Ik heb een hekel aan tussenurenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef Snowbells het volgende:
9:15-15:30 morgen
NL
maatschappijwetenschappen
NL
Filosofie
tussenuur
filosofie
??????????????
Ama jij krijgt The Sims morgen toch?quote:
Ik heb gewoon continu iets tussen die lessen nl/fi zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan tussenuren
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/themes/quote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht altijd dat je achtergrond bij de beginpagina van firefox ook aan kon passen
Hoi LRquote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net Fear Factory - Obsolete afgeluisterd.
Hoi WP
Maar ik wilde dus zeggen ervan uitgaande dat jij het album wel kent. Waar slaat die cover van Cars na in mijn optiek het beste nummer van het album ineens opquote:Op woensdag 3 september 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/themes/
[..]
Hoi LR
Oh ik ken het nietquote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik wilde dus zeggen ervan uitgaande dat jij het album wel kent. Waar slaat die cover van Cars na in mijn optiek het beste nummer van het album ineens op
Oh. Ik dacht dat dit wel een band voor jou zou zijnquote:
Nooit. Kom nou.quote:
had hem al opgezetquote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dit wel een band voor jou zou zijn. Veel afwisseling ook.
wat vind je van de tt?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net Fear Factory - Obsolete afgeluisterd.
Hoi WP
allah is net zo lui als ik en gebruikt geen hoofdletter op een forumquote:Op woensdag 3 september 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allah is met een hoofdletter. Verder vind ik het wel tof van hem.
ik heb een donutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |