Ja maar heb het ook in internet explorer geprobeerd en doet hij ook raarquote:
Oh.. zag dit topic paar dagen terugquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb het ook in internet explorer geprobeerd en doet hij ook raar
Jaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb jij het zelfde als mijn printscreen?
Ikquote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders had het daar van de week ook al over Ama, Dven ofzo? Iemand hier..
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
Heb je je computer al eens opnieuw opgestart?
Jep en bovenin mijn tabbladen enz staat het wel goed..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
Heb je je computer al eens opnieuw opgestart?
Ik heb het eerder gehad maar toen deed ik op mijn scherm knopje auto/exit in drukken en dan fixte hij vanzelf het scherm wel maar ook al tig keer geprobeerdquote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb precies hetzelfde Amgvd
kk irri
Mweh dat klinkt kutquote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Just so you know, after a little more research, it turned out that somehow the font arial.tff got deleted - all it took was to reinstall that font.
Als je eens naar Settings gaat en dan Advanced settings en dan Chrome reset?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
In Firefox werkt het wel goed maar ik wil gewoon Chrome gebruiken
lekker hoor, wat voor saus?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni maken met Pax.
Weet niet of Allah dat leuk vindt, maar dat boeit ons niks omdat wij waaghalzen zijn.
wat is datquote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben net naar de klapperwinkel geweest, voor wie dit interesseert
Je kan Chrome deinstalleren en opnieuw erop zetten, wel even je bookmarks goed opslaan/exporteren.. je bent dan wel veel data kwijt als cookies en geschiedenis maar het kan helpen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Blegh niks werkt, dan maar Firefox
Ik laat het eerst wel even zo, geen zin meer er inquote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan Chrome deinstalleren en opnieuw erop zetten, wel even je bookmarks goed opslaan/exporteren.. je bent dan wel veel data kwijt als cookies en geschiedenis maar het kan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |