Ik heb ook een gat in het midden. xDquote:
xDquote:Op woensdag 3 september 2014 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een gat in het midden. xD
Naja, midden.
Weet niet of ze interesse heeft in je cumcumber.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
maar goed dat ik mij niet versprak en cum zei dan.
Past in een gevarieerd dieet wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of ze interesse heeft in je cumcumber.
Dvennieshakes. Heel veel Dvennieshakesquote:Op woensdag 3 september 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij hoe ze aan de benodigde eiwitten kan komen?
hahaha ja Johannes. Jij snapt het, ik ga zo pannenkoeken eten thuis thuisquote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.
Ik ga zo macaroni maken met Pax.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja Johannes. Jij snapt het, ik ga zo pannenkoeken eten thuis thuisschijt aan allah
Reageer eens op WAquote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni maken met Pax.
Weet niet of Allah dat leuk vindt, maar dat boeit ons niks omdat wij waaghalzen zijn.
Heb ik al gedaan. Zonder dat ik dit bericht gelezen had.quote:
Onwijs!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben net naar de klapperwinkel geweest, voor wie dit interesseert
ctrl + 0 ?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
WTF mijn letters zijn wazig op de pc en krijg het niet meer goed
Ik zag hetquote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Zonder dat ik dit bericht gelezen had.
[..]
Onwijs!
Ik ga nu douchen omdat ik me zweterig voel.
Voor wie dit interesseert.
Hoezo?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Snowbells het volgende:
Het is zo wennen om de oudste te zijn in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |