SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muisjequote:
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens slapen nu. Mijn ogen beginnen dicht te vallen.
Slaap lekker allemaal. Het was gezellig, ik voel me nu echt een stuk beter
.
topquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Niet zo extreem gelukkigquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Slaap lekker en fijn dat je je het zo gezellie vond!quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Geen rake klappen gevallen hoop ik ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry dat t wat langer duurde, ik was even in gevecht met mezelf.
Huh, wat, ik heb toch geen topic kaap gedaan of zo? ff last van de nietkunnenslaperietusquote:
Snel weer terug komen hoor Adorquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
ja, dat laatste. ik dacht dat je in dromeland wasquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, wat, ik heb toch geen topic kaap gedaan of zo? ff last van de nietkunnenslaperietus
Fluffy is een fucking BAAS. Die is echt hilarischquote:
I'm not fat. I'm fluffy!quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fluffy is een fucking BAAS. Die is echt hilarisch![]()
Ben een keer naar een show van hem geweest samen met een vriend voor onze verjaardagen. Kramp in mijn kaken en pijn in mijn buikspieren van het lachen
Hij is inderdaad baasquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fluffy is een fucking BAAS. Die is echt hilarisch![]()
Ben een keer naar een show van hem geweest samen met een vriend voor onze verjaardagen. Kramp in mijn kaken en pijn in mijn buikspieren van het lachen
Slaap lekker Adorabellaquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef AdoraBelle het volgende:
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad baas
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, maar dan bij Pablo Fransisco
Nee, ik had een andere TT voor ogen maar zo iets is vragen om problemen en dat wil ik niet... Ik doe juist mn best om problemen op te lossen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen rake klappen gevallen hoop ik ?
Hont uitlaat ze, en welterustenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja als er iemand nog wil draaien....
Possie is nog in het topic..
Ik ga mijn piepende hond naar buiten doen.
Tot morgen
oyasumi nasaiquote:
Ah, begrijpelijk welquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik had een andere TT voor ogen maar zo iets is vragen om problemen en dat wil ik niet... Ik doe juist mn best om problemen op te lossen...
ja, jij ook de babi pangangquote:
Huh? Wat? Dead AIR? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen
daar zijn problemen toch voor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik had een andere TT voor ogen maar zo iets is vragen om problemen en dat wil ik niet... Ik doe juist mn best om problemen op te lossen...
Voor alles een eerste keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaap lekker
Maar maar... ik heb het nog nooit gebruikt...
Yummy!quote:
om op te lossenquote:
ik vanmiddag om 3 uur een schnitzel met spiegelei(tje) erop. ik dacht dat dat wel genoeg was voor avondeten, maar dat viel me wel beetje tegenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yummy!![]()
Vandaag 2x bami/nasi en kipsate gehad
Netjesquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yummy!![]()
Vandaag 2x bami/nasi en kipsate gehad
Vast welquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik vraag me serieus af of het me lukt!
ik heb zonet een zak chips los getrokkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Netjes
Zit hier nog aan een restje kroepoek van vanavond
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef xBubbles het volgende:
Goed, of ik ben zwaar aan het hallucineren of mijn bed roept me. Either way, ik ga nu toch echt slapen. Ciao schatjes
wat heb je allemaal op?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef xBubbles het volgende:
Goed, of ik ben zwaar aan het hallucineren of mijn bed roept me. Either way, ik ga nu toch echt slapen. Ciao schatjes
Moet kunnen tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb zonet een zak chips los getrokken
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef xBubbles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |