dat krijg je vooral bij tuinhekjes en recht van overpadquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel te ontspannen sfeer vandaag.
Hopelijk gaan ze elkaar volgende week weer voor rotte vis uitmaken.
En coniferenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat krijg je vooral bij tuinhekjes en recht van overpad
of een combi daarvan
Hooguit gezongen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heeft hij ooit iets speciaal gedaan?
Schering en inslag in die omgevingquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En dan kun je nog in hoger beroep: http://krant.telegraaf.nl(...)la.driessen.ron.html
NSBerquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel te ontspannen sfeer vandaag.
Hopelijk gaan ze elkaar volgende week weer voor rotte vis uitmaken.
Hou op. Gisteren weer twee uit de achtertuin moeten slepen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schering en inslag in die omgeving
Ah, dat is een combinatie van het Amerikaanse "asshole" en "leider" .. jajaquote:
En nog pedo ook:quote:
Gewoon zuurbadje makenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hou op. Gisteren weer twee uit de achtertuin moeten slepen.
Ik weet nu al niet waar ik het chemisch afval moet laten: http://www.omroepbrabant.(...)jven+in+Brabant.aspxquote:
Ik hoor het hem zeggen, haha.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is een combinatie van het Amerikaanse "asshole" en "leider" .. jaja
Dat heb ik die boertjes/dopemakers wel gegundquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet waar ik het chemisch afval moet laten: http://www.omroepbrabant.(...)jven+in+Brabant.aspx
Zit jij even fout.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
Je bent verhuurder lul, dan moet je gewoon zorgen voor een deugdelijk gebouw.
Ik zou nog even doorlezen vent.quote:
Grootste Nederlandse volkszanger ooit. Mag je het persoonlijk oninteressant vinden, maar zeggen dat hij niets speciaals heeft gedaan is nogal onzinnig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heeft hij ooit iets speciaal gedaan?
Je bedoelt het moment dat je in de gaten had dat je fout zat en opeens overschakelde naar het andere team? Dat heb ik ook gelezen. Maar jouw stelligheid zonder kennis van zaken vond ik zo koddig.quote:
Met de kennis van toen zat ik niet fout.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt het moment dat je in de gaten had dat je fout zat en opeens overschakelde naar het andere team? Dat heb ik ook gelezen. Maar jouw stelligheid zonder kennis van zaken vond ik zo koddig.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
En ik vind het feit dat je een luier draagt wel koddig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |