Dat is wel jouw stokpaardje hé.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sneijder deed weer wat hij kon hoor. Die heeft zich weer de pleuris gelopen om toch aanspeelbaar te zijn.
Er is niks beters helaas. Behalve Klaassen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat beide bondscoaches hem dan opstellen.
Onzinquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet gewoon 90 minuten helemaal niks, bijzonder knap.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.
Fer, De Guzman. Keuze zat. Die zijn minder blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Er is niks beters helaas. Behalve Klaassen.
[..]
Ik vraag mij af of ze überhaupt weten of hij meedoet. Je ziet de spelers na afloop ook altijd verbaasd kijken als ze Wijnaldum tegen komen.
[..]
Uh, oke. Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, niemand zegt wat tegen hem. Dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
vraag me af of ze in de kleedkamer ook echt tegen janmaat zeggen van: kk kneus door jou wij verloren!
Guus snuffelt rond op de Herdgang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom Narsingh trouwens geselecteerd is is mij een groot raadsel.
[..]
Hij mist gewoon een goede assistent, Edgar Davids of zo..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Hiddink doet alles fout wat je fout kan doen.
Nou, hij gaf 3 jaar geleden eens 20 goeie voorzetten op Dost.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Waarschijnlijk enkel en alleen om zijn snelheid. Hopen een gaatje te vinden en een bal aan de spits te leveren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Omdat hij er niets van kan. Dat is niet zo moeilijk.quote:
Tja, ze hebben hun best gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel jouw stokpaardje hé.
''Jammer, alles aan gedaan''.
''Ze hebben gedaan wat ze konden''
Beste klassieke rechtsbuiten van NLquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Fer heeft anders aardige goede stats in Fifa, wat een baas op het middenveldquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij er niets van kan. Dat is niet zo moeilijk.
Niet iedere Nederlandse speler die in het buitenland speelt is fantastisch.
Misschien wilde Guus de optie open houden om op de counter te spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Wel weer een geweldige assist.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je Blind ziet spelen dan snap je ook niet dat United 17,5 miljoen daarvoor neertelt.. echt een kleurloze middelmatige voetballer.. traag als dikke stront
Vertel: wie zou jij kiezen.quote:
Nee, maar je moet toch een reden verzinnen als je tactisch niets van het spelletje snapt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Na het WK 2010 begonnen we toch ook niet zo dramatisch
was vandaag nog een van de beteren, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je Blind ziet spelen dan snap je ook niet dat United 17,5 miljoen daarvoor neertelt.. echt een kleurloze middelmatige voetballer.. traag als dikke stront
Net als Afellay, Veltman, Zoet fucking Pietersquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Teerd nog altijd op die 4 leuke wedstrijden bij Heerenveenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
De namen die jij noemt, behalve Veltman, hebben een verleden bij PSVquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als Afellay, Veltman, Zoet fucking Pieters
Teerd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Teerd nog altijd op die 4 leuke wedstrijden bij Heerenveen
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:03:13Guus vond na Italië de jonge spelers wat timide; benieuwd wat de jonge spelers met dit systeem vanavond van Guus vonden. reageer retweet
Uitspreken als Teerdsj.quote:
Traag is hij wel. Hij is gewoon te traag voor een back. En toch is hij gewoon weer heel belangrijk voor het Nederlands Elftal op die positie door een hele mooie assist te geven, en nog een aantal goede passes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Je gaat als bondscoach toch niet alleen "shoppen" bij de club van je voorkeur johquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De namen die jij noemt, behalve Veltman, hebben een verleden bij PSV![]()
![]()
.
Dit jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Breekfast het volgende:
Pff Bert verdient echt een keer een klap op zijn muil.
Ik vind hem niets bijzonders en zeker geen speler voor United. Maar we zullen het zien..quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Traag is hij wel. Hij is gewoon te traag voor een back. En toch is hij gewoon weer heel belangrijk voor het Nederlands Elftal op die positie door een hele mooie assist te geven, en nog een aantal goede passes.
Laat die kerel toch lekker haten op PSV, voelt ie zich beter door ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat als bondscoach toch niet alleen "shoppen" bij de club van je voorkeur joh
Beste mannen op de plek zetten. Snap best dat hij Zoet meeneemt maar de voorkeur geeft aan Cillessen bijvoorbeeld.
De combinatie Twitter en Wilfred Genee is nog geen succes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 23:03:13Guus vond na Italië de jonge spelers wat timide; benieuwd wat de jonge spelers met dit systeem vanavond van Guus vonden. reageer retweet
Lijkt mij ook maar hoe verklaar je Afellay, Narsingh en Pietersquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat als bondscoach toch niet alleen "shoppen" bij de club van je voorkeur joh
Beste mannen op de plek zetten. Snap best dat hij Zoet meeneemt maar de voorkeur geeft aan Cillessen bijvoorbeeld.
Robben was het Nederlands elftal dit Wk. Valt hij weg dan ben je nergens wie je bondscoach ook mag zijn. Van Persie is echt versletenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
En Guus Hiddink wegsturen heeft ook geen zin, want het is nu al bekend dat Danny fucking Blind hem dan opvolgt![]()
Wanneer Guus weggaat hebben we ineens twee betere centrale verdedigers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
En Guus Hiddink wegsturen heeft ook geen zin, want het is nu al bekend dat Danny fucking Blind hem dan opvolgt![]()
Zijn wanvertoning vanavond verantwoorden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
Wat de fuck boeit ons nou weer Guus Hiddink
Eigenlijk kan dat hele interland voetbal mij gestolen worden voor een heel jaar.. veel te snel manquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
Sjek ongelofelijke mongool.
NOS kutomproel
alsof wij geïnteresseerd zijn in Van Persie en Hiddink
Afellay is mij ook een raadsel. Narsingh is met oog op counters terecht, snelste man op de rechterflank die NL heeft, Pieters is geen slechte back en voor de linksback heeft NL gewoon weinig opties.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar hoe verklaar je Afellay, Narsingh en Pietersdan ?
Blind is sowieso een hele goede. Dus als Hiddink weg is dan hebben we iets goed achter de hand. Maar dat we hier zo aan het falen zijn ligt echt niet aan Hiddink, dus dat zou niet terecht zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blind is sowieso een hele goede. Dus als Hiddink weg is dan hebben we iets goed achter de hand. Maar dat we hier zo aan het falen zijn ligt echt niet aan Hiddink, dus dat zou niet terecht zijn.
Beter gaat de NOS zich verantwoorden voor die overdreven arrogantie over:quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn wanvertoning vanavond verantwoorden.
Alleen maar slap gelul van die papzak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn wanvertoning vanavond verantwoorden.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen maar slap gelul van die papzak.
Oh ja, want ongeacht de bondscoach is het gewoon onmogelijk om van dit Tsjechië te winnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer Guus weggaat hebben we ineens twee betere centrale verdedigers?
Als dat toevallig Bert Maalderink is, dan is het primaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek zit er ook bij alsof hij een overlijden moet aankondigen.
Het Nederlandse voetbal is dan ook zojuist overleden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek zit er ook bij alsof hij een overlijden moet aankondigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als dat toevallig Bert Maalderink is, dan is het prima
mensen die niet 4-5-1 schieten van afstandquote:
Het was een duidelijk een gebrek aan motivatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ongeacht de bondscoach is het gewoon onmogelijk om van dit Tsjechië te winnen.
4-3-3 over de vleugels werkt miljoen miljard keer beterquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mensen die niet 4-5-1 schieten van afstand
Als je zo denkt dan is het Nederlands voetbal al vele malen overleden in het verleden. In 1992 begonnen we tegen Noorwegen ook met een 2-1 nederlaag. Uiteindelijk gewoon kwartfinales WK.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal is dan ook zojuist overleden.
Kazachstan-thuis, altijd lastigquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
Kan een keer gebeuren dit. Ik geef Guus een tweede kans. Hier is hij vast heel gelukkig mee.
Als dat geen minimaal 5-0 wordt wordt het tijd voor een geheel nieuwe selectie.quote:
Dit systeem speelde ik altijd ja. geen druk, geen pressie, niks. Aanvaller helpt middenveld, en middenveld helpt de verdediging.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mensen die niet 4-5-1 schieten van afstand
Fixedquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Robben heeft eigenlijk wel een wereldprestatie geleverd met dit slappe zooitje..
Louis verdiend een standbeeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Lowie heeft eigenlijk wel een wereldprestatie geleverd met dit slappe zooitje..
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ongeacht de bondscoach is het gewoon onmogelijk om van dit Tsjechië te winnen.
Kazachstan maakte wel indruk tegen Letland.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dat geen minimaal 5-0 wordt wordt het tijd voor een geheel nieuwe selectie.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit systeem speelde ik altijd ja. geen druk, geen pressie, niks. Aanvaller helpt middenveld, en middenveld helpt de verdediging.
Tegen fucking Letland, kom op zegquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazachstan maakte wel indruk tegen Letland.
Zullen ze wel volledig gaan ingraven. 1-0 ofzo denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dat geen minimaal 5-0 wordt wordt het tijd voor een geheel nieuwe selectie.
Ik ken een aantal mensen die veel met hem werken. En die hebben een veel beter beeld van hem dan dat wij dat hebben. En wat ik hoor is allemaal zeer positief. Dus daar vertrouw ik op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je hier nog een goede uitleg voor, of moeten we het ''afwachten''?
Te Vrede dan maar oproepenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
Jammer dat er niet wat meer concurrentie voor de spitspositie is.
Dat deed San Marino ook: 11-0.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zullen ze wel volledig gaan ingraven. 1-0 ofzo denk ik
Een klassieke rechtsbuiten, is dat iets uit het voetbal anno 1975 ?quote:
Kazachstan heeft wel meer kwaliteit dan San Marino, lijkt mequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat deed San Marino ook: 11-0.
Het probleem ligt in de andere twee linies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
Jammer dat er niet wat meer concurrentie voor de spitspositie is.
Nee, Van Persie bakt er ook niks van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het probleem ligt in de andere twee linies.
Ik zie hem al staanquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me een geniale bondscoach.
Daarom zet ik in op 5-0quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kazachstan heeft wel meer kwaliteit dan San Marino, lijkt me
Ik werd er in een volle competitie wel kampioen mee met West Bromwich Albion. Terwijl ze al blij waren geweest als ik 18e werd.quote:
Wordt spannend. Is ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oktober wordt wel meteen cruciaal, thuis tegen Kazachstan zal je wel winnen maar verlies je bij IJsland uit dan heb je wel echt grote problemen.
Nee, gewoon een snelle rechtspoot die buitenom een actie maakt en een voorzet geeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een klassieke rechtsbuiten, is dat iets uit het voetbal anno 1975 ?
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet bijdehand en gaat helemaal inhoudelijk niet in op m'n post.
Is de nabeschouwing ook al afgelopen? Heeft Tom zijn gasten bedankt enzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef tompsv18 het volgende:
Nu een samenvatting van Nederland uitzenden. NOS
Met dit Oranje wel ja.. iedere tegenstander die een beetje goed georganiseerd is en bezieling toont, kan van dit slappe zooitje winnenquote:
Ach, als Spanje de 2-0 had gemaakt was wellicht toen al duidelijk dat het NL elftal zeer kwetsbaar is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Lowie heeft eigenlijk wel een wereldprestatie geleverd met dit slappe zooitje..
Hm.. Janmaat zal zich wel willen bewijzen nu. Als hij volgende maand gewoon wordt geselecteerd, kan dit allemaal people management zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:
Guus zou dit als peoplemanager toch beter moeten aanpakken.
Dan was Spanje zover gekomen als Nederland nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, als Spanje de 2-0 had gemaakt was wellicht toen al duidelijk dat het NL elftal zeer kwetsbaar is.
Die is verschillende culturen gewend. Mja, heb je niks aan in het nationaal elftal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:
Het probleem is dat hij zelf ook weet dat het ondertussen toch ook alweer al een jaartje of 5 geleden is dat ie nog iets gepresteerd heeft op trainersvlak ...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef superniger het volgende:
Ze moeten Bram van Polen opstellen.
Helemaal niet. Guus weet niet wat hij wil en wordt daar terecht kritisch op aangesproken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Slobeend het volgende:
Guus is wel terecht boos op Sjek. Wat een kut vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |