stuur 410 er maar naartoequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)cafe-hoppe-amsterdam
SSSSSSSSSSSSTquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Die had ik al gepost in het vorige topic
Volgens mij mis ik ietsquote:
Volgende week bij de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)cafe-hoppe-amsterdam
Zo gaat elke rechtzaak hier.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is iets te keigezellig allemaal
Roda onschuldig noemenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die verbouwen alleen kroegen met onschuldige fans
Met lachbandjequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij kijk ik naar een sitcom i.p.v. de Rijdende Rechter.
Zal vast nog nakvolk komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die verbouwen alleen kroegen met onschuldige fans
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef alpeko het volgende:
Toch is het niet alleen de tocht die me weghoudt bij café Hoppe
Joh daar heb ik het niet overquote:
En dan aangeklaagd worden door de wijnproducentquote:
alleen al daaromquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Frenk van der Linden look a like moet z'n bek houden
Hakunaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af waar je dit soort overhemden kunt kopen.
carpetlandquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo praat zequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerda moet niet zo schreeuwen om haar gelijk te krijgen.
Meelopert, nogsteedsquote:
Nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het tweede scherm spoilert het antwoord![]()
![]()
beetje wiet erbijquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En na de rechtszaak wordt alles echt aan de toog geregeld.
Feestwinkelquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
40%quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook overgestapt van #TeamGierig naar #TeamDuo
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij zei het geen een keer, of wel?
En toen was ik bangquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat het daar altijd tochtte...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de laatste vraag kwam het antwoord wie er gelijk zou krijgen al voor het vonnis.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
En dan kun je nog in hoger beroep: http://krant.telegraaf.nl(...)la.driessen.ron.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |