En dat went nooit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af.
En wat het is ga je nu met ons delen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou dat is nog niet zo simpel maar heb er iets op gevonden.
Een Karper.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Een grote vis uit een viskwekerij...?
Wat staat erin dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fok.rar heb ik verwijderd dat ging te ver.
Is dat fijn zo op de kop staan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ga nu naar de groepsles yoga/body balance?
Ahquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat werd al snel oervervelend.
En nu heb je spijt?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spontaan als ik ben was het toen hoppa in de prullenbak ermee.
Ik denk dat dat laatste inderdaad voor jou geldt.quote:
Karpervissen is een mooie sport, je zit de hele nacht te wachten en wanneer je dan denkt dat het niets meer wordt hengel je toch nog een grote binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste inderdaad voor jou geldt.
Hoe vaak zijn er van die veilingen PP?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk altijd vooruit Sjoef, heb alleen spijt dat ik maar 1 veulen gekocht heb.
Vaak, deze was wel op erg gunstig moment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn er van die veilingen PP?
Dat is wel zo.. Zo'n moment komt niet gauw weer terug..quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaak, deze was wel op erg gunstig moment.
Ach ik heb er aardige deal gemaakt met die Fransen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel zo.. Zo'n moment komt niet gauw weer terug..
5 K ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik heb er aardige deal gemaakt met die Fransen.
Genoeg Sjoef.quote:
Maar niet iedereen verkoopt toch weer gelijk door?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw iedereen die daar veulen kocht heeft na 2 gouden WK medailles al gelijk 1K winst.
Gaat soms best snel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet iedereen verkoopt toch weer gelijk door?
En de laatste zullen de eerste zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The early bird catches the wurm.
Beter 10 struisvogels op de grond, dan 1 in de lucht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de laatste zullen de eerste zijn.
Die vallen op je hoofd als ze proberen te vliegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter 10 struisvogels op de grond, dan 1 in de lucht.
Is het ondertussen geen bedtijd voor jou?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vallen op je hoofd als ze proberen te vliegen.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ondertussen geen bedtijd voor jou?
Ok, ik zal me inhouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd om Piet welterusten te wensen.
Dat zal ik je nooit aanraden.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zal ik je nooit aanraden.
Let it go en geef je innerlijke klootzak alle ruimte die het nodig heeft!
Hoezo niet dan?quote:
Oh oké. Welterusten Pietquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd om Piet welterusten te wensen.
Met 8 concerten ben je nog wel even bezig ..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Door MM zit ik nu Kraftwerk te luisteren en dat is veel.
Ben er nog hoor en rekeningen tsja ik vergeet ze regelmatig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Ik heb m'n geld weer binnen en heb meteen m'n rekeningen betaald. Dus ik voel me wel weer opgelucht.
[..]
Oh oké. Welterusten Piet.
Nu ga ik me toch terugtrekken tot ergens begin van de middag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd leuk om even weer naar te luisteren.
Ik ook, daarom is het wel fijn dat het nu geregeld isquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er nog hoor en rekeningen tsja ik vergeet ze regelmatig.
En nog wel genoeg over om de rest van de maand rond te komen, mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is het wel fijn dat het nu geregeld is.
Ja hoor, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog wel genoeg over om de rest van de maand rond te komen, mag ik hopen
Heb je geen suikeroom die je elke maand een paar honderd Euro toestopt, zodat je wat extra leuke dingen kan doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hoor, dat komt wel goed.
Ik heb nog wat over. En dat komt goed uit, want dan kan ik daarvan de benzine betalen die ik nodig heb om deze week bij een aantal vriendinnen langs te gaan.
Haha, I wishquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen suikeroom die je elke maand een paar honderd Euro toestopt, zodat je wat extra leuke dingen kan doen?
Hmzz....slecht geregeld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, I wish.
Nee, zo iemand heb ik niet. Ik moet zelf voor m'n geld zorgen.
Een opa werkt vaak beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen suikeroom die je elke maand een paar honderd Euro toestopt, zodat je wat extra leuke dingen kan doen?
Die van mij ook, liet 'm 3x hetzelfde rapport zien en hij gaf gul.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn opa was wel gul voor mij toen hij nog leefde....dat klopt wel.
Weet je wat je te doen staat als die koter van je dochter over een paar jaar voor je staat met een rapport.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij ook, liet 'm 3x hetzelfde rapport zien en hij gaf gul.
Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je wat je te doen staat als die koter van je dochter over een paar jaar voor je staat met een rapport.
Is ie gruwelijk of niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy heeft een pareltje gepost uit haar FANTAstische FB-leven!
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?quote:
Ik had hem ook in het Zwangerschap en geboorte-topic gepostquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop tegen beter weten in dat het een fotosjop is.....of een practical joke.
Goedemorgen, geniet maar meequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?
Gm
klikquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar kan ik dat pareltje aanschouwen?
Gm
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
Echt zo'n topic wat in je AT moet staan voor het dagelijkse vermaak.
Edit: Sloohoompie.![]()
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen, geniet maar mee![]()
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chips
Agh, sloom..ik waardeer de moeitequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
Echt zo'n topic wat in je AT moet staan voor het dagelijkse vermaak.
Edit: Sloohoompie.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaja...ik ga wel weer sherlocken.
Ik help 'm af en toe beetje op weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Kingstown is gewoon een slome.
Is hij al erg oudquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Kingstown is gewoon een slome.
Ik vermoed het eerste, maar voor die leeftijd maken ze geen forums meer aan, dus laten we hem hier lekker aanmodderen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is hij al erg oud![]()
Of gewoon in zijn genen?
Wat bijzonder maatschappelijk verantwoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed het eerste, maar voor die leeftijd maken ze geen forums meer aan, dus laten we hem hier lekker aanmodderen.
Mjah....ik heb me bedacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht trouwens dat ik nog iets om mijn oren zou krijgen
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat bijzonder maatschappelijk verantwoord.
*applaus*
Mocht Ian (of zijn kloon) ooit weer terugkomen, dan hou ik het wel in de achterhand offcourse.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....slecht geregeld.
Mss kun je er hier 1 vinden.
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht Ian (of zijn kloon) ooit weer terugkomen, dan hou ik het wel in de achterhand offcourse.
Ik reageer wel, maar voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle drop-outs op FOK! komen vroeg of laat hier toch in 40+ terecht.....1 groot maatschappelijk project binnen het kader van de participatie maatschappij.
Terwijl het zo duidelijk isquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik reageer wel, maar voel me niet aangesproken
Ik ben enkel drop-inquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl het zo duidelijk is
Ontkenningsfase.
Dat was ik niet, dat was mijn broerquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, ik ken jou uit een ander topic.
i.v.m. "drop-out"quote:
harlekijntjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet iets om te lachen hoor
Maar ik ben sterk
Weet toch niet waar jij het vandaan haaldequote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic zit vol met oude dozen.
Welke bedoel je precies?
Plaatsen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Godver, kom ik ook nog de jongetjesversie tegen
Je hebt liever de mannenversie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Godver, kom ik ook nog de jongetjesversie tegen
drop-outs ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hier mensen mee afschrikkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen die mensen op spontane nieuwe vrienden> Of toekomstige oppas?
Het erge is dat die mensen denken dat ze grappig en gevat zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hier mensen mee afschrikken
zou wel erg zijn, ik werk op 'n schoolquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met je leesvaardigheid.
Dan heb je in de toekomst drukke vakantiesquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef just me het volgende:
[..]
zou wel erg zijn, ik werk op 'n school
heb ik nu alquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je in de toekomst drukke vakanties
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Door MM zit ik nu Kraftwerk te luisteren en dat is veel.
Die heeft goed naar Kraftwerk geluisterd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef Voxs het volgende:
Ook maar eens Kraftwerk opgezocht. Om de een of andere reden had ik in mijn hoofd dat het Industrial was.
Klinkt best lekker
En ik moest ineens denken aan Miss Kittin.. Dat is toch ook electro?
Rendezvous.....was dat ook niet ooit eens een Belgische inzending van het Eurovisie Songfestival waarbij de dames een Frizzle Sizzle blote voeten act deden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft goed naar Kraftwerk geluisterd.
Heb geen idee? Ken ze omdat ik ook vaak gedraaid heb op Electro feesten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rendezvous.....was dat ook niet ooit eens een Belgische inzending van het Eurovisie Songfestival waarbij de dames een Frizzle Sizzle blote voeten act deden?
Waar is FANN als je haar nodg hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Ken ze omdat ik ook vaak gedraaid heb op Electro feesten.
Jij ook Sherlockquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is FANN als je haar nodg hebt.![]()
Die had het met goochelen vast zo gevonden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij ook SherlockGeen FANN..helaas. Wel ik. Ook goed?
Pas_de_Deux
Taakjes.. oh boy..quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
We hebben hier allemaal onze eigen taakjes. Vele schouders dragen de zware lasten enzo.
FANN doet googelen, Sacha doet de PI's, Piet de Youtubes, MM de illegale opnames, chufi het hosselen etc. etc.
Wat een suf nummer trouwens....terwijl er destijds zoveel gedoe over was, omdat het ongepast zou zijn op een ESF.
Een horloge waar je met kan bellen lijkt me wel wat, vergeet ik 'm niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
Moet er gehosseld worden ??? Vanavond geen tijd hoor... Zit het Ikea Apple presentatie te kijken over nieuwe dingen en later voetbal.... Sorry
Kingstown verdeelt de taken waar dan vervolgens niemand naar luistert.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Taakjes.. oh boy..Wat is jouw taakje?
Het is mijn taak om verhaaltjes uit mijn duim te zuigen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Taakjes.. oh boy..Wat is jouw taakje? En zijn er ook stickertjes te verdienen
![]()
En: wat mag ik dan nog doen![]()
1983, toen was ik te jong om interesse te hebben in het songfestival/ouders vonden het niks. Weet het niet meer.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown verdeelt de taken waar dan vervolgens niemand naar luistert.
Zoiets dacht ik alquote:
Als het maar sappige verhaaltjes zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Verhaaltjes verzinnen vind ik ook leuk.
Dus als ik hier van alles neer gooi.. geen protest?
Wij zijn Fann gewend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
Heb je die over die tomaat al gelezen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als het maar sappige verhaaltjes zijn.
Plemp maar neer....protesteren doet nooit iemand hier....quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Mag ook hier: 40+ / Random bullshitquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Zal ik nog wat uit mijn Patty Brard oeuvre posten? Dat is best sappig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als het maar sappige verhaaltjes zijn.
Nou...quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe nog even wat uit haar tijd met Carlo Nasi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik nog wat uit mijn Patty Brard oeuvre posten? Dat is best sappig.
Ik ken de muis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou...
Soury komt hier ook wel eens en als haar tampon overdwars zit, dan zullen we dat merken ook...
ah Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ook hier: 40+ / Random bullshit
Aangezien chufi toch met zijn gadgets aan het spelen is kan het idd wel even, maar die over Nasi had ik al gedaan. Moesten we FANN uitleggen wat er bedoelt werd als iemand zijn neus in Patty snoot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe nog even wat uit haar tijd met Carlo Nasi.
Spicy stories doen het altijd goed...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien chufi toch met zijn gadgets aan het spelen is kan het idd wel even, maar die over Nasi had ik al gedaan. Moesten we FANN uitleggen wat er bedoelt werd als iemand zijn neus in Patty snoot.
Ilsequote:
Die zit in hetzelfde stukje als Nasi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zullen inmiddels eerder de opvliegers zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou...
Soury komt hier ook wel eens en als haar tampon overdwars zit, dan zullen we dat merken ook...
U riep?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog wat kerels erbij die denken dat ze nog jong zijn en het feest is compleet.
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown regelt de toegangskaarten.
Wat had je dan gedacht?quote:
Geen idee, ben zo iemand die in de bus gaat zitten en dan maar ziet waar ie terecht komt.quote:
Ow, nouja, dan nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oktober fest maar dat was alleen voor mn ex-harem
Arme jijquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu Patty , met de foto van een Olifanten Slurf, Dus Nassi zou nu inmiddels ook al snuiten en meer niet
doe jij de lof?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef just me het volgende:
Zal ik dan voor de Love gaan![]()
wie doet dan happiness?
Nog liever witlof dan in dat topic staan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
doe jij de lof?
MED / Schouderklopjes meldtopic.
Jij staat er al in , maar ik weet niet of het door de witlof kwamquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog liever witlof dan in dat topic staan.
Het lullige voor jou is dat je iemand anoniem aan kunt melden, dus voor dat je het weet sta je er ongewild in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog liever witlof dan in dat topic staan.
Ik sta er heul niet in, vosss wel die sukkel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Jij staat er al in , maar ik weet niet of het door de witlof kwam
Oh, je bedoelt Geralt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sta er heul niet in, vosss wel die sukkel.
Die ken ik dan weer niet.quote:
Die met platte geruite pet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef Kingstown het volgende:
Dat topic doet me trouwens vooral denken aan Barend Barendse.
De meest nutteloze dingen weet ik me nog te herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup.....met "het schouderklopje van Barend".
Het was dan ook een redelijk goed oplossing dat ze haar eigen topic kreeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Al snap ik niet goed dat Oognip zich zo drukt maakt, die Sara is ook nogal koekoek. In de COS plaatste ze ook weleens foto's van haarzelf en allerlei onzin.
Dat is haar topic laat haar dan.quote:
Haar topic? Het is Colinda's topicquote:
Laten we die band met Yvonne maar achterwegen latenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Speciale band met Yvonne dan weet je wel hoe laat het is.
21:10uquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Speciale band met Yvonne dan weet je wel hoe laat het is.
Zijn die topics ook verdwenen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we die band met Yvonne maar achterwegen laten
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn die topics ook verdwenen?
dat stukje heb ik wel 5000+ keer gefietstquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik wel 5000+ keer gefietst
mijn straat was ook op het filmpje
Dan moeten wij haar maar opvangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Dat mens heeft een tik van de mallemolen
Ga je gang, maar ik vind haar bloedirritantquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moeten wij haar maar opvangen.
Ze post hier weleens maar niet vaak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moeten wij haar maar opvangen.
Seriously?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik vind haar bloedirritant
Ja echt! Ik ken haar ook alleen maar van COS, dus daar baseer ik mijn mening op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously?
Ik zie het meer als iemand met een downsyndroom. Kan ik me verder niet aan irriteren.
Af en toe het kwijl afvegen en klaar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zit in hetzelfde stukje als Nasi.![]()
Was mss in je whiskeystock weekend. Als je hem niet gelezen hebt, dan gooi ik het gewoon nog een keer neer en anders heb ik nog Adam Curry of ADHD echtgenoot René voor je in de aanbieding.
Ach wtf....Nasi en Brandsteder voor je!
Shit, nu kan ik straks niet in slaap komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de COS kom ik nooit, maar "ken" haar wel van andere topics. Ze heeft idd een stoornis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt! Ik ken haar ook alleen maar van COS, dus daar baseer ik mijn mening op.
Heeft ze echt een stoornis?
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, nu kan ik straks niet in slaap komen...
Psychologen moeten naar psychiater na gesprek met mij.quote:
Dan zal ik de rest maar een andere keer posten voor als je een nacht door wilt halen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, nu kan ik straks niet in slaap komen...
Hij geniet daarvanquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik met KT die dit allemaal toch heeft moeten lezen om het te kunnen citeren...
Nog meer? Waar komt dat allemaal vandaan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal ik de rest maar een andere keer posten voor als je een nacht door wilt halen.
In het vorige topic had ze nog een Turks virus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij alweer terug uit Turkije?
Heb wat dagen gemist, geloof ik...
Ik geloof gerust dat psychologen af en toe geestelijke bijstand nodig hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Psychologen moeten naar psychiater na gesprek met mij.
Ja, mijn week zat er vorige week donderdag alweer op. Vorige week om deze tijd zat ik heerlijk buiten op een terras cocktails en raki te drinkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij alweer terug uit Turkije?
Heb wat dagen gemist, geloof ik...
Is een fake-leak van wat er in haar boek zou komen te staan wat ze heeft uitgebracht een jaar of 10 geleden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog meer? Waar komt dat allemaal vandaan?
Accountje gehacked of zo...?
Na donderdagavond tot gisterenmiddag heb ik niet veel meer mee gekregen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn week zat er vorige week donderdag alweer op. Vorige week om deze tijd zat ik heerlijk buiten op een terras cocktails en raki te drinken
So what? Als ik me ermee kan vermaken, dan interesseert me het verder niets hoeveel aandacht ze krijgt.quote:
Die kan tegenwordig elk dubbeltje gebruiken, dus het zal wel financieel voordeel opleveren...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is een fake-leak van wat er in haar boek zou komen te staan wat ze heeft uitgebracht een jaar of 10 geleden.
Verzonnen verhaaltjes dus.
Patty was niet zo blij....
Het oog wil ook wat. Die verlopen sloerie loop ik met boog omheen mocht ik d'r tegenkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
So what? Als ik me ermee kan vermaken, dan interesseert me het verder niets hoeveel aandacht ze krijgt.
Die quotes komen ook uit 2003....geen idee hoe ze er toen financiëel voorstond.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan tegenwordig elk dubbeltje gebruiken, dus het zal wel financieel voordeel opleveren...
Da's dan bijna een halve marathon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat. Die verlopen sloerie loop ik met boog omheen mocht ik d'r tegenkomen.
En nu uitpuffen op Fok!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na donderdagavond tot gisterenmiddag heb ik niet veel meer mee gekregen.
Was lichtelijk comateus...
Vandaag presentatie gehouden voor wat mensen bij DigiD en ministerie van BZK.
Was spannend en tijdrovend qua voorbereiding, maar ik geloof dat het wel geslaagd was...
Volgens mij rolt ze (letterlijk!) van het ene financiële debacle in het andere.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die quotes komen ook uit 2003....geen idee hoe ze er toen financiëel voorstond.
Rechtszaak enzo nog over geweest. Kan me amper voorstellen dat er daardoor meer boeken van zijn verkocht.
Morgenvroeg komt er vast wel weer een onverwachte pic.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan bijna een halve marathon.
Treeput, kom er maar in...
Verrek! ff kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je posting in het topic van Sara is verdwenen....heb je nu eindelijk een note?
Ongetwijfeld, maar prachtig dat iemand haar verhalen compleet verbasterd had en zo schunnig had gemaakt, dat ze daardoor ruzie kreeg met de andere helft van het Gooische matras waar ze nog geen ruzie mee had.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij rolt ze (letterlijk!) van het ene financiële debacle in het andere.
Sjoef, kom er maar in!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit met haar ingelaten en ik heb mn geld nog ..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij rolt ze (letterlijk!) van het ene financiële debacle in het andere.
Sjoef, kom er maar in!
Waar zoek ik dat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het niet fake is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar prachtig dat iemand haar verhalen compleet verbasterd had en zo schunnig had gemaakt, dat ze daardoor ruzie kreeg met de andere helft van het Gooische matras waar ze nog geen ruzie mee had.
Die dachten ook dat het for real was.
0 notesquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je hebt geen ketakten die e.e.a. kunnen bevestigen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit met haar ingelaten en ik heb mn geld nog ..
Voor jou dan nog een écht gebeurde bedtime story.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het niet fake is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat ik nog fucking serieus naar dat kutnummer te luisteren ook btw.![]()
Jij krijgt ook speciale bescherming....net als Sara.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
0 notes
En ik had nog wel zo mijn best gedaan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een écht gebeurde bedtime story.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat ik nog fucking serieus naar dat kutnummer te luisteren ook btw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oeh, nu word ik wild.quote:
En Lovelessquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij krijgt ook speciale bescherming....net als Sara.
Die foto van Sarah is enigzins kut, het nummer niet...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat ik nog fucking serieus naar dat kutnummer te luisteren ook btw.
Ik geloof alles wat Patty zegtquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto van Sarah is enigzins kut, het nummer niet...
Dat van Curry geloof ik...
Die spiegel blijft intrigeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto van Sarah is enigzins kut,
Als je het over bloedirritant hebt....dat heb ik nou bij Loveless. Altijd en overal op heel FOK! als de kippen erbij om zijn waarheid te verkondingen. Vermoeiend typje.quote:
Kattengejank....next.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Die foto van Sarah is enigzins kut, het nummer niet...
Ik zit iets over de gevangenis van de toekomst te kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schutting bij de rijdende rechter.
Die Koos Koets die claimt dat driekwart van de oprit van hem is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schutting bij de rijdende rechter.
Geen idee. Het gaat al tijden zo. Meestal met een venijnig knipoog. Maar nu wel wat heftiger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoelang duurt het nog voordat er bloed gaat vloeien tussen Choco en Jian?
Ja, Loveless zit er bovenopquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het over bloedirritant hebt....dat heb ik nou bij Loveless. Altijd en overal op heel FOK! als de kippen erbij om zijn waarheid te verkondingen. Vermoeiend typje.
Ik heb daar ook een tijdje gepost, maar toen was dit nog helemaal niet aan de hand, heb ook geen idee waar het over gaat en wil het niet weten ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee. Het gaat al tijden zo. Meestal met een venijnig knipoog. Maar nu wel wat heftiger.
Ik weet ook nooit of ik er wat van moet zeggen of niet![]()
Soms..
Ik heb het wel eens gevraagd. Niet nodig toen..
Dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog een ouderwetse typemachine staan die ik mag kopen?
Kingtown zei een tijdje geleden iets wat zeer geldt voor de SC.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een tijdje gepost, maar toen was dit nog helemaal niet aan de hand, heb ook geen idee waar het over gaat en wil het niet weten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |