Dat is wel jouw stokpaardje hé.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sneijder deed weer wat hij kon hoor. Die heeft zich weer de pleuris gelopen om toch aanspeelbaar te zijn.
Er is niks beters helaas. Behalve Klaassen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.
Onzinquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet gewoon 90 minuten helemaal niks, bijzonder knap.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.
Fer, De Guzman. Keuze zat. Die zijn minder blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Er is niks beters helaas. Behalve Klaassen.
[..]
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.
[..]
Uh, oke. Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, niemand zegt wat tegen hem. Dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
vraag me af of ze in de kleedkamer ook echt tegen janmaat zeggen van: kk kneus door jou wij verloren!
Guus snuffelt rond op de Herdgang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom Narsingh trouwens geselecteerd is is mij een groot raadsel.
[..]
Hij mist gewoon een goede assistent, Edgar Davids of zo..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Hiddink doet alles fout wat je fout kan doen.
Nou, hij gaf 3 jaar geleden eens 20 goeie voorzetten op Dost.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Waarschijnlijk enkel en alleen om zijn snelheid. Hopen een gaatje te vinden en een bal aan de spits te leveren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Omdat hij er niets van kan. Dat is niet zo moeilijk.quote:
Tja, ze hebben hun best gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel jouw stokpaardje hé.
''Jammer, alles aan gedaan''.
''Ze hebben gedaan wat ze konden''
Beste klassieke rechtsbuiten van NLquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Fer heeft anders aardige goede stats in Fifa, wat een baas op het middenveldquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij er niets van kan. Dat is niet zo moeilijk.
Niet iedere Nederlandse speler die in het buitenland speelt is fantastisch.
Misschien wilde Guus de optie open houden om op de counter te spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Wel weer een geweldige assist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je Blind ziet spelen dan snap je ook niet dat United 17,5 miljoen daarvoor neertelt.. echt een kleurloze middelmatige voetballer.. traag als dikke stront
Vertel: wie zou jij kiezen.quote:
Nee, maar je moet toch een reden verzinnen als je tactisch niets van het spelletje snapt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Na het WK 2010 begonnen we toch ook niet zo dramatisch
was vandaag nog een van de beteren, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je Blind ziet spelen dan snap je ook niet dat United 17,5 miljoen daarvoor neertelt.. echt een kleurloze middelmatige voetballer.. traag als dikke stront
Net als Afellay, Veltman, Zoet fucking Pietersquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Teerd nog altijd op die 4 leuke wedstrijden bij Heerenveenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
De namen die jij noemt, behalve Veltman, hebben een verleden bij PSVquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als Afellay, Veltman, Zoet fucking Pieters
Teerd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teerd nog altijd op die 4 leuke wedstrijden bij Heerenveen
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:03:13Guus vond na Italië de jonge spelers wat timide; benieuwd wat de jonge spelers met dit systeem vanavond van Guus vonden. reageer retweet
Uitspreken als Teerdsj.quote:
Traag is hij wel. Hij is gewoon te traag voor een back. En toch is hij gewoon weer heel belangrijk voor het Nederlands Elftal op die positie door een hele mooie assist te geven, en nog een aantal goede passes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Je gaat als bondscoach toch niet alleen "shoppen" bij de club van je voorkeur johquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De namen die jij noemt, behalve Veltman, hebben een verleden bij PSV![]()
![]()
.
Dit jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Breekfast het volgende:
Pff Bert verdient echt een keer een klap op zijn muil.
Ik vind hem niets bijzonders en zeker geen speler voor United. Maar we zullen het zien..quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Traag is hij wel. Hij is gewoon te traag voor een back. En toch is hij gewoon weer heel belangrijk voor het Nederlands Elftal op die positie door een hele mooie assist te geven, en nog een aantal goede passes.
Laat die kerel toch lekker haten op PSV, voelt ie zich beter door ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat als bondscoach toch niet alleen "shoppen" bij de club van je voorkeur joh
Beste mannen op de plek zetten. Snap best dat hij Zoet meeneemt maar de voorkeur geeft aan Cillessen bijvoorbeeld.
De combinatie Twitter en Wilfred Genee is nog geen succes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:03:13Guus vond na Italië de jonge spelers wat timide; benieuwd wat de jonge spelers met dit systeem vanavond van Guus vonden. reageer retweet
Lijkt mij ook maar hoe verklaar je Afellay, Narsingh en Pietersquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat als bondscoach toch niet alleen "shoppen" bij de club van je voorkeur joh
Beste mannen op de plek zetten. Snap best dat hij Zoet meeneemt maar de voorkeur geeft aan Cillessen bijvoorbeeld.
Robben was het Nederlands elftal dit Wk. Valt hij weg dan ben je nergens wie je bondscoach ook mag zijn. Van Persie is echt versletenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
En Guus Hiddink wegsturen heeft ook geen zin, want het is nu al bekend dat Danny fucking Blind hem dan opvolgt![]()
Wanneer Guus weggaat hebben we ineens twee betere centrale verdedigers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
En Guus Hiddink wegsturen heeft ook geen zin, want het is nu al bekend dat Danny fucking Blind hem dan opvolgt![]()
Zijn wanvertoning vanavond verantwoorden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
Wat de fuck boeit ons nou weer Guus Hiddink
Eigenlijk kan dat hele interland voetbal mij gestolen worden voor een heel jaar.. veel te snel manquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
Sjek ongelofelijke mongool.
NOS kutomproel
alsof wij geïnteresseerd zijn in Van Persie en Hiddink
Afellay is mij ook een raadsel. Narsingh is met oog op counters terecht, snelste man op de rechterflank die NL heeft, Pieters is geen slechte back en voor de linksback heeft NL gewoon weinig opties.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar hoe verklaar je Afellay, Narsingh en Pietersdan ?
Blind is sowieso een hele goede. Dus als Hiddink weg is dan hebben we iets goed achter de hand. Maar dat we hier zo aan het falen zijn ligt echt niet aan Hiddink, dus dat zou niet terecht zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blind is sowieso een hele goede. Dus als Hiddink weg is dan hebben we iets goed achter de hand. Maar dat we hier zo aan het falen zijn ligt echt niet aan Hiddink, dus dat zou niet terecht zijn.
Beter gaat de NOS zich verantwoorden voor die overdreven arrogantie over:quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn wanvertoning vanavond verantwoorden.
Alleen maar slap gelul van die papzak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn wanvertoning vanavond verantwoorden.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen maar slap gelul van die papzak.
Oh ja, want ongeacht de bondscoach is het gewoon onmogelijk om van dit Tsjechië te winnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer Guus weggaat hebben we ineens twee betere centrale verdedigers?
Als dat toevallig Bert Maalderink is, dan is het primaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek zit er ook bij alsof hij een overlijden moet aankondigen.
Het Nederlandse voetbal is dan ook zojuist overleden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek zit er ook bij alsof hij een overlijden moet aankondigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als dat toevallig Bert Maalderink is, dan is het prima
mensen die niet 4-5-1 schieten van afstandquote:
Het was een duidelijk een gebrek aan motivatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ongeacht de bondscoach is het gewoon onmogelijk om van dit Tsjechië te winnen.
4-3-3 over de vleugels werkt miljoen miljard keer beterquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mensen die niet 4-5-1 schieten van afstand
Als je zo denkt dan is het Nederlands voetbal al vele malen overleden in het verleden. In 1992 begonnen we tegen Noorwegen ook met een 2-1 nederlaag. Uiteindelijk gewoon kwartfinales WK.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal is dan ook zojuist overleden.
Kazachstan-thuis, altijd lastigquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
Kan een keer gebeuren dit. Ik geef Guus een tweede kans. Hier is hij vast heel gelukkig mee.
Als dat geen minimaal 5-0 wordt wordt het tijd voor een geheel nieuwe selectie.quote:
Dit systeem speelde ik altijd ja. geen druk, geen pressie, niks. Aanvaller helpt middenveld, en middenveld helpt de verdediging.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mensen die niet 4-5-1 schieten van afstand
Fixedquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Robben heeft eigenlijk wel een wereldprestatie geleverd met dit slappe zooitje..
Louis verdiend een standbeeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Lowie heeft eigenlijk wel een wereldprestatie geleverd met dit slappe zooitje..
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ongeacht de bondscoach is het gewoon onmogelijk om van dit Tsjechië te winnen.
Kazachstan maakte wel indruk tegen Letland.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dat geen minimaal 5-0 wordt wordt het tijd voor een geheel nieuwe selectie.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit systeem speelde ik altijd ja. geen druk, geen pressie, niks. Aanvaller helpt middenveld, en middenveld helpt de verdediging.
Tegen fucking Letland, kom op zegquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazachstan maakte wel indruk tegen Letland.
Zullen ze wel volledig gaan ingraven. 1-0 ofzo denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dat geen minimaal 5-0 wordt wordt het tijd voor een geheel nieuwe selectie.
Ik ken een aantal mensen die veel met hem werken. En die hebben een veel beter beeld van hem dan dat wij dat hebben. En wat ik hoor is allemaal zeer positief. Dus daar vertrouw ik op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je hier nog een goede uitleg voor, of moeten we het ''afwachten''?
Te Vrede dan maar oproepenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
Jammer dat er niet wat meer concurrentie voor de spitspositie is.
Dat deed San Marino ook: 11-0.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zullen ze wel volledig gaan ingraven. 1-0 ofzo denk ik
Een klassieke rechtsbuiten, is dat iets uit het voetbal anno 1975 ?quote:
Kazachstan heeft wel meer kwaliteit dan San Marino, lijkt mequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat deed San Marino ook: 11-0.
Het probleem ligt in de andere twee linies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
Jammer dat er niet wat meer concurrentie voor de spitspositie is.
Nee, Van Persie bakt er ook niks van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het probleem ligt in de andere twee linies.
Ik zie hem al staanquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me een geniale bondscoach.
Daarom zet ik in op 5-0quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kazachstan heeft wel meer kwaliteit dan San Marino, lijkt me
Ik werd er in een volle competitie wel kampioen mee met West Bromwich Albion. Terwijl ze al blij waren geweest als ik 18e werd.quote:
Wordt spannend. Is ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oktober wordt wel meteen cruciaal, thuis tegen Kazachstan zal je wel winnen maar verlies je bij IJsland uit dan heb je wel echt grote problemen.
Nee, gewoon een snelle rechtspoot die buitenom een actie maakt en een voorzet geeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een klassieke rechtsbuiten, is dat iets uit het voetbal anno 1975 ?
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet bijdehand en gaat helemaal inhoudelijk niet in op m'n post.
Is de nabeschouwing ook al afgelopen? Heeft Tom zijn gasten bedankt enzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef tompsv18 het volgende:
Nu een samenvatting van Nederland uitzenden. NOS
Met dit Oranje wel ja.. iedere tegenstander die een beetje goed georganiseerd is en bezieling toont, kan van dit slappe zooitje winnenquote:
Ach, als Spanje de 2-0 had gemaakt was wellicht toen al duidelijk dat het NL elftal zeer kwetsbaar is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Lowie heeft eigenlijk wel een wereldprestatie geleverd met dit slappe zooitje..
Hm.. Janmaat zal zich wel willen bewijzen nu. Als hij volgende maand gewoon wordt geselecteerd, kan dit allemaal people management zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:
Guus zou dit als peoplemanager toch beter moeten aanpakken.
Dan was Spanje zover gekomen als Nederland nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, als Spanje de 2-0 had gemaakt was wellicht toen al duidelijk dat het NL elftal zeer kwetsbaar is.
Die is verschillende culturen gewend. Mja, heb je niks aan in het nationaal elftal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:
Het probleem is dat hij zelf ook weet dat het ondertussen toch ook alweer al een jaartje of 5 geleden is dat ie nog iets gepresteerd heeft op trainersvlak ...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef superniger het volgende:
Ze moeten Bram van Polen opstellen.
Helemaal niet. Guus weet niet wat hij wil en wordt daar terecht kritisch op aangesproken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Slobeend het volgende:
Guus is wel terecht boos op Sjek. Wat een kut vragen.
Dit dus. Hiddink weet zich nu al geen raad meer met deze selectie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zelf ook weet dat het ondertussen toch ook alweer al een jaartje of 5 geleden is dat ie nog iets gepresteerd heeft op trainersvlak ...
Precies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan was Spanje zover gekomen als Nederland nu
Dan loop je wel balend van het Veltman.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer dat die bal Indi goal ging in de laatste minuut
Nee, Jack is een walgelijke populist en stemmingsmaker waar het ''ik kijk alleen naar het WK'' volk op kickt. Guus wordt onterecht weinig krediet gegund terwijl iedereen twee jaar geleden naar de pijpen van Louis danste toen de Belgen te sterk voor ons waren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Helemaal niet. Guus weet niet wat hij wil en wordt daar terecht kritisch op aangesproken.
Guus kan er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jack is een walgelijke populist en stemmingsmaker waar het ''ik kijk alleen naar het WK'' volk op kickt. Guus wordt onterecht weinig krediet gegund terwijl iedereen twee jaar geleden naar de pijpen van Louis danste toen de Belgen te sterk voor ons waren.
Ze moeten zich niet Blind staren op het resultaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan loop je wel balend van het Veltman.
We gaan je missen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ff klaar met Oranje.. komende wedstrijden zie ik wel op teletekst na afloop
Dat zal allemaal wel maar de manier waarop Guus Hiddink en de selectie worden aangevallen en ondervraagd, dat getuigt pas van weinig klasse en dat is niet chique.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef Strani het volgende:
Als Janmaat die fout niet had gemaakt dan waren dit hele andere interviews geweest.
Inderdaad, wat een dramaqueen zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jack doet net alsof we met 10-0 van San Marino hebben verloren
HET IS EEN NOTOIRE VOLKSMENNERquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar de manier waarop Guus Hiddink en de selectie worden aangevallen en ondervraagd, dat getuigt pas van weinig klasse en dat is niet chique.
Ik vond juist dat Hiddink teveel naar die fout keek. Jack keek meer naar de hele wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef Strani het volgende:
Jack dramt toch wel te ver door hoor. Als Janmaat die fout niet had gemaakt dan waren dit hele andere interviews geweest.
Keihard afmaken dat boertje .quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar de manier waarop Guus Hiddink en de selectie worden aangevallen en ondervraagd, dat getuigt pas van weinig klasse en dat is niet chique.
Mwa, een gelijkspel had misschien wel een hoop gemaskeerd. Snap de kritiek wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
M.a.w. Hij is erg opportunistisch bezig. Net als veel mensen in dit topic trouwens.
Dat is waar. Maar als die fout er niet was geweest, had Jack waarschijnlijk veel minder kritisch geweest over de wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vond juist dat Hiddink teveel naar die fout keek. Jack keek meer naar de hele wedstrijd.
Liever Jack zo snel mogelijk van de televisie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keihard afmaken dat boertje .
Liever allebei onder de accuzuurquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Jack zo snel mogelijk van de televisie.
Ik op zich ook wel maar Hiddink verdient meer krediet. Laten we eerst maar eens kijken hoe de volgende wedstrijden lopen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, een gelijkspel had misschien wel een hoop gemaskeerd. Snap de kritiek wel eigenlijk.
En als Nederland had gewonnen, had iedereen de polonaise op mach 100 gerend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, een gelijkspel had misschien wel een hoop gemaskeerd. Snap de kritiek wel eigenlijk.
Dat is misschien waar, maar dan had het resultaat een hoop verbloemd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als die fout er niet was geweest, had Jack waarschijnlijk veel minder kritisch geweest over de wedstrijd.
Meh. Misschien. Al snap ik eerlijk gezegd de verbazing rondom zijn aanstelling ook wel volledig.quote:
Als nummer 3 van de wereld staan we nu voor lul en die pijn voelt Sjekquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jack doet net alsof we met 10-0 van San Marino hebben verloren
Zoals op het WK bedoel je?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat is misschien waar, maar dan had het resultaat een hoop verbloemd.
Guus zou het liefst de opstelling en de tactiek aan de spelers zelf overlaten en zelf lekker aan het peoplemanagen gaan en een beetje gesprekjes gaan voeren met de spelers, inclusief een aai over de bol enzo, dat soort werk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jack is een walgelijke populist en stemmingsmaker waar het ''ik kijk alleen naar het WK'' volk op kickt. Guus wordt onterecht weinig krediet gegund terwijl iedereen twee jaar geleden naar de pijpen van Louis danste toen de Belgen te sterk voor ons waren.
Dat Van Gaal niet zo ubergeniaal is bewijst hij momenteel bij Man U met het feit dat hij n paar honderd miljoen aan transfers nodig heeft om de boel daar 'misschien' draaiende te krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:24 schreef VeX- het volgende:
Alsof het nog niet allang duidelijk was:
Van Gaal is ubergeniaal.
Zijn spel met Oranje verdiende het bekroond te worden.
Ik begrijp sowieso dat hele plan niet met Hiddink en Blind. Maar goed, dit is was het is en we moeten het er mee doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Misschien. Al snap ik eerlijk gezegd de verbazing rondom zijn aanstelling ook wel volledig.
Voor lul staan.. Dit is gewoon het werkelijke niveau van Nederland. Zonder Robben is Nederland een kansloos stuk ellende. Dat is heus niet erg om te zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als nummer 3 van de wereld staan we nu voor lul en die pijn voelt Sjek
Tja Kolbein is ook gewoon een steen goede spits. Dus ik verwacht niks anders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson gaat het onze matige verdedigers nog best lastig maken.
We moeten hopen dat er binnen nu en een jaar of drie echt een speler opstaat die Nederland op sleeptouw kan nemen als Robben er niet meer is. Alle hoop op Memphis dan maar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor lul staan.. Dit is gewoon het werkelijke niveau van Nederland. Zonder Robben is Nederland een kansloos stuk ellende. Dat is heus niet erg om te zeggen.
Met Blind is echt niks mis hoor. Uitstekende opvolger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:37 schreef Zorro het volgende:
Klagen over Hiddink?
De Engelsen hebben daar een mooie uitspraak over:
"Be careful what you wish for, because you just might get it"
Houd er rekening me dat Blind de opvolger is he.
Ik denk dat Blind het beter zou doen dan de Hiddink van nu.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:37 schreef Zorro het volgende:
Klagen over Hiddink?
De Engelsen hebben daar een mooie uitspraak over:
"Be careful what you wish for, because you just might get it"
Houd er rekening me dat Blind de opvolger is he.
Voor deze selectie zou ik frank de boer nemen. Die heeft bewezen dat hij met een selectie vol met kneuzen heel behoorlijk kan presteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met Blind is echt niks mis hoor. Uitstekende opvolger.
Tuurlijk, Frank is pas echt een baas. Nog beter dan Hiddink. Maar ik begrijp heel goed dat Frank geen zin heeft in deze klus op dit moment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor deze selectie zou ik frank de boer nemen. Die heeft bewezen dat hij met een selectie vol met kneuzen heel behoorlijk kan presteren.
Zelfs de inmiddels dementerende Adriaanse was een betere keus geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:52 schreef RamboDirk het volgende:
even terug op aarde.
Dit matige elftal is weer met 2 benen op de grond, keihard bikkelen nu.
Dan erbij denk ik dat het type coach Van Gaal beter past bij een jonge/nieuwelingen ploeg, Hiddink is meer voor de vedettes.
Hiddink is er de afgelopen jaren nog maar voor één ding. Zakken vullen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:52 schreef RamboDirk het volgende:
even terug op aarde.
Dit matige elftal is weer met 2 benen op de grond, keihard bikkelen nu.
Dan erbij denk ik dat het type coach Van Gaal beter past bij een jonge/nieuwelingen ploeg, Hiddink is meer voor de vedettes.
En als we wereldkampioen waren lag ik nu nog bezopen in de gracht. En als Ajax alle wedstrijden vanaf nu wint dan winnen we de CL. Wat wil je nou zeggen man?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:37 schreef GwaiLow het volgende:
Boys het is nu allemaal makkelijk praten. Maar als we gewoon hadden gewoon had iedereen het OK gevonden.
Zo werkt voetbal nou eenmaal. Mensen die zeggen dat ze niet houden van winnen met lelijk voetbal had ik tijdens het WK wel eens willen zien.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:37 schreef GwaiLow het volgende:
Boys het is nu allemaal makkelijk praten. Maar als we gewoon hadden gewoon had iedereen het OK gevonden.
Niet zo bijdehand. Ik wil zeggen dat het niet uitmaakt welke tactiek te spelen. Nu is in eerste instantie 532 een kut systeem, maar op het WK was het perfect. Tja, zonder Vlaar en Robben is het nou eenmaal gelijk een stuk minder en kan je van iedereen verliezen in de poulequote:Op woensdag 10 september 2014 08:48 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
En als we wereldkampioen waren lag ik nu nog bezopen in de gracht. En als Ajax alle wedstrijden vanaf nu wint dan winnen we de CL. Wat wil je nou zeggen man?
Het is geen kut systeem, het kan prima werken tegen grote voetballanden. Maar je gaat je godverdomme toch niet aanpassen aan fucking Tsjechië?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Ik wil zeggen dat het niet uitmaakt welke tactiek te spelen. Nu is in eerste instantie 532 een kut systeem, maar op het WK was het perfect. Tja, zonder Vlaar en Robben is het nou eenmaal gelijk een stuk minder en kan je van iedereen verliezen in de poule
Hiddink gun ik dat wel ja, maar ik zie toch liever Oranje op het EK schitteren. Misschien is Louis met de kerst weer beschikbaar?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:58 schreef H.FR het volgende:
Hiddink is een tactisch onbenul, genieten als de mythe Hiddink hardhandig met de grond gelijk wordt gemaakt.
Dat is ook wel weer zo inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Hiddink gun ik dat wel ja, maar ik zie toch liever Oranje op het EK schitteren. Misschien is Louis met de kerst weer beschikbaar?
Tja, maar tegen Australie en Costa Rica speelde we ook dat systeem. Het was geen aanpassen aan Tsjechië, maar de spelers hebben gezegd dat ze zich het prettigst voelen bij dit systeem. Dus ik snap best dat Hiddink daar oren naar heeft.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:58 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het is geen kut systeem, het kan prima werken tegen grote voetballanden. Maar je gaat je godverdomme toch niet aanpassen aan fucking Tsjechië?
Vergeet Van Persie niet, die er wel een stuk of 3 in had mogen trappen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:00 schreef Halcon het volgende:
Hahaha, wat waren ze weer in vorm zeg.
Faalhaas van de wedstrijd was toch wel Hiddink. Omdat het tegen Italië niks was, maar weer teruggrijpen op 5 - 3 - 2 tegen de nummer 35 van de wereld en zonder duidelijk strijdplan.
Vrij snel maar weer omgeschakeld omdat het voor geen meter liep. Hij stond er ook een beetje bij te kijken alsof 1-1 wel een prestatie van formaat zou zijn geweest.
Nu viel de bal een keer niet goed in de laatste minuten en was Robben er niet bij. Dan blijkt het allemaal maar heel matig te zijn. De overschatte prutsers Hiddink, Janmaat en Blind voorop.
Tja, maar die is in Oranje niet echt overschat. Die speelt al jaren drama in Oranje en niemand verwacht er nog iets van.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vergeet Van Persie niet, die er wel een stuk of 3 in had mogen trappen.
Is dat zo? Hebben de spelers dat gezegt? Wie dan? Want ik las van de week dat de spelers veel te timide zijn volgens Hiddink. En Sneijder zegt dat het hem geen zak interesseert welk systeem we spelen. Van Persie lijkt me ook niet gelukkig in dit systeem, dus wie heeft het gezegt tegen Hiddink?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar tegen Australie en Costa Rica speelde we ook dat systeem. Het was geen aanpassen aan Tsjechië, maar de spelers hebben gezegd dat ze zich het prettigst voelen bij dit systeem. Dus ik snap best dat Hiddink daar oren naar heeft.
Welk systeem dan ook, als je een vijftal 80%-100% kansen krijgt als Van Persie zijnde, dan moet je er zeker 2-3 inschieten.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:03 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hebben de spelers dat gezegt? Wie dan? Want ik las van de week dat de spelers veel te timide zijn volgens Hiddink. En Sneijder zegt dat het hem geen zak interesseert welk systeem we spelen. Van Persie lijkt me ook niet gelukkig in dit systeem, dus wie heeft het gezegt tegen Hiddink?
Overigens speelden we tegen Costa Rica 4-3-3.
Vijftal 100% kansen? Die heb ik even gemist denk ik? Wijnaldum en Narsingh kregen wel allebei een hele grote kans. Over welke kansen heb je het dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Welk systeem dan ook, als je een vijftal 80%-100% kansen krijgt als Van Persie zijnde, dan moet je er zeker 2-3 inschieten.
Laat maarquote:Op woensdag 10 september 2014 08:58 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Het is geen kut systeem, het kan prima werken tegen grote voetballanden. Maar je gaat je godverdomme toch niet aanpassen aan fucking Tsjechië?
Hij bedoelt tegen Costa Rica denk ik..quote:Op woensdag 10 september 2014 09:07 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vijftal 100% kansen? Die heb ik even gemist denk ik? Wijnaldum en Narsingh kregen wel allebei een hele grote kans. Over welke kansen heb je het dan?
Hoho, 80% tot 100% kansen. Hij heeft een hele zooi goede voorzetten en passjes ontvangen, daar zaten er een stuk of 5/6 bij die hij op goal moest trappen, waarvan hij er dus zeker 2 moest scoren.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:07 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vijftal 100% kansen? Die heb ik even gemist denk ik? Wijnaldum en Narsingh kregen wel allebei een hele grote kans. Over welke kansen heb je het dan?
Nee hij heeft het over gisterenavondquote:Op woensdag 10 september 2014 09:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij bedoelt tegen Costa Rica denk ik..
De kijkcijfers van Oranje zullen de komende wedstrijden wel lager worden. Welke gek neemt nog het risico om weer zijn avond te laten vergallen door de koningen van de tikkies breed..
Die kopbal in de laatste minuut vind ik geen grote kans. Hij had er in gekund, dat hij net naast gaat is geen blunder. Verder ben ik ook niet zo'n fan van Van Persie, maar hij had gisteren een aantal hele goede loopactie's. Dat hij die bal dan iedere keer niet krijgt, kun je Van Persie niet aanrekenen. Ik zet wel mijn vraagtekens bij zijn fitheid. Ik neig er steeds meer naar om (als we met dit systeem spelen) met Memphis en Robben samen te spelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoho, 80% tot 100% kansen. Hij heeft een hele zooi goede voorzetten en passjes ontvangen, daar zaten er een stuk of 5/6 bij die hij op goal moest trappen, waarvan hij er dus zeker 2 moest scoren.
Mwa, van de 24 ploegen gaan er nog 16 door naar de volgende ronde op het EK. En dan ben je ook weer twee jaar verder he. Kan nog zoveel veranderen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
Idd. Zonder Robben hebben we helemaal niks. En dat zie ik de komende 4 jaar niet verbeteren. Alles moet echt kloppen wil je ook maar iets meer zijn dan een figurant op een EK.
Het moet gek lopen wil je het EK missen en op het EK kun je met 3 keer 0 - 0 doorgaan naar de volgende ronde inderdaad. Daarna zijn het wedstrijden op zich.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Mwa, van de 24 ploegen gaan er nog 16 door naar de volgende ronde op het EK. En dan ben je ook weer twee jaar verder he. Kan nog zoveel veranderen.
Daarom, er is nog helemaal niks te zeggen over het EK. En wie weet hoe bijvoorbeeld een Depay zich ontwikkeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet gek lopen wil je het EK missen en op het EK kun je met 3 keer 0 - 0 doorgaan naar de volgende ronde inderdaad. Daarna zijn het wedstrijden op zich.
Weinig van te zeggen. Met het anti-voetbal van het WK en een Robben in vorm kan Nederland ver komen. Met de vorm van gisterenavond en zonder een Robben in vorm, is vrijwel elke tegenstander lastig voor dit kwalitatief matige elftal.
Hoe vaker ik dat hoor, hoe meer ik eraan ga twijfelen. Het elftal dat ik de laatste 1,5 wedstrijd heb zien spelen (2e helft tegen Italië niet gezien) kan van heel veel landen verliezen, dus ik moet het nog zien..quote:Op woensdag 10 september 2014 09:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet gek lopen wil je het EK missen
Kom op, Trudy. Je hebt niet eens Kazachstan, Turkije, Letland en IJsland zien spelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe vaker ik dat hoor, hoe meer ik eraan ga twijfelen. Het elftal dat ik de laatste 1,5 wedstrijd heb zien spelen (2e helft tegen Italië niet gezien) kan van heel veel landen verliezen, dus ik moet het nog zien..
Tegen het EK is ook Robben weer twee jaar verder. Vooral dat moet onrust baren ...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Mwa, van de 24 ploegen gaan er nog 16 door naar de volgende ronde op het EK. En dan ben je ook weer twee jaar verder he. Kan nog zoveel veranderen.
Wel redelijk eens met het AD.quote:6 | Jasper Cillessen
Het rake schot van Borek Dockal, daar was geen kruit tegen gewassen. Op een paar slordige spelhervattingen na viel er weinig aan te merken op de doelman van Oranje.
4 | Daryl Janmaat
In de laatste momenten van het duel beleefde de verdediger een nachtmerrie door de bal tegen de eigen paal te koppen. De rebound betekende 2-1 en een dure nederlaag.
5 | Joël Veltman
De jonge Ajacied werd slachtoffer van het gezwalk met het spelsysteem en kon nog voor rust gaan douchen. Was een keer erg slordig in de opbouw, maar herstelde die fout zelf.
6,5 | Stefan de Vrij
Met een prima kopbal zorgde de speler van Lazio Roma voor opluchting. Bleef rustig na de zwakke eerste helft, zoals hij doorgaans nooit lang wakker ligt van tegenslagen.
6 | Bruno Martins Indi
Hij leek het slachtoffer van de mislukte avond in Bari tegen Italië, maar stond toch gewoon in de basiself. Deed verdedigend wat hij moest doen, ook al incasseerde hij weer geel.
6,5 | Daley Blind
Zijn voorzet op Georginio Wijnaldum had Oranje voor de pauze al weer naast Tsjechië kunnen brengen. Dat gebeurde toch toen hij de bal fraai op het hoofd van De Vrij legde.
5 | Georginio Wijnaldum
De kans voor de rust had natuurlijk de 1-1 moeten zijn. Kende vlak voor de pauze zijn beste moment, toen hij al combinerend met Van Persie zorgde voor een kans voor Narsingh.
5,5 | Wesley Sneijder
Ook geen hoofdrol voor de hard werkende Wesley Sneijder in interland 107. Leek zich in het vertrouwde systeem met drie spitsen meer thuis te voelen dan in de 5-3-2-variant.
5,5 | Nigel de Jong
Probeerde de Nederlandse ploeg na de achterstand meer in voorwaartse richting te dirigeren. Koesterde na de 1-1 het punt, zoals altijd met het mes tussen de tanden.
6 | Robin van Persie
Ging voorop in de strijd, ondanks het feit dat hij te weinig in het spel werd betrokken. In voetballend opzicht wisten zijn ploeggenoten hem zelden in stelling te brengen.
7 | Memphis Depay
De PSV'er moest volgens Guus Hiddink nog veel leren, maar bleek in Praag weer de beste speler van Oranje. Had pech dat een hard schot keurig werd gepareerd door Petr Cech.
5,5 | Luciano Narsingh
Mocht voor de rust al zijn trainingspak uitdoen. Had op slag van rust de gelijkmaker op zijn schoen, maar kon alleen voor Cech niet doeltreffend uithalen. Zijn voorzet leverde niets op.
4 | Guus Hiddink
De bondscoach beleeft een zeer moeizame start als opvolger van de succesvolle Louis van Gaal. Goochelt met spelsystemen voor en tijdens de wedstrijd.
Blind stond bij die 1-2 ook wel te prutsen. Die voorzet had er natuurlijk nooit mogen komen. Dan had Janmaat 'm ook niet op de paal kunnen koppen.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel redelijk eens met het AD.
Dat gaat voorlopig niet gebeuren ook, ben dat gekut van Oranje wel een beetje zat. Ik wens hen veel succes maar Pleun zal even niet meer met een bos wortelen op zijn hoofd voor de buis zitten..quote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, Trudy. Je hebt niet eens Kazachstan, Turkije, Letland en IJsland zien spelen.
Nee hoor, Robben wordt elk jaar nog beter.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tegen het EK is ook Robben weer twee jaar verder. Vooral dat moet onrust baren ...
Je bent toch ook voor feyenoord?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet gebeuren ook, ben dat gekut van Oranje wel een beetje zat. Ik wens hen veel succes maar Pleun zal even niet meer met een bos wortelen op zijn hoofd voor de buis zitten..
Een 5 voor Veltman geven, omdat hij 1 keer een foutje maakt in de opbouw (terwijl hij het zelf herstelde)quote:Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel redelijk eens met het AD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |