Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
L1quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Sjeenkske het volgende:
hahahahahahahhaha, oh wacht, verkeerde topic.
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepalen voor een ander hoe die zijn avondeten eet.
Primitiefquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een scherp mes en een vork nodig bij macaroni?Dat eet je met een lepel.
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork etenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt een flinke rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo rol ik, my way or i fucking kill you and your pet.
net zo onlogisch als rijst eten met stokkiesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het middeleeuwse Brabant misschien in de randstad en moderne delen van het land kun je het met een mes en vork eten
Oeh babyquote:Op woensdag 3 september 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je krijgt een flinkse rechtse als je aan mijn hond komt. Gr flips en haar rechtervuist.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
de hond van Flips bedreigen![]()
gij zoekt ruzie zeker
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Johannes opereert naast nasichef ook als macaronichef
We hebben genoten
[ afbeelding ]
Dan ben je echt Konko pauper.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Nou. Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand.
Gr flips namens de gehele grtd SC.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten
Grapje tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou. Oké.
Dan ga ik maar weer.
Kan toch niet man.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
ome inso met de tafeletiquette komt weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |