heb zo'n pakje van de AH (in de bonus) en heb nu de gelequote:

Roze is lekkerste samen met geelquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
heb zo'n pakje van de AH (in de bonus) en heb nu de gele

ja heb nog de witte en roze overquote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roze is lekkerste samen met geel
 roze is altijd lekker
 roze is altijd lekker  

Heb nu zin in gesuikerdequote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb nog de witte en roze overroze is altijd lekker

ook lekkerquote:
 ga halen bij de AH
 ga halen bij de AH

dan ben je wel lekkerquote:

quote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand heeft je curry gekopieerd
 zag het ook al op insta
 zag het ook al op insta

quote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand heeft je curry gekopieerd

nieuwe trackquote:Op woensdag 3 september 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig kun je mij vertrouwen

Ze zitten ook in de "dat doen we niet meer remix" maar die mag ik niet meer posten van inso en lrquote:

ga je weer naar je chickquote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
eyyy
van het weekend weer in je provincie te vinden
jij in de mijne?

yesssssssquote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
eyyy
van het weekend weer in je provincie te vinden
jij in de mijne?

oh ja snap ik Arnhemquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee ik wil graag het gelredome bekijken
 ben er ook dit weekend
 ben er ook dit weekend

ga je naar monster jam?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
Op woensdag 3 september 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je weer naar je chick

nice nicequote:
natuurlijk niet johquote:

Ga je mee HARD BASS op 7 feb?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]

autismequote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice nice
[..]
natuurlijk niet joh

Nee sorry man 8 feb Feyenoord - Cambuur.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je mee HARD BASS op 7 feb?

quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee sorry man 8 feb Feyenoord - Cambuur.

Klinkt als een mooie after?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee sorry man 8 feb Feyenoord - Cambuur.

Welke complottheorieën ?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef badschaap het volgende:
aluhoedjes altijd met hun complot theorieën

Het niet meer gaan heb je wel lang volgehouden zegquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]

Nog wat van dat album geluisterd? Klinkt best goed toch, los van die rare cover van Cars ineens danquote:

Ik zie IS er wel toe in staat om het in scene te zettenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
http://www.martinvrijland(...)list-steven-sotloff/

Klinkt wel lekker jaquote:Op woensdag 3 september 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niet meer gaan heb je wel lang volgehouden zeg
[..]
Nog wat van dat album geluisterd? Klinkt best goed toch, los van die rare cover van Cars ineens dan

of dit danquote:Op woensdag 3 september 2014 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie IS er wel toe in staat om het in scene te zetten

x9000
 x9000

Ok die is rijp voor het gekkenhuisquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
of dit dan

http://www.martinvrijland(...)eldt-plastic-lijken/
x9000

net als sallamassarquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok die is rijp voor het gekkenhuis

encyclopedia dramatica is er niks bijquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok die is rijp voor het gekkenhuis

Maar dat IS verhaaltje klinkt aannemelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
encyclopedia dramatica is er niks bij

jaa misschien omdat het voor de verandering noggeeneens zover is gezochtquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat IS verhaaltje klinkt aannemelijk

Heb een mapje met wat pdf'jes over de illuminatiquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
of dit dan

http://www.martinvrijland(...)eldt-plastic-lijken/
x9000

Dat ja . IS staat bekend om hun bangmakerij en kennis qua sociale mediaquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa misschien omdat het voor de verandering noggeeneens zover is gezocht

waarvoor preciesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga boodschappen doen
willen jullie een gebedje doen voor mij?

gedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ik veilig aankom enzo
de donkere wolken zien er onheilspellend uit

Je gaat niet smeltenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga boodschappen doen
willen jullie een gebedje doen voor mij?

allah zegt geen dank insoquote:

Maar hij ontvangt (?) wel dankquote:

nee hij zei toch net dat hij die niet wilde, dat het niet nodig wasquote:

nee hoorquote:

Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
 Dat eet je met een lepel.
 Dat eet je met een lepel.

L1quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Sjeenkske het volgende:
hahahahahahahhaha, oh wacht, verkeerde topic.

Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.

Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.

Primitiefquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.

in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork etenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

Je krijgt een flinke rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.

net zo onlogisch als rijst eten met stokkiesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork eten

Oeh babyquote:Op woensdag 3 september 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je krijgt een flinkse rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.
 .. zou je hond niets doen maar met je worstelen ..
 .. zou je hond niets doen maar met je worstelen ..  

quote:Op woensdag 3 september 2014 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
de hond van Flips bedreigen
gij zoekt ruzie zeker

quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]

Dan ben je echt Konko pauper.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

quote:
Nou. Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand.
Gr flips namens de gehele grtd SC.

quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten

Grapje tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou. Oké.
Dan ga ik maar weer.

Kan toch niet man.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |