quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-3-2
Cillessen; Janmaat, Veltman, De Vrij, Martins Indi, Blind; Wijnaldum, Sneijder, De Jong; Van Pursie, Depay
Groeten van Henk Willem Pieters.
bedanktquote:
Monaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand wel eens gehoord van 'Brownie-pudding'? Nee? Nou, ik heb het.
Is dat een resultaat van een klaarkomende BMI?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand wel eens gehoord van 'Brownie-pudding'? Nee? Nou, ik heb het.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat een resultaat van een klaarkomende BMI?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Gregorie een lange neus xD
nee van LB hihahoquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorlopig behoud ik mijn Nederlandse paspoort.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig staan we gedeeld eerste in de poule met Kazachstan, Letland en Tsjechië.
dus alles kan nog?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Voorlopig staan we gedeeld eerste in de poule met Kazachstan, Letland en Tsjechië.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Zei Hiddink niet enkele weken geleden nooit met 5 verdedigers te gaan spelen?
Rookgordijn dit dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Zei Hiddink niet enkele weken geleden nooit met 5 verdedigers te gaan spelen?
Beter dan veltman iigquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hij dacht waarschijnlijk dat De Vrij kon verdedigen.
Dan moet je het niet zo stellig roepen. Een halve blinde kan zien dat we geen sterrencast hebben achterinquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar hij dacht waarschijnlijk dat De Vrij kon verdedigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt door opleidingquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Blind. Lekker verwijfde schrikreactie
Blind inbegrepen. Pun not intendedquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je het niet zo stellig roepen. Een halve blinde kan zien dat we geen sterrencast hebben achterin
*wordtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik er dus nooit meer een eten zonder aan BMI fapsel te denken, je word bedankt
Puik plan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg zin in bier van dit commentaar.
Grappig, zit nooit genoeg papier in de printer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga afvinken hoe vaak hij buitenspel gaat staan
Wat een duitser weer CorCor. Je bent zeker ook voor Tsjechie omdat je helmpies geil vindtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je beste speler je keeper is
quote:
vind ik leuk.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 20:52:55GOAL! Andorra 1 - 0 Wales (Lima, Penalty). They haven't scored a competitive goal for four years: #SSNHQ http://t.co/brfNqeBkz2 reageer retweet
Krulquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland gelukkig geen last van.
dat awkward moment dat niemand je aandacht geeft dat je het nog een keer gaat proberenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je beste speler je keeper is
Nou je brengt me wel op een idee met die helmpiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een duitser weer CorCor. Je bent zeker ook voor Tsjechie omdat je helmpies geil vindt
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
NOS is wel een genot in vergelijking met SBS.
Hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
Dat ze die Depay maar even geblesseerd trappen.
Alleen nog de nietszeggende aidsinterlands bij SBS6, heerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe eens normaal joh, ik zal jou eens geblesseerd trappen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
Dat ze die Depay maar even geblesseerd trappen.
OK ik ga afvinken hoe vaak hij scoortquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel nutteloze 'statistieken' hebben we al gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik mis die SMS prijsvraag wel...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
sbs is een zender voortgekomen uit pure aidsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vroeger bij het darten Arlette Adriaansequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis die SMS prijsvraag wel...
Iemand was je voorquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik zal jou eens geblesseerd trappen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Moest even denken aan oranje-whales toen. MAn man man, wat een topic was dat ;').
Volhoudertjequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
cech 32 jaar nog maar
dat awkward moment wanneer je keeper je beste speler is
Ik reageer even op mezelf. Heerlijk die puddingen. Moet je zonder lepel eten. Gewoon je tanden erin en eten zoals je hond het zou doen. Heel je bek onder de chocoladequote:
Zo eentje dat ze in het filmpje het antwoord al weggeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis die SMS prijsvraag wel...
de publiekquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
holy shit al dat blauw in de publiek
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik reageer even op mezelf. Heerlijk die puddingen. Moet je zonder lepel eten. Gewoon je tanden erin en eten zoals je hond het zou doen. Heel je bek onder de chocolade
Je moeder moet ook mee mogen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zo eentje dat ze in het filmpje het antwoord al weggeven.
Ja, na de storm van sinterklaasavond vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer was dat dan![]()
![]()
waren het echte?
Bedankt voor de tips.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik reageer even op mezelf. Heerlijk die puddingen. Moet je zonder lepel eten. Gewoon je tanden erin en eten zoals je hond het zou doen. Heel je bek onder de chocolade
Wat? Meen jij die?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wanneer was dat dan![]()
![]()
waren het echte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |