Daar zorgt Kuijt wel voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
WTF bezielt je dan, mag toch hopen dat ze hem de kuiten nog breken.
Hij heeft die ex kakkerlak opgesteld flapdrol.quote:
Eersten lag aan Veltman ej.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Syntix het volgende:
Fucking psvers en kakkerlakken verpesten het
CLUBS MOETEN IN DE VERKOOP VOOR BETERE COMPETITIEquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
WTF IS ER AAN DE HAND MET NEDERLAND!!!!
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel lekker niet opstellen jongens. Die maakt dit soort foutjes niet met zijn ervaring bij PSG.
quote:
Zijn 2 jaar verder geloof ik. Vd Wiel speelt erg goed bij PSGquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?
Woef Waf SS is allang doodquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ik niet een Duitser worden?
Die spelen ook niet meer zo goed nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ik niet een Duitser worden?
Toen was hij ook al net zo ver in z'n ontwikkeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen portugal 2012 ek niet gezien ?
ik doe even mee met de hype, kan me eigenlijk niets schelen maar is toch leukquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel lekker niet opstellen jongens. Die maakt dit soort foutjes niet met zijn ervaring bij PSG.
Het was meer van, iedereen maakt wel eens fouten. Janmaat is geen slechte speler.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen was hij ook al net zo ver in z'n ontwikkeling natuurlijk.
Wat heeft de keeper hier mee te maken? Fout is 100% van Janmaatquote:
Nee, gelukkig was die ook totaal niet verantwoordelijk voor het eerste doelpunt.quote:
JDSquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Idd lag echt niet aan de Vrij!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was die ook totaal niet verantwoordelijk voor het eerste doelpunt.
Guus wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die hiddink de schuld geven
coaches hebben minieme rollen joh
We zitten ook bij turkije in de poule eh..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
We worden 1e. Als Tsjechië nog 1 x verliest of 2 x gelijk gaat spelen, zelfde voor ijsland.
Wij winnen alles wel want Robbengod![]()
Zijn beginopstelling was gewoon kut. Maar die flaters in de wedstrijd kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zegt de naam louis je nog iets?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Robben weet daar wel raad mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
We zitten ook bij turkije in de poule eh..
En die hebben nogal een bloei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |