quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-3-2
Cillessen; Janmaat, Veltman, De Vrij, Martins Indi, Blind; Wijnaldum, Sneijder, De Jong; Van Pursie, Depay
Groeten van Henk Willem Pieters.
bedanktquote:
Monaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand wel eens gehoord van 'Brownie-pudding'? Nee? Nou, ik heb het.
Is dat een resultaat van een klaarkomende BMI?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand wel eens gehoord van 'Brownie-pudding'? Nee? Nou, ik heb het.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat een resultaat van een klaarkomende BMI?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Gregorie een lange neus xD
nee van LB hihahoquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorlopig behoud ik mijn Nederlandse paspoort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig staan we gedeeld eerste in de poule met Kazachstan, Letland en Tsjechië.
dus alles kan nog?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig staan we gedeeld eerste in de poule met Kazachstan, Letland en Tsjechië.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Zei Hiddink niet enkele weken geleden nooit met 5 verdedigers te gaan spelen?
Rookgordijn dit dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Zei Hiddink niet enkele weken geleden nooit met 5 verdedigers te gaan spelen?
Beter dan veltman iigquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hij dacht waarschijnlijk dat De Vrij kon verdedigen.
Dan moet je het niet zo stellig roepen. Een halve blinde kan zien dat we geen sterrencast hebben achterinquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hij dacht waarschijnlijk dat De Vrij kon verdedigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt door opleidingquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Blind. Lekker verwijfde schrikreactie
Blind inbegrepen. Pun not intendedquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je het niet zo stellig roepen. Een halve blinde kan zien dat we geen sterrencast hebben achterin
*wordtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik er dus nooit meer een eten zonder aan BMI fapsel te denken, je word bedankt
Puik plan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg zin in bier van dit commentaar.
Grappig, zit nooit genoeg papier in de printer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga afvinken hoe vaak hij buitenspel gaat staan
Wat een duitser weer CorCor. Je bent zeker ook voor Tsjechie omdat je helmpies geil vindtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga afvinken hoe vaak hij buitenspel gaat staan
Daar heeft Nederland gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je beste speler je keeper is
quote:
vind ik leuk.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 20:52:55GOAL! Andorra 1 - 0 Wales (Lima, Penalty). They haven't scored a competitive goal for four years: #SSNHQ http://t.co/brfNqeBkz2 reageer retweet
Krulquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland gelukkig geen last van.
dat awkward moment dat niemand je aandacht geeft dat je het nog een keer gaat proberenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je beste speler je keeper is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |