En erna bespreken hoe het fout kon gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Eerst een sessie en daarna een biertje?
Dat dus..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Lijkt me toch voor de verhuurders, ondanks irritante Bert.
quote:
Wees blijquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Gastenboek? Ik snap die link even niet.
Grapje uit de tvsc, niet van toepassing hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
"grapje" ..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Grapje uit de tvsc, niet van toepassing hier
Hoe wil jij het omschrijven danquote:
Risicoaansprakelijkheid noemen we dat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Het ligt niet aan jullie, maar jullie zijn eigenaar dus jullie moeten betalen.
Meelopertquote:
Dat weet ik toch niet van tevorenquote:
http://www.bredavandaag.n(...)cafe-hoppe-amsterdamquote:Café Hoppe in Breda mag geen Hoppe heten van café Hoppe in Amsterdam
21 AUGUSTUS - BREDA - Café Hoppe in Breda heeft het aan de stok met café Hoppe in Amsterdam. De eigenaar van de kroeg in Mokum, Pepijn Zonneveld, heeft zijn collega, Bert Audenaerde, in Nassaustad gesommeerd de naam te wijzigen. Hoppe zou een geregistreerde en beschermde merknaam zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Grapje uit de tvsc, niet van toepassing hier
Bedankt Hans. Die had ik al gepost in het vorige topicquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)cafe-hoppe-amsterdam
Tuurlijk welquote:
stuur 410 er maar naartoequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSTquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Die had ik al gepost in het vorige topic
Volgens mij mis ik ietsquote:
Volgende week bij de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo gaat elke rechtzaak hier.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is iets te keigezellig allemaal
Roda onschuldig noemenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die verbouwen alleen kroegen met onschuldige fans
Met lachbandjequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij kijk ik naar een sitcom i.p.v. de Rijdende Rechter.
Zal vast nog nakvolk komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die verbouwen alleen kroegen met onschuldige fans
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef alpeko het volgende:
Toch is het niet alleen de tocht die me weghoudt bij café Hoppe
Joh daar heb ik het niet overquote:
En dan aangeklaagd worden door de wijnproducentquote:
alleen al daaromquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Frenk van der Linden look a like moet z'n bek houden
Hakunaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af waar je dit soort overhemden kunt kopen.
carpetlandquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo praat zequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerda moet niet zo schreeuwen om haar gelijk te krijgen.
Meelopert, nogsteedsquote:
Nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het tweede scherm spoilert het antwoord![]()
![]()
beetje wiet erbijquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En na de rechtszaak wordt alles echt aan de toog geregeld.
Feestwinkelquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
40%quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook overgestapt van #TeamGierig naar #TeamDuo
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij zei het geen een keer, of wel?
En toen was ik bangquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat het daar altijd tochtte...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de laatste vraag kwam het antwoord wie er gelijk zou krijgen al voor het vonnis.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
En dan kun je nog in hoger beroep: http://krant.telegraaf.nl(...)la.driessen.ron.htmlquote:
dat krijg je vooral bij tuinhekjes en recht van overpadquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel te ontspannen sfeer vandaag.
Hopelijk gaan ze elkaar volgende week weer voor rotte vis uitmaken.
En coniferenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat krijg je vooral bij tuinhekjes en recht van overpad
of een combi daarvan
Hooguit gezongen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heeft hij ooit iets speciaal gedaan?
Schering en inslag in die omgevingquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En dan kun je nog in hoger beroep: http://krant.telegraaf.nl(...)la.driessen.ron.html
NSBerquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel te ontspannen sfeer vandaag.
Hopelijk gaan ze elkaar volgende week weer voor rotte vis uitmaken.
Hou op. Gisteren weer twee uit de achtertuin moeten slepen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schering en inslag in die omgeving
Ah, dat is een combinatie van het Amerikaanse "asshole" en "leider" .. jajaquote:
En nog pedo ook:quote:
Gewoon zuurbadje makenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hou op. Gisteren weer twee uit de achtertuin moeten slepen.
Ik weet nu al niet waar ik het chemisch afval moet laten: http://www.omroepbrabant.(...)jven+in+Brabant.aspxquote:
Ik hoor het hem zeggen, haha.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is een combinatie van het Amerikaanse "asshole" en "leider" .. jaja
Dat heb ik die boertjes/dopemakers wel gegundquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet waar ik het chemisch afval moet laten: http://www.omroepbrabant.(...)jven+in+Brabant.aspx
Zit jij even fout.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
Je bent verhuurder lul, dan moet je gewoon zorgen voor een deugdelijk gebouw.
Ik zou nog even doorlezen vent.quote:
Grootste Nederlandse volkszanger ooit. Mag je het persoonlijk oninteressant vinden, maar zeggen dat hij niets speciaals heeft gedaan is nogal onzinnig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heeft hij ooit iets speciaal gedaan?
Je bedoelt het moment dat je in de gaten had dat je fout zat en opeens overschakelde naar het andere team? Dat heb ik ook gelezen. Maar jouw stelligheid zonder kennis van zaken vond ik zo koddig.quote:
Met de kennis van toen zat ik niet fout.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt het moment dat je in de gaten had dat je fout zat en opeens overschakelde naar het andere team? Dat heb ik ook gelezen. Maar jouw stelligheid zonder kennis van zaken vond ik zo koddig.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
En ik vind het feit dat je een luier draagt wel koddig.
Ik vind het grappig dat je er nog steeds niet uit bent, die luiers, en dat je met de kennis van toen ook al niks wist.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Met de kennis van toen zat ik niet fout.
En ik vind het feit dat je een luier draagt wel koddig.
Verder heb ik hier geen zin in. Doei.
Ze kijkt standaard verbaasd, maar verder knappe vrouw.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:32 schreef kissaa het volgende:
Ik wil alleen maar even melden: wat heeft die Poolse vrouw een rare wenkbrouwen
of hij drinkt jenever of andere drankenquote:Op woensdag 3 september 2014 08:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
100 euro/2.50 per bier = 40 glazen per week wat die vent drinkt
Dan zuipt ie veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of hij drinkt jenever of andere dranken
Kadaster en drama.quote:De familie van Lieshout weet zeker dat er een heel strook grond onder de garage van Maartje van Wijk van hen is. Op zich geen probleem tot zij opmerken dat de WOZ-waarde over dat stukje grond misschien wel 3000 euro per jaar kan zijn. Zij zijn niet van plan om dat geld te betalen en willen dat Maartje voor die kosten opdraait. Mevrouw van Wijk is ervan overtuigd dat het aantal vierkante meters van haar grond volledig op haar naam staat. Ze neemt het Van Lieshout bijzonder kwalijk dat ze hiermee lastig gevallen wordt precies op het zwaarste moment in haar leven.
Waar de neuk gaat het overquote:
"Het zwaarste moment van haar leven" ach gut.. is d'r cavia overleden?quote:
Ik snap het probleem niet.quote:
Je zult wel moeten vaststellen van wie de grond nu werkelijk is en wat er aan belasting is betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.
A zegt: Dat is mijn grond, ik kan er niets mee want B heeft er iets op gebouwd en dus moet B de rekening krijgen.
B zegt: Dat is mijn grond.
Stukje grond overhevelen van A naar B lost dat probleem toch gewoon op?
Goed punt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten vaststellen van wie de grond nu werkelijk is en wat er aan belasting is betaald.
Ik zou ook niet graag de woz betalen van de buurman zijn garage.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar de neuk gaat het over
Geniaal, je verkoopt gewoon B een stukje van z'n eigen grond, en laat hem nog even met terugwerkende kracht wat WOZ aan je terugbetalen over z'n eigen grondquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.
A zegt: Dat is mijn grond, ik kan er niets mee want B heeft er iets op gebouwd en dus moet B de rekening krijgen.
B zegt: Dat is mijn grond.
Stukje grond overhevelen van A naar B lost dat probleem toch gewoon op?
't Is meer dat je niks hoort in het filmpje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag de woz betalen van de buurman zijn garage.
Wie zegt dat haar man bijvoorbeeld niet is overleden? Kan best gezien de leeftijd
Ik snapte de link ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Momo... het volgende:
Je man overlijdt en dan ga je je hier druk overmaken.
Alsof die buurman dat weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Momo... het volgende:
Je man overlijdt en dan ga je je hier druk overmaken.
3000, lijkt me sowieso knapquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef svann het volgende:
Een verveelde bejaarde die bang is dat hij een tientje teveel OZB betaalt?
Je moet eens weten. Die zeuren zelfs over led lampen die te veel energie eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef svann het volgende:
Een verveelde bejaarde die bang is dat hij een tientje teveel OZB betaalt?
dan zouden we dat allang in een trailer hebben gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef alors het volgende:
Deze vrouw staat op ontploffen jongens, potentiele topshow.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alsof die buurman dat weet.
Ohquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan zouden we dat allang in een trailer hebben gezien.
Kan ook wel een drinkmevrouw zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze praat nog niet als rookmevrouw
TT888quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme waar is de ondertiteling
Ik kan het dialect idd niet plaatsen helemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme waar is de ondertiteling
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is misschien de waarde, maar niet de belasting die je betaalt.
Vermoed in de buurt van Nijmegen ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het dialect idd niet plaatsen helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |