SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Vervelend, maar eigen schuld.. heb echt een hekel aan mensen die bellen en vooral texten in de autoquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
woooow heftig
laat dit een les zijn jongens en meiden
Het is heel dom ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelend, maar eigen schuld.. heb echt een hekel aan mensen die bellen en vooral texten in de autowil altijd een flesje tegen hun raam gooien om ze te laten schrikken. Kut volk.
ja dat haat ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelend, maar eigen schuld.. heb echt een hekel aan mensen die bellen en vooral texten in de autowil altijd een flesje tegen hun raam gooien om ze te laten schrikken. Kut volk.
jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef richolio het volgende:
Oh, je bent weer in dat gedeelte van youtube
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jasoms ook enge dingen zoals die jongen met 'vissenhuid' ken je die
heb keer gekeken om een zondag toen ik niet uit bed wildequote:
Doe het soms ook op de fiets, vaak wel op een fietspad dat los van de weg ligt met berm er tussen en dan ben ik mij al bewust hoe kut ik erdoor ga fietsen.. zwabber over de weg en fiets regelmatig de berm inquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat haat ik ookdoe het zelf soms op de fiets. maar dat was nog toen ik in een dorp woonde in de stad kan dat niet meer
mja als ik het doe dan fiets ik gewoon helemaal zonder handen dat gaat nog beter dan met een hand want kan niet met een hand mijn mobiel normaal vast houdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe het soms ook op de fiets, vaak wel op een fietspad dat los van de weg ligt met berm er tussen en dan ben ik mij al bewust hoe kut ik erdoor ga fietsen.. zwabber over de weg en fiets regelmatig de berm indus kga het niet in de auto doen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mja als ik het doe dan fiets ik gewoon helemaal zonder handen dat gaat nog beter dan met een hand want kan niet met een hand mijn mobiel normaal vast houden!!!
nee heb ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hopelijk heb je een goede tand(arts)verzekering
Jezusquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
heb keer gekeken om een zondag toen ik niet uit bed wilde
Dat soort shit vind ik altijd tof. Neem aan dat hij een savant is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef richolio het volgende:
[..]
JezusRaar.
Deze
Kan tot 100 decimalen nummers berekenen.
48 minuten..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef richolio het volgende:
[..]
JezusRaar.
Deze
#inspirerendquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef richolio het volgende:
[..]
JezusRaar.
Deze
Hey Insoquote:
nee die hebben we zojuist doodgemaaktquote:Op woensdag 3 september 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey Inso
Hey Johannes
Zou Wietparkiet ook aanwezig zijn? Je weet wel die vervelende gozer?
Nee natuurlijk niet wietparkiet goede gozahh joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee die hebben we zojuist doodgemaakt
Gebeurtquote:
Alles goed?quote:
want?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je gewoon wat meer moeite in je posts zou stoppen
Net thuis na avondje eten en drinken in Amsterdam Noord dus zo pitten hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima prima
beetje streampje kijken beetje spelletje spelen
jij?
half 1 jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net thuis na avondje eten en drinken in Amsterdam Noord dus zo pitten haha
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af wat sof dacht bij het plaatsen van deze TT.
Ik wilde zeggen: "het is allang middag hoor", maar dat is het niet. Dat vroege opstaan is nieuw voor me.quote:
Ik geef toe, het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: "het is allang middag hoor", maar dat is het niet. Dat vroege opstaan is nieuw voor me.
Ik niet, het is sof. Niet proberen te begrijpenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af wat sof dacht bij het plaatsen van deze TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |