quote:
Ja, maar niet volgens meester Visserquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
Klaagverbod op het tweede schermGoed idee wel.
Alleen heeft het 'café' meer weg van een gewoon appartement uit een flat ergens in de Bijlmerquote:
5quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens meester VisserHoeveel punten heb je?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha iedereen bijna oneens ipv helemaal oneens omdat visser net ook eens had ipv helemaal eens.
Dat is te zien inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft het 'café' meer weg van een gewoon appartement uit een flat ergens in de Bijlmer.
Zeker wel.. maar motivatie en zulksquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zonde, geen plannen om terug te komen?
10quote:
Gewoon weer doen! Volgend jaar weer Ekiden :pquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker wel.. maar motivatie en zulksMis het wel
Nou, je bent een ANDERE rechter. Het is natuurlijk zo subjectief als watquote:
Dat was echt een topshow jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef tralalala het volgende:
Ik kan na dat ene programma met Mr Visser echt niet meer om die bierbuik van hem heen.
Misschien moet ik weer met jullie meeposten. Misschien dat dat helptquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon weer doen! Volgend jaar weer Ekiden :p
Dat stelt me enigszins gerust.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb 10 punten en een mr. titel.
154e topic inmiddels alquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Ee bestaat een rijdende rechter topic
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ik weer met jullie meeposten. Misschien dat dat helpt
Ik kom amper op fokquote:
Palm is prima.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef xzaz het volgende:
Een cafe dat Palm schenkt mag je niet eens een cafe noemen.
Eerst een sessie en daarna een biertje?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik kom amper op fok![]()
Dit zijn alweer nieuwe afleveringen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |