quote:
joah, maar heel lang blijf ik niet zitten. morgen moet ik om half 9 in de hoeve zijn voor de voetbalquote:
Mooi op tijd welquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, maar heel lang blijf ik niet zitten. morgen moet ik om half 9 in de hoeve zijn voor de voetbal
't leaft ok nogquote:
Ucciequote:
Ik was heel erg blij met 2 x warm eten. Wat kan je honger krijgen van 9 uur bijna alleen maar op 1 plaats staan zeg. Dat vreet echt energie. Klinkt vreemd, is the truth.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vanmiddag om 3 uur een schnitzel met spiegelei(tje) erop. ik dacht dat dat wel genoeg was voor avondeten, maar dat viel me wel beetje tegen
joah, veur de kark an.quote:
quote:
Ucciequote:
Ik ken hetquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was heel erg blij met 2 x warm eten. Wat kan je honger krijgen van 9 uur bijna alleen maar op 1 plaats staan zeg. Dat vreet echt energie. Klinkt vreemd, is the truth.
ow, dat kan maar zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was heel erg blij met 2 x warm eten. Wat kan je honger krijgen van 9 uur bijna alleen maar op 1 plaats staan zeg. Dat vreet echt energie. Klinkt vreemd, is the truth.
mogguh?quote:
voordat de kerk begint?quote:
maar daar ben ik al jaren niet geweestquote:
k ook hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh?
ik ga zo nog even pitten hoor
twentsquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
voordat de kerk begint?
* knokkels spreekt geen achterhoeks
gelukkig.quote:
Misschien maar goed voor de desbetreffende kerk in jouw woonstee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar ben ik al jaren niet geweest
Ja...goed feestje wel.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar ben ik al jaren niet geweest
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien maar goed voor de desbetreffende kerk in jouw woonstee?
RulerofDeath komt richting kerk lopen.. Kerk rent weg enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |