SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muisjequote:
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens slapen nu. Mijn ogen beginnen dicht te vallen.
Slaap lekker allemaal. Het was gezellig, ik voel me nu echt een stuk beter
.
topquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Niet zo extreem gelukkigquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Slaap lekker en fijn dat je je het zo gezellie vond!quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Geen rake klappen gevallen hoop ik ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry dat t wat langer duurde, ik was even in gevecht met mezelf.
Huh, wat, ik heb toch geen topic kaap gedaan of zo? ff last van de nietkunnenslaperietusquote:
Snel weer terug komen hoor Adorquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
ja, dat laatste. ik dacht dat je in dromeland wasquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, wat, ik heb toch geen topic kaap gedaan of zo? ff last van de nietkunnenslaperietus
Fluffy is een fucking BAAS. Die is echt hilarischquote:
I'm not fat. I'm fluffy!quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fluffy is een fucking BAAS. Die is echt hilarisch![]()
Ben een keer naar een show van hem geweest samen met een vriend voor onze verjaardagen. Kramp in mijn kaken en pijn in mijn buikspieren van het lachen
Hij is inderdaad baasquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fluffy is een fucking BAAS. Die is echt hilarisch![]()
Ben een keer naar een show van hem geweest samen met een vriend voor onze verjaardagen. Kramp in mijn kaken en pijn in mijn buikspieren van het lachen
Slaap lekker Adorabellaquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad baas
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, maar dan bij Pablo Fransisco
Nee, ik had een andere TT voor ogen maar zo iets is vragen om problemen en dat wil ik niet... Ik doe juist mn best om problemen op te lossen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen rake klappen gevallen hoop ik ?
Hont uitlaat ze, en welterustenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja als er iemand nog wil draaien....
Possie is nog in het topic..
Ik ga mijn piepende hond naar buiten doen.
Tot morgen
oyasumi nasaiquote:
Ah, begrijpelijk welquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik had een andere TT voor ogen maar zo iets is vragen om problemen en dat wil ik niet... Ik doe juist mn best om problemen op te lossen...
ja, jij ook de babi pangangquote:
Huh? Wat? Dead AIR? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen
daar zijn problemen toch voor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik had een andere TT voor ogen maar zo iets is vragen om problemen en dat wil ik niet... Ik doe juist mn best om problemen op te lossen...
Voor alles een eerste keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaap lekker
Maar maar... ik heb het nog nooit gebruikt...
Yummy!quote:
om op te lossenquote:
ik vanmiddag om 3 uur een schnitzel met spiegelei(tje) erop. ik dacht dat dat wel genoeg was voor avondeten, maar dat viel me wel beetje tegenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yummy!![]()
Vandaag 2x bami/nasi en kipsate gehad
Netjesquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yummy!![]()
Vandaag 2x bami/nasi en kipsate gehad
Vast welquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik vraag me serieus af of het me lukt!
ik heb zonet een zak chips los getrokkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Netjes
Zit hier nog aan een restje kroepoek van vanavond
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef xBubbles het volgende:
Goed, of ik ben zwaar aan het hallucineren of mijn bed roept me. Either way, ik ga nu toch echt slapen. Ciao schatjes
wat heb je allemaal op?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef xBubbles het volgende:
Goed, of ik ben zwaar aan het hallucineren of mijn bed roept me. Either way, ik ga nu toch echt slapen. Ciao schatjes
Moet kunnen tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb zonet een zak chips los getrokken
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef xBubbles het volgende:
quote:
joah, maar heel lang blijf ik niet zitten. morgen moet ik om half 9 in de hoeve zijn voor de voetbalquote:
Mooi op tijd welquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, maar heel lang blijf ik niet zitten. morgen moet ik om half 9 in de hoeve zijn voor de voetbal
't leaft ok nogquote:
Ucciequote:
Ik was heel erg blij met 2 x warm eten. Wat kan je honger krijgen van 9 uur bijna alleen maar op 1 plaats staan zeg. Dat vreet echt energie. Klinkt vreemd, is the truth.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vanmiddag om 3 uur een schnitzel met spiegelei(tje) erop. ik dacht dat dat wel genoeg was voor avondeten, maar dat viel me wel beetje tegen
joah, veur de kark an.quote:
quote:
Ucciequote:
Ik ken hetquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was heel erg blij met 2 x warm eten. Wat kan je honger krijgen van 9 uur bijna alleen maar op 1 plaats staan zeg. Dat vreet echt energie. Klinkt vreemd, is the truth.
ow, dat kan maar zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was heel erg blij met 2 x warm eten. Wat kan je honger krijgen van 9 uur bijna alleen maar op 1 plaats staan zeg. Dat vreet echt energie. Klinkt vreemd, is the truth.
mogguh?quote:
voordat de kerk begint?quote:
maar daar ben ik al jaren niet geweestquote:
k ook hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh?
ik ga zo nog even pitten hoor
twentsquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
voordat de kerk begint?
* knokkels spreekt geen achterhoeks
gelukkig.quote:
Misschien maar goed voor de desbetreffende kerk in jouw woonstee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar ben ik al jaren niet geweest
Ja...goed feestje wel.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar ben ik al jaren niet geweest
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien maar goed voor de desbetreffende kerk in jouw woonstee?
RulerofDeath komt richting kerk lopen.. Kerk rent weg enzo
Twents spreek ik ook niet. Mijn Japans is beter dan mijn Twents.quote:
mooiquote:
jij vuige heidenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal nog wel meevallen
ik steek ze nog niet gelijk in de hens
Hey Koen, da's lang geleden!quote:
en de dialecten die ik gedraaid heb vanavond is achterhoeks. net als dit van normaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Twents spreek ik ook niet. Mijn Japans is beter dan mijn Twents.
Twents klinkt dan wel weer mooooooooooooi
Ja zoiets.quote:
ik ben weliswaar 3 weken weg geweest, maar zelfs daarvoor was het heul lang geleequote:
* rulerofdeath is benieuwd wat voor geruchten...quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Btw, mochten jullie morgen geruchten horen....het is NIET waar
Heretic! Witch!quote:
Ja, z'n gangetje wel eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben weliswaar 3 weken weg geweest, maar zelfs daarvoor was het heul lang gelee
hoestie?![]()
lolquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Btw, mochten jullie morgen geruchten horen....het is NIET waar
succes met je embryo. slaap lekker muisjequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga in embryo houding in mijn meurbaal liggen![]()
Stiffler bedankt voor de muzakjes
Vandaar mijn fuckupquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de dialecten die ik gedraaid heb vanavond is achterhoeks. net als dit van normaal
net vrijdagavond teruggekomen na 3 weken La Francequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje wel eigenlijk.
En met jou dan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath is benieuwd wat voor geruchten...
Maandag weer zum Arbeit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net vrijdagavond teruggekomen na 3 weken La France
Dus iets minde rnu
ja vedorie. eerst een beetje hints geven en dan niks zeggenquote:
maakt ook niet uit. ik hoor het wel vaker en ik maak me d'r ook niet druk omquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar mijn fuckup![]()
Kon het effe niet plaatsen
Ja, het zijn geruchten, ik weet niet wat er uit de fantasie van andere ontspringt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja vedorie. eerst een beetje hints geven en dan niks zeggen
Wat een tease is die uccie ook hequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja vedorie. eerst een beetje hints geven en dan niks zeggen
www.radio49.nlquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef knokkels het volgende:
Verzoekje: Normaal - Mama, woar is mien Pils?
Slaap lekker V2.0quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
het mag ook via DM, maar ik ben ontzettend benieuwdquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, het zijn geruchten, ik weet niet wat er uit de fantasie van andere ontspringt.
Sorry manquote:
Niets hoor.. Ik heb namelijk in het geheel geen beeldende fantasiequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, het zijn geruchten, ik weet niet wat er uit de fantasie van andere ontspringt.
dat je mag branden in helquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het mag ook via DM, maar ik ben ontzettend benieuwd
Slaap lekker MouseMeisquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik wel, ik maak van een olieplatform nog een paarsgepunte lansquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niets hoor.. Ik heb namelijk in het geheel geen beeldende fantasie
Dat gebeurd vast welquote:
PROESTquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel, ik maak van een olieplatform nog een paarsgepunte lans
Sund...quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik bun hier an 't smieten met de chips
doar bun ik ok neet zo bang veurquote:
a dirty mind is joy forever ofzoiets tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
PROEST
als ik nu een shaggie in mijn mond had gehad, had ik heartburn opgelopen vanwege ingeslikte tabak. Met vuurkop.
En ik heb stiekem wel een beeldende fantasie
tjah, voor de rattenquote:
slaap lekker Ucciequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:31 schreef Uccie het volgende:
Maar ik duik mijn bed in, veel plezier nog heren
trutsequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:31 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:31 schreef Uccie het volgende:
Heb je die ook al in huis ?quote:
slaap lekker Ucciequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:31 schreef Uccie het volgende:
Trustenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ga ook m'n nest opzoeken.
leu, doot henig an
Joa, doe auchquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ga ook m'n nest opzoeken.
leu, doot henig an
ja, zo een met 2 van die bultjes op de borst. en zo'n grote bekquote:
dank jequote:
luitjes, doe rustig aanquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, zo een met 2 van die bultjes op de borst. en zo'n grote bek
Dat snapte ikquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, zo een met 2 van die bultjes op de borst. en zo'n grote bek
DIt!quote:
het is meer duitsquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat snapte ik![]()
Mmaar ik heb geen idee of mijn antwoord wel goed was
quote:
Give that man some hiphop yoquote:
Tot mor’n.quote:
Slaap lekker kerel!quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, ik brei er ook een eind aan voor vandaag
Welterusten voor straks
zal ik ow wat zoad deur de bus hen doon?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bun pitten?
Mag ik wat van die pitten? Ik zaai graag onbekende pitten!
Niet ejaculeren in de brievenbus hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik ow wat zoad deur de bus hen doon?
quote:
Ucciequote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]geek-humor
Ik ga de aflevering van gister even kijken.
Hey Fylaxquote:
Ja! vrijdag even met een vriend van mij rondgefietst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Fylax
En een beetje naar buiten geweest dankzij je korte Fok!-break?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja! vrijdag even met een vriend van mij rondgefietst.
Die zit ik nu te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]geek-humor
Ik ga de aflevering van gister even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja voor een glaasje Fanta....dat kan niet meer in NLquote:
Goed dat ik je zie....bedenk me dat jij zonder j op mijn boodschappenlijstje gaat.quote:
Een "ï" op je boodschappenlijstje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed dat ik je zie....bedenk me dat jij zonder j op mijn boodschappenlijstje gaat.
Pfff, zo wakker ben ik niet hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een "ï" op je boodschappenlijstje?
Jeeeee dan mag ik met Uccie mee naar huis!quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed dat ik je zie....bedenk me dat jij zonder j op mijn boodschappenlijstje gaat.
Dat wil je niet hoor, zeker niet in dit geval.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jeeeee dan mag ik met Uccie mee naar huis!
Hoop dat je mij alleen opeet danquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wil je niet hoor, zeker niet in dit geval.
Ik ben geregistreerd banaanmishandelaar.
Zeker!quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Jullie zijn er al vroeg bij.
quote:
Uhuh...tuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Als iemand mij zoekt, ik zit in een overdekte speeltuin. Niet voor mezelf hihaho.
Nou zeg... voel je je daar te oud voor ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Als iemand mij zoekt, ik zit in een overdekte speeltuin. Niet voor mezelf hihaho.
Hand voor je mondquote:
Jaaaaquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]![]()
Er zijn mensen in het land der levenden!
Gaatje zoeken... opschuren... lijm erop... laten drogen... plakkertje erop... goed aandrukken... klaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb me band zojuist voor de 2672910x geplakt beter houd hij het nu wel langer dan twee dagen vol
Geen probleemquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa. Bedankt nog voor je lieve post vannacht
.
Mooimooi!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hand voor je mond.
En wel goed hoor. Ik heb lekker geslapen, en zonet lekker ontbeten.
Hoe is het met jou?
Potje hockey van het eerste kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat zijn de mensjes hier vandaag van plan?
Klussen, met name schilderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ach, je hebt daarna in ieder geval wel geslapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooimooi!
Slecht geslapen, maar vanochtend een stuk beter. Ben net een uurtje wakker!
Wat is het eerste?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Potje hockey van het eerste kijken
Kun je goed schilderen? Anders mag je mijn kamer wel komen doen. Ik wil alle muren rozequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je hebt daarna in ieder geval wel geslapen. Maakt niet uit dat je nu pas wakker bent. Toen ik bij jeweetwel sliep was ik ook pas vrij laat wakker. Maar haar bed lag ook zo lekker gewoon
. Zij is lekker maar da's een ander verhaal
.
LOL Ik kan vrij aardig schilderen, maar als je het over muren hebt, is het sauzen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Kun je goed schilderen? Anders mag je mijn kamer wel komen doen. Ik wil alle muren roze.
Mijn belastingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zit niet in de uitstel en moet het ook nog doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn belastingen.
Had uitstel aangevraagd tot 1 september en dat is morgen
Geen ervaring mee, wel het witsel om te witten en dat is echt topspul.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef ToT het volgende:
1 tip trouwens als je gaat schilderen: neem GÉÉN verf van de Action!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit niet in de uitstel en moet het ook nog doen
Maar nog geen herinnering ontvangen dus we wachten nog vrolijk af
Maar sinds ik mijn nieuwe matras heb ligt mijn bed ook lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, echt? Jeetje... wat verwarrend allemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik kan vrij aardig schilderen, maar als je het over muren hebt, is het sauzen..
Goed bezig, tot het laatste moment wachtenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn belastingen.
Had uitstel aangevraagd tot 1 september en dat is morgen.
Ga je altijd in beroep, of heb je een beroep waarbij je pas laat je belastingen kunt doen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben elk jaar te laat, erg hè, gezien onze beroepen.
Ach ja ik maak dagelijks aangiftes, alleen die van mezelf is niet leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben elk jaar te laat, erg hè, gezien onze beroepen.
Maak ze dan interessanter ofzo. Begin een handel in koelkasten. Dan heb je weer wat meer om in te vullenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik maak dagelijks aangiftes, alleen die van mezelf is niet leuk
Dat klopt wel weer, ja!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, wel het witsel om te witten en dat is echt topspul.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar sinds ik mijn nieuwe matras heb ligt mijn bed ook lekker.
Nee ik heb een beroep waarin je zou verwachten dat ik netjes op tijd zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, echt? Jeetje... wat verwarrend allemaal.
[..]
Goed bezig, tot het laatste moment wachten.
[..]
Ga je altijd in beroep, of heb je een beroep waarbij je pas laat je belastingen kunt doen?
Maar ik heb ook verschillende collega's die ook altijd veel te laat zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar sinds ik mijn nieuwe matras heb ligt mijn bed ook lekker.
Zozo, dat ziet er idd lekker comfy uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, echt? Jeetje... wat verwarrend allemaal.
[..]
Goed bezig, tot het laatste moment wachten.
[..]
Ga je altijd in beroep, of heb je een beroep waarbij je pas laat je belastingen kunt doen?![]()
Eerste team van de senioren Heren1quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is het eerste?
[..]
Kun je goed schilderen? Anders mag je mijn kamer wel komen doen. Ik wil alle muren roze.
Wat voor beroep heb je dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb een beroep waarin je zou verwachten dat ik netjes op tijd zou zijn.
Maar ik heb ook verschillende collega's die ook altijd veel te laat zijn.
Jaaa, ik ben er zo blij mee he. Mijn vorige matras was echt helemaal op, ik voelde de spiraalbodem er doorheenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo, dat ziet er idd lekker comfy uit!
Accountantquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor beroep heb je dan?
*nieuwsgierig is*
[..]
Jaaa, ik ben er zo blij mee he. Mijn vorige matras was echt helemaal op, ik voelde de spiraalbodem er doorheen.
Deze was goedkoop vanwege een verbouwings korting ofzo, en het is een showmodel geweest. Maar dat zie en voel je er niet aan.
Om de één of andere reden klinkt dat niet zo interessantquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Eerste team van de senioren Heren1
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat jij in het dagelijks leven doetquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ja, dan verwacht je wel dat jij je spulletjes op tijd voor elkaar hebt.
In bed liggen vooral... en series kijken...quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat jij in het dagelijks leven doet
Oh, dat is niet zo fijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In bed liggen vooral... en series kijken...
Ik heb nu geen werk omdat ik dat nu niet aan kan en ik durf het gezien omstandigheden ook niet aan om aan een nieuwe opleiding te beginnen.
Nee, maarja... Er is even niets aan te doen. Ik loop gelukkig bij een psycholoog nu. Helaas heb ik wel iets doms gedaan, maar ik hoop dat dat over een tijdje niet meer te zien is.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:16 schreef Uccie het volgende:
Even mijn laptop opschonen...al 15GB aan temp bestanden etc.
Hmm...ik hoop niet dat dat domme is, wat ik denk dat het is. Maar goed dat je hulp hebt. Komt vast allemaal weer goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maarja... Er is even niets aan te doen. Ik loop gelukkig bij een psycholoog nu. Helaas heb ik wel iets doms gedaan, maar ik hoop dat dat over een tijdje niet meer te zien is.
Maare... Ik voel me nu helemaal blij door jullie en door gisteren. Dus laten we vooral doorgaan over blije dingen.
Houd je van chocolade? En houd je van bakken?
quote:
Van Dettolquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]ik heb liever die roze met bloemetjesgeur.
Nouja, het heeft met snijden te maken. Geen idee of je dat dacht? Ja, ik hoop m'n psych maandag weer te spreken en dan kunnen we kijken of ze iets kunnen doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmm...ik hoop niet dat dat domme is, wat ik denk dat het is. Maar goed dat je hulp hebt. Komt vast allemaal weer goed.
Ja natuurlijk houd ik van chocolade en baken en koken doe ik ook heel graag.
Ja, dat dacht ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het heeft met snijden te maken. Geen idee of je dat dacht? Ja, ik hoop m'n psych maandag weer te spreken en dan kunnen we kijken of ze iets kunnen doen.
Ooh... lekker. Door jou moest ik weer aan bakken denken, en eigenlijk heb ik wel zin om vandaag weer m'n zachte chocolate chip cookies te maken.
Ja, ik heb er veel spijt van. Helaas is het gebeurd. Ik wou dat ik sterker was geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik![]()
Het feit dat je je eigen problemen onder ogen ziet, is al een grote stap. Dan sta je tenminste open voor hulp.
Ik wist niet dat ik zo'n bakinspiratie was![]()
maar woon je in de buurt van Den Haag....dan kom ik er een paar halen
Achja, soms moet je het dieptepunt bereiken om weer op te kunnen krabbelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er veel spijt van. Helaas is het gebeurd. Ik wou dat ik sterker was geweest.
Haha, ja, ik weet niet waardoor het kwam, maar opeens had ik zin om te gaan bakken. Helaas... Drachten ligt niet echt in de buurt van Den Haag
.
Is dat die Action verf waarover je het had?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:39 schreef ToT het volgende:
Wat een troep, die verf!
Elke keer als je je kwast in die verfpot doopt, moet je eerst weer roeren omdat het extreem snel bezinkt.
Het dekt echt volkomen waardeloos, en het trekt gewoon van de randen weg; zeker omdat het daar iets oploopt door vorige verflagen.
Nee, ik ga het nu niet meer doen en gewoon proberen afleiding te zoeken en als het echt niet gaat bel ik een vriendin.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Achja, soms moet je het dieptepunt bereiken om weer op te kunnen krabbelen.
Niet teveel terugkijken.
Drachten...nee dat is echt de andere kant van de wereld
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat die Action verf waarover je het had?
Oh, dan kun je beter andere verf halen. Zo ben je voor niks bezig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je het op je vingers, dan poets je het zo van af. Op zich wel prettig voor je vingers, maar dat toont wel aan hoe volkomen kut de verf pakt.
Ja het kutte is dat ik meerdere potten van deze troep gekocht heb, en het bonnetje niet meer heb!quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan kun je beter andere verf halen. Zo ben je voor niks bezig.
Ik weet nog niet wat voor verf ik ga kopen voor mijn kamer, behalve dat die knal roze moet zijn.
Ik denk dat je sowieso meerdere lagen moet doen. Het klinkt als verf waar je zo doorheen kunt kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kutte is dat ik meerdere potten van deze troep gekocht heb, en het bonnetje niet meer heb!
Nu maar te hopen dat het niet van een dermate erge kutkwaliteit is dat het er meteen af bladdert als je er een keertje overheen niest.
Hehehe de afgelopen weken zag mijn hele huis er ongeveer uit zoals jouw kamer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso meerdere lagen moet doen. Het klinkt als verf waar je zo doorheen kunt kijken.
Heb je goed gezocht naar dat bonnetje?
Oh, dat is wel lastig dan...quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe de afgelopen weken zag mijn hele huis er ongeveer uit zoals jouw kamer.
Absoluut!quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lastig dan....
Heb jij soms ook moeite met opruimen?
Mijn chocoladetaart van mijn verjaardag. net geen halve kilo pure 84% chocolade.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmm...ik hoop niet dat dat domme is, wat ik denk dat het is. Maar goed dat je hulp hebt. Komt vast allemaal weer goed.
Ja natuurlijk houd ik van chocolade en baken en koken doe ik ook heel graag.
Ik zou om 11 uur nog even bij collega's gaan kijken, bij verkeersregelen. Ik word net wakkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef ToT het volgende:
Meh, geen zin om te klussen vandaag. Dit wordt een luie zondag!
Wow, dankjewel voor het uitgebreide verhaal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Ja nu ziet het er allemaal wel weer beter uit, maar zolang ik op mezelf woon, is het altijd een teringbende geweest.
Vanwege mijn AD(H)D en Asperger heb ik een schoonmaakster en een begeleidster toegewezen gekregen, en sinds ik die heb, gaat het wel een stuk beter. De afgelopen tijd ging het weer kut omdat ik net verhuisd ben en flink aan het klussen ben en mijn spullen niet goed kan opbergen tot dat klaar is, plus doordat ik tijdelijk geen begeleidster heb gehad omdat die vorige vergeten was verlenging aan te vragen, plus doordat ik nu een schoonmaakster heb waar geen land mee te bezeilen valt!De stichting die haar naar mij toe stuurt is vol lof over haar, maar het is goddomme echt een domme doos!
Ze moet echt glasheldere, duidelijke taken hebben waar je haar aan kunt zetten, en als je haar 5 - 8x hebt uitgelegd hoe je het wil hebben, heb je een KANSJE dat ze het doet zoals je wil, met talloze overbodige vragen tussendoor.
Voorstrijk gebruikt? Ik wist het ook niet hoor (dat het bestond) Nadat ik mijn plafond gewit had van de logeerkamer en na 75% klaar ALLES naar beneden kwam.... Ja.... Hmmmmquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso meerdere lagen moet doen. Het klinkt als verf waar je zo doorheen kunt kijken.
Heb je goed gezocht naar dat bonnetje?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn chocoladetaart van mijn verjaardag. net geen halve kilo pure 84% chocolade.
*hapje neemt* *tintel*
quote:
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet meequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, dankjewel voor het uitgebreide verhaal.
Ik snap wel dat het dan rommelig wordt ja. Ik heb zelf ook problemen met opruimen. Teveel aan m'n hoofd, en als ik er al aan begin dan lukt het me niet om het af te maken.
Netzoals bij jou is het hier middagquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Symphonic het volgende:
Goede morgen/middag/avond*
* doorhalen weat niet van toepassing is
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Symphonic het volgende:
Goede morgen/middag/avond*
* doorhalen weat niet van toepassing is
ja ja wrijf het allemaal nog maar een keer in....ik ben wegquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En ik had blijkbaar mintchocolade gehaald. Goede combi joh!
Af en toe gewoon bij een leuk nummer blijven steken en die ook draaienquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet mee
Muziek sorteren is een rotklus
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voorstrijk gebruikt? Ik wist het ook niet hoor (dat het bestond) Nadat ik mijn plafond gewit had van de logeerkamer en na 75% klaar ALLES naar beneden kwam.... Ja.... Hmmmm
Uccie, neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ja wrijf het allemaal nog maar een keer in....ik ben weg
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet mee
Muziek sorteren is een rotklus
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ja wrijf het allemaal nog maar een keer in....ik ben weg
Nu je het zegt, inderdaad ja!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Watertornado het volgende:
Er is ook echte zondagsmuziek op de radio. Weet niet zo goed hoe ik het kan omschrijven.
Ik dacht dat ik nog chocolade had. Maar dat bleek een leeg milkawikkeltje te zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:35 schreef xBubbles het volgende:
Ador, nu heb ik zin in chocola goddorie nog aan toe
Gelukkig heb ik nog bonbons in huis!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Watertornado het volgende:
Er is ook echte zondagsmuziek op de radio. Weet niet zo goed hoe ik het kan omschrijven.
Het leven is niet eerlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog chocolade had. Maar dat bleek een leeg milkawikkeltje te zijn
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog chocolade had. Maar dat bleek een leeg milkawikkeltje te zijn
ik kan er nog wel een schepje bij bovenop doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Watertornado het volgende:
En MSI verbreekt de zondagsmuziekcombo.
Oh jee!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan er nog wel een schepje bij bovenop doen
Ken je het nieuwe album van Hessel Wijkstra?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan er nog wel een schepje bij bovenop doen
#FirstWorldStrugglesquote:
nee, goed album?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je het nieuwe album van Hessel Wijkstra?
Tenzij ik het echt ergens voor moet gebruiken, overleeft chocolade bij mij meestal geen dagquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb nog een stukje hazelnootchocolade, en nog wat andere chocolade liggen. Maar ik ben niet zo behoeftig wat betreft chocolade.
Ik moet hem nog binnenkrijgen, maar door "Volle Tanken" was ik al overgehaald.quote:
De afgelopen dagen niet uit kunnen rusten? Hoe moet dat als dadelijk de school weer begint?quote:
Nu willen wij dat natuurlijk ook live op de radio horen he!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb Uccie gisteren horen zingen.. door een mic.
School is helaas al een week begonnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De afgelopen dagen niet uit kunnen rusten? Hoe moet dat als dadelijk de school weer begint?
Doet ze niet. Maar ze klonk hartstikke goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu willen wij dat natuurlijk ook live op de radio horen he!
Joh, verrassing!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet ze niet. Maar ze klonk hartstikke goed
Have fun!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga voort hans teeuwen kijken. ik begin met hard en zielig
Die biertafel! Ontsproten uit jouw brein?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga voort hans teeuwen kijken. ik begin met hard en zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |