Daar zorgt Kuijt wel voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
WTF bezielt je dan, mag toch hopen dat ze hem de kuiten nog breken.
Hij heeft die ex kakkerlak opgesteld flapdrol.quote:
Eersten lag aan Veltman ej.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Syntix het volgende:
Fucking psvers en kakkerlakken verpesten het
CLUBS MOETEN IN DE VERKOOP VOOR BETERE COMPETITIEquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
WTF IS ER AAN DE HAND MET NEDERLAND!!!!
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel lekker niet opstellen jongens. Die maakt dit soort foutjes niet met zijn ervaring bij PSG.
quote:
Zijn 2 jaar verder geloof ik. Vd Wiel speelt erg goed bij PSGquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?
Woef Waf SS is allang doodquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ik niet een Duitser worden?
Die spelen ook niet meer zo goed nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ik niet een Duitser worden?
Toen was hij ook al net zo ver in z'n ontwikkeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?
ik doe even mee met de hype, kan me eigenlijk niets schelen maar is toch leukquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel lekker niet opstellen jongens. Die maakt dit soort foutjes niet met zijn ervaring bij PSG.
Het was meer van, iedereen maakt wel eens fouten. Janmaat is geen slechte speler.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen was hij ook al net zo ver in z'n ontwikkeling natuurlijk.
Wat heeft de keeper hier mee te maken? Fout is 100% van Janmaatquote:
Nee, gelukkig was die ook totaal niet verantwoordelijk voor het eerste doelpunt.quote:
JDSquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Idd lag echt niet aan de Vrij!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was die ook totaal niet verantwoordelijk voor het eerste doelpunt.
Guus wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die hiddink de schuld geven
coaches hebben minieme rollen joh
We zitten ook bij turkije in de poule eh..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
We worden 1e. Als Tsjechië nog 1 x verliest of 2 x gelijk gaat spelen, zelfde voor ijsland.
Wij winnen alles wel want Robbengod![]()
Zijn beginopstelling was gewoon kut. Maar die flaters in de wedstrijd kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zegt de naam louis je nog iets?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Robben weet daar wel raad mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
We zitten ook bij turkije in de poule eh..
En die hebben nogal een bloei.
Is dit een blamage ... had Kenneth gezegd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dit een blamage?
Het is erg zuur.
DAT VRAAGT HIJ NIET
Graag jouw ideale verdediging.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
Zullen we eens ophouden met die kansloze ex-feyenoorders op te stellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga hier speciaal voor jou en Jordiiiiiii een column over schrijven!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 22:40:05FIASCO ORANJE IN TSJECHIË http://t.co/8mrCU2WqVm #tjsned reageer retweet
Reekiekquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kneusjes daar achterin. Voor de volgende wedstrijd de hele defensie maar eens omgooien
Ik geloof dat het grootste probleem vandaag begon bij een kansloze Ajacied.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
Van Dijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag jouw ideale verdediging.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
Siggy nog gescoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veltman, vd wiel, blind en moisanderquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt-Vlaar-Rekik-Pietersquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Rhijn is nog beter dan jankneus man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel hopelijk snel terug. Veruit de beste rechtsback.
Het lijkt de verdediging van PSV welquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kneusjes daar achterin. Voor de volgende wedstrijd de hele defensie maar eens omgooien
Numan-Frank de Boer-Stam-Reizigerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Kneus of Jank neus?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Rhijn is nog beter dan jankneus man.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef DS4 het volgende:
Omdat Veltman er geen kut van kan. Vooralsnog dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Net als bij Jong Oranje zorgen de Feyenoordspelers weer voor een slecht resultaat.
Waarom werd Veltman gewisseld voor Narsingh?Die Narsingh hebben we ook amper gezien.
gaf nog een voorzetje. maar alleen blind heeft iets laten zien vandaag en de vrijquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Net als bij Jong Oranje zorgen de Feyenoordspelers weer voor een slecht resultaat.
Waarom werd Veltman gewisseld voor Narsingh?Die Narsingh hebben we ook amper gezien.
Van Dijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Alleen al als ik die naam lees, krijg ik braakaanvallen.
Dat heb ik bij Dinoquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Veltman was 100% schuld aan de 1-0. Grootste faalhaas in de selectie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman, vd wiel, blind en moisander
Wendy van Dijk krijg jij braakaanvallen van?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Moet je zeker doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ga hier speciaal voor jou en Jordiiiiiii een column over schrijven!!!
Racist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
Minste tegendoelpunten tot nu toe, matige comebackquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het lijkt de verdediging van PSV wel
Blind? wat ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gaf nog een voorzetje. maar alleen blind heeft iets laten zien vandaag en de vrij
Na Janmiddelmaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Veltman was 100% schuld aan de 1-0. Grootste faalhaas in de selectie.
Veltman is by far de beste verdediger van NLquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Want? Wat is dat nou weer voor vreemde stoornis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is by far de beste verdediger van NL
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe is het met je weddenschap? Moest jij geen Ajax ava?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Minste tegendoelpunten tot nu toe, matige comeback
Speelde ijzersterk. Syntix heeft dit ook al meerdere malen aangegevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar BMI en de Vrij zijn zo goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n Van Dijk geen kans krijgt. Hij maakt furore in het buitenland nota bene
Vergeet janmaat te coachen. Staat als een autist voor zich uit te kijken.quote:
Nee. Hij zat eerst fout, daarna de Vrij ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar juist dat zegt zo weinig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kut jood met je AFCAquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met Blind en Jasper de best man op het veld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oja Top competitie. Met minder tegenstand dan de Eredivisiequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n Van Dijk geen kans krijgt. Hij maakt furore in het buitenland nota bene
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Blind en Jasper de best man op het veld.
Narsingh ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat Veltman er geen kut van kan. Vooralsnog dan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Speelde ijzersterk. Syntix heeft dit ook al meerdere malen aangegeven
Aldus van Dijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Wijnaldem
Veltman
Janmaat
de rest ook maar hun![]()
oh en Depay
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Herken de lampjes en kakkies...
Janmaat kon hier niks aan doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Vergeet janmaat te coachen. Staat als een autist voor zich uit te kijken.
Uiteraard is janmaat hoofdschuldige.
'Niet de bal binnenkant paal koppen, Daryl!'quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Vergeet janmaat te coachen. Staat als een autist voor zich uit te kijken.
Uiteraard is janmaat hoofdschuldige.
Zelfs Milan Berck Beelenkamp is beter dan Veltmanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Syntix het volgende:
Lekker voor je kut Guus, had je Veltman er maar niet uit moeten halen idioot
Laat 422 nou gewoon even braken joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja Top competitie. Met minder tegenstand dan de Eredivisie
Oja, ben inderdaad een kakkie of een lampie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Herken de lampjes en kakkies...
Nu al?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Nou jongens, ik vind het allemaal MOOIsander maar ik ga nu naar bed.
Nou, dat mag niet in het NL elftal...quote:
Anders zou je iig weten dat Veltman de beste verdediger van NL is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oja, ben inderdaad een kakkie of een lampie.
oke nog 10 min moet rond 6u opstaan, word ik zo wakker als een zombie. willen we niet hebben.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dat mag niet in het NL elftal...
Eindelijk, iemand met een planquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Ik stel voor volgende keer te starten met een middenveld waar er eentje wel de bal naar een medespeler kan spelen, de ander überhaupt de bal wil hebben en de laatste niet alleen maar balletjes breed of terug speelt..
Ik praat namens iedereen op het forum als ik zeg: Veltmanquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Dames en Heren, namens alle andere Ajacieden wil ik officieel afstand doen van de standpunten van Syntix. Zijn verstoorde wereldbeeld en zijn blinde adoratie voor de falende Veltman delen wij niet. Syntix is en blijft een mongool 1e klasse wiens woord nooit gelooft hoeft te worden.
Met vriendelijke groet,
Alle andere Ajacieden.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Is onze aanvoerder al voor de camera verschenen? Of is die nep leider er weer tussenuit gepiept
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Dames en Heren, namens alle andere Ajacieden wil ik officieel afstand doen van de standpunten van Syntix. Zijn verstoorde wereldbeeld en zijn blinde adoratie voor de falende Veltman delen wij niet. Syntix is en blijft een mongool 1e klasse wiens woord nooit gelooft hoeft te worden.
Met vriendelijke groet,
Alle andere mensen.
Nee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blind? wat ?![]()
Of was dat een naamgrap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |