Ok die is rijp voor het gekkenhuisquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
of dit dan![]()
![]()
http://www.martinvrijland(...)eldt-plastic-lijken/
x9000
net als sallamassarquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok die is rijp voor het gekkenhuis
encyclopedia dramatica is er niks bijquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok die is rijp voor het gekkenhuis
Maar dat IS verhaaltje klinkt aannemelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
encyclopedia dramatica is er niks bij
jaa misschien omdat het voor de verandering noggeeneens zover is gezochtquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat IS verhaaltje klinkt aannemelijk
Heb een mapje met wat pdf'jes over de illuminatiquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
of dit dan![]()
![]()
http://www.martinvrijland(...)eldt-plastic-lijken/
x9000
Dat ja . IS staat bekend om hun bangmakerij en kennis qua sociale mediaquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa misschien omdat het voor de verandering noggeeneens zover is gezocht
waarvoor preciesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga boodschappen doen
willen jullie een gebedje doen voor mij?
gedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ik veilig aankom enzo
de donkere wolken zien er onheilspellend uit
Je gaat niet smeltenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga boodschappen doen
willen jullie een gebedje doen voor mij?
allah zegt geen dank insoquote:
Maar hij ontvangt (?) wel dankquote:
nee hij zei toch net dat hij die niet wilde, dat het niet nodig wasquote:
nee hoorquote:
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
L1quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Sjeenkske het volgende:
hahahahahahahhaha, oh wacht, verkeerde topic.
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.
Primitiefquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork etenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt een flinke rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.
net zo onlogisch als rijst eten met stokkiesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork eten
Oeh babyquote:Op woensdag 3 september 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je krijgt een flinkse rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
de hond van Flips bedreigen![]()
gij zoekt ruzie zeker
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
Dan ben je echt Konko pauper.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Nou. Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand.
Gr flips namens de gehele grtd SC.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten
Grapje tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou. Oké.
Dan ga ik maar weer.
Kan toch niet man.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |