, maar heeft een schat aan ervaring en alleen al op basis daarvan doet hij het beter dan Klaassen het zal doen.

Niets mis met jonge talenten inpassen, maar dat doe je niet door ze er maar in te flikkeren in de hoop dat ze het oppakken. Juist in een elftal met routine kun je jonge spelers snel stappen laten maken.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 12:03:50 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144384398
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van Persie speelt de laatste wedstrijden niet goed, maar die is ook nog niet helemaal 100%.

Sneijder viel mij gisteren tegen, maar heeft een schat aan ervaring en alleen al op basis daarvan doet hij het beter dan Klaassen het zal doen.

Niets mis met jonge talenten inpassen, maar dat doe je niet door ze er maar in te flikkeren in de hoop dat ze het oppakken. Juist in een elftal met routine kun je jonge spelers snel stappen laten maken.
Sneijder en Van Persie zitten er inmiddels al heel lang bij. De gretigheid is weg en de pure klasse ook. Aad300 vindt dat er doorgeselecteerd moet worden en er niet meer alleen naar namen (o.a. Sneijder, Van Persie) gekeken moet worden.
pi_144384485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:03 schreef Slobeend het volgende:

Sneijder en Van Persie zitten er inmiddels al heel lang bij. De gretigheid is weg en de pure klasse ook. Aad300 vindt dat er doorgeselecteerd moet worden en er niet meer alleen naar namen (o.a. Sneijder, Van Persie) gekeken moet worden.
Ik kijk niet alleen naar namen. Ik vind beide spelers van waarde voor het NL elftal. Sowieso: als VP vervangen moet worden is Huntelaar gewoon de beste optie.
pi_144384598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:00 schreef DS4 het volgende:
an Persie speelt de laatste wedstrijden niet goed, maar die is ook nog niet helemaal 100%.

Van Persie is Oranje is nooit 100% Sneijder mag best wel even gaan banken voor Klaassen bijv.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:12:17 #32
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144384626
wilfredgenee twitterde op woensdag 10-09-2014 om 11:35:17 Prima interview van @jackvangelder trouwens. Van Guus Geluk naar Guus Gelul. reageer retweet
Shots fired!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144387149
quote:

[..]

Gelukkig selecteert de bondscoach niet op wie bij welke club speelt. Waar jou voorkeur ligt is duidelijk. Bij de meeste trouwens, daar niet van. Zeggen dan van persie geen flikker doet, en dat sneijder niets meer is, vind ik ronduit belachelijk.

Sneijder speelde niet de wedstrijd van zijn leven nee, maar dat wilt niet gelijk zeggen dat hij niets meer is. (en ik ben totaal geen sneijder fan)

Probeer eens realistisch te zijn. Van persie is wel duidelijk trouwens. beter hebben we niet, echter hebben wij bij oranje geen spelers die hem begrijpen, of te laat begrijpen, of gewoon niet in zich hebben de juiste pass te bezorgen. zoals hij 2-3 x wel mensen in stelling brengt om te scoren, zo zou hij vaker de bal moeten krijgen.

Dan zeg je dat klaassen geroemd word door de boer, hiddink en cruijff. talent heeft hij zeker, net als Memphis en dat mag gezegd worden.

Maar je/men loopt van persie af te zeiken die geroemd word door van gaal, van marwijk, hiddink, wenger, ferguson, ancelotti, mancini en noem ze maar op. en dan zo'n speler afzeiken omdat we gewoon geen bal verstand van voetbal hebben.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:28:38 #34
225540 Pugg
Friends forever
pi_144388592
quote:

[..]

5 | Joël Veltman
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.

6,5 | Stefan de Vrij
Met een prima kopbal zorgde de speler van Lazio Roma voor opluchting. Bleef rustig na de zwakke eerste helft, zoals hij doorgaans nooit lang wakker ligt van tegenslagen.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:05:59 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_144389629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef Syntix het volgende:
Topscorer allertijden, betere moyenne dan nummers 2 en 3 Kluivert en Bergkamp.. hmmkay.

Lens' doelsaldo (club en internationaal) is bedroevend, dan liever helemaal doorselecteren en Boetius of Castaignos nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:15:14 #36
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144389882
We moeten allemaal even naar meesterjournalist Henk Hoijtink luisteren mensen.
HenkHoijtink twitterde op woensdag 10-09-2014 om 15:13:37 Maar laten we ook niet vergeten dat de ouderen van Oranje hadden besloten 'de kar te trekken', en wat we daar dan van hebben gezien. #tsjned reageer retweet
pi_144389948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:28 schreef Pugg het volgende:

[..]

5 | Joël Veltman
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.

6,5 | Stefan de Vrij
Met een prima kopbal zorgde de speler van Lazio Roma voor opluchting. Bleef rustig na de zwakke eerste helft, zoals hij doorgaans nooit lang wakker ligt van tegenslagen.
De Vrij was echt niet zoveel beter dan Veltman. Zoals ze ook al schrijven, speelde hij een zwakke eerste helft. Ok, hij maakte een doelpunt, maar de 2e helft was hij ook niet geweldig. Raar dat hij een 6,5 krijgt en Veltman en 5.

De Vrij doet het bij Lazio ook niet best en in de oefenwedstrijd tegen Italië was hij ook weer eens ouderwets dramatisch. Overschat voetballertje.
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:19:29 #38
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144389996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Vrij was echt niet zoveel beter dan Veltman. Zoals ze ook al schrijven, speelde hij een zwakke eerste helft. Ok, hij maakte een doelpunt, maar de 2e helft was hij ook niet geweldig. Raar dat hij een 6,5 krijgt en Veltman en 5.

De Vrij doet het bij Lazio ook niet best en in de oefenwedstrijd tegen Italië was hij ook weer eens ouderwets dramatisch. Overschat voetballertje.
Eén wedstrijd gespeeld hè, kom op zeg.
pi_144390016
pi_144390090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Eén wedstrijd gespeeld hè, kom op zeg.
2. Oefenwedstrijd tegen Italië stond hij ook te slapen. Zelfs in de zwakke Eredivisie stond hij vaak te flateren. Gisteren was het ook weer niet veel met de Vrij.
pi_144390126
quote:
_O-
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:28:12 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144390188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

2. Oefenwedstrijd tegen Italië stond hij ook te slapen. Zelfs in de zwakke Eredivisie stond hij vaak te flateren. Gisteren was het ook weer niet veel met de Vrij.
Het ging me om je punt bij Lazio. Geef hem even wat tijd. Een De Vrij in vorm is niks mis mee, zie afgelopen WK, dat lijkt iedereen al weer vergeten te zijn.
pi_144390270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het ging me om je punt bij Lazio. Geef hem even wat tijd. Een De Vrij in vorm is niks mis mee, zie afgelopen WK, dat lijkt iedereen al weer vergeten te zijn.
Op het WK werd er met 5 verdedigers gespeeld en dan ook nog vaak tegen offensief erg zwakke ploegen (Spanje in die vorm, de Vrij kwam in de 1e helft wel onhandig in, Australië als slechtste ploeg van het WK, Mexico en Costa Rica. Argentinië had ook nauwelijks aanvallende intenties). Zo geweldig was de Vrij niet.

Bij Lazio inderdaad pas 2 wedstrijden. Het zou mij verbazen als hij dit jaar een van de uitblinkers wordt in de Serie A. Ik denk van niet eigenlijk. Ik denk dat ze in de winterstop een andere verdediger halen en Stefan op de bank zetten. :Y
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 15:35:10 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144390377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op het WK werd er met 5 verdedigers gespeeld en dan ook nog vaak tegen offensief erg zwakke ploegen (Spanje in die vorm, de Vrij kwam in de 1e helft wel onhandig in, Australië als slechtste ploeg van het WK, Mexico en Costa Rica. Argentinië had ook nauwelijks aanvallende intenties). Zo geweldig was de Vrij niet.

Bij Lazio inderdaad pas 2 wedstrijden. Het zou mij verbazen als hij dit jaar een van de uitblinkers wordt in de Serie A. Ik denk van niet eigenlijk. Ik denk dat ze in de winterstop een andere verdediger halen en Stefan op de bank zetten. :Y
Staat genoteerd.
pi_144391208
Het hoeft echt niet zo moeilijk. Ga in hemelsnaam terug 4-2-3-1 spelen en je hebt zowel defensief als offensief een prima balans.

Guus en cs lijken nu al in paniek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_144394289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:28 schreef Pugg het volgende:

[..]

5 | Joël Veltman

6,5 | Stefan de Vrij
quote:

[..]

+

AD = kakkerlakken krant
  woensdag 10 september 2014 @ 17:47:28 #47
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_144394334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Griekenland 2004
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')