kijk laatste berichten van vorige topic hahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af wat sof dacht bij het plaatsen van deze TT.
Kijk zijn post-historie eens, hij gaat de subfora af.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Zo wat veel baggertopics maakt die Iwandinges zeg
Hallo Inspector Gadgetquote:Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk zijn post-historie eens, hij gaat de subfora af.
Nu net een hele shitload in ONZ, dan een klein uitstapje in SHO/TV en dan een hele lading in CUL achter elkaar, vervolgens in 40+ en dan in WGR.
Zou wel eens autisme kunnen zijn.
Gewoon één van jouw adjohanden.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mij ingefluisterd door iemand die hoger in de hiërarchie staat dan ik.
Had al aangepastquote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo kan je het ook omschrijven.
Toch word ik daar niet veel wijzer van.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk laatste berichten van vorige topic hahahaha
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet veel wijzer van.
Ik wou dat ik Allah wasquote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.
Donuts zijn niet puur?!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof suggereert dat Allah haar reet kan kussen, omdat zij niet puur wil blijven en gewoon tegen de wens van Allah in donuts eet.
Gelatine is gemaakt van huid, botten, gewrichten, pezen etc. van kippen, koeien, varkens etc. etc.quote:
Ik niet, al die jihad strijders die al die maagden opeisenquote:
Niet naar de wens van Allah. Misschien kan je je langgekoesterde wens moslima te worden omzetten naar het boeddhisme.quote:
Ik ben Allah. Ik wil dat mijn strijders een ervaren vrouw krijgen die ze helemaal gek maakt. Daarom leren ze het op mij en verklaar ik ze nadien weer maagd.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, al die jihad strijders die al die maagden opeisen
Dit klinkt een beetje homofiel beste Allah.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben Allah. Ik wil dat mijn strijders een ervaren vrouw krijgen die ze helemaal gek maakt. Daarom leren ze het op mij en verklaar ik ze nadien weer maagd.
Schatje, ik was niet serieus. Donuts zijn gewoon zo yum.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelatine is gemaakt van huid, botten, gewrichten, pezen etc. van kippen, koeien, varkens etc. etc.
Je bent zelf gewoon zo yumquote:Op woensdag 3 september 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Schatje, ik was niet serieus. Donuts zijn gewoon zo yum.
Ik doelde op de vrouwelijke maagden hequote:Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje homofiel beste Allah.
Jammer. Zo'n burka is lekker makkelijk 's ochtends. Alleen een beetje oogmakeup en klaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, al die jihad strijders die al die maagden opeisen
[..]
Niet naar de wens van Allah. Misschien kan je je langgekoesterde wens moslima te worden omzetten naar het boeddhisme.
Heb een tijdje een moslimmeisje als collega gehad. Droeg soms een hoofddoek. Soms niet. Op de vraag waarom wel of niet antwoorde zij : "Is gewoon handig. Zit m'n haar niet goed? Lekker makkelijk, doe een doekie om"quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Zo'n burka is lekker makkelijk 's ochtends. Alleen een beetje oogmakeup en klaar.
Ze zijn gewoon lazy die moslima's.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Zo'n burka is lekker makkelijk 's ochtends. Alleen een beetje oogmakeup en klaar.
maar goed dat ik mij niet versprak en cum zei dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zal Fera altijd aan jou denken als ze deze koopt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |