Daar zorgt Kuijt wel voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
WTF bezielt je dan, mag toch hopen dat ze hem de kuiten nog breken.
Hij heeft die ex kakkerlak opgesteld flapdrol.quote:
Eersten lag aan Veltman ej.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Syntix het volgende:
Fucking psvers en kakkerlakken verpesten het
CLUBS MOETEN IN DE VERKOOP VOOR BETERE COMPETITIEquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
WTF IS ER AAN DE HAND MET NEDERLAND!!!!
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel lekker niet opstellen jongens. Die maakt dit soort foutjes niet met zijn ervaring bij PSG.
quote:
Zijn 2 jaar verder geloof ik. Vd Wiel speelt erg goed bij PSGquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?
Woef Waf SS is allang doodquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ik niet een Duitser worden?
Die spelen ook niet meer zo goed nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ik niet een Duitser worden?
Toen was hij ook al net zo ver in z'n ontwikkeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?
ik doe even mee met de hype, kan me eigenlijk niets schelen maar is toch leukquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel lekker niet opstellen jongens. Die maakt dit soort foutjes niet met zijn ervaring bij PSG.
Het was meer van, iedereen maakt wel eens fouten. Janmaat is geen slechte speler.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen was hij ook al net zo ver in z'n ontwikkeling natuurlijk.
Wat heeft de keeper hier mee te maken? Fout is 100% van Janmaatquote:
Nee, gelukkig was die ook totaal niet verantwoordelijk voor het eerste doelpunt.quote:
JDSquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Idd lag echt niet aan de Vrij!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was die ook totaal niet verantwoordelijk voor het eerste doelpunt.
Guus wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die hiddink de schuld geven
coaches hebben minieme rollen joh
We zitten ook bij turkije in de poule eh..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
We worden 1e. Als Tsjechië nog 1 x verliest of 2 x gelijk gaat spelen, zelfde voor ijsland.
Wij winnen alles wel want Robbengod![]()
Zijn beginopstelling was gewoon kut. Maar die flaters in de wedstrijd kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zegt de naam louis je nog iets?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Robben weet daar wel raad mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
We zitten ook bij turkije in de poule eh..
En die hebben nogal een bloei.
Is dit een blamage ... had Kenneth gezegd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dit een blamage?
Het is erg zuur.
DAT VRAAGT HIJ NIET
Graag jouw ideale verdediging.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
Zullen we eens ophouden met die kansloze ex-feyenoorders op te stellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga hier speciaal voor jou en Jordiiiiiii een column over schrijven!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 22:40:05FIASCO ORANJE IN TSJECHIË http://t.co/8mrCU2WqVm #tjsned reageer retweet
Reekiekquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kneusjes daar achterin. Voor de volgende wedstrijd de hele defensie maar eens omgooien
Ik geloof dat het grootste probleem vandaag begon bij een kansloze Ajacied.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
Van Dijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag jouw ideale verdediging.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
Siggy nog gescoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veltman, vd wiel, blind en moisanderquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt-Vlaar-Rekik-Pietersquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Rhijn is nog beter dan jankneus man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel hopelijk snel terug. Veruit de beste rechtsback.
Het lijkt de verdediging van PSV welquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kneusjes daar achterin. Voor de volgende wedstrijd de hele defensie maar eens omgooien
Numan-Frank de Boer-Stam-Reizigerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Kneus of Jank neus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Rhijn is nog beter dan jankneus man.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
Omdat Veltman er geen kut van kan. Vooralsnog dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Net als bij Jong Oranje zorgen de Feyenoordspelers weer voor een slecht resultaat.
Waarom werd Veltman gewisseld voor Narsingh?Die Narsingh hebben we ook amper gezien.
gaf nog een voorzetje. maar alleen blind heeft iets laten zien vandaag en de vrijquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Net als bij Jong Oranje zorgen de Feyenoordspelers weer voor een slecht resultaat.
Waarom werd Veltman gewisseld voor Narsingh?Die Narsingh hebben we ook amper gezien.
Van Dijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Alleen al als ik die naam lees, krijg ik braakaanvallen.
Dat heb ik bij Dinoquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Veltman was 100% schuld aan de 1-0. Grootste faalhaas in de selectie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman, vd wiel, blind en moisander
Wendy van Dijk krijg jij braakaanvallen van?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Moet je zeker doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ga hier speciaal voor jou en Jordiiiiiii een column over schrijven!!!
Racist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Minste tegendoelpunten tot nu toe, matige comebackquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het lijkt de verdediging van PSV wel
Blind? wat ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gaf nog een voorzetje. maar alleen blind heeft iets laten zien vandaag en de vrij
Na Janmiddelmaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Veltman was 100% schuld aan de 1-0. Grootste faalhaas in de selectie.
Veltman is by far de beste verdediger van NLquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Want? Wat is dat nou weer voor vreemde stoornis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is by far de beste verdediger van NL
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe is het met je weddenschap? Moest jij geen Ajax ava?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Minste tegendoelpunten tot nu toe, matige comeback
Speelde ijzersterk. Syntix heeft dit ook al meerdere malen aangegevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar BMI en de Vrij zijn zo goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n Van Dijk geen kans krijgt. Hij maakt furore in het buitenland nota bene
Vergeet janmaat te coachen. Staat als een autist voor zich uit te kijken.quote:
Nee. Hij zat eerst fout, daarna de Vrij ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar juist dat zegt zo weinig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kut jood met je AFCAquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met Blind en Jasper de best man op het veld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oja Top competitie. Met minder tegenstand dan de Eredivisiequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n Van Dijk geen kans krijgt. Hij maakt furore in het buitenland nota bene
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Blind en Jasper de best man op het veld.
Narsingh ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat Veltman er geen kut van kan. Vooralsnog dan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Speelde ijzersterk. Syntix heeft dit ook al meerdere malen aangegeven
Aldus van Dijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Wijnaldem
Veltman
Janmaat
de rest ook maar hun![]()
oh en Depay
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Herken de lampjes en kakkies...
Janmaat kon hier niks aan doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Vergeet janmaat te coachen. Staat als een autist voor zich uit te kijken.
Uiteraard is janmaat hoofdschuldige.
'Niet de bal binnenkant paal koppen, Daryl!'quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Vergeet janmaat te coachen. Staat als een autist voor zich uit te kijken.
Uiteraard is janmaat hoofdschuldige.
Zelfs Milan Berck Beelenkamp is beter dan Veltmanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Syntix het volgende:
Lekker voor je kut Guus, had je Veltman er maar niet uit moeten halen idioot
Laat 422 nou gewoon even braken joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja Top competitie. Met minder tegenstand dan de Eredivisie
Oja, ben inderdaad een kakkie of een lampie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Herken de lampjes en kakkies...
Nu al?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Nou jongens, ik vind het allemaal MOOIsander maar ik ga nu naar bed.
Nou, dat mag niet in het NL elftal...quote:
Anders zou je iig weten dat Veltman de beste verdediger van NL is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja, ben inderdaad een kakkie of een lampie.
oke nog 10 min moet rond 6u opstaan, word ik zo wakker als een zombie. willen we niet hebben.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dat mag niet in het NL elftal...
Eindelijk, iemand met een planquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Ik stel voor volgende keer te starten met een middenveld waar er eentje wel de bal naar een medespeler kan spelen, de ander überhaupt de bal wil hebben en de laatste niet alleen maar balletjes breed of terug speelt..
Ik praat namens iedereen op het forum als ik zeg: Veltmanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Dames en Heren, namens alle andere Ajacieden wil ik officieel afstand doen van de standpunten van Syntix. Zijn verstoorde wereldbeeld en zijn blinde adoratie voor de falende Veltman delen wij niet. Syntix is en blijft een mongool 1e klasse wiens woord nooit gelooft hoeft te worden.
Met vriendelijke groet,
Alle andere Ajacieden.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Is onze aanvoerder al voor de camera verschenen? Of is die nep leider er weer tussenuit gepiept
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Dames en Heren, namens alle andere Ajacieden wil ik officieel afstand doen van de standpunten van Syntix. Zijn verstoorde wereldbeeld en zijn blinde adoratie voor de falende Veltman delen wij niet. Syntix is en blijft een mongool 1e klasse wiens woord nooit gelooft hoeft te worden.
Met vriendelijke groet,
Alle andere mensen.
Nee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blind? wat ?![]()
Of was dat een naamgrap?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Met vriendelijke groet,
Alle andere Ajacieden.
Alle ajacieden zijn sowieso domme imbecielen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Met vriendelijke groet,
Alle andere Ajacieden.
Pure middelmaat, echt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Anders zou je iig weten dat Veltman de beste verdediger van NL is.
Robben speelt nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Is onze aanvoerder al voor de camera verschenen?
Hij stond er zowaar. Vond het ook verrassendquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Is onze aanvoerder al voor de camera verschenen? Of is die nep leider er weer tussenuit gepiept
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik praat namens iedereen op het forum als ik zeg: Veltman
Het lag vandaag niet aan Veltman. De vroege wissel sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Met vriendelijke groet,
Alle andere Ajacieden.
Williamsquote:
Van dit soort momenten leert een voetballer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef hottentot het volgende:
Ik snap ook wel dat we ons toch wel kwalificeren, maar godverdomme Janmaat weet wel hoe hij mijn enthousiasme en beleving voor de komende weken volledig de grond in trapt.
Als je zo blijft spelen kan je van elk baggerteam verliezen.. ik zie het nog wel verkeerd gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef hottentot het volgende:
Ik snap ook wel dat we ons toch wel kwalificeren, maar godverdomme Janmaat weet wel hoe hij mijn enthousiasme en beleving voor de komende weken volledig de grond in trapt.
Top voetbal inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En hiervoor missen we een week Eredivisie
Eredivisiequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fuck de eredivisie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben er zaterdag niet en zondag is m'n moeder jarig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet te vergeten Arjen Robben.
DITquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ach je kan ermee lachen tenminste.quote:
Ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon met Lens in de spits spelen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien Van Persie er ook maar eens uitgooien. Blijft er niks van bakken, helaas.
Zou je eens kunnen proberen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met Lens in de spits spelen. Niks mis mee.
Ik zou voor Huntelaar kiezen, Depay op links en Lens op rechts.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwa.. ik mis ook een stukje beleving en uitgenastheid bij Oranjequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef KillemWieft het volgende:
Dit is grotendeels de schuld van Hiddink. Die man weet duidelijk niet wat hij wil.
Van Wolfswinkel of Pelle zeg ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien Van Persie er ook maar eens uitgooien. Blijft er niks van bakken, helaas.
Sneijder eruit, die kan niet meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou voor Huntelaar kiezen, Depay op links en Lens op rechts.
Sneijder op 10.
Dit. En Sneijder vervangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja hij is een psver, die hebben geen identiteit en zijn visieloos...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef KillemWieft het volgende:
Dit is grotendeels de schuld van Hiddink. Die man weet duidelijk niet wat hij wil.
En toch kan hij lekker trappen uit de tweede lijn. Schat hem nog altijd hoger in dan Wijnaldum op 10.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sneijder eruit, die kan niet meer.
Je weet dat een voetballer meer zonder dan met bal doet? Sneijdertje en RvP werkt gewoon niet. Het is geen toeval dat RvP in no time topscorer werd toen Wesje niet speelde.quote:
Sneijder deed weer wat hij kon hoor. Die heeft zich weer de pleuris gelopen om toch aanspeelbaar te zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sneijder eruit, die kan niet meer.
Muah, Wijnaldum over 2 jaar moet lukken. Moet hij wel bij psv weg deze zomer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch kan hij lekker trappen uit de tweede lijn. Schat hem nog altijd hoger in dan Wijnaldum op 10.
En toch komt hij nu tekort..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sneijder deed weer wat hij kon hoor. Die heeft zich weer de pleuris gelopen om toch aanspeelbaar te zijn.
Die is eerst een bakkie koffie drinken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef Breekfast het volgende:
Is Guus zelf al naar bed of komt hij nog voor de camera?
Over 2 jaar wel misschien. Nu nog niet. Nu zou Sneijder bij mij de voorkeur nog krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, Wijnaldum over 2 jaar moet lukken. Moet hij wel bij psv weg deze zomer.
Die moet eerst een schone luier omquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef Breekfast het volgende:
Is Guus zelf al naar bed of komt hij nog voor de camera?
Ajacied met blinde liefde voor dat clubje uit Diemen-Zuid gespot!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
Hij is niet slecht ofzo, maar hij creëert te weinig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum speelt wel al tijden foutloos in Oranje.
Komt omdat hij zich mijn inziens te verantwoordelijk opstelt. Mag meer aanvallend denken, daar liggen zijn kwaliteiten ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is niet slecht ofzo, maar hij creëert te weinig.
Vond hem heel slecht juist.. leverde bijna alle ballen in. De generatie Sneijder is gewoon over the hill en wat er over is, is pure middelmaat.. wat een tiefuswedstrijd was dit zegquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sneijder deed weer wat hij kon hoor. Die heeft zich weer de pleuris gelopen om toch aanspeelbaar te zijn.
Is een leuke speler voor de Eredivisie, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te weinig ervaring.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon verplicht hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef BB-King het volgende:
Wel goed dat Janmaat alsnog voor de camera komt.
Hij doet gewoon 90 minuten helemaal niks, bijzonder knap.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gozer verstopt zich en heeft alleen risicoloze balletjes breed.. heb je echt geen tering aanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum speelt wel al tijden foutloos in Oranje.
Mwoah, is een erg nuttige speler, zou wel bij grotere ploegen kunnen voetballen. Is nou eenmaal geen speler die opvalt, maar verzet veel werk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is een leuke speler voor de Eredivisie, maar dat is het wel zo'n beetje.
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet gewoon 90 minuten helemaal niks, bijzonder knap.
Tja Sneijder wilde wel graag risico nemen. Rest van de spelers tikte alles terug of breed. En Tsjechië stond natuurlijk met zn alle te verdedigen,. dus moet het een beetje meezitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vond hem heel slecht juist.. leverde bijna alle ballen in. De generatie Sneijder is gewoon over the hill en wat er over is, is pure middelmaat.. wat een tiefuswedstrijd was dit zeg
Dat is juist het probleemquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sneijder deed weer wat hij kon hoor.
Zelf nooit gevoetbald ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
vraag me af of ze in de kleedkamer ook echt tegen janmaat zeggen van: kk kneus door jou wij verloren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |