Ik snap het probleem niet.quote:
Je zult wel moeten vaststellen van wie de grond nu werkelijk is en wat er aan belasting is betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.
A zegt: Dat is mijn grond, ik kan er niets mee want B heeft er iets op gebouwd en dus moet B de rekening krijgen.
B zegt: Dat is mijn grond.
Stukje grond overhevelen van A naar B lost dat probleem toch gewoon op?
Goed punt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten vaststellen van wie de grond nu werkelijk is en wat er aan belasting is betaald.
Ik zou ook niet graag de woz betalen van de buurman zijn garage.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar de neuk gaat het over
Geniaal, je verkoopt gewoon B een stukje van z'n eigen grond, en laat hem nog even met terugwerkende kracht wat WOZ aan je terugbetalen over z'n eigen grondquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.
A zegt: Dat is mijn grond, ik kan er niets mee want B heeft er iets op gebouwd en dus moet B de rekening krijgen.
B zegt: Dat is mijn grond.
Stukje grond overhevelen van A naar B lost dat probleem toch gewoon op?
't Is meer dat je niks hoort in het filmpje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag de woz betalen van de buurman zijn garage.
Wie zegt dat haar man bijvoorbeeld niet is overleden? Kan best gezien de leeftijd
Ik snapte de link ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Momo... het volgende:
Je man overlijdt en dan ga je je hier druk overmaken.
Alsof die buurman dat weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:28 schreef Momo... het volgende:
Je man overlijdt en dan ga je je hier druk overmaken.
3000, lijkt me sowieso knapquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef svann het volgende:
Een verveelde bejaarde die bang is dat hij een tientje teveel OZB betaalt?
Je moet eens weten. Die zeuren zelfs over led lampen die te veel energie eten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef svann het volgende:
Een verveelde bejaarde die bang is dat hij een tientje teveel OZB betaalt?
dan zouden we dat allang in een trailer hebben gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef alors het volgende:
Deze vrouw staat op ontploffen jongens, potentiele topshow.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alsof die buurman dat weet.
Ohquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan zouden we dat allang in een trailer hebben gezien.
Kan ook wel een drinkmevrouw zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze praat nog niet als rookmevrouw
TT888quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme waar is de ondertiteling
Ik kan het dialect idd niet plaatsen helemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme waar is de ondertiteling
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is misschien de waarde, maar niet de belasting die je betaalt.
Vermoed in de buurt van Nijmegen ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan het dialect idd niet plaatsen helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |