Ik vind het grappig dat je er nog steeds niet uit bent, die luiers, en dat je met de kennis van toen ook al niks wist.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Met de kennis van toen zat ik niet fout.
En ik vind het feit dat je een luier draagt wel koddig.
Verder heb ik hier geen zin in. Doei.
Ze kijkt standaard verbaasd, maar verder knappe vrouw.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:32 schreef kissaa het volgende:
Ik wil alleen maar even melden: wat heeft die Poolse vrouw een rare wenkbrouwen
of hij drinkt jenever of andere drankenquote:Op woensdag 3 september 2014 08:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
100 euro/2.50 per bier = 40 glazen per week wat die vent drinkt
Dan zuipt ie veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of hij drinkt jenever of andere dranken
Kadaster en drama.quote:De familie van Lieshout weet zeker dat er een heel strook grond onder de garage van Maartje van Wijk van hen is. Op zich geen probleem tot zij opmerken dat de WOZ-waarde over dat stukje grond misschien wel 3000 euro per jaar kan zijn. Zij zijn niet van plan om dat geld te betalen en willen dat Maartje voor die kosten opdraait. Mevrouw van Wijk is ervan overtuigd dat het aantal vierkante meters van haar grond volledig op haar naam staat. Ze neemt het Van Lieshout bijzonder kwalijk dat ze hiermee lastig gevallen wordt precies op het zwaarste moment in haar leven.
Waar de neuk gaat het overquote:
"Het zwaarste moment van haar leven" ach gut.. is d'r cavia overleden?quote:
Ik snap het probleem niet.quote:
Je zult wel moeten vaststellen van wie de grond nu werkelijk is en wat er aan belasting is betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.
A zegt: Dat is mijn grond, ik kan er niets mee want B heeft er iets op gebouwd en dus moet B de rekening krijgen.
B zegt: Dat is mijn grond.
Stukje grond overhevelen van A naar B lost dat probleem toch gewoon op?
Goed punt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten vaststellen van wie de grond nu werkelijk is en wat er aan belasting is betaald.
Ik zou ook niet graag de woz betalen van de buurman zijn garage.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar de neuk gaat het over
Geniaal, je verkoopt gewoon B een stukje van z'n eigen grond, en laat hem nog even met terugwerkende kracht wat WOZ aan je terugbetalen over z'n eigen grondquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet.
A zegt: Dat is mijn grond, ik kan er niets mee want B heeft er iets op gebouwd en dus moet B de rekening krijgen.
B zegt: Dat is mijn grond.
Stukje grond overhevelen van A naar B lost dat probleem toch gewoon op?
't Is meer dat je niks hoort in het filmpje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag de woz betalen van de buurman zijn garage.
Wie zegt dat haar man bijvoorbeeld niet is overleden? Kan best gezien de leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |