SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Vervelend, maar eigen schuld.. heb echt een hekel aan mensen die bellen en vooral texten in de autoquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
woooow heftig
laat dit een les zijn jongens en meiden
Het is heel dom ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelend, maar eigen schuld.. heb echt een hekel aan mensen die bellen en vooral texten in de autowil altijd een flesje tegen hun raam gooien om ze te laten schrikken. Kut volk.
ja dat haat ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelend, maar eigen schuld.. heb echt een hekel aan mensen die bellen en vooral texten in de autowil altijd een flesje tegen hun raam gooien om ze te laten schrikken. Kut volk.
jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef richolio het volgende:
Oh, je bent weer in dat gedeelte van youtube
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jasoms ook enge dingen zoals die jongen met 'vissenhuid' ken je die
heb keer gekeken om een zondag toen ik niet uit bed wildequote:
Doe het soms ook op de fiets, vaak wel op een fietspad dat los van de weg ligt met berm er tussen en dan ben ik mij al bewust hoe kut ik erdoor ga fietsen.. zwabber over de weg en fiets regelmatig de berm inquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat haat ik ookdoe het zelf soms op de fiets. maar dat was nog toen ik in een dorp woonde in de stad kan dat niet meer
mja als ik het doe dan fiets ik gewoon helemaal zonder handen dat gaat nog beter dan met een hand want kan niet met een hand mijn mobiel normaal vast houdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe het soms ook op de fiets, vaak wel op een fietspad dat los van de weg ligt met berm er tussen en dan ben ik mij al bewust hoe kut ik erdoor ga fietsen.. zwabber over de weg en fiets regelmatig de berm indus kga het niet in de auto doen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mja als ik het doe dan fiets ik gewoon helemaal zonder handen dat gaat nog beter dan met een hand want kan niet met een hand mijn mobiel normaal vast houden!!!
nee heb ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hopelijk heb je een goede tand(arts)verzekering
Jezusquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
heb keer gekeken om een zondag toen ik niet uit bed wilde
Dat soort shit vind ik altijd tof. Neem aan dat hij een savant is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef richolio het volgende:
[..]
JezusRaar.
Deze
Kan tot 100 decimalen nummers berekenen.
48 minuten..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef richolio het volgende:
[..]
JezusRaar.
Deze
#inspirerendquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef richolio het volgende:
[..]
JezusRaar.
Deze
Hey Insoquote:
nee die hebben we zojuist doodgemaaktquote:Op woensdag 3 september 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey Inso
Hey Johannes
Zou Wietparkiet ook aanwezig zijn? Je weet wel die vervelende gozer?
Nee natuurlijk niet wietparkiet goede gozahh joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee die hebben we zojuist doodgemaakt
Gebeurtquote:
Alles goed?quote:
want?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je gewoon wat meer moeite in je posts zou stoppen
Net thuis na avondje eten en drinken in Amsterdam Noord dus zo pitten hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima prima
beetje streampje kijken beetje spelletje spelen
jij?
half 1 jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net thuis na avondje eten en drinken in Amsterdam Noord dus zo pitten haha
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af wat sof dacht bij het plaatsen van deze TT.
Ik wilde zeggen: "het is allang middag hoor", maar dat is het niet. Dat vroege opstaan is nieuw voor me.quote:
Ik geef toe, het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: "het is allang middag hoor", maar dat is het niet. Dat vroege opstaan is nieuw voor me.
Ik niet, het is sof. Niet proberen te begrijpenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Fera het volgende:
kijk laatste berichten van vorige topic hahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Fera het volgende:
Kijk zijn post-historie eens, hij gaat de subfora af.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Zo wat veel baggertopics maakt die Iwandinges zeg
Hallo Inspector Gadgetquote:Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk zijn post-historie eens, hij gaat de subfora af.
Nu net een hele shitload in ONZ, dan een klein uitstapje in SHO/TV en dan een hele lading in CUL achter elkaar, vervolgens in 40+ en dan in WGR.
Zou wel eens autisme kunnen zijn.
Gewoon één van jouw adjohanden.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mij ingefluisterd door iemand die hoger in de hiërarchie staat dan ik.
Had al aangepastquote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo kan je het ook omschrijven.
Toch word ik daar niet veel wijzer van.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk laatste berichten van vorige topic hahahaha
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet veel wijzer van.
Ik wou dat ik Allah wasquote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.
Donuts zijn niet puur?!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.
Gelatine is gemaakt van huid, botten, gewrichten, pezen etc. van kippen, koeien, varkens etc. etc.quote:
Ik niet, al die jihad strijders die al die maagden opeisenquote:
Niet naar de wens van Allah. Misschien kan je je langgekoesterde wens moslima te worden omzetten naar het boeddhisme.quote:
Ik ben Allah. Ik wil dat mijn strijders een ervaren vrouw krijgen die ze helemaal gek maakt. Daarom leren ze het op mij en verklaar ik ze nadien weer maagd.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, al die jihad strijders die al die maagden opeisen
Dit klinkt een beetje homofiel beste Allah.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben Allah. Ik wil dat mijn strijders een ervaren vrouw krijgen die ze helemaal gek maakt. Daarom leren ze het op mij en verklaar ik ze nadien weer maagd.
Schatje, ik was niet serieus. Donuts zijn gewoon zo yum.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelatine is gemaakt van huid, botten, gewrichten, pezen etc. van kippen, koeien, varkens etc. etc.
Je bent zelf gewoon zo yumquote:Op woensdag 3 september 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Schatje, ik was niet serieus. Donuts zijn gewoon zo yum.
Ik doelde op de vrouwelijke maagden hequote:Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje homofiel beste Allah.
Jammer. Zo'n burka is lekker makkelijk 's ochtends. Alleen een beetje oogmakeup en klaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, al die jihad strijders die al die maagden opeisen
[..]
Niet naar de wens van Allah. Misschien kan je je langgekoesterde wens moslima te worden omzetten naar het boeddhisme.
Heb een tijdje een moslimmeisje als collega gehad. Droeg soms een hoofddoek. Soms niet. Op de vraag waarom wel of niet antwoorde zij : "Is gewoon handig. Zit m'n haar niet goed? Lekker makkelijk, doe een doekie om"quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Zo'n burka is lekker makkelijk 's ochtends. Alleen een beetje oogmakeup en klaar.
Ze zijn gewoon lazy die moslima's.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Zo'n burka is lekker makkelijk 's ochtends. Alleen een beetje oogmakeup en klaar.
maar goed dat ik mij niet versprak en cum zei dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zal Fera altijd aan jou denken als ze deze koopt
[ afbeelding ]
Ik heb ook een gat in het midden. xDquote:
xDquote:Op woensdag 3 september 2014 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een gat in het midden. xD
Naja, midden.
Weet niet of ze interesse heeft in je cumcumber.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
maar goed dat ik mij niet versprak en cum zei dan.
Past in een gevarieerd dieet wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of ze interesse heeft in je cumcumber.
Dvennieshakes. Heel veel Dvennieshakesquote:Op woensdag 3 september 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij hoe ze aan de benodigde eiwitten kan komen?
hahaha ja Johannes. Jij snapt het, ik ga zo pannenkoeken eten thuis thuisquote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni maken met Pax.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja Johannes. Jij snapt het, ik ga zo pannenkoeken eten thuis thuisschijt aan allah
Reageer eens op WAquote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni maken met Pax.
Weet niet of Allah dat leuk vindt, maar dat boeit ons niks omdat wij waaghalzen zijn.
Heb ik al gedaan. Zonder dat ik dit bericht gelezen had.quote:
Onwijs!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben net naar de klapperwinkel geweest, voor wie dit interesseert
ctrl + 0 ?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
WTF mijn letters zijn wazig op de pc en krijg het niet meer goed
Ik zag hetquote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Zonder dat ik dit bericht gelezen had.
[..]
Onwijs!
Ik ga nu douchen omdat ik me zweterig voel.
Voor wie dit interesseert.
Hoezo?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Snowbells het volgende:
Het is zo wennen om de oudste te zijn in de klas
Gewoon nu doen in de weekenden?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Kut man, weet niet wat ik moet doen. Ik kan kiezen of ik nu nog studenten-ov heb of het tweede jaar van mn master. Ik weet het écht niet!? En duo kan niet verzekeren of er dan nog überhaupt ov is dus dan loop ik ook nog risico dat wanneer ik mijn ov van dit jaar uitstel voor over twee jaar, dat het dan niet meer bestaat..
Wat zouden jullie doen?
Ik werk nu en mn reiskosten worden vergoed en verder reis ik nog maar weinig.. En het tweede jaar van mn master is scriptie (thuis werken) en stage dus waarschijnlijk meer reizen maar dan dus kans dat ik geen ov meer heb (en dat mn reiskosten dan worden vergoed door stagebedrijf)
Ja, zoiets begreep ik zelf ook nog wel maar ik bedoel hoezo is het zo erg wennen?quote:
Dat heb ik ook al een tijdjequote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
WTF mijn letters zijn wazig op de pc en krijg het niet meer goed
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik raak lichtelijk in paniekKrijg koppijn van deze letters en heb alles geprobeerd terwijl het buiten chrome of internet explorer om gewoon normaal staat
Ik werk in het weekendquote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon nu doen in de weekenden?
Ik zat eerst in de klas met 18/19 jarigen met hele andere struggles danquote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets begreep ik zelf ook nog wel maar ik bedoel hoezo is het zo erg wennen?
Kun je zoiets zelf niet uitvinden ipv het hier te vragen?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik werk in het weekendEn drie dagen doordeweeks
![]()
Echt een heel raar lettertype ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van en krijg er hoofdpijn van
Jep, wazig en kleinerquote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt een heel raar lettertype ofzo
Druk eens CTRL + de 0 (nul) in, misschien dat je een klein beetje ingezoomd staat in je browser.quote:
Bwhehequote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zat eerst in de klas met 18/19 jarigen met hele andere struggles dan
'ben nog geen 16 kan nog niet uit!!!!!!!!!!'
Ik weet gewoon niet wat slim is om te doen en ik vraag me juist af wat jullie zouden doen..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kun je zoiets zelf niet uitvinden ipv het hier te vragen?
Bij mij staat die gewoon op 100%quote:Op woensdag 3 september 2014 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Druk eens CTRL + de 0 (nul) in, misschien dat je een klein beetje ingezoomd staat in je browser.
Dacht ook niet dat het dat zou zijn maar was het proberen waardquote:Op woensdag 3 september 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij staat die gewoon op 100%
Nopequote:Op woensdag 3 september 2014 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Druk eens CTRL + de 0 (nul) in, misschien dat je een klein beetje ingezoomd staat in je browser.
Nee ook niet. Had het eerder vandaag niet, start pc weer op en ineens is het zoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Custom CSS toegepast op FOK!?
Als je op je eigen tekst of een tekstje rechtermuisknop doet en dan 'Inspect element' aan de rechterkant bij rules bij .postmain_right, op hoeveel staat de front-size dan?
Geloof me, het is heel vervelend om te lezen met deze lettersquote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik had echt iets veel ergers verwacht.
Oh, dat geloof ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof me, het is heel vervelend om te lezen met deze letters
Het is wel wat wazig. Vreemd.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je even op klikken zodat je het goed ziet
Nee elke website maar in windows zelf nietquote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel wat wazig. Vreemd.
Heb je het alleen op Fok?
Gebruik je chrome?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof me, het is heel vervelend om te lezen met deze letters
Ja maar heb het ook in internet explorer geprobeerd en doet hij ook raarquote:
Oh.. zag dit topic paar dagen terugquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb het ook in internet explorer geprobeerd en doet hij ook raar
Jaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb jij het zelfde als mijn printscreen?
Ikquote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders had het daar van de week ook al over Ama, Dven ofzo? Iemand hier..
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
Heb je je computer al eens opnieuw opgestart?
Jep en bovenin mijn tabbladen enz staat het wel goed..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
Heb je je computer al eens opnieuw opgestart?
Ik heb het eerder gehad maar toen deed ik op mijn scherm knopje auto/exit in drukken en dan fixte hij vanzelf het scherm wel maar ook al tig keer geprobeerdquote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb precies hetzelfde Amgvd
kk irri
Mweh dat klinkt kutquote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Just so you know, after a little more research, it turned out that somehow the font arial.tff got deleted - all it took was to reinstall that font.
Als je eens naar Settings gaat en dan Advanced settings en dan Chrome reset?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
In Firefox werkt het wel goed maar ik wil gewoon Chrome gebruiken
lekker hoor, wat voor saus?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni maken met Pax.
Weet niet of Allah dat leuk vindt, maar dat boeit ons niks omdat wij waaghalzen zijn.
wat is datquote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben net naar de klapperwinkel geweest, voor wie dit interesseert
Je kan Chrome deinstalleren en opnieuw erop zetten, wel even je bookmarks goed opslaan/exporteren.. je bent dan wel veel data kwijt als cookies en geschiedenis maar het kan helpen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Blegh niks werkt, dan maar Firefox
Ik laat het eerst wel even zo, geen zin meer er inquote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan Chrome deinstalleren en opnieuw erop zetten, wel even je bookmarks goed opslaan/exporteren.. je bent dan wel veel data kwijt als cookies en geschiedenis maar het kan helpen.
Ik eet hier voor de 128381290 keer verse worst en boontjes,quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Zo bij mijn vader etenDat betekend sowieso lekker eten
dit valt mij heel erg tegen van je Johannes.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wordt deze keer gewoon saus uit een pakje van honig
Het spijt mequote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dit valt mij heel erg tegen van je Johannes.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik eet hier voor de 128381290 keer verse worst en boontjes,
kost zeker wel veel of niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar kun je dit soort te gekke readers halen, bij RuG Rechten 'klappers' geheten
[ afbeelding ]
wat zal ik zo gaan halen :$$quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik eet hier voor de 128381290 keer verse worst en boontjes,
Gewoon proberen met bejaarden of gehandicapten? Je hoeft toch niet altijd te doen waar je het beste in bent?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Argh zoveel twijfels. Liefst wil ik met bejaarden of gehandicapten stage lopen maar ik weet vanzelf dat ik het beste ben met kinderen.. Hmm
Ik denk dat mijn kans van slagen het beste is met kinderen..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen met bejaarden of gehandicapten? Je hoeft toch niet altijd te doen waar je het beste in bent?Wat je het leukste vindt telt ook mee!
waarom nu wel dan, juist nu je jezelf moet uitsloven voor paxjequote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de eerste keer dat ik saus uit een pakje maak ik zweer het.
sowiesoquote:
We beginnen bij de basis. Ik wil graag een stijgende lijn in onze kookclub.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom nu wel dan, juist nu je jezelf moet uitsloven voor paxje
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:48 schreef badschaap het volgende:
en net bericht gekregen dat de overheid nog eventjes 1300 euro achtergehouden studietoeslag ofzo heeft gestort
Kun je mooi aan ama geven. die kan daar weer wiet van kopenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:48 schreef badschaap het volgende:
en net bericht gekregen dat de overheid nog eventjes 1300 euro achtergehouden studietoeslag ofzo heeft gestort
Goed idee wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
Kun je mooi aan ama geven. die kan daar weer wiet van kopen
jajajajajajja geduldquote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende Frans schrift anekdote was dat wp
Uitslapenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef badschaap het volgende:
wel een beetje kut dat ik maandag alleen les heb van 15.05 tot 16.50
Ik heb een hekel aan tussenurenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef Snowbells het volgende:
9:15-15:30 morgen
NL
maatschappijwetenschappen
NL
Filosofie
tussenuur
filosofie
??????????????
Ama jij krijgt The Sims morgen toch?quote:
Ik heb gewoon continu iets tussen die lessen nl/fi zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan tussenuren
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/themes/quote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht altijd dat je achtergrond bij de beginpagina van firefox ook aan kon passen
Hoi LRquote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net Fear Factory - Obsolete afgeluisterd.
Hoi WP
Maar ik wilde dus zeggen ervan uitgaande dat jij het album wel kent. Waar slaat die cover van Cars na in mijn optiek het beste nummer van het album ineens opquote:Op woensdag 3 september 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/themes/
[..]
Hoi LR
Oh ik ken het nietquote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik wilde dus zeggen ervan uitgaande dat jij het album wel kent. Waar slaat die cover van Cars na in mijn optiek het beste nummer van het album ineens op
Oh. Ik dacht dat dit wel een band voor jou zou zijnquote:
Nooit. Kom nou.quote:
had hem al opgezetquote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dit wel een band voor jou zou zijn. Veel afwisseling ook.
wat vind je van de tt?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net Fear Factory - Obsolete afgeluisterd.
Hoi WP
allah is net zo lui als ik en gebruikt geen hoofdletter op een forumquote:Op woensdag 3 september 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allah is met een hoofdletter. Verder vind ik het wel tof van hem.
ik heb een donutquote:
heb zo'n pakje van de AH (in de bonus) en heb nu de gelequote:
Roze is lekkerste samen met geelquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
heb zo'n pakje van de AH (in de bonus) en heb nu de gele
ja heb nog de witte en roze overquote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roze is lekkerste samen met geel
Heb nu zin in gesuikerdequote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb nog de witte en roze overroze is altijd lekker
![]()
ook lekkerquote:
dan ben je wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand heeft je curry gekopieerd
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand heeft je curry gekopieerd
nieuwe trackquote:Op woensdag 3 september 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig kun je mij vertrouwen
Ze zitten ook in de "dat doen we niet meer remix" maar die mag ik niet meer posten van inso en lrquote:
ga je weer naar je chickquote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
eyyy
van het weekend weer in je provincie te vinden
jij in de mijne?
yesssssssquote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
eyyy
van het weekend weer in je provincie te vinden
jij in de mijne?
oh ja snap ik Arnhemquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee ik wil graag het gelredome bekijken
ga je naar monster jam?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
Op woensdag 3 september 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je weer naar je chick
nice nicequote:
natuurlijk niet johquote:
Ga je mee HARD BASS op 7 feb?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
autismequote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice nice
[..]
natuurlijk niet joh
Nee sorry man 8 feb Feyenoord - Cambuur.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je mee HARD BASS op 7 feb?
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee sorry man 8 feb Feyenoord - Cambuur.
Klinkt als een mooie after?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee sorry man 8 feb Feyenoord - Cambuur.
Welke complottheorieën ?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef badschaap het volgende:
aluhoedjes altijd met hun complot theorieën
Het niet meer gaan heb je wel lang volgehouden zegquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog wat van dat album geluisterd? Klinkt best goed toch, los van die rare cover van Cars ineens danquote:
Ik zie IS er wel toe in staat om het in scene te zettenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
http://www.martinvrijland(...)list-steven-sotloff/
Klinkt wel lekker jaquote:Op woensdag 3 september 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niet meer gaan heb je wel lang volgehouden zeg
[..]
Nog wat van dat album geluisterd? Klinkt best goed toch, los van die rare cover van Cars ineens dan
of dit danquote:Op woensdag 3 september 2014 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie IS er wel toe in staat om het in scene te zetten
Ok die is rijp voor het gekkenhuisquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
of dit dan![]()
![]()
http://www.martinvrijland(...)eldt-plastic-lijken/
x9000
net als sallamassarquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok die is rijp voor het gekkenhuis
encyclopedia dramatica is er niks bijquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok die is rijp voor het gekkenhuis
Maar dat IS verhaaltje klinkt aannemelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
encyclopedia dramatica is er niks bij
jaa misschien omdat het voor de verandering noggeeneens zover is gezochtquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat IS verhaaltje klinkt aannemelijk
Heb een mapje met wat pdf'jes over de illuminatiquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
of dit dan![]()
![]()
http://www.martinvrijland(...)eldt-plastic-lijken/
x9000
Dat ja . IS staat bekend om hun bangmakerij en kennis qua sociale mediaquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa misschien omdat het voor de verandering noggeeneens zover is gezocht
waarvoor preciesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga boodschappen doen
willen jullie een gebedje doen voor mij?
gedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ik veilig aankom enzo
de donkere wolken zien er onheilspellend uit
Je gaat niet smeltenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga boodschappen doen
willen jullie een gebedje doen voor mij?
allah zegt geen dank insoquote:
Maar hij ontvangt (?) wel dankquote:
nee hij zei toch net dat hij die niet wilde, dat het niet nodig wasquote:
nee hoorquote:
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
L1quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Sjeenkske het volgende:
hahahahahahahhaha, oh wacht, verkeerde topic.
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.
Primitiefquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork etenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt een flinke rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.
net zo onlogisch als rijst eten met stokkiesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork eten
Oeh babyquote:Op woensdag 3 september 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je krijgt een flinkse rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
de hond van Flips bedreigen![]()
gij zoekt ruzie zeker
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
Dan ben je echt Konko pauper.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Nou. Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand.
Gr flips namens de gehele grtd SC.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten
Grapje tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou. Oké.
Dan ga ik maar weer.
Kan toch niet man.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |